Zobacz wÄ…tek - Skomplikowany problem z GSX-R 2000r.
NAS Analytics TAG

Skomplikowany problem z GSX-R 2000r.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Skomplikowany problem z GSX-R 2000r.

Postprzez Franek123 » 29/3/2008, 02:28

Witam!
Jak w temacie sprawa dotyczy mojej Gsx-ry. Mianowicie pół tamtego sezonu zmarnowałem i miałem go sprzedawać, natomiast motywacja sezonowa pchnęła mnie do poruszenia tematu i próby naprawienia motocykla. Do rzeczy: Suka to GSX-r 750 z 2000r., nie będę się wdawał w szczegóły, odczuwalny brak mocy od 6-7 tys. obr. bo do tylu kręci bez problemów. Vmax około 160 km/h z powyżej ponadych przyczyn. Przy szarpinięciu gazem od zera do pełnego otwarcia jakby się zupełnie dusił. Jak się powolutku odkręca to jakoś się wkręca po malutku. Tak jak piszę - jakby jeździć powiedzmy do 6-7 tys. obrotów to jazda normalna natomiast powyżej nie ma rozmowy nagle poprostu zdycha. Jak odejmę gazu znów ok. Dodam że motocykl stał w serwisie Suzuki Jaskłowski w Wawie prawie 2 miesiące, chłopaki kombinowali i nic nie wsórali. Piersza diagnoza to serwomechanizm układu dolotowego bodajże - wymieniony w każdym razie. Prawie zero zmian. W końcu 'mechanicy' się poddali. Druga sugestia to czujnik podciśnienia ale na to już nie miałem czasu i pieniędzy żeby eksperymentować. Może ktoś miał podobny problem, dlatego liczę na wymianę doświadczeń. Motocykl wcześniej hulał podejżewam na torze i jeździł jak wściekły. Pozdrawiam...
Life is 2 short 2 be slow...
Franek123
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/5/2007, 12:50
Lokalizacja: Pruszków / Warszawa


Postprzez Franek123 » 29/3/2008, 21:37

nie no bez przesady, na to bym wpadł:P :wink: natomiast efekty są jakby się dławił, lub jakiś czujnik (podciśnienia itp) był schrzaniony. Że śmigał na torze to tylko w sumie domniemuję, bo oponki w sumie torówki, crash pady, szyba racingowa no i po szlifie takim bezkolizyjnym;) No nie wiem...czekam na jakieś ciekawe sugestie
Life is 2 short 2 be slow...
Franek123
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/5/2007, 12:50
Lokalizacja: Pruszków / Warszawa


Postprzez tomekd » 30/3/2008, 00:16

Wyglada to na klasyczny przypadek padniecia regulatora cisnienia paliwa,lub tez zlego podlaczenia przewodow podcisnieniowych pomiedzy regulatorem i kanalami dolotowymi o ile takie sa w twoim sprzecie.

Trzeba podlaczyc wskaznik i zobaczyc jak to wyglada ( cisnienie paliwa) podczas jazdy,sprawdzenie przy wylaczonym silniku czy tez biegu jalowym nie wystarczy.Ewantualnie zamienic cla szyne doprowadzajaca paliwo do wtryskiwaczy z innego sprzetu ktory pracuje poprawnie.

Nie wiem jak to dokladnie wyglada w gixxerze ale czesto regulator cisnienia jest integralna czescia szyny doprowadzajacej paliwo do wtryskiwaczy.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez Franek123 » 30/3/2008, 00:25

Dzięki za cenną sugestię, napewno dzięki temu mam następną rzecz na względzie. Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakąś wiedzę, doświadczenie i mi nasunie kolejne sugestie (lub pomoc:P) będę również wdzięczny. pozdrawiam
Life is 2 short 2 be slow...
Franek123
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/5/2007, 12:50
Lokalizacja: Pruszków / Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê