Problem z YAMAHA DT 50 pomocy :(
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Problem z YAMAHA DT 50 pomocy :(
Witam.
Mam YAMAHE DT 50 SM i mam pewien problem.
Motor piÄ™knie chodzi odpala za pierwszym razem Å‚adnie siÄ™ wkrÄ™ca na obroty ale gdy przejadÄ™ okoÅ‚o 10 km zaczyna mocno przerywać i traci moc, nie mogÄ™ go wkrÄ™cić na obroty… co to może być proszÄ™ o poradÄ™ … dziÄ™ki
Mam YAMAHE DT 50 SM i mam pewien problem.
Motor piÄ™knie chodzi odpala za pierwszym razem Å‚adnie siÄ™ wkrÄ™ca na obroty ale gdy przejadÄ™ okoÅ‚o 10 km zaczyna mocno przerywać i traci moc, nie mogÄ™ go wkrÄ™cić na obroty… co to może być proszÄ™ o poradÄ™ … dziÄ™ki

- Tomasz2009
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59
Kolega ma rację.. Postawił bym na odpowietrznik.. to może być jedna przyczyna... a jeszcze następna.. to tłok Ci "puchnie" przegrzewa sie.. też mialem taki przypadek podobne objawy...
Peugeot Speed 1 AC, Honda CBR 600F2, Yamaha R1 RN19 

- rumian_1989
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
- Lokalizacja: Raciąż/Warszawa
filtr paliwa czyscilem i nic tam nie bylo. Gdzie jest ten odpowietrznik?? jak go moze znalesc?? to jest jakas rurka??
- Tomasz2009
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59
w mz mialem poprostu w korku wbudowana taka dziurke ale jak zalozylem korek na kluczyk tez mialem te objawy ...jak mi sie dusil otwieralem korec psykloi jechalem dalej ..wiec potem wystarczylo lekko rozszczelnic uszczelke w korku i bylo ok!!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
no wlasnie wrocilem z jazdy probnej. Probowalem tak zrobic odkrecilem mocno koreki dupa zadnej poprawy:( nadal przerywal 

- Tomasz2009
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59
moze gaźnik zapchany masz?? najlepiej sprawdz cala droge doplywu paliwa, ale powiem ci tak
Kiedys w mojej etz 251 mialem taki sam problem
jak byla zimna odrazu palila, po przejechaniu kilku km nie chciala sie wkrecic na obroty szczelala z tlumika a nawet gasla, problemem byla cewka zaplonowa, wylal sie z niej olej i po kilku km sie grzala i koniec, zmienilem cewke i byl gites.
Pozdr
Kiedys w mojej etz 251 mialem taki sam problem
jak byla zimna odrazu palila, po przejechaniu kilku km nie chciala sie wkrecic na obroty szczelala z tlumika a nawet gasla, problemem byla cewka zaplonowa, wylal sie z niej olej i po kilku km sie grzala i koniec, zmienilem cewke i byl gites.
Pozdr
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
to samo mi dziadek powiedzial powiesz mi z ktorej strony jest ta cewka tam gdzie biegi czy tam gdzie jest: dozownik i starter?? i czy ta cewkw trzeba kupic jakas specjalna do tego modelu czy uniwersalna??
- Tomasz2009
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości