Cagiva Mito 125 2005r
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Cagiva Mito 125 2005r
Mam pytanie. Chciałbym przerobić moją fabryczną Cagive 125 na cos pożądniejeszego. Nie chodzi mi już tylko o techniczne aspetky tuningu ale jeszcze do tego dochodzi tunning optyczny. Gdyby ktoś przypadkiem natrafił na jakieś część do tunningu optycznego do cagivy byłbym bardzo wdzięczny za zamiesznecznie nazwy i zdjęcia. Z góry dzięki.
P.S Aha jeśli ktoś zna sie na Cagivie to czy opłaca się ją przerabiać jeszcze. Tutaj chodzi mi o osiągi.
P.S Aha jeśli ktoś zna sie na Cagivie to czy opłaca się ją przerabiać jeszcze. Tutaj chodzi mi o osiągi.
- Muliner
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/10/2007, 19:23
Moim zdaniem nie opłaca ci sie jej przerabiać bo władujesz w nią kupę kasy a za rok lub 2 i tak pewnie ją sprzedasz i kupisz coś mocniejszego.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
mniej wiecej
chociaz sama cagiva i tak ladnie leci, spotkalem sie z opiniami ze lepiej niz NSRki ale jak jest z nowymi modelami, po ograniczeniu emisji spalin, nie wiem. Stare szly niezle 


Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Tuning Cagivy Mito jest bardzo kosztowny części bardzo drogie. Jeśli Ci zależy bardzo to możesz wymienić gaźnik na większy, lżejszy wał i korbowód, i wydech na jakiś otwarty i jakieś tam jeszcze bajery typu filtry. Co do tuningu optycznego to poleciłbym przekonstruowanie zadupka który wydaje się być przyciężki i przerobić na wersję jednoosobową, wymienić sety podnóżków, założyć jakieś lekkie odkuwane koła,wypolerować ramę, przewody hamulcowe dać w oplocie i co Ci jeszcze się tam podoba. Ja osobiście bym czegoś takiego nie robił w swojej Cagivie bo pożarłoby to majątek za który mógłbym sobie kupić jakąć 600-kę a poza tym ten silnik który montują seryjnie w Mito jest już mocno rozkręcony byłby bardzo nietrwały (pewnie pomogłyby odkuwane tłoki i wał ale to kosmos
) Ale jak masz pieniądze to zyczę szczęścia
:)
A do tego nawet seryjna Cagiva z którego by roku nie była dyma NSR-ki jak chce.
Nie pisz postu pod postem, po prostu edytuj poprzedni. Klawisz edytuj znajduje sie w gornej prawej czesci okienka z postem.
Pozdrawiam
- simonw




A do tego nawet seryjna Cagiva z którego by roku nie była dyma NSR-ki jak chce.
Nie pisz postu pod postem, po prostu edytuj poprzedni. Klawisz edytuj znajduje sie w gornej prawej czesci okienka z postem.
Pozdrawiam
- simonw
-
Xavi - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/10/2007, 00:09
- Lokalizacja: Wołomin
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości