suzuki gsxr 600k1 kod błędu -C28
			Posty: 15
			 • Strona 1 z 1
		
	
suzuki gsxr 600k1 kod błędu -C28
Witam. M am problem z suzuki gsxr 600 k1 . na wyświetlaczu wyświetla się błąd czerwona kontrolka świeci sie na wyświetlaczu miga FI . po zwarciu dwuch kabli z kostki w zadupku wyświetla kod błędu   -C28 . Moto odpala ale na wolnych obrotach gaśnie i zalewa świece proszę o pomoc.dodam że wcześniej że wyciągałem  silnik i kolektor , przewody wszystkie posprawdzałem i jest ok. czy jestem w stanie sam to zrobić czy musi się zakończyć w serwisie suzuki..
				
			- marwis13
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/6/2007, 20:42
marwis13 wielka prosba mam ten sam problem tylko ze w 750 K1, swieci sie czerwona kontrolka na obrotku i miga FI rowniez jak ty wyjmowalem silnik, mozesz wytlumaczyc lub jeszcze lepiej wkleic fotki jak, gdzie i na ktorych przewodach zrobic zworke zeby wyswietlic kody bledow (zrobic to na wlaczonym zaplonie ?? z zapalonym czy zgaszonym silnikiem ??)
Pozdrawiam
Marcingsxr
Witam ponownie C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE SERVO
Jest to czujnik na czwartej gardzieli (z boku z prawej strony) najwieksza kwadratowa kostka z kilkoma przewodami, nalezy zdemontowac (na wylaczonym zaplonie) i trzymajac w dloni sprawdzic poprawna prace. Po przekreceniu kluczyka z pozycji pol otwartej powinien w pelni zamknac, otworzyc i wrocic do pozycji pol otwartej. Jesli nie dziala trzeba sprawdzic przewody mozna wkluc sie w przewody (na 99% rozowy i szary podac + i - na przemian ) przy samym czujniku jesli nie otwiera sie lub otwiera sie tylko w jedna strone nalezy wymienic czujnik
Mam nadzieje ze pomoglem
Pozdrawiam
Marcingsxr
				Pozdrawiam
Marcingsxr
Witam ponownie C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE SERVO
Jest to czujnik na czwartej gardzieli (z boku z prawej strony) najwieksza kwadratowa kostka z kilkoma przewodami, nalezy zdemontowac (na wylaczonym zaplonie) i trzymajac w dloni sprawdzic poprawna prace. Po przekreceniu kluczyka z pozycji pol otwartej powinien w pelni zamknac, otworzyc i wrocic do pozycji pol otwartej. Jesli nie dziala trzeba sprawdzic przewody mozna wkluc sie w przewody (na 99% rozowy i szary podac + i - na przemian ) przy samym czujniku jesli nie otwiera sie lub otwiera sie tylko w jedna strone nalezy wymienic czujnik
Mam nadzieje ze pomoglem
Pozdrawiam
Marcingsxr
NIESTETY PIERWSZY I TO PECHOWY GSX-R 750Y
			- Marcingsxr
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/3/2008, 22:29
- Lokalizacja: Manchester-Sandomierz
kostkę którą trzeba zewrzeć znajduje się z tyłu w zadupku. są tam dwie kostki jedna duża czarna i mala biała .zwierasz kable w malej kostce białej po skosie przekręcasz stacyjkę i wciskasz czerwony przycisk który uruchamia pompę paliwa NIE odpalasz moto , na wyświetlaczu wyświetli ci się kod błędu jeżeli jest wszystko ok. powinno wyświetlać  -C00. jeżeli kreska przed zerami jest po niżej lub po wyżej to położenie przepustnicy w gardzieli jest nie prawidłowe i treba ustawić.mi to pomogło bo tak moto zalewało i nie mialo  mocy.błąd C28 znikł mi i jest ok.wyślę link do dobrej stronki tylko że po angielsku tam jest to opisane.sorki że tak pużno odpisuję ale padł mi komp i nie miałem dostępu do netu.pozdrawiam. http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html
				
			- marwis13
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/6/2007, 20:42
Witam
Mam podobny problem jak krajos3 z moją 750-ką. U mnie takie objawy pojawiły się po wymianie oleju (PEWNIE ZBIEG OKOLICZNOŚCI). Wyświetla mi FI oraz świeci się czerwona lampka. Zdiagnozowałem go i wyświetla mi C00, co oznacza że nie ma żadnych błędów:/ a jednak wyświetla FI. Zasięgnołem jezyka w serwisie, niestety panowie nie byli w stanie nic doradzić (pierwszy raz spotkali się z taką sytuacją). Dodam, że olałem troche temat i zaczołem jeździć mimo tego FI. Zrobiłem jakieś 500 km i nic się nie dzieje. Bywało tak, że gdy moto miał już sobą jakiś tam konkretniejszy przejechany dystans i dostał ostro po manetce kontrolka i FI znikało (niestety do momentu zgaszenia silnika, ponowne uruchomienie i zabawa spowrotem).
Jeśli ktoś wie w czytm doszukiwać się problemu będe wdzięczny za info.
Jeśli chodzi o mostkowanie przewodów w kostce diagnostycznej polecał założenie włącznika i zamontowanie go gdzies w schowku (czy gdzie tam wolicie:)) nie trzeba demontować zadupka w razie konieczności wykonania testu.
				
			Mam podobny problem jak krajos3 z moją 750-ką. U mnie takie objawy pojawiły się po wymianie oleju (PEWNIE ZBIEG OKOLICZNOŚCI). Wyświetla mi FI oraz świeci się czerwona lampka. Zdiagnozowałem go i wyświetla mi C00, co oznacza że nie ma żadnych błędów:/ a jednak wyświetla FI. Zasięgnołem jezyka w serwisie, niestety panowie nie byli w stanie nic doradzić (pierwszy raz spotkali się z taką sytuacją). Dodam, że olałem troche temat i zaczołem jeździć mimo tego FI. Zrobiłem jakieś 500 km i nic się nie dzieje. Bywało tak, że gdy moto miał już sobą jakiś tam konkretniejszy przejechany dystans i dostał ostro po manetce kontrolka i FI znikało (niestety do momentu zgaszenia silnika, ponowne uruchomienie i zabawa spowrotem).
Jeśli ktoś wie w czytm doszukiwać się problemu będe wdzięczny za info.
Jeśli chodzi o mostkowanie przewodów w kostce diagnostycznej polecał założenie włącznika i zamontowanie go gdzies w schowku (czy gdzie tam wolicie:)) nie trzeba demontować zadupka w razie konieczności wykonania testu.
- muerteak
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/8/2008, 20:08
Wszystkie wtyczki przeczyszczone, włącznie z kablami do bateryjki. W pierwszej kolejności to zrobiłem:/ i dalej to samo. Nie zaszkodzi sprawdzić jeszcze raz - jutro za to się biorę. Dzisiaj również odbyłem krótka jazde i temat się powtaża - dostał troche z manetki i FI znikło - niestety nie na długo  Będe próbował dalej jak coś wymyśle, dam znać.
 Będe próbował dalej jak coś wymyśle, dam znać.
				
			 Będe próbował dalej jak coś wymyśle, dam znać.
 Będe próbował dalej jak coś wymyśle, dam znać.- muerteak
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/8/2008, 20:08
witam mój problem jest podobny jak opis kolegów. a mianowicie odpalam gsx 750 K1 i jest ok. rozgrzewam i jazda próbna jest super ale tu zaczynają się problemy gaszę silnik odpalam i wyświetla F1, czasami sporadydycznie podczas jazdy ale przedewszystkim po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. diagnoza i na wyświetlaczu pojawił się błąd _C00. teoretycznie brak błędu lecz co z tą kreską na dole, panowie piszecie że pojawia się u góry na dole  czy po środku  czy wogule nie ma jej być i wtedy przyjmujemy że jest ok. kolejne pytanie to czy trzeba kasować kody usterek w ECU i jak to zrobić. pozdrawiam Radek
				
			- brunorb
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/10/2008, 23:04
- Lokalizacja: wielkopolskie
C00 - brak błędów
C28 – STV Actuator circuit malfunction
Powinno być -C00
jeśli jest _C00 lub kreska u góry przed C00 to niestety jest potrzebna wizyta w warsztacie aby ustawili czujnik położenia przepustnicy.
				C28 – STV Actuator circuit malfunction
Powinno być -C00
jeśli jest _C00 lub kreska u góry przed C00 to niestety jest potrzebna wizyta w warsztacie aby ustawili czujnik położenia przepustnicy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
wielkie dzięki za podpowiedz regulacja TPS-u to pestka. ale tak mysle czy wystarczy kierować sie wskazaniem licznika czy dokładniej byłoby gdyby regulacje dokonać na podstawie sygnału z TPS np. 1.85V czy ktoś ma takie dane? jutro spróbuje po południu na licznik i zobaczymy jak dalej z tym F1 jeszcze raz wielkie dzięki   pozdrawiam Radek
 pozdrawiam Radek
				
			 pozdrawiam Radek
 pozdrawiam Radek- brunorb
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/10/2008, 23:04
- Lokalizacja: wielkopolskie
witam mam Suzuki GSXR 600 k6 i wczoraj zawiesil mi sie komputer i nie moglem jej odpalic co mnie bardzo zdziwilo bo dzien wczesniej normalnie jezdzilem i bylo wszystko ok. po odlaczeniu akumulatora i podlaczeniu go od nowa odpalil ale nie ma tej mocy co wczesniej i swieci mi czerwona lampka i pisze F1. Dzisiaj próbowalem dostac sie do TPS-u ale nie moge tego znalezc?? wydaje mi sie ze jest to na wysokosci ramy!! i wyswietla mi kreske u gory COO
W ktora strone mam krecic sróbka i czy musze opuszczac silnik aby sie tam dostac??
Prosze o szybka odpowiedz
				
			W ktora strone mam krecic sróbka i czy musze opuszczac silnik aby sie tam dostac??
Prosze o szybka odpowiedz
- dam251
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/10/2008, 18:47
- Lokalizacja: podkarpacie
Witam
zrobiłem wszystko tak jak powinno byc i ustawilem kreske na srodku COO ale nadal swieci mi sie czerwona lampka i wyswietla F1.
Prosze o jaka pomoc bo nie wiem co wiecej moge zrobic
z gory dziekuje
				
					zrobiłem wszystko tak jak powinno byc i ustawilem kreske na srodku COO ale nadal swieci mi sie czerwona lampka i wyswietla F1.
Prosze o jaka pomoc bo nie wiem co wiecej moge zrobic
z gory dziekuje
Ostatnio edytowano 26/10/2008, 16:53 przez dam251, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- dam251
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/10/2008, 18:47
- Lokalizacja: podkarpacie
prosze o jakakolwiek rade bo nie chce go wiezc do serwisowki bo to wiaze sie z duzymi wydatkami. tylko jeszcze nie wiem z jakimi moze ktos z was to wie??
				
					Ostatnio edytowano 26/10/2008, 16:58 przez dam251, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- dam251
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/10/2008, 18:47
- Lokalizacja: podkarpacie
Suzuki GSXR błąd C30
Witam
Posiadam suzuki GSXR 600, ostatnio zapaliła mi sie czerwona kontrolka i migające FI. Sprawdziłem jaki jest to błąd i pokazało mi ze jest to błąd -C30.
Pomóżcie mi co mam teraz zrobić, czy muszę jechać z tym do warsztatu czy mogę to samemu naprawić
Pozdrawiam i czekam na pomoc:)
				
			Posiadam suzuki GSXR 600, ostatnio zapaliła mi sie czerwona kontrolka i migające FI. Sprawdziłem jaki jest to błąd i pokazało mi ze jest to błąd -C30.
Pomóżcie mi co mam teraz zrobić, czy muszę jechać z tym do warsztatu czy mogę to samemu naprawić
Pozdrawiam i czekam na pomoc:)
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
polecam złącze diagnostyczne dosuzuki OBD  (otwórz link)
				
			- vito19
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 25/6/2008, 11:32
Wytłumaczy mi ktos jasno jak zmostkowac te kable w tej kostce ?
Napisane bylo powyzej, ze nalezy zmostkowac je po skosie, moge zaptem uzyc jakiegos kabelka i wpiac po skosie do tej kostki 2-wa kable ?
				
			Napisane bylo powyzej, ze nalezy zmostkowac je po skosie, moge zaptem uzyc jakiegos kabelka i wpiac po skosie do tej kostki 2-wa kable ?
- pablo9321
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 3/4/2014, 09:41
- Lokalizacja: świętokrzyskie, powiat staszowski
			Posty: 15
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości
