Guma przód-tył.
			Posty: 12
			 • Strona 1 z 1
		
	
Guma przód-tył.
Chcę zmienic kapcie przy moim fajerze,tył bezapelacyjnie kwalifikuje sie do wywalenia, natomiast przód 2005 r. zużycie bieżnika znikome.Tu mój dylemat czy wymienic tylko tylnego kapcia na nówkę i zostawic to co jest z przodu czy cały komplet zapodac co by było najlepsze ale i droższe.
Jak się przekłada fakt założenia różnych gum na przód i tył (różne firmy) na prowadzenie motocykla?Jakie mogą byc skutki uboczne takiego działania?
Pozdrawiam
				Jak się przekłada fakt założenia różnych gum na przód i tył (różne firmy) na prowadzenie motocykla?Jakie mogą byc skutki uboczne takiego działania?
Pozdrawiam
ogar49---->komar49----->wsk 125----->honda cbx 550---->honda cr 125------>suzuki gr 650----->honda xr600----->suzuki gsxr 750W---->suzuki gsxr750Srad------>HONDA CBR900 FIREBLADE SC 33
			- Ścigany900
 - Świeżak
 - Posty: 35
 - Dołączył(a): 16/4/2008, 12:07
 - Lokalizacja: Szydłowiec
 
Bierz tylko tył i nie wnikaj. Chyba, że łoisz winkle jak Rossi. Ale sądząc po opisie w jakim stanie masz przód a w jakim tył ta opcja raczej odpada.
Bierz tylko tył
				Bierz tylko tył
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
J pragne przypomniec ze kazda guma sie starzeje, nie tylko liczy sie złużycie ale i wiek opony (mój ojciec miał w samochodzie opony 7lat, biżnik praktycznie nietknięty, a jak jechał to mu sie kierownica na wszystkie strony ruszała, po wymianie ogumienia wszystko sie naprawiło)sądze ze w motorze jest podobnie
				Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi :D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
			a prędkośc to drugi :D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
- 
				

Jonyl - Świeżak
 - Posty: 316
 - Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
 - Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
 
Grzybu napisał(a):Bierz tylko tył
Ryzykowna rada. Jak się wyłoży, to w końcu to on popadnie w koszty (tudzież kalectwo).
Oponiarze zalecają wymianę gum motocyklowych w wieku 4-5 lat, więc na tej jeszcze bym pojeździł, ale w przyszłym sezonie bym ją wymienił, niezależnie od ilości bieżnika.
- 
				

gojo - Świeżak
 - Posty: 63
 - Dołączył(a): 5/12/2006, 14:32
 
gojo napisał(a):
Ryzykowna rada. Jak się wyłoży, to w końcu to on popadnie w koszty (tudzież kalectwo).
Oponiarze zalecają wymianę gum motocyklowych w wieku 4-5 lat, więc na tej jeszcze bym pojeździł, ale w przyszłym sezonie bym ją wymienił, niezależnie od ilości bieżnika.
I jak się wyłoży to mnie pewnie zaskarży za złą radę
W takim razie wymień komplet i lataj nisko i powoli.
Żeby było do tematu. Różne firmy na każdej z osi nie powodują problemu z prowadzeniem. Ważne żeby to były odpowiednie rozmiary.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
Grzybu napisał(a):Żeby było do tematu. Różne firmy na każdej z osi nie powodują problemu z prowadzeniem. Ważne żeby to były odpowiednie rozmiary.
Tu również oponiarze zalecają take same opony na przód i tył. Kształt bieżnika w pochyleniu zdaje się ma znaczenie na prowadzenie się motocykla. Jeśli bieżnik będzie skrajnie różny, to tył może chcieć jechać nieco inaczej niż przód.
Ale to raczej teoria bez drastycznego pokrycia w praktyce
- 
				

gojo - Świeżak
 - Posty: 63
 - Dołączył(a): 5/12/2006, 14:32
 
To w takim razie ja chętnie odkupię tą z przodu.  Proszę o foto.
Dla mnie nie ma w tym nic skomplikowanego
				Dla mnie nie ma w tym nic skomplikowanego
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
Ooo to i ja mam pytanko chcę kupic komplet 120 i 190 do R1 chce kupić nowe michelin Pilot power lub Continental Road Attack jakieś sugestie propozycje jestem bardziej za Michelinem są seryjnie zakłądane w R1 co oczywiście nie znaczy że są lepsze ktoś się spotkał z tymi oponami?
sugestia jest taka ze na opinie i pytania dotyczace opo jest przyklejony specjalny temat wiec powiniennes sie z nim zapoznac lub tam zadac to pytanie zamias robic balagan w innym temacie. siekson
Pardon
				
					sugestia jest taka ze na opinie i pytania dotyczace opo jest przyklejony specjalny temat wiec powiniennes sie z nim zapoznac lub tam zadac to pytanie zamias robic balagan w innym temacie. siekson
Pardon
Ostatnio edytowano 4/6/2008, 10:50 przez YZF R1, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- 
				

YZF R1 - Moderator
 - Posty: 2765
 - Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Było o tym już sporo. Nawet sam pisałem o Pilotach.
Miałem takie w Cebrze 1000 i chwale sobie bardzo. Kleją do asfaltu dobrze, ale nie bardzo się sprawdzają na mokrym. Przynajmniej mnie nie zadowalały.
Na suchy asfalt rewelacja. Miękkie i pewne.
Continentala nie miałem przyjemności testować.
				Miałem takie w Cebrze 1000 i chwale sobie bardzo. Kleją do asfaltu dobrze, ale nie bardzo się sprawdzają na mokrym. Przynajmniej mnie nie zadowalały.
Na suchy asfalt rewelacja. Miękkie i pewne.
Continentala nie miałem przyjemności testować.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
			Posty: 12
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości