GPZ 500 Luz tylnego wahacza i jak naciagnac dobrze lancuch?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
GPZ 500 Luz tylnego wahacza i jak naciagnac dobrze lancuch?
Jak moto stoi na centralneji porusza sie kolem gora dul ktore jest w powietrzu, czuc luz, jak sie przypatrzylem , to widac wyraznie ze luz ten wystepuje na dzwigienkach laczacych wachac z amortyzatorem. Norma? Problem? Czy gdzies jakies tulejki sie kupuje i wymienia do tych dzwigienek? Ciekawe ile to kosztuje i gdzie mozna nabyc??:)
Druga sprawa to jak sprawdzoc w GPZ- cie prawidlowe naciag lancucha? Jak moto powinien stac w trakcie takiego sprawdziany? Na centralnej?
Druga sprawa to jak sprawdzoc w GPZ- cie prawidlowe naciag lancucha? Jak moto powinien stac w trakcie takiego sprawdziany? Na centralnej?
- sebek1111
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 17/5/2007, 18:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Jak masz widoczne luzy na dzwigienkach to szykuj sie na wymiane kompletu tulejek / lozysk i sworzni + lozyska samego wahacza, ktore tez w takim przypadku sa napewno luzne.
Czesci od dealera, lub moze ze sklepow typu Larson, Klasa itp.
Adam M.
Czesci od dealera, lub moze ze sklepow typu Larson, Klasa itp.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Dzis zauwazylem ze jest opis nad lancuchem:) Taka naklejka, mapisane jest ze jak stoi na centralnej to ugiecie powinno zawierac sie w 35-40 mm:):):)
A co to luzow w dzwogniach wachacza, to.......... sryby byly calkowicie luzno dokrecone, po pozadnym dokreceniu problem zniknol:):):):):):)
A co to luzow w dzwogniach wachacza, to.......... sryby byly calkowicie luzno dokrecone, po pozadnym dokreceniu problem zniknol:):):):):):)
- sebek1111
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 17/5/2007, 18:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Dzis zauwazylem ze jest opis nad lancuchem:) Taka naklejka, napisane jest ze jak stoi na centralnej to ugiecie powinno zawierac sie w 35-40 mm:):):)
A co to luzow w dzwigniach wachacza, to.......... sryby byly calkowicie luzno dokrecone, po pozadnym dokreceniu problem zniknol:):):):):):)
A co to luzow w dzwigniach wachacza, to.......... sryby byly calkowicie luzno dokrecone, po pozadnym dokreceniu problem zniknol:):):):):):)
- sebek1111
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 17/5/2007, 18:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości