Zobacz wÄ…tek - przeciaganie do odciecia
NAS Analytics TAG

przeciaganie do odciecia

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez M@ti » 11/8/2007, 11:57

Ja osobiście jeździłem na Suzuki rf900 do odcięcia zapłonu bardzo zarąbiście ale jedynie na pierwszym biegu rozpędzałem sie do 110km/h na jedynce. I odciecie zaplonu szybko dwojka i rura ;]

pozdro
Avatar użytkownika
M@ti
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/7/2007, 22:06


Postprzez Saimek » 11/8/2007, 12:09

wracajac do 1 posta... nie ma sensu do odciecia. Najlepiej przeciagac tak dlugo zeby po zmianie biegu miec taka sama lub wieksza moc niz na poprzednim. Wielu producentow robi czerwone pole wlasnie po to. Zmiana przy czerwonym wstawia nas w zakres obrotow mniej wiecej o tej samej lub wiekszej mocy :) bedziesz mial dokladny wykres i znal przelozenia to sobie mozesz popatrzec sam dokladne obroty na kazdym biegu gdzie shiftowac :D

ja tylko w sumie raz wjechalem na czerwone jak robilem 100 na 2jce.. prosze sie nie smiac ale XJ600 to na 2jce 100 robi a nie na 1 :D :D

to nie haya 160 na 1 ;P
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Labiss » 11/8/2007, 18:55

A może mi ktoś doradzić jak po przeciągnięciu do odcięcia na jedynce wbijać dwójkę prawidłowo ? Rozchodzi mi się o to,że czasem jak z jedynki na dwójkę wbiję to nachwilę blokuje mi koło tylne.

Tak jak przy redukcji na zbyt wysokich obrotach dla niższego biegu.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Cezarjusz » 11/8/2007, 19:46

to nie odpuszczaj do konca gazu przy redukcji i powinno byc lepiej,> Ja tak czasem robie i jest dobrze i wszystko gladko wchodzi.A przy chamowaniu jak szybko redukuje np z 2 na 1 to czeba dobrze sprzeglem operowac bo sie kolko blokuje albo sprzeglo anty hoping czy jakos tak :)
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez 666 » 29/10/2007, 15:12

evil napisał(a):gadanie, po to sięmotocykle produkuje, żeby je łoićdo odciny i dobrze się bawić, a nie pedalić się z nimi i cackać, jak ostatni dupek...

dokałdnie .Pozatym przy odcieciu w motocyklu smarowanie jest jak najbardziej wydolne .Bo to mało bików ma zmostkowaną elektronike i odciecie przesuniete o kilka tysiecy do góry .Seryjne moto maja ustwione odciecie w bezpiecznym rejestrze. Oczywiscie ze w chwili odciecia maxymalny moment i najwieksza moc mamy kilka tysiecy za soba ale kurde..jest mało fajniejszych rzeczy na swiecie od dobrego odciecia :twisted: Szczególnie nocą kiedy ogień bucha z rury :twisted: :twisted:
666
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25/10/2007, 09:28

Poprzednia strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê