Zobacz wÄ…tek - Yamaha r6 nie pali
NAS Analytics TAG

Yamaha r6 nie pali

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha r6 nie pali

Postprzez PawcioV6 » 20/5/2008, 19:15

Witam wszystkich miałem małą wywrotkę i po niej nie mogę odpalić mojej r6 2004 rok . Motor zgasł odrazu po wywrotce dodam że uszkodził mi się licznik nie wiem czy to może być przyczyną mimo że jest uszkodzony tylko wyświetlacz kilometrów . Mechaniory mówią że powinien palić nawet bez licznika . Dziś sprawdziłem nie ma iskry i pompa paliwa nie chodzi tak jak by coś je odcieło czy jest jakis wyłącznik wypadkowy ? A jescze jedno pali mi się dioda z kluczykiem . Dzięki za jakąkolwiek pomoc .
PawcioV6
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/5/2008, 19:05
Lokalizacja: Koszalin


Postprzez Kedar-88 » 20/5/2008, 19:36

dział mechanika motocyklowa....
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez motoman » 20/5/2008, 22:19

kumplowi po ostrym gruzie nie chciał odpalić, dyskoteka sie zrobiła na wyświetlaczu, odpalił na pych, po wyłączeniu i włączeniu było wszystko ok, ale chyba Twoj bike ma wiekszy problem.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Adam M. » 21/5/2008, 00:35

Zadaj pytanie na FM, jest tam kilku elektronikow piszacych w mechanice ogolnej.
Mnie sie wydaje ze to problem z immobilizerem, ale elektronikiem nie jestem.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez PawcioV6 » 21/5/2008, 07:27

Też mi tak się wydaje ciekawe czy jest możliwość obejścia imobilizera ? Poszukam jak wrucę z roboty ale może ktoś podpowie ?
PawcioV6
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/5/2008, 19:05
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez piotrekkawa » 21/5/2008, 16:07

nie wiem czy stosuje się to w motocyklach,ale w samochodach jest wyłącznik udarowy tzn,że przy jakimkolwiek uderzeniu odłącza on prąd na świece i pompe paliwa. uniemożliwia on dalszą prace silnika po dzwonie itp. moze jest gdzieś ukryte w Twoim motorku jakieś podobne ustrojstwo.
piotrekkawa
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/4/2008, 18:12

Postprzez PawcioV6 » 21/5/2008, 18:30

Byłem w serwisie i mówią 250 i pali ok tylko może jest jakiś inny sposób obejścia imobilizera . wyłącznika szukałem ale nic nie znalazłem wiem że w samochodach są takie rzeczy tylko w motocyklach chyba nie ?
PawcioV6
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/5/2008, 19:05
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez PrzemoR6 » 21/5/2008, 20:47

A pokazuje sie na wyswietlaczu LCD kod(dwucyfrowy) usterki?
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez PawcioV6 » 22/5/2008, 09:05

Właśnie wyświetlacz jest uszkodzony pękła szybka i się wylał pali się dioda klucza imobilizera
PawcioV6
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/5/2008, 19:05
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez motoman » 22/5/2008, 09:58

PrzemoR6 napisał(a):A pokazuje sie na wyswietlaczu LCD kod(dwucyfrowy) usterki?


A to nie jest tak że obrotomierz pokazuje jakieś błędy o ile juz są?? tzn tak jest napewno:P ale moze tam cos sie jeszcze wyswietla innego;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PrzemoR6 » 23/5/2008, 10:48

Zalatw drugie zegary na chwile od kogos(zdejmujesz szybke, odpinasz wtyczke, trzy wkrety i masz zegary w reku), podepnij do siebie i sprawdz kod usterki. Wtedy moze sam rozwiazesz problem.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez PawcioV6 » 23/5/2008, 18:11

Zrobiłem tak jak pisałeś i mam Error 2 tylko co to znaczy ? Gdzie dowiedzieć się prucz serwisu .
PawcioV6
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/5/2008, 19:05
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez PrzemoR6 » 23/5/2008, 19:48

Haynes podaje kody od 51 do 56. Wiec moze to 52 a nie 2. Jesli nie-to jest problem, zas 52-"kod z kluczyka nie jest rozpoznawany przez odbiornik". Hayns zaleca najpierw sprawdzenie bezpiecznikow, przewodow(podczas wywrotki mogly sie uszkodzic) i poloczen miedzy odbiornikiem, stacyjka i ECU. Pozatym w poblizu odbiornika nie powinny sie znajdowac inne kluczyki z immobilajzerem(obce fale-zaklucenia). Serwisowka sugeruje tez przy kodzie 52 uzycie "niezarejestrowanego" kluczyka lub kluczyk jest USZKODZONY.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê