Zobacz wÄ…tek - tarcze hamulcowe w kawasaki
NAS Analytics TAG

tarcze hamulcowe w kawasaki

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

tarcze hamulcowe w kawasaki

Postprzez stryku0 » 22/4/2008, 21:13

witam po ostatnich oględzinach mojej kawasaki ZXR 400 zauważyłem że lewa tarcza (przód) posiada drobne rowki na całej powierzchni:/ natomiast prawa jest idealnie gładka... Zielonego pojęcia nie mam co jest tego przyczyną i czy po wymianie klocków jest możliwość że wszystko wróci do normy ???? znajomy mnie postrzaszył że nieunikniona jest wymiana tarczy :( ale liczyłbym na jakieś odp i podpowiedzi jak moge to naprawić chyba ze z nowymi klockami problem wraz z upływem kilometrów sam zniknie??>... <<<PoMoCy>>>
ZXR 400 + Metzeler roadtec Z6 :D
stryku0
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 29/10/2007, 19:03


Postprzez lysy5g1 » 23/4/2008, 01:05

a bardzo głębokie są rysy?
zmierz grubość tarczy. Jeśli jest mniejsza niż wymiar minimalny z serwisówki to trzeba wymienić...
MMMOTÓRR!!
lysy5g1
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30


Postprzez stryku0 » 23/4/2008, 14:38

właśnie oto chodzi ze to są lekkie "ryski" ale wyczuwalne pod palcem a tarcze sa jeszcze bardzo grube praktycznie nie zużyte. martwi mnie to ze prawa tarcza jest gładka a lewa właśnie posiada te rysy :( i tak sie zastanawiam czy wymiana nowych klocków nie wyrównałaby tego.. miałeś (miał ktoś) coś podobnego w swoim moto???
ZXR 400 + Metzeler roadtec Z6 :D
stryku0
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 29/10/2007, 19:03

Postprzez lysy5g1 » 23/4/2008, 18:43

ja mam na obu tarczach rysy i wiem że są one normalką, dlatego się nie przejmuję... ;)
daj może zdjęcie tych rys to będzie łatwiej ocenić czy są groźne czy nie.
Długo już masz tego ZXR? Jeśli kupiłeś w ostatnim czasie i to z Jawora to zmień obie te tarcze...
MMMOTÓRR!!
lysy5g1
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30

Postprzez stryku0 » 23/4/2008, 21:45

kupiłem tą zxr w tamtym roku w sanoku :D dzisiaj konczyłem starą opone i przy okazji sprawdzałem heble przy ostrym hamowaniu nie trzęsie kierą tak że chyba ta delikatna usterka nie jest groźna... ale zauważyłem kolejny problem :( lewy uszczelniacz lagi jest do wymiany przy dociśnieciu moto zostaje trochę oleju na ladze ale wyczyściłem ja z piasku i kurzu i w sumie nie cieknie. ile może kosztować taka wymiana uszczelniaczy i oleju???
ZXR 400 + Metzeler roadtec Z6 :D
stryku0
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 29/10/2007, 19:03

Postprzez simonw » 23/4/2008, 23:14

Uszczelniacz jakies 20-30 zloty, olej do lag (zalezy jaki masz w insturkcji) nie wiecej niz 40 zloty. klucze imbusowe i plaskie sa potrzebne. Nic wiecej. Gora 30 minut i jestes jak nowy :)

Moj uciekal mi dziwnie na podluznych nierownosciach, widzialem ze nieco "poci" w sumie malo, ale po zmianie uszczelniaczy i oleju, jak reka odjal (prawa laga) wiec widac ze duzo daje do bezpieczenstwa.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê