Cbr 125r ślizga opona?? czy co:P
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Cbr 125r ślizga opona?? czy co:P
Witam od pewnego czasu chamując tylnym chamulcem rzuca mi tylem motoru. Od czego to moze byc moze opona w oleju jakims jest??? Czym wyczescic opone albo pomysly od czego moze sie tak dziac!!
-
pilotek11 - Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 2/8/2007, 20:01
- Lokalizacja: Słupca
Bo tylnego hamulca uzywa sie tylko w sytuacjach awaryjnych. Jesli opona bylaby w oleju, na pewno bys to zauwazyl. Moze jezdzisz na slickach? Masz tam jakis bieznik jeszcze?
I gwoli przypomnienia na wszelki wypadek - patrz gdzie hamujesz - musisz bardzo uwaznie obserwowac droge pod katem obecnosci piachu, grysu i tym podobnego shitu, dzieki ktoremu najlatwiej jest zlapac uslizg.

I gwoli przypomnienia na wszelki wypadek - patrz gdzie hamujesz - musisz bardzo uwaznie obserwowac droge pod katem obecnosci piachu, grysu i tym podobnego shitu, dzieki ktoremu najlatwiej jest zlapac uslizg.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Poza tym jezeli opona jest calkiem nowa przez pierwsze 100-150km na niej wymaga ostroznej jazdy. Ze tak to okresle "niedotarte" opony czesto lapia uslizg. Natomiast tylniego hamulca nigdy nie wciska sie do oporu. Uzywa sie go jak ci Patty napisala w sytuacjach awaryjnych i podczas jazdy w deszczu lacznie z przednim hamulcem.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
To nie jest kwestia klockow. Idz za rada elcommendante i nowa opone docieraj delikatnie, bez zbednego hamowania tylnym ukladem. Powodzenia 

Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
1. jak blokujesz tylne koło to nie ma bata, będzie ci tył uciekał na boki,
2. jak patty i elco tylnego hamulca używaj w ostateczności i zwracaj uwagę na nawierzchnię...
3. jeżeli moto ogólnie w czasie jazdy było by niestabilne to sprawdź tuleje wahacza, jak będziesz miał na nich luzy to moto będzie robić slalom w czasie jazdy...
2. jak patty i elco tylnego hamulca używaj w ostateczności i zwracaj uwagę na nawierzchnię...
3. jeżeli moto ogólnie w czasie jazdy było by niestabilne to sprawdź tuleje wahacza, jak będziesz miał na nich luzy to moto będzie robić slalom w czasie jazdy...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości