opony-przód/tył =wytrzymałość
Posty: 5
• Strona 1 z 1
opony-przód/tył =wytrzymałość
witam, mam takie pytanko, niewiem czy było czy nie, ale chodzi mi o opony i to która opona przednia czy tylna powinna być powiedzmy w jaknajlepszym stanie, która bierze najwększe obciążenia w motocyklach sportowych, ktoś kiedyś powiedział że tylna, ale czy to właśnie nie przednia bierze największy nacisk?przeciez tył jest tak kurewsko odciążony w mojej yamaszce ze jak dałem troche na nożny to 15metrów z piskówą do skrzyżowania leciałem z blokiem na tyle.
pytam bo chce kuypić używkę na przód, tył bieżnik jest koło 4mm i jest w dobrym stanie ale przód ma około 2mm i trzeba wymienić,a wiem ze podobno tez mimo ze oponka w super stanie jak ma ileś tam lat to tez trzeba wymienic bez względu na stan bieżnika.pozdrawiam i prosze o odpowiedź
pytam bo chce kuypić używkę na przód, tył bieżnik jest koło 4mm i jest w dobrym stanie ale przód ma około 2mm i trzeba wymienić,a wiem ze podobno tez mimo ze oponka w super stanie jak ma ileś tam lat to tez trzeba wymienic bez względu na stan bieżnika.pozdrawiam i prosze o odpowiedź
- sasi
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 23/12/2006, 11:09
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Przy okazji tego wątku: czy ktoś z was używał opon dwuskładnikowych (2CT) Michelina? Czy żywotność rzeczywiście wzrasta w porównaniu do zwykłych opon, czy tylko przyczepność w zakręcie się poprawia. Interesują mnie wasze doświadczenia, nie bełkot marketingowy 

-
gojo - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 5/12/2006, 14:32
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości