POMOCY !!! CBRf4i 2002 rok
Posty: 16
• Strona 1 z 1
POMOCY !!! CBRf4i 2002 rok
Witam!!! Od początku tego sezonu śmigam na cbr f4i z 2002 roku, mam mały problem, tzn czasami mam problemy z wkleszczeniem 2 biegu, z jedynki zamaist na 2 wrzuca sie luz i jakis taki dziwny dzwiek, z innymi biegami jest wszystko OK, druga sprawa to łancuch, smaruje go co 500 km i zauważyłem ze czesto robi sie luźny, nie wiem ale nie wydaje mi sie ze po 1000 km od naciągniecia łancucha na nowo juz byl luźny... Bracia bardzo prosze o szybkie komentarze, licze na wasze doświadczenie...
Pozdrawiam
Tomek
Pozdrawiam
Tomek
- elnino
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/1/2006, 15:57
- Lokalizacja: Poznań
Tez,jesli nie wejdzie Ci dwojka,pusc sprzeglo,odpusc gaz,wcisnij na nowo sprzeglo i sprobuj wbic bieg,powinno wejsc w miare bezstresowo.Swoja droga to te skrzynie ogolnie chyba sa lekko toporne i glosne,sporo ludzi ma z nimi problemy.
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
hmm ja tak miałem w moim Gs'ie 500, też nie wiedziałem czemu tak sie dzieje że z jedynki luz mi sie zapina. Shinden ma racje to kwestia wyczucia skrzyni biegówbo teraz już mi się to nie zdarza.
Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Witam,jestem zdziwiony bo honda zawsze niby oh i ah a tu meldujecie że w modelach w których powinno być wszystko poprawione skrzynia szwankuje.Dwujka w wielu modelach jest awaryjna XS GSXR ale w hondzie i w tym modelu.Myslę że te egzemplarze miały poprzednich właścicieli którzy skrzynie rozpierd...Pozdr.
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
wyglada to na normalna sprawe czasami sie tak dzieje jezeli jedynka przechodzi przez luz na drugi bieg musiz poprostu wyczuc skrzynie a co do lancucha zalezy od stylu jazdy jezeli np. cisniesz mocno to ma prawo sie czesto rosciagac
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
Kargul,nie chodzi o to ze te skrzynie szwankuja,raczej o to ze sa bardzo ciezkie do wyczucia,przez co zdarzaja sie zgrzyty...Jesli chodzi o techniczna strone tematu to po sezonie prawdopodobnie bede sie blizej przygladal mojej skrzynce.Jesli znajde cos ciekawego zamelduje:)
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
ja w swoim moto obnizylem dzwignie skrzyni biegow bo normalnie musialem tak mocno do gory stope zaginac zeby wrzucuc wyzszy bieg ze czesto nie dobijałem 2 i mi wypadała do luzu... co mnie bardzo wkurwia*o ... hehe
no i teraz jest gucio... ale w sportach raczej dzwognie sa nisko... wiec to chyba nie to...

lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
wiec tak ja zeby z 1 wrzucic odrazu na 2 to jest duzy problem slychac zgrzytanie halas trzaski jakies no i bardzo mocno trzeba wbijac ta 2 ale jesli zrobi sie to na 2 razy to znaczy z1 na luz i szybko 2 wtedy wszystko jest si i bez problemowo ladnie wchodzi poprostu gdy prubuje pominac luz miedzy biegami tak jakos niechce to wchodzic a wsumie wchodzi tylko trzaska zebatkami i zgrzyta
dzwieki silnika to moja muzyka honda CBR 600f
-
[zt]michu - Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 17/4/2006, 12:56
- Lokalizacja: poznań
ze skrzynia to sie nie przejmuj bo to jest normalne, zazwyczaj zmianie z 1 na 2 nastepuje tak jakby uderzenie w skrzynie, a z lancuchem to tak sie dzieje, i po tysiacu kilometrow to ravczej normalne ze trzeba go naciagnac




No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Pokombinuj z ustawieniem dzwigni zmiany biegow.Moze jest za wysoko i muszisz bardzo wysoko podnosic stope.To taki kompromis:jak dasz dzwignie nisko to dobrze wchodza biegi w gore ale gorzej z redukcjami.Jak dzwignia jest wysoko muszisz prawie odrywac stope od podnozka zeby wrzucic wyzszy bieg ale za to redukje sa latwiejsze.Warto tez przesmarowac os obrotu dzwigni zmiany biegow.
- Kajetan
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 15/10/2006, 18:23
ja rownierz posiadam f4i od konca sezonu w sumie bo wychaczylem okazje u mnie jakos nic nie zgrzyta nie wchodzi ciezko wszystko lekko plynnie bez z grzytow i oporow i cisne jej ostro i nic sie nie dzieje deptam do czerwonego i jakos nie ma zadnego problem chociasz nie mowie ze nie trzeba sie przyzwyczaic bo napocztku bylo dziwnie ale mimo to cicho mozliwe ze dla tego ze cebra ma dopiero 7700 na latane 

- Kubus_xx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
- Lokalizacja: gdynia
elnino czy mogl bys sie wypowiedziec pod moim postem w ktorym chodzi o chlodzenie silnika bo zalezy mi na twojej opini i byl bym bardzo wdzieczny gdybys sprawdzil dla mnie optymalna temp w swoim cacku przy w pelni rozgrzanym silniku oraz przy jakiej temp zalacza sie u ciebie wentylator z gory dziekuje
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
- Kubus_xx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
- Lokalizacja: gdynia
Jak sie przesiadlem na CBR to tez mialem ten problem z dwojka, ale u mnie to byl brak techniki. Trzeba po prostu mocno i zdecydowanie pchnac ta dzwignie do gory a nie dotykac jak panienka. Robimy tak: lekki nacisk na dzwignie, sprzeglo + spuszczenie gazu, zdecydowane wbicie biegu, zwolnienie sprzegla + gaz, zwalniamy noge z dzwigni. Noga zaczyna i noga konczy!
EDIT:
Tutaj obszerniej: http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art8.html
EDIT 2:
Haha, dalem sie wrobic w górniczy post
EDIT:
Tutaj obszerniej: http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art8.html
EDIT 2:
Haha, dalem sie wrobic w górniczy post

CBR 600 F4i sport
-
Abonic - Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 11/5/2008, 15:59
- Lokalizacja: Mazowieckie
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości