Słaby olej 2T a przerywanie silnika ETZ 250
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Słaby olej 2T a przerywanie silnika ETZ 250
- szukałem, nie znalazłem więc piszę, jak było dać linka -
Jak w temacie: czy słaby olej 2T może być przyczyną przerywania pracy silnika w MZ-tce? Do tej pory lałem "stihla" do pilarek i było w miarę ok, dzisiaj zalałem 2T produkcji "orlen" i ledwo się do domu dotoczyłem...
Pytanie tego typu: wina oleju czy silnik do remontu?
Jak w temacie: czy słaby olej 2T może być przyczyną przerywania pracy silnika w MZ-tce? Do tej pory lałem "stihla" do pilarek i było w miarę ok, dzisiaj zalałem 2T produkcji "orlen" i ledwo się do domu dotoczyłem...
Pytanie tego typu: wina oleju czy silnik do remontu?
Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
-
mr_neox - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
- Lokalizacja: LJA
Gaźnik jest po regulacji - miesąc temu.
Nie wiem o co kaman ale dzisiaj zalałem bogatszą mieszankę 3,5l paliwa na 100ml oleju do pilarek stihl i wszystko "prawie" gra. Może jak się stary "orlen" wyjeździ to będzie znowu ok.
Dzięks za sugestię - w następnej kolejności gaźnik do rozbiórki idzie
Nie wiem o co kaman ale dzisiaj zalałem bogatszą mieszankę 3,5l paliwa na 100ml oleju do pilarek stihl i wszystko "prawie" gra. Może jak się stary "orlen" wyjeździ to będzie znowu ok.
Dzięks za sugestię - w następnej kolejności gaźnik do rozbiórki idzie

Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
-
mr_neox - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
- Lokalizacja: LJA
To zależy jaki olej orlenowski?
Jest MIXOL też robiony przez orlen ,
może to chodzi o len olej.
Jest to gówniana mazia która ma nazwę oleju ale zabija silniki w mig.
Zaspawuje świece powoduje odkładanie się dużej ilości sadzy i nagarów i ma kiepskie własności smarne.
Ale tak czy tak nie powinno być takich objawów po zmianie oleju.
Te stare silniki z demoludów są bardzo czułe na punkcie zapłonu jego wyprzedzenie i jakości prądu.
Styki może są wypalone i może być taki problem.
Regulator napięcia jak szwankuje to też są problemy z mocą silnika.
Trzeba dokładnie wszystko po kolei sprawdzić zacząwszy od gaźnika skończywszy na układzie wydechowym.
Wtedy na pewno znajdzie siÄ™ w czym tkwi problem.
Jest MIXOL też robiony przez orlen ,
może to chodzi o len olej.
Jest to gówniana mazia która ma nazwę oleju ale zabija silniki w mig.
Zaspawuje świece powoduje odkładanie się dużej ilości sadzy i nagarów i ma kiepskie własności smarne.
Ale tak czy tak nie powinno być takich objawów po zmianie oleju.
Te stare silniki z demoludów są bardzo czułe na punkcie zapłonu jego wyprzedzenie i jakości prądu.
Styki może są wypalone i może być taki problem.
Regulator napięcia jak szwankuje to też są problemy z mocą silnika.
Trzeba dokładnie wszystko po kolei sprawdzić zacząwszy od gaźnika skończywszy na układzie wydechowym.
Wtedy na pewno znajdzie siÄ™ w czym tkwi problem.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):Trzeba dokładnie wszystko po kolei sprawdzić...
Wracając do tematu i tych kilku zainteresowanych udzieleniem rzeczowych porad powiem tak, MZki już nie mam, ale diagnoza była śmieszna -> kranik zapierniczył się osadami rdzy z baku i było za mało mieszanki więc sprzęcior przerywał

"Pełnoletnie" sprzęty mają jednak za dużo humorków

Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
-
mr_neox - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
- Lokalizacja: LJA
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości