mam 15godz.do serwisu->pomocy bardzo pilne
Posty: 11
• Strona 1 z 1
mam 15godz.do serwisu->pomocy bardzo pilne
witam
dzisiaj jechalem swoja fzr-ka i jak ruszałem spod świateł to dodałem za mało gazu i mi zgasła!a więc naciskam na strater a tu tylko dziwne pykane
pozniej jak stanalem okazalo sie ze pyka taka mala okrągła "puszeczka"zaraz przy aku!(napoisane na niej jest "HITACHI"czy jakos tak)
dodam ze wczesniej zrobilem ok 100km bez rzadnych problemow
zalezy mi na tym bardzo poniewaz jutro ok 8 jestem umowiony na serwis na ktory czekalem miesiąc
prosze o pomoc
co to wogole jest za urządzenie??i ile moze ewentualnie kosztowac??
musialem jakos wrocic do domu wiec na pych i zagadal bez problemu
postala chwile i jak chcialem zapalic to raz rozrusznik przekrecil a pozniej znowu to pykanie z "puszeczki"
bardzo was prosze o rady
pzdr
dzisiaj jechalem swoja fzr-ka i jak ruszałem spod świateł to dodałem za mało gazu i mi zgasła!a więc naciskam na strater a tu tylko dziwne pykane
pozniej jak stanalem okazalo sie ze pyka taka mala okrągła "puszeczka"zaraz przy aku!(napoisane na niej jest "HITACHI"czy jakos tak)
dodam ze wczesniej zrobilem ok 100km bez rzadnych problemow
zalezy mi na tym bardzo poniewaz jutro ok 8 jestem umowiony na serwis na ktory czekalem miesiąc
prosze o pomoc
co to wogole jest za urządzenie??i ile moze ewentualnie kosztowac??
musialem jakos wrocic do domu wiec na pych i zagadal bez problemu
postala chwile i jak chcialem zapalic to raz rozrusznik przekrecil a pozniej znowu to pykanie z "puszeczki"
bardzo was prosze o rady
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Re: mam 15godz.do serwisu->pomocy bardzo pilne
limak14 napisał(a):witam
dzisiaj jechalem swoja fzr-ka i jak ruszałem spod świateł to dodałem za mało gazu i mi zgasła!a więc naciskam na strater a tu tylko dziwne pykane
pozniej jak stanalem okazalo sie ze pyka taka mala okrągła "puszeczka"zaraz przy aku!(napoisane na niej jest "HITACHI"czy jakos tak)
dodam ze wczesniej zrobilem ok 100km bez rzadnych problemow
zalezy mi na tym bardzo poniewaz jutro ok 8 jestem umowiony na serwis na ktory czekalem miesiąc
prosze o pomoc
co to wogole jest za urządzenie??i ile moze ewentualnie kosztowac??
musialem jakos wrocic do domu wiec na pych i zagadal bez problemu
postala chwile i jak chcialem zapalic to raz rozrusznik przekrecil a pozniej znowu to pykanie z "puszeczki"
bardzo was prosze o rady
pzdr
Obstawiam że mówisz o przekaźniku. Prawdopodobnie się zaciął. Rozbierz go i zobacz co tam się dzieje, "pogrzeb" palcem aż taka blaszka będzie lekko chodziła. Powinno pomóc

"...cztery kola poruszają ciało, dwa poruszają dusze..."
- kreska
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
- Lokalizacja: Pruszków
wiec tak
dzwonilem do serwisu i kolo [owiedzial mi ze aku jest napewno rozladowane
a wiec szybko do garazu i podpialem moto pod aku z auta i zagadalo bez problemu
teraz pytanie dlaczego aku sie wyladowal jak ma ok 2tyg.(yuasa)
laduje go i pozniej sprawdze ladowanie w moto
jak macie jakies rady to piszcie
dzwonilem do serwisu i kolo [owiedzial mi ze aku jest napewno rozladowane
a wiec szybko do garazu i podpialem moto pod aku z auta i zagadalo bez problemu
teraz pytanie dlaczego aku sie wyladowal jak ma ok 2tyg.(yuasa)
laduje go i pozniej sprawdze ladowanie w moto
jak macie jakies rady to piszcie
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Aku Ci pada bo prawdopodobnie alternator go nie ładuje. Ja miałem identyczny problem w Monster 600 to okazało się że nie było ładowania a przyczyną był bezpiecznik. Sprawdź wszystkie możliwe bezpieczniki i jak będą dobre to chyba czeka Cię naprawa alternatora albo coś podobnego.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Niekoniecznie od razu alternator. Może być i regulator albo sam aku jest stary i się nie chce już ładować. Jak naładujesz aku (o ile faktycznie jest rozładowany) to odpal motor wkręć tak na 5tys i pomierz napięcie na aku, powinno być powyżej 14V z włączonymi światłami.
- adrianCB
- Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
- Lokalizacja: Łódź
a jezeli to bylby alternator to czy moto by nadal chodzilo czy powinno zdychac?
bo mi normalnie jezdzila i swiatla byly i wsio
bo mi normalnie jezdzila i swiatla byly i wsio
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
jaka to yest Yuasa, zelowy czy klasyczny mokry ? Jesli zelowy to laduje sie go nieco inaczej niz akumulator z mokrymi celami. Moze byc tez tak, ze masuje Ci cos delikatnie i poprzez duza rezystancje rozladowuje powoli akumulator.
Gdybys zupelnie nie mial ladowania - watpie by akumulator wytrzymal az tyle - po tygodniu powinien juz byc zdechniety - wiec ladowanie jakies tam na pewno masz. Trzeba sie zastanowic nad dwoma rzeczami
- regulator napiecia
- luzne masujace przewody badz wadliwa instalacja
no i najwazniejsze jaki to akumulator, jesli zelowy jak i czym go ladowales.
Gdybys zupelnie nie mial ladowania - watpie by akumulator wytrzymal az tyle - po tygodniu powinien juz byc zdechniety - wiec ladowanie jakies tam na pewno masz. Trzeba sie zastanowic nad dwoma rzeczami
- regulator napiecia
- luzne masujace przewody badz wadliwa instalacja
no i najwazniejsze jaki to akumulator, jesli zelowy jak i czym go ladowales.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
to zwykla YUASA mokra
jutro jade na serwis i powinni mi to zobaczyc tylko zastanawiam sie ile to moze kosztowac bo jakos teraz nie dysponuje zbyt pokaznym budzetem ale muss to musss
edit: jeszcze dodam ze jakis czas temu (10maja jak jechalem na EM08 to lecialem ok 210km/h i czulem jak dziwnie przerywa i nie chce sie zbytio krecic wyzej niz 9-10tys)
to moze byc powod jakiegos syfu ale moze podpowie wam cos
a swiece mialem wymienione 2tys km temu
synchro +regulacja +czyszczenie ok 6tys km temu
jutro jade na serwis i powinni mi to zobaczyc tylko zastanawiam sie ile to moze kosztowac bo jakos teraz nie dysponuje zbyt pokaznym budzetem ale muss to musss
edit: jeszcze dodam ze jakis czas temu (10maja jak jechalem na EM08 to lecialem ok 210km/h i czulem jak dziwnie przerywa i nie chce sie zbytio krecic wyzej niz 9-10tys)
to moze byc powod jakiegos syfu ale moze podpowie wam cos
a swiece mialem wymienione 2tys km temu
synchro +regulacja +czyszczenie ok 6tys km temu
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości