cbr 600rr7 + xenon
Posty: 13
• Strona 1 z 1
cbr 600rr7 + xenon
witam wszystkich! wiecie cos moze o xenonach w motorach? jestem obecnie na zakupie cebry i chcialbym od razu wpakowac do niej lampe xenon'owa tylko sprawa wyglada tak ze dzwoniac do salonu w krakowie powiedzieli mi ze daje 700 PLNi robia mi to bez probemu, natomiast dzwoniac do salonu w katowicach powiedzieli mi ze oni takich rzeczy nie robia bo jest to doc ryzykowne (gdyby mialo sie cos zjebac) trzeba podobno robic na nowo cala instalacje w biku. nie wiem ile w tym prawdy dla tego mam maly dylemat. prawdfa jest taka ze jeszcze osobiscie mie widzialem na zywo nikogo kto by jezdzil na xenonie. moglibyscie mi conieco napisac na ten temat? dzieki. pozdrawiam!
- Kacza
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/9/2007, 22:53
- Lokalizacja: Chrzanów
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Liczy lans, kup sobie różowe neony i stroboskopy, a blachary będą piszczeć.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
osobiscie bym sie w takie rzeczy nie bawil, ale jezeli juz to mysle, ze sprawa jest bardziej skomplikowana niz sie wydaje. prawdobodnie ludzie z katowic mieli racje. (po pewnie wiedza, ze chodzi o normalnego xenona a nie pseudo z allegro) bedzie trzeba przerobic cala instalacje, a byc moze nawet przebudowac alternator. a ze jest to juz motocykl dosc mocno zkomputeryzowany moga pojawic sie powazne problemy
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
A po co przebudowywać alternator? Ksenon bierze 35 Wat, halogen 55...
Co rozumiesz przez NORMANLY ksenon? masz na mysli caly oryginalny i homologowany reflektor wraz z układem samopoziomującym oraz układem oczyszczania szkła reflektora (bo tylko wtedy jest taka instalacja w 100% legalna)? Zdaje mi się że takiego czegoś w motocyklach nie spotkasz więc pozostaja bardziej lub mniej udane przeróbki oryginalnych reflektorów za więcej lub mniej kasy. A wszystkie sprowadzą się do jednego - wpakowania palnika i podłączenia przetwornicy -koniec kropka.
Co rozumiesz przez NORMANLY ksenon? masz na mysli caly oryginalny i homologowany reflektor wraz z układem samopoziomującym oraz układem oczyszczania szkła reflektora (bo tylko wtedy jest taka instalacja w 100% legalna)? Zdaje mi się że takiego czegoś w motocyklach nie spotkasz więc pozostaja bardziej lub mniej udane przeróbki oryginalnych reflektorów za więcej lub mniej kasy. A wszystkie sprowadzą się do jednego - wpakowania palnika i podłączenia przetwornicy -koniec kropka.
<< FZ6'04 >>
-
siekier - Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 29/7/2007, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
no wlasnie myslalem o takim homologowanym xenonie i tu niestety jest to chyba nierealne. z tym alternatorem to rzeczywiscie przesadzilem, ale podejrzewam, ze w instalacji bedzie trzeba troche nagrzebac, zeby to wszystko jakos sprawnie dzialalo i wygladalo
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wydaje mi sie, ze zakladanie sobie xenonow do motocykla to trudna sprawa, zadaj sobie pytanie, czy gra jest warta swieczki
trzy pytania:
-Uda Ci sie kupic i zalozyc taki reflektor i miec go homologowanego ?
- Czy beda naprawde o tyle lepiej swiecic od zwyklych swiatel ?
- Czy jest Ci to potrzebne ? Zobacz, koledzy sie z Ciebie smieja, zes nie motocyklista, a dzieciak co panny na motor wyrywa
Przemysl to.

-Uda Ci sie kupic i zalozyc taki reflektor i miec go homologowanego ?
- Czy beda naprawde o tyle lepiej swiecic od zwyklych swiatel ?
- Czy jest Ci to potrzebne ? Zobacz, koledzy sie z Ciebie smieja, zes nie motocyklista, a dzieciak co panny na motor wyrywa

Przemysl to.
- deamian_pl
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43
osobiscie tego nie mam zamiaru robic. wszystko ma byc rbione w salonie hondy (i nie pytalem sie dokladnie jak to wyglada i jak to robia) nie chodzi mi o lans tylko jezdze samochodem na xenonie i wiem ze w samochodach jest dosc spora roznica w oswietleniu drogi. z drugiej strony auta aja dwa reflektory i jest to raczej bardziej popularne niz w bikach. tak jak juz napisalem w katowicach odradzali mi montazu i oni tego mi nie zaloza a w krakowie zas bez problemu... jak sie mam pozniej z tym meczyc (po okresie gwarancji) to moze jednak sobie odpuscic?!?
- Kacza
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/9/2007, 22:53
- Lokalizacja: Chrzanów
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości