Jak się położyć i ..
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
spazz napisał(a):obejrzalem filmik i widac tu fajnie technike brania winkla. czy ten taki fajny uslizg to wlasnie przeciwskret? bo z czytania watku na forum ciagle sobie tego nie moglem wyobrazic
to wlasnie chyba jest to ;d ale bardziej wyglÄ…da jak drift hehehe xD
pozdrawiam
- MÅ‚ody16
- Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 24/7/2006, 12:43
- Lokalizacja: Szczecin
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
ja tam walcze do konca - nie wiem czemu bo czasu z reguly na myslenie nie ma wogole, jakos tak mam zreszta ze poswiadomie sie bronie przed "wykladka" - po prostu hamuje, czasem odpuszczam i skrecam w ostatnim momencie jak sie uda... jak polozysz moto to juz na nic nie ma sie wplywu jak ktos zauwazyl... i to mnie przekonuje glownie
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
No to jest właśnie uślizg tylniego koła. Niektórzy mówią na to powerslide (czy jakoś tak to się pisze). , wywoływany celowo, lub nie, za pomocą manetki gazu, lub tylniego hamulca.
Przeciwskręt to zupełnie, co innego. Przeciwskręt jest to coś, co wykonujesz podświadomie za każdym razem jak jedziesz na motocyklu.
Spróbuj jadąc siedzieć prosto (nie balansować ciałem) lekko przesunąć kierownice w którąś stronę (oczywiście przy prędkości wyższej niż parkingowa) zobaczysz, że motocykl pojedzie w drugą. Jest to zupełnie naturalne i każdy skręca w ten sposób, tylko nie każdy o tym wie.
Przeciwskręt to zupełnie, co innego. Przeciwskręt jest to coś, co wykonujesz podświadomie za każdym razem jak jedziesz na motocyklu.
Spróbuj jadąc siedzieć prosto (nie balansować ciałem) lekko przesunąć kierownice w którąś stronę (oczywiście przy prędkości wyższej niż parkingowa) zobaczysz, że motocykl pojedzie w drugą. Jest to zupełnie naturalne i każdy skręca w ten sposób, tylko nie każdy o tym wie.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
obracajaca sie obrecz kola wraz z opona posiada spory moment pedu... nie wdajac sie w analize i rozrysowywanie sil i wektorow tego momentu na kole mowiac skrotowo kolo dzieki temu bedzie sie nam opieralo i manewr utrudnialo... po skreceniu przez nas kierownica.... dzieki przeciwskretowi (w pierwszej fazie skrecamy w strone przeciwna do zamierzonej) powstaly na kole moment wypadkowy zsumuje sie z momentem jaki przylozymy rekami na kierownicy w czasie wlasciwego juz skrecania i manewr bedzie dzieki temu efektywny naturalny, lekki i plynny... kazdy kto ma watpliwosci moze postudiowac budowe zyroskopu... kola to takie wirujace zyroskopy wlasnie - dzieki temu pojazd bedacy w ruchu typu moto czy rower sie nie wywraca... ale przeszkadza to tez w skrecaniu stad technika przeciwskretu oraz triki polegajace na zminejszaniu masy kol - stosuje sie wlasnie w tym celu obrecze z karbonu... moto jest zwrotniejsze... dodatkowo latwiej kolo sie rozpedza i hamuje bo moment bezwladnosci takiej obreczy jest mniejszy - szkoda ze sa tak k**** drogie....
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości