obroty - linka czy może moduł??? HELP
Posty: 5
• Strona 1 z 1
obroty - linka czy może moduł??? HELP
witam,
moto: Honda NS-1 Montesa 80 ccm z 1995
problem: w trakcie jazdy przestał "ciągnąć" i chociaż silnik pracował (nierówno) pomimo prób ze zmianą biegu, dodaniem gazu itd zwyczajnie turlał się siłą rozpędu z tendencją do zgaśnięcia. Po zjechaniu na pobocze pomajstrowałem z regulacją gaźnika (zwiększyłem obroty, wzbogaciłem mieszankę) i na luzie nawet normalnie pracował na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu (nadal na jałowym biegu) dławił się i chciał gasnąć. W miarę normalnie zachowywał się natomiast przy wyciągniętej dźwigni ssania (zaznaczam, że moto było uprzednio rozgrzane). W tej sytuacji zaryzykowałem dojazd do domu i kilka kilometrów udało mi się przejechać na ssaniu, na niskich biegach, przy dość wysokich obrotach. Gdy obroty były zbyt niskie musiałem redukować bieg, bo gad się dławił i nie chciał jechać.
UWAGA: myślę, że to może być istotne - gdy przerywał, prychał, dławił się odpuszczałem manetkę gazu i znowu podkręcałem gaz i to pomagało, podobnie jak redukowanie biegu.
Proszę o sugestie, co go może boleć. Nie miałem dzisiaj czasu rozbierać sprzęta, ani mu się dokładniej przyglądać, ale sam zastanawiam się nad trzema rzeczami: albo poluzowana lub wymagająca wymiany linka gazu, albo kwestia regulacji gaźnika (choć wątpię, bo niedawno regulowałem i jeździł bez zarzutu, a nic ostatnio nie grzebałem) albo walnięty jakiś moduł sterujący.
POMOCY
moto: Honda NS-1 Montesa 80 ccm z 1995
problem: w trakcie jazdy przestał "ciągnąć" i chociaż silnik pracował (nierówno) pomimo prób ze zmianą biegu, dodaniem gazu itd zwyczajnie turlał się siłą rozpędu z tendencją do zgaśnięcia. Po zjechaniu na pobocze pomajstrowałem z regulacją gaźnika (zwiększyłem obroty, wzbogaciłem mieszankę) i na luzie nawet normalnie pracował na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu (nadal na jałowym biegu) dławił się i chciał gasnąć. W miarę normalnie zachowywał się natomiast przy wyciągniętej dźwigni ssania (zaznaczam, że moto było uprzednio rozgrzane). W tej sytuacji zaryzykowałem dojazd do domu i kilka kilometrów udało mi się przejechać na ssaniu, na niskich biegach, przy dość wysokich obrotach. Gdy obroty były zbyt niskie musiałem redukować bieg, bo gad się dławił i nie chciał jechać.
UWAGA: myślę, że to może być istotne - gdy przerywał, prychał, dławił się odpuszczałem manetkę gazu i znowu podkręcałem gaz i to pomagało, podobnie jak redukowanie biegu.
Proszę o sugestie, co go może boleć. Nie miałem dzisiaj czasu rozbierać sprzęta, ani mu się dokładniej przyglądać, ale sam zastanawiam się nad trzema rzeczami: albo poluzowana lub wymagająca wymiany linka gazu, albo kwestia regulacji gaźnika (choć wątpię, bo niedawno regulowałem i jeździł bez zarzutu, a nic ostatnio nie grzebałem) albo walnięty jakiś moduł sterujący.
POMOCY
If you think nobody cares if you're alive,
try missing a couple of car payments.
-- Earl Wilson
try missing a couple of car payments.
-- Earl Wilson
- mckrzysiek
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 15/6/2007, 20:16
- Lokalizacja: wołomin
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):może trzeba wymienić świece na nową?Sprawdź filtr powietrza?
gdybyż to było takie proste... Świeca praktycznie nówka sztuka, NGK, typ zgodny z manualem. Filtr niedawno czyszczony.
Jakieś inne pomysły???
If you think nobody cares if you're alive,
try missing a couple of car payments.
-- Earl Wilson
try missing a couple of car payments.
-- Earl Wilson
- mckrzysiek
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 15/6/2007, 20:16
- Lokalizacja: wołomin
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
A jestes pewien, ze gaznik nie jest brudny
Bo takie cos jak opisales to jakby paliwa nie dostawal.
Jak zmniejszyles dawke powietrza to poprawialo sie.

Bo takie cos jak opisales to jakby paliwa nie dostawal.
gdy przerywał, prychał, dławił się odpuszczałem manetkę gazu i znowu podkręcałem gaz i to pomagało
Jak zmniejszyles dawke powietrza to poprawialo sie.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 8 gości