Dławienie
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
Dławienie
Siemka posiadam Suzuki rg 80 . Problem w tym ze dlawi sie w pelni odkreconej manetki a przy 2/4 otwarcia manetki dobrze sie wkreca.Sprawdzalem swiece jest przysmalona i w oleju. Pomozcie rozwiazac mi ten problem. Prosze...
				
			- Dymit91
 - Świeżak
 - Posty: 20
 - Dołączył(a): 17/8/2007, 20:03
 
a jak tam wygląda filter powietrza ? a dysza główna jest czysta może sie zatkała i tylko na wolnych obrotach chodzi ......
				Jeszcze tu kiedyś wróce i zobaczymy kto jest górom.
			- Prof.Piotr
 - Świeżak
 - Posty: 71
 - Dołączył(a): 20/8/2007, 18:55
 - Lokalizacja: asd
 
a kranik ? a cały przelot przez gaźnik ? a zawór membranowy ? a świeca ? polukaj 
edit: a wydech ?
				edit: a wydech ?
Jeszcze tu kiedyś wróce i zobaczymy kto jest górom.
			- Prof.Piotr
 - Świeżak
 - Posty: 71
 - Dołączył(a): 20/8/2007, 18:55
 - Lokalizacja: asd
 
kranika rzeczywiscie nie czyscilem, przelot przez gaznik caly w 100%. Do zaworow to nie wiem co zrobic, ???  
 swiece zmienie a co do tlumnika to troszke pod przejsciem z cylindra do tlumnika zawsze widac olej nie mocno ale ,,ciupu ciupu" jak zrobie odpisze moze jeszcze dzisiaj 
				
			- Dymit91
 - Świeżak
 - Posty: 20
 - Dołączył(a): 17/8/2007, 20:03
 
Wydaje mi sie że za duzo oleju do mieszanki sprubuj poczyścić wszystko 
i zmiejsz dopływ olejuale tylko wtedy gdy sie upewnisz ze wina oleju
Generalnie wydaje ci sie ze nie umiesz czegos zrobić wystarczy pogłówkowac nieco i logicznie pomysleć dlaczego tak a nie tak
Na pewno do czewgoÅ› dojdziesz
  pozdro
				i zmiejsz dopływ olejuale tylko wtedy gdy sie upewnisz ze wina oleju
Generalnie wydaje ci sie ze nie umiesz czegos zrobić wystarczy pogłówkowac nieco i logicznie pomysleć dlaczego tak a nie tak
Na pewno do czewgoÅ› dojdziesz
Bóg stworzył człowieka  po to żeby jeździł motorem 
			- 
				

VCO - Świeżak
 - Posty: 247
 - Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
 - Lokalizacja: Z przed biurka
 
Czyżby przez rok jezdzena z olejem było wszystko dobrze a nagle dawka sie zwiekszyła?!Efekt jest jak by sie zalewał a gdy pod czas jazdy włącze kranik na rezerwe to przez chwile idzie jak wczesniej ale zaraz konczy sie paliwo.Sprawdziłem wczoraj membranki i są dobre.Ostatnia rzecz jaką mam do sprawdzenia to świeca...Gdybyscie mieli jeszcze jakies pomysły dajcie znac 
				
			- Dymit91
 - Świeżak
 - Posty: 20
 - Dołączył(a): 17/8/2007, 20:03
 
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości