tarcze hamulcowe w kawasaki
Posty: 8
• Strona 1 z 1
tarcze hamulcowe w kawasaki
witam po ostatnich oględzinach mojej kawasaki ZXR 400 zauważyłem że lewa tarcza (przód) posiada drobne rowki na całej powierzchni:/ natomiast prawa jest idealnie gładka... Zielonego pojęcia nie mam co jest tego przyczyną i czy po wymianie klocków jest możliwość że wszystko wróci do normy ???? znajomy mnie postrzaszył że nieunikniona jest wymiana tarczy
ale liczyłbym na jakieś odp i podpowiedzi jak moge to naprawić chyba ze z nowymi klockami problem wraz z upływem kilometrów sam zniknie??>... <<<PoMoCy>>>

ZXR 400 + Metzeler roadtec Z6 

- stryku0
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 29/10/2007, 19:03
właśnie oto chodzi ze to są lekkie "ryski" ale wyczuwalne pod palcem a tarcze sa jeszcze bardzo grube praktycznie nie zużyte. martwi mnie to ze prawa tarcza jest gładka a lewa właśnie posiada te rysy
i tak sie zastanawiam czy wymiana nowych klocków nie wyrównałaby tego.. miałeś (miał ktoś) coś podobnego w swoim moto???

ZXR 400 + Metzeler roadtec Z6 

- stryku0
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 29/10/2007, 19:03
ja mam na obu tarczach rysy i wiem że są one normalką, dlatego się nie przejmuję...
daj może zdjęcie tych rys to będzie łatwiej ocenić czy są groźne czy nie.
Długo już masz tego ZXR? Jeśli kupiłeś w ostatnim czasie i to z Jawora to zmień obie te tarcze...

daj może zdjęcie tych rys to będzie łatwiej ocenić czy są groźne czy nie.
Długo już masz tego ZXR? Jeśli kupiłeś w ostatnim czasie i to z Jawora to zmień obie te tarcze...
MMMOTÓRR!!
- lysy5g1
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30
kupiłem tą zxr w tamtym roku w sanoku
dzisiaj konczyłem starą opone i przy okazji sprawdzałem heble przy ostrym hamowaniu nie trzęsie kierą tak że chyba ta delikatna usterka nie jest groźna... ale zauważyłem kolejny problem
lewy uszczelniacz lagi jest do wymiany przy dociśnieciu moto zostaje trochę oleju na ladze ale wyczyściłem ja z piasku i kurzu i w sumie nie cieknie. ile może kosztować taka wymiana uszczelniaczy i oleju???


ZXR 400 + Metzeler roadtec Z6 

- stryku0
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 29/10/2007, 19:03
Uszczelniacz jakies 20-30 zloty, olej do lag (zalezy jaki masz w insturkcji) nie wiecej niz 40 zloty. klucze imbusowe i plaskie sa potrzebne. Nic wiecej. Gora 30 minut i jestes jak nowy
Moj uciekal mi dziwnie na podluznych nierownosciach, widzialem ze nieco "poci" w sumie malo, ale po zmianie uszczelniaczy i oleju, jak reka odjal (prawa laga) wiec widac ze duzo daje do bezpieczenstwa.

Moj uciekal mi dziwnie na podluznych nierownosciach, widzialem ze nieco "poci" w sumie malo, ale po zmianie uszczelniaczy i oleju, jak reka odjal (prawa laga) wiec widac ze duzo daje do bezpieczenstwa.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości