Zobacz wątek - sportowe filtry
NAS Analytics TAG

sportowe filtry

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

sportowe filtry

Postprzez molny cbr1000rr » 12/4/2008, 17:18

czy ma ktoś cbr 1000 rr na sportowych filtrach czy jest różnica w mocy
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE


Postprzez konan » 12/4/2008, 19:02

Z tego co mi wiadomo to filtru sportowe dają niewielki przyrost mocy ale dodają fajny dźwięk silnika
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań


Postprzez molny cbr1000rr » 12/4/2008, 19:20

ja do 5 tyś mam spadek mocy czy od tego
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Postprzez konan » 12/4/2008, 19:27

Możliwe ale to chyba nie od tego no chyba że ogranicz dopływ powietrza bardzo znacznie niż w przypadku oryginału.
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez molny cbr1000rr » 12/4/2008, 19:40

jak
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Postprzez konan » 12/4/2008, 20:24

kurcze klawiatura mi szwankuje nie mogę wcisnąć więcej przycisków jeden na raz chodziło mi o to czy ten sportowy filtr nie ogranicza czasami za bardzo dopływu powietrza niż ten od oryginalnego. Przez co mieszanka (paliwo powietrze) nie jest za uboga
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez elco » 12/4/2008, 20:46

Ja sadze, ze montowanie sportowych filtrow i innych tego typu bajerow w cywilnym motocyklu raczej nie ma sensu. Filtr sportowy jak sama nazwa wskazuje powinien byc wykorzystywany wlasnie w sporcie a nie gdzie indziej. Biorac za przyklad sportowe klocki hamulcowe. Dlaczego nie montuje sie ich w cywilnych pojazdach ? A to dlatego, ze swoja 100% skutecznosc osiagaja dopiero po rogrzaniu sie do ponad 200 stopni, co w warunkach normalnej eksploatacji jest niemalze niemozliwe. Gdy pracuja w nizszych temperaturach ich skutecznosc gwaltownie spada i to spada zwykle do poziomu normalnych klockow albo jeszcze nizej. Zapewne dzialanie takich filtrow jest takze uzaleznione od wielu czynnikow. W zwiazku z tym jak dla mnie montowanie takich filtrow nie ma najmniejszego sensu. Tym bardziej jezeli jest to bardzo mocny litr, ktorego mocy i tak nigdzie nie mozna wykorzystac w pelni a jeszcze stara mu sie dolozyc kilka koni.
Wyszedlem z zalozenia, ze autor naszego postu nie sciga sie na torze. Jezeli jest jednak inaczej to najmocniej przepraszam. Aczkolwiek niech da on troche do zrozumienia osobom, ktore wykonuja podobne zabiegi w motocyklach cywilnych.
Ostatnio edytowano 13/4/2008, 12:13 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Adam M. » 12/4/2008, 22:38

Jaki masz wydech, rowniez sportowy ???
Konan nie wypisuj bzdur, sportowy filtr daje wiecej powietrza niz stock, a nie blokuje jego przeplyw.
Motocykl jakis posiadasz, czy tylko widziales go na ulicy ?

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez konan » 12/4/2008, 23:06

Adam M. dobrze zgoda a jak inaczej wyjaśnisz spadek mocy w tym przypadku?
Motocykl jakis posiadasz, czy tylko widziales go na ulicy ?
Jeżeli to pytanie do mnie to mam ;P
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Adam M. » 12/4/2008, 23:28

Bardzo prosto - zwiekszony przeplyw powietrza zubaza mieszanke paliwowa na niskich i srednich obrotach, dlatego osiagi spadaja.
Iglice w gaznikach trzeba dac o zabek wyzej, albo wrocic do oryginalnych filtrow.
Nigdy nic nie powstanie z niczego, chcesz zwyzki mocy to zawsze bedzie cie kosztowalo w zuzytym paliwie.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez molny cbr1000rr » 12/4/2008, 23:45

JA NIE NALEŻĘ DO BAJKO PISARZY WIĘC TO PYTANIE Z ULICĄ JEST NIE NA MIEJSCU! MOTO KUPIŁEM USZKODZONE WIĘC NIE WIEM JAK CHODZIŁO PRZY NAPRAWIE WYJĘTY BYŁ EXUP ALE JEST USTAWIONY (CHYBA DOBRZE)WIĘC CZEPIAM SIĘ TYCH FILTRÓW.MAM 2 TAKIE MASZYNY W EKIPIE I TA JEST NAJSŁABSZA SZUKAM LEKARSTWA . WYDECH JEST SERYJNY A PO TORZE NIE JEŻDŻĘ

GÓRA JEST BARDZO DOBRA

// edytuj posty, 1 warn

954 KTÓRE MIAŁEM WCZEŚNIE TO BYŁA RAKIETA ZE STARTU

//edytuj posty i nie krzycz, 2gi warn za nie stosowanie
// sie do regulaminu forum
//simonw
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Postprzez simonw » 13/4/2008, 00:43

To moze wogole "zembatke mocy". Kurcze - wiadomo ze zmiana przelozenia wplywa nieco na dynamike jazdy ew osiagi (przewaznie zaniza osiagi, zwieksza dynamike). Dodatkowo filtr stozkowy, bo rozumiem o taki pytamy - pogarsza osiagi, chbya ze maszyna chodzi na wysokich obrotach (jak na torze binarnie, max albo zamknieta przepsutnica + power commander + quick shift). Jesli do tego nie ma normalnego wydechu tylko pseudo sport badz pusty, powstaje nam wrak a nie maszyna. I tak legalnie nie masz mozliwosci uzycia mocy tego motocykla, przejdz na elementy seryjne - i wtedy bedzie chodzil tak jak powinien.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez skwy » 13/4/2008, 08:05

Jeśli ktoś już upiera się przy filtrach o duże przepustowości powietrza to polecił bym wstawić też dynojet'a(zestaw dysz iglic i sprężyn do przepustnicy podciśnieniowej,)a najlepiej było by zastosować gaźniki z płaską przepustnicą.
Oczywiście układ wydechowy który pozwoli w sprawny sposób opróżnić cztery cylindry ze spalin przy max obrotach.
Ale zakres użytecznych obrotów drastycznie się zmniejsza.Tak jak poprzednicy napisali jest poprawa oddawania mocy ale tylko w górnych rejestrach obrotów.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez molny cbr1000rr » 13/4/2008, 08:22

Czyli wywalić te filtry kupić seryjne i zobaczyć
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Postprzez tomekd » 13/4/2008, 16:03

Wkladanie indywidualnych filtrow do nowoczasnego sprzeta sportowego z wtryskiem( cbr600,1000,r1/r6,itd),czy tez dolnossacymi gaznikami ( yzf750,cbr900rr,itd),itd swiadczy o maksymalnych uposledzeniu w temacie wiedzy o silnikach.

Puszka powietrzna,i jej charakterystyka rezonansu jest bardzo waznym elementem silnika,glownym jej zadaniem jest "wyprasowanie" naturalnej krzywej momentu obrotowego.Kazdy sprzet wyscigowy ma puszke,Moto Gp,Superbike,etc.
Wyeleminowac puszka z takiego sprzetu to tak jak usunac pudlo rezonansowe z gitary akustycznej.
Indywidualne filtry przestaly byc uzywane na poczatku lat 80`ych,jak widac do Polski wszystko dociera z opoznieniem. :lol:

Nawet nie wspomne o tak oczywistych rzeczach jak czujnik cisnienia i temperatury powietrza ktore znajduja sie w puszce,gdzie je umiescic w przypadku filtrow indywidualnych ?

Powiedziawszy to,to w przypadku sprzetu starszej generacji z bocznossacymi gaznikami(FJ11/12,Bandit,itd) czy tez cruserow wrzucenie filtrow stozkowych moze dac dobre rezultaty po odpowiedniem przestrojeniu gaznikow.

Musisz zalozyc puche do swojego,cbr1000rr,inaczej to bedzie jezdzic,bardzo,bardzo g*****no,i powodzenia przy strojeniu takiego Frankenstaina.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez Adam M. » 13/4/2008, 16:37

Molny, przepraszam za nieporozumienie - pytanie o motocykl bylo do konana a o wydech do ciebie.
Tomekd opisal dokladnie o co chodzi.
Ja rowniez proponuje wrocic do fabrycznych nastawow, oryginalna pucha na filtr i wydech to podstawa zeby motocykl zaczal jezdzic.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez molny cbr1000rr » 13/4/2008, 17:19

Wróciłem właśnie z przejażczki i stwierdzam że nie jest dobrze.
Jutro jadę zakupić orginalne filtry i zobaczę .
Zastosuję się do rady tomekd i Adama M .
Jak sprawdzę dam wam znać . Na razie dzięki.
Swoją drogą widzę że posiadacie dużą wiedzę
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Postprzez molny cbr1000rr » 24/4/2008, 18:52

Witam wszystkich założyłem seryjne filtry i niestety problem pozostał do 5 tyś masakra później jest ok nie wiem o co w niej chodzi
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Postprzez elco » 24/4/2008, 19:05

Byc moze ktos, kto wczesniej montowal filtry poprzestawial wtrysk i mape zaplonu i trzeba bedzie wszystko ponownie ustawic tak jak nalezy. Tu niestety bez serwisu sie nie obejdzie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez molny cbr1000rr » 24/4/2008, 20:22

Gdzie w łodzi to zrobić
molny cbr1000rr
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/3/2008, 14:31
Lokalizacja: PABIANICE

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr