R6 nierozgrzana gasnie na biegu...
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
Lukas_dan - Świeżak
- Posty: 116
- Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
- Lokalizacja: Lidzbark
Największy idiota chyba by nie wlał półsyntetyku do motocykla.Syntetyk i tylko syntetyk lejemy !
Polecam ci Yamalube.Ja wlałem go do swojej r6 i taki polecili mi w serwisie.Wejdzie 3 l jak dobrze spuścisz wszystko.Poza tym trzymaj górną granicę,bo czerwona kontrolka lubi się zapalać przy jeździe pod górę jak masz niedobór.
Polecam ci Yamalube.Ja wlałem go do swojej r6 i taki polecili mi w serwisie.Wejdzie 3 l jak dobrze spuścisz wszystko.Poza tym trzymaj górną granicę,bo czerwona kontrolka lubi się zapalać przy jeździe pod górę jak masz niedobór.
kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Znajomy doradzil mi dzis, ze z moim przebiegiem 44 tys to lepiec lac polsyntetyk, no ale widze tutaj wiekszosc radzi mi lac full syntetyk-pewnie sie do waszej opinii dostosuje. Dzis sprawdzalem olej na bagnecie, byl bez przeciwskazan i trzymal gorna czesc wskaznika
Łancuch sprawdzalem jest okej, tylko tzreba naciagnac i mozna by bylo przesmarowac
, co do zebatki z czasem mozna pozneij zmienic, ale to jeszcze nei teraz
Dobra Panowie, teraz kwestia kasku...
http://moto.allegro.pl/item350528153_la ... utnik_team].html
http://moto.allegro.pl/item350613794_ag ... roz_s.html
http://moto.allegro.pl/item347261501_ka ... extra.html
Z tego co wybralem mozna cos poradzic, czy w tych cenach to juz jeden ch*j jaki kask wybiore... ?



Dobra Panowie, teraz kwestia kasku...
http://moto.allegro.pl/item350528153_la ... utnik_team].html
http://moto.allegro.pl/item350613794_ag ... roz_s.html
http://moto.allegro.pl/item347261501_ka ... extra.html
Z tego co wybralem mozna cos poradzic, czy w tych cenach to juz jeden ch*j jaki kask wybiore... ?
-
Lukas_dan - Świeżak
- Posty: 116
- Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
- Lokalizacja: Lidzbark
Witam,
1.serwisowki(książki, natomiast w serwisie nie koniecznie muszą pracować ludzie którzy dysponują ogromna wiedza zamiłowaniem do motocykli) zazwyczaj piszą lać syntetyk i tyle, w przypadku yamahy Yamalube długo zastanawiałem sie przed zmiano oleju, moja r6 przy 26tys km. zmiana z fullsyntetyka na polsyntetyk(moim zdaniem średnia żywotność nie remontowanego silnika ścigacza to 50tys km., obroty obroty robią swoje)
2.Z wypowiedzi mechaników z wieloletnim doświadczeniem, zarówno tych samochodowych jak i motocyklowych(wyłącznie) można wywnioskować , mineralny olej ma mniejsze właściwości czyszczące niż pól i full dlatego też z miner na nie można doświadczyć wypłukania(silnik po kilku kilkunastu tys km (w zależności od stylu-jazdy)doznaje zużycia tłoki pierścienie nie jest już tak szczelny olej wyplenia je. Natomiast full i pół najprawdopodobniej można mieszać. Ap ropo mechaników człowiek który rozebral XX silników z XX przebiegiem wie mniej więcej jakie zachodzą zmiany i co jest najlepsze, mowa o dośw, co najmniej 10lat w zawodzie mechanika.
Wyobraźmy sobie młynek napędzany zębatkami pierwsze zalanie go olejem full, kręcimy 100dni olej po zatrzymaniu młynka zaobserwujemy przeciek miedz zębatkami(wytarte) co robisz lejesz gęściejszy olej i jeździsz dalej poza tym po to one są oleje a nie olej bo one to są po to
3. Jaki olej wybrać który najlepszy, nikt chyba tego nie wie i nie może stwierdzić że ten to lepszy bo ja jeździłem kto wie jakimi metodami zawartością różni sie lotos od castrola.
Pozdrawiam
1.serwisowki(książki, natomiast w serwisie nie koniecznie muszą pracować ludzie którzy dysponują ogromna wiedza zamiłowaniem do motocykli) zazwyczaj piszą lać syntetyk i tyle, w przypadku yamahy Yamalube długo zastanawiałem sie przed zmiano oleju, moja r6 przy 26tys km. zmiana z fullsyntetyka na polsyntetyk(moim zdaniem średnia żywotność nie remontowanego silnika ścigacza to 50tys km., obroty obroty robią swoje)
2.Z wypowiedzi mechaników z wieloletnim doświadczeniem, zarówno tych samochodowych jak i motocyklowych(wyłącznie) można wywnioskować , mineralny olej ma mniejsze właściwości czyszczące niż pól i full dlatego też z miner na nie można doświadczyć wypłukania(silnik po kilku kilkunastu tys km (w zależności od stylu-jazdy)doznaje zużycia tłoki pierścienie nie jest już tak szczelny olej wyplenia je. Natomiast full i pół najprawdopodobniej można mieszać. Ap ropo mechaników człowiek który rozebral XX silników z XX przebiegiem wie mniej więcej jakie zachodzą zmiany i co jest najlepsze, mowa o dośw, co najmniej 10lat w zawodzie mechanika.
Wyobraźmy sobie młynek napędzany zębatkami pierwsze zalanie go olejem full, kręcimy 100dni olej po zatrzymaniu młynka zaobserwujemy przeciek miedz zębatkami(wytarte) co robisz lejesz gęściejszy olej i jeździsz dalej poza tym po to one są oleje a nie olej bo one to są po to

3. Jaki olej wybrać który najlepszy, nikt chyba tego nie wie i nie może stwierdzić że ten to lepszy bo ja jeździłem kto wie jakimi metodami zawartością różni sie lotos od castrola.
Pozdrawiam
- virus3000
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/5/2007, 11:01
- Lokalizacja: Łomża
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości