Åšlizganie opny?
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
sam sobie troszkę odpisałeś ... ale .. ciśnienie sprawdzaj na nagrzanej gumie.. potem jak chcesz winklować upuść jeszcze 0,3 od wskazanej wartosci .. na koniec bo zjechałem 4 komplety D209 z GP włącznie ... one dają tak znać że się kończy opona żeby dalej nie przechylać właśnie łagodnym uślizgiem, który nie powoduje przypływu adrenaliny ponad miarę a po porstu sygnalizuje .. ( dla mnie to lepsze niż zerojedynkowe mam przyczpnosć a po tem już kompletnie nie i gleba ) - weź się za technikę pokonywania winkli .. zjedź dupą z siedzenia ... popracuj nad pozycją.. i odpuść troszkę gumie .. to bezpieczniejsze...pełne ciśnienia są dobre na autostrady .. nie na ciasne winklowanie..
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości