Zobacz wątek - Amortyzator skrętu
NAS Analytics TAG

Amortyzator skrętu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Kubix » 24/9/2007, 14:48

no to mnie nie pocieszyliscie:((
mysle ze z tym mocowaniem jest tak jak Cichy napisal-mam nadzieje ze ten sposob mocowania jest niezly.wprawdzie amorka jeszcze nie odebralem ale teraz zaczalem sie wachac.dla mnie najwazniejsze jest zeby sie nie bac shimmy bo ostatnio coraz czesciej odrkecam manetke i na tych zajebanych polskich drogach momentalnie lapie shimme dlatego jesli ten amorek nawet jesli to noname moze pomoc to byloby super!

aha i dlatego kupilem ten bo kosztowal 500zl a nie 1500.na wiecej po prostu mnie nie stac.a chyba lepiej miec taki i miec spokojna glowe przy odkrecaniu manetki niz nie miec i srac w gacie przy kazdym przyspieszeniu...
a w ogole trudny jest montaz tego?dam rade sam to zrobic bez problemu?
"Burn rubber not your soul"
Kubix
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2/8/2007, 17:47


Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 15:00

Ale wy pierdoly pierdzielicie jak do baku??
To ramie przykreca sie do kierwonicy!!!!
Jak inaczej ma on dzialac???
Pierdoly nad pierdolami
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34


Oto dowod!!!

Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 15:02

Tak powinien byc mocowany!!!!
Załączniki
amorS.jpg
amorS.jpg (241.14 KiB) PrzeglÄ…dane 3319 razy
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez Kubix » 24/9/2007, 15:16

to ja juz zglupialem!!
seba na poprzednim zdjeciu na poprzedniej stronie narysowales takie mocowanie o jakim mowi cichy,a to na tym zdjeciu jest innego typu chyba. i na chlopski rozum tak by pasowalo jak wczesniej mowa byla.podluzne ramie ma dwie dziurki na dwie sruby ktore trzymaja bak a ta szeroka obejma wchodzi pod glowke ramy.w koncu tak???
"Burn rubber not your soul"
Kubix
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2/8/2007, 17:47

Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 16:17

Juz sam nie wiem jesli otwory na sruby pasuja,to chyba* tak...
Kubix-jak odbierzesz bedziesz wiedzial gdyz z tych zdjec ciezko cokolwiek stwierdzic...
To zdjecie powyzej ma identyczne mocowania jak w kazdym amorku jakie widzialem.... kierownica + duza sruba(mostek na kierownicy)
Choc moze zbyt malo jeszcze widzialem ;)
Nie wiem Kuba...nie pomoge Tobie dalej :/
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez cichy » 24/9/2007, 19:02

No i co się plujesz jak nie wiesz. Rzeczywiście zbyt mało jeszcze widziałeś.
Jest jak napisałem.
Metoda działania jest prosta i logiczna.
Załączniki
Amor.jpg
Amor.jpg (52.4 KiB) PrzeglÄ…dane 3296 razy
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 19:25

Przestan plumkac cichy, zycie jest nudne bez pomylek ;)
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 19:26

Ahh bym prawie zapomnial,a twoj motor ma bardzo brzydki kolor :P
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez cichy » 24/9/2007, 19:33

1.Edytuj posty.

2.Nie jestem motorniczym i nie mam motoru.

Za to mój motocykl ma bardzo ładny kolor, jest czerwony.
Na zdjęciu jest inny, aż tak mi się nie nudzi, żeby latać z aparatem do garażu, tylko dla tego, że jakiś agent nie wie, jak przykręcić dwie śrubki. :wink: :lol:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Kubix » 24/9/2007, 22:17

no to powiem tak: Cichy dzieki za ta fotke bo rozwiala prawie wszystkie watpliwosci. zostala tylko jedna-delikatnie rzecz biorac trzymanie tego amorka na zdjeciu od seby wyglada duzo lepiej niz tego od cichego.mowie to jako laik.ten na gorze jest mocowany w 3 miejscach (glowka ramy,laga,zbiornik) zas ten od cichego (czyli taki jak moj) tylko w dwoch (glowka ramy i zbiornik). wiec czy slusznie mi sie wydaje ze ten na gorze jest lepszy bo lepiej trzyma calosc w kupie?

i kurwa spokój ma być na forum,nie kłócić się bo wpierdol:)
"Burn rubber not your soul"
Kubix
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2/8/2007, 17:47

Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 22:19

Po 3 nie bede sie stosowal do zadnych z powyzszych zazad...
Ende und aus :P

Bez bulwersji prosze ;)
Bo cie zjem na swiatlach ;)
Kropka
.
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez SeboRJ09 » 24/9/2007, 22:26

Kuba
Nie wydaje mi sie aby mialo to wieksze znaczenie.
Najwazniejszy jest silownik zamotowany w amorku,gdyz to on cala prace wykonuje.
Moim jakze skromnym zdaniem(Cichy ;) ) uwazam iz mocowanie jest drugorzedna sprawa...
Choc ten z R11-tki ma ciekawe mocowania.Fakt, wyglada solidniej,ale kosztyje 2400zl :/
Pozdr Seba
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez Kubix » 24/9/2007, 22:36

no tak to tez jakby rozwiewa pewne watpliwosci,obys z tym silownikiem sie nie mylil,bo nie chce sie niespodziewanie dowiedziec o tym jak otworze manetke na nierownej drodze i kierownica mi rece polamie:)

dobry zart z tymi swiatlami:)) wiara czyni cuda:P

aha Seba i podalbys chociaz wojewodztwo w ktorym mieszkasz czy Cie spotkac mozna:)
"Burn rubber not your soul"
Kubix
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2/8/2007, 17:47

Postprzez cichy » 24/9/2007, 23:14

Coś się tak uczepił tego mocowania.
W tym modelu tak jest i już, nawet ja kupisz inny amor, mocowanie, w większości przypadków, będzie takie same, pomijając amorki scotts.
Nic siÄ™ nie martw nie urwie siÄ™.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Kubix » 24/9/2007, 23:25

pomijajac fakt ze 90% amorkow jakie w zyciu widzialem wygladalo inaczej i bylo montowanych w innym miejscu.chyba z dupy sobie tego nie wzieli tylko po cos takie wymyslili a skoro moj znajduje sie w tych 10% to moze o czyms swiadczyc.czasem obserwacje laika sa cenniejsze niz uwagi fachowca.nie mowie ze tak jest w tym wypadku ale chcialbym byc pewny zwazywszy na to ze chodzi tu o zycie.nie jezdze motorynka tylko 160 konna maszyna wiec jesli odkrecam manetke z zalozeniem ze wszystko bedzie dobrze to hujowo by bylo sie nagle bolesnie rozczarowac ze hujowy amortyzator z dziwnym mocowaniem zamiast normalnie pracowac sie po prostu rozpadl albo zachowal tak jakby go w ogole nie bylo.
"Burn rubber not your soul"
Kubix
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2/8/2007, 17:47

Cze

Postprzez SeboRJ09 » 25/9/2007, 11:08

Kuba jestem z Piły WLKP lecz studiuje w Poznaniiu
W POzku mozna mnie spotkac :D
Co do amorka nie martw sie jesli mocowania zostaly tak zaprojektowane.Znaczy to ze tak ma byc ;)
Apropo
Czym ty jezdzisz ze masz 160 kucykow??
Moja r6 ma ledwo 136 :/
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez cichy » 25/9/2007, 12:48

TrochÄ™ sobie dodajecie. :lol:
Katalogowo R6 2005r. ma jkaieÅ› 123 kuce, a 929 152.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez SeboRJ09 » 25/9/2007, 13:03

Cichy nie chcialem sie zbyt obnosic
ale mam jeszcze Rj11 to po 1
Po 2
Rj09 ma Powercommander, wydech termi(6-8KM)
K&N filtr
takze ze RJ-dziewiatka ma teraz ponad 130 :P
Co da RJ11 odbieram ja w poniedzialek :P
Foteczki dadam jakos na czasie
Rj09 idzie na sprzedaz dla info...
Pozdr Seba
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez Kubix » 25/9/2007, 17:15

ja tak jak seba- dlubane:) filtry,wydech itd itd
"Burn rubber not your soul"
Kubix
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2/8/2007, 17:47

Postprzez cichy » 25/9/2007, 20:08

No to pokażcie wykresy z hamowni cwaniaczki :twisted:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości




na górê