Zobacz wątek - nauka wheelie
NAS Analytics TAG

nauka wheelie

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez SzpiceR » 20/1/2007, 15:38

wez wyjdz quacza kupko
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk


Postprzez Quaczystupka » 21/1/2007, 16:26

sam wyjdz z*** popaprancu ledwie od cyca odszedłes a juz sie cwaniaczysz wiesniaku popaprany. kup se rower bo motoru chyba nigdy na oczy nie widziałes...włacz se moto gp i se pograj. kłacza kupka to z ciebie jest. kupke to masz na ryju z*** smieciu
dobre opony nie sa złe...!!!
tofik nie wygłupiaj sie idz normalnie...!!
Quaczystupka
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/1/2007, 14:36


Postprzez Meciek » 21/1/2007, 18:22

Quaczystupka napisał(a):sam wyjdz z*** popaprancu ledwie od cyca odszedłes a juz sie cwaniaczysz wiesniaku popaprany. kup se rower bo motoru chyba nigdy na oczy nie widziałes...włacz se moto gp i se pograj. kłacza kupka to z ciebie jest. kupke to masz na ryju z*** smieciu


Człowieku jak chcesz przebywać na tym forum to się zachowuj poprawnie i nie pisz jakiś niezrozumiałych bzdur - po za tym jesteś tu nowy więc odnoś się z szacunkiem do innych użytkowników - nikt przecież nie wchodzi do cudzego domu z brudnymi butami. pozdro
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez lowlo » 28/1/2007, 12:32

Ten filmik calkiem sensownie przedstawia temat wheelie.

http://www.youtube.com/watch?v=rmduaIjSDjc (otwórz link)

Jak wam sie zdaje??
Avatar użytkownika
lowlo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez BarthezzR6 » 9/2/2007, 23:31

Łatwiej uwierzyć jest w to, że masz 150KM w skutronie, tankowanym na gaz ziemny z hydrantu, niż w to, że masz haję, na której kiedykolwiek jeździłeś i nie wiesz jak postawić piona, brechtam :D
Więcej gazu!!!
Avatar użytkownika
BarthezzR6
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16

Postprzez Grześ » 19/4/2007, 17:31

no właśnie, jak jest z tym wheelie? bo nie moge juz wytrzymac tego ze robie stoopie (pare metrów w porywach do 10) a wheelie jeszcze nie umiem. problem polega na tym ze jak daje ze sprzegła to mi kolo boksuje a z gazu nic sie nie dzieje po za tym ze motocykl szybko przyspiesza. juz widze wasze miny jak napisze ze do nauki uzywam Kawy ZX9R 94' (240kg uwazam ze jest to istotne). Moze ktos ma taka Kawe albo zajebis...te doswiadczenie i pomoze mi w mojej edukacji?
Grześ
Świeżak
 
Posty: 172
Dołączył(a): 27/8/2006, 11:48
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez paq » 19/4/2007, 17:54

Odnosnie wheelie takie pytanko.
Jesli jedziesz dosc dlugo czy to nie szkodzi silnikowi z tego wzgledu ze olej nie dochodzi tak jak w przypadku wywrotki czy lezenia na boku. Wogole to jakie pozycje motocykla sa dla niego najbardziej niezdrowe?
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez Grześ » 19/4/2007, 18:16

w wiekszosci motocykli wystarczy dolac ok 1L oleju wiecej. a w przypadku niewygodnych pozycji dla motocykla to wszystkie inne niż pozimo kolami na asfalcie ( 2 kolami)
Grześ
Świeżak
 
Posty: 172
Dołączył(a): 27/8/2006, 11:48
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Lumiere » 19/4/2007, 21:25

Grześ jaja sobie robisz z tym dolewaniem oleju?
Kawasaki Zx 10R 2004r
Avatar użytkownika
Lumiere
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 115
Dołączył(a): 3/4/2007, 22:02
Lokalizacja: skontowni

Postprzez motoman » 19/4/2007, 23:14

Grześ napisał(a):problem polega na tym ze jak daje ze sprzegła to mi kolo boksuje a z gazu nic sie nie dzieje po za tym ze motocykl szybko przyspiesza.


1. Ze sprzęgła. jak juz pisałem w innym temacie, przy strzale nalezy tak wcisnac sprzęgło aby tarcze sprzegła sie troszke rozluzniły, zaczeły trzeć miedzy sobą <wtedy obroty silnika rosną ale moto nie traci w 100% ciągu, łancuch zostaje napięty> wtedy przy puszczeniu sprzegła koło nie boksuje tylko moto wchodzi na koło bajecznie :twisted: . W tym wypadku nie mozna wcisnac sprzegla tak zeby rozluznic tarcze sprzegła w pełni bo przy nagłym puszczeniu sprzegla masz strał po całym układzie napedowym + boksowanie koła.

2. co do gumy z gazu. Lecisz powiedzmy na 2... z 60-70 moze 80km/h... i bawisz sie w informatyka 0101110001... i uzywasz manetki jak kodu binarnego... dajesz na maxa gaz <1> (zawieszenie się rozpręża ale koło nie unosi) zamykasz gaz do zera <0> (zawieszenie sie ugina spowrotem) i znow gaz opór <1> (wykorzystujesz odbicie zawiasów i cieszysz sie gumą) ... 101 :P ot cała bajka

p.s. Któryś z forumowiczów żalił się że jego R1 na 3 biegu przy 190 nie wchodzi na koło i 101 pomogło więc... chyba w tym wypadku tez da rade :)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grześ » 20/4/2007, 15:33

Lumiere napisał(a):Grześ jaja sobie robisz z tym dolewaniem oleju?


nie robie sobie jaj, ale ciebie ten problem nie dotyka bo masz ZX10R w ktorej skrzynia umieszczona jest w gornej cześci silnika a co za tym idze masz lepsze smarowanie całego silnika

motoman wielkie dzieki :D
Grześ
Świeżak
 
Posty: 172
Dołączył(a): 27/8/2006, 11:48
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez motoman » 20/4/2007, 23:29

Grześ napisał(a):motoman wielkie dzieki :D


pochwal sie pozniej jak Ci poszło ;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hefron » 21/4/2007, 07:36

motoman napisał(a): Lecisz powiedzmy na 2... z 60-70 moze 80km/h... i bawisz sie w informatyka 0101110001...


Ale sie uśmiałem, barwnie to przedstawiłeś. Musze to wypróbować na 3 biegu :)
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Grześ » 21/4/2007, 17:18

oki.jak tylko cos zacznie mi wychodzic to i odrazu wrzuce
Grześ
Świeżak
 
Posty: 172
Dołączył(a): 27/8/2006, 11:48
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez motoman » 22/4/2007, 09:22

hefron napisał(a):
motoman napisał(a): Lecisz powiedzmy na 2... z 60-70 moze 80km/h... i bawisz sie w informatyka 0101110001...


Ale sie uśmiałem, barwnie to przedstawiłeś. Musze to wypróbować na 3 biegu :)


Studiuje teleinformatyke... zbocznie, jeszcze nie zawodowe :P ale niedługo będzie... :lol:
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bandziorno12K5 » 22/4/2007, 23:20

nikt nie napisał że jak usiądziesz na końcu siedzenia (ale nie na część pasażera tylko się odsunąć od zbiornika) to mocniejsze moto leci na gumkię jak talala - nie polecam metody z przestawianiem nóg na podnóżki pasażera - słabo z ratunkiem w razie przekroczenia punktu równowagi

powodzenia
asfaltowe spaghetti warmii i mazur
Bandziorno12K5
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 15/3/2007, 04:00
Lokalizacja: Go!dap

Postprzez motoman » 23/4/2007, 21:25

Bandziorno12K5 napisał(a):nikt nie napisał że jak usiądziesz na końcu siedzenia (ale nie na część pasażera tylko się odsunąć od zbiornika) to mocniejsze moto leci na gumkię jak talala - nie polecam metody z przestawianiem nóg na podnóżki pasażera - słabo z ratunkiem w razie przekroczenia punktu równowagi

powodzenia


Wg mnie siadanie z tyłu siedzenia jest bardziej niebezpieczne niz standup wheelie... wogole nie czuje sie wtedy motocykla to po 1, a po 2 jak ktos ma > 750 ccm to naprawde takich trików nie potrzebuje. Pozatym wygląda idiotycznie i siedzisz dalej od kiery nie trzymasz baku nogami i wogole wg mnie kaszana. Jezeli przymyslisz sprawe posłuchasz paru rad to standup pojdzie Ci w 3-4 dni jazdy <sprawdzone ;) > takze pozostawiam pod rozwage słowa poprzednika.

p.s1. mowilem o przestawieniu lewej nogi na podnozek pasazera tak zeby miec noge prawa na hamulcu, tak wiec w razie awarii jest koło ratunkowe.

p.s2. nikt nie napisał zeby uczyc sie wheelie jak pusto w zbiorniku jest :] zawsze te 10 kilo mniej z przodu <na srodku> jest prawda?:] wiec polecam wyjezdzic troche wachy niz cofac dupe do tyłu. z bozią.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez tomi291 » 2/5/2007, 22:34

ja z koleji mam inny problem, nie potrafię utrzymac moto na kole, moze strach czy coś podobnego mi nie pozwala... na koło (bez sprzęgła) stawiam na pierwszym i drugim biegu... natomiast max przejeżdzam 5 metrów... moze ktos doradzić jak moto utrzymać w górze ???
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez pawlak200192 » 2/5/2007, 22:58

tomi291 napisał(a):ja z koleji mam inny problem, nie potrafię utrzymac moto na kole, moze strach czy coś podobnego mi nie pozwala... na koło (bez sprzęgła) stawiam na pierwszym i drugim biegu... natomiast max przejeżdzam 5 metrów... moze ktos doradzić jak moto utrzymać w górze ???


mam to samo :(
sciąga mnie na boki
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr