przyblokowana nsr?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
przyblokowana nsr?
Moja Honda NSR 125 na do 3 buja się bardzo ładnie, mam około 110 km/h, potem 4, jakoś się dokula do 130, natomiast 5 i 6 nie dają jej żadnego przyspieszenia, utrzymują w niej jedynie prędkosc. czy byłaby to jakaś blokada?
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
Obstawiam że jednak tłok.
Sprawdź kompresje , wyczyść filtr powietrza bo może jest już zawalony, wydech , czy nikt kiedyś nie cudował jakiś patentów
Sprawdź kompresje , wyczyść filtr powietrza bo może jest już zawalony, wydech , czy nikt kiedyś nie cudował jakiś patentów

jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar
)
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?

cipkowóz (różowy komar

fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r

-
thor - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
- Lokalizacja: Wójtowo
Rozgrzany odpala bez problemu? A zimnego musisz kręcić? Jeśli tak to kompresja się może kończyć.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
zarówno zimny jak i rozgrzany odpala na dotyk. zaznaczylem, że rozgrzany, bo słyszałem, że gdy kończy się kompresja to rozgrzany bardzo ciężko odpala.
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
E tam kończy się kompresja...
Kiedy tłok jest padnięty to nie oceniasz tego na słuch, ani odpalaniem na zimno/ciepło tylko wkręcasz manometr w miejsce świecy, mierzysz i wtedy masz pewność co do stanu tłoka i pierścieni.
Co prawda zużyty tłok lubi postukać, a pierścienie podzwonić, ale to nie jest regułą...
Kiedy tłok jest padnięty to nie oceniasz tego na słuch, ani odpalaniem na zimno/ciepło tylko wkręcasz manometr w miejsce świecy, mierzysz i wtedy masz pewność co do stanu tłoka i pierścieni.
Co prawda zużyty tłok lubi postukać, a pierścienie podzwonić, ale to nie jest regułą...
MMMOTÓRR!!
- lysy5g1
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości