z 3 na kolo
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
wracajac do tematu to jak chcesz postawic z 3 na kolo to musisz miec po pierwsze mocne moto a po drugie musisz umiec juz konkretnie dawac na gumie:P
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Na trojce bez problemu mozna sportową 600-ke wyrwać na gumę wystarczy tylko stojac na stopkach mocniej dobic zawieszenie podskokiem i dodac gazu w momencie jak zawieszenie wraca do gory przy tym podciagnac moto za kierownice do gory i juz jedziemy na stojaco na gumie .Trzeba tylko pamietac zeby nie odchylic sie z motocyklem do tyłu a podciagnac motor do siebie tak zeby zbiornik miec miedzy udami.
-
pawel - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27
pawel napisał(a):Na trojce bez problemu mozna sportową 600-ke wyrwać na gumę wystarczy tylko stojac na stopkach mocniej dobic zawieszenie podskokiem i dodac gazu w momencie jak zawieszenie wraca do gory przy tym podciagnac moto za kierownice do gory i juz jedziemy na stojaco na gumie .Trzeba tylko pamietac zeby nie odchylic sie z motocyklem do tyłu a podciagnac motor do siebie tak zeby zbiornik miec miedzy udami.
to chyba jakas najmocniejsza 600 w klasie + musisz byc silny zeby dobrze wyrwac moto + spuscic duzo powietrza z opony + napewno nie z gazu, z tym sprzeglem tez bylbym ostrozny czy by sie udało :]
pozatym to nie o to chodzi... w litrach bez wysiłku na 3 wchodzisz na laka... w 600 musisz sie szarpać... i szukac sposobów na gumowanie... i to jest lipa..
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
leo napisał(a):to prawda.ta 600-etka to musiala by byc jakas podrasowana i ze sprzeglem to moze...... ja juz nie mam problemu z guma na 3
no i spoko:D... a przy ilu <kmph> wrzucasz na gume i przy ilu <kmph> konczysz?
ja narazie sie "naumiałem" na 2 na stojąco... z ugieciem zawieszenia... ala pomysl z uginaniem zawieszenia... z pomysłu: 600 na 3 biegu;)... heh
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
jak tylko wskazowka przekroczy 10 tys.to sie wbijam i tak do okolo 12 tys.predkosc nie wiem dokladnie ale cos kolo 165 do jakies 195.nie zwracam uwagi na pretkosciaomierz bo i poco... jak na razie to jeszcze caly czas sie ucze
dzieki wszystkim za porady
dzieki wszystkim za porady
-
leo - Świeżak
- Posty: 135
- Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14
leo napisał(a):to prawda.ta 600-etka to musiala by byc jakas podrasowana i ze sprzeglem to moze...... ja juz nie mam problemu z guma na 3
Ta szescsetka to standartowa zx 636 z 2004 roku,fakt ze mam spora mase(120 kg) i pewnie dzieki temu jest mi ja łatwiej wyrwać.Inna sprawa ze niema potrzeby wyrywac moto na 3 biegu wystarczy 2 bieg a jak mam
potrzebe to zapinam trójke na gumie i lece dalej.
-
pawel - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27
leo napisał(a):w tymk poscie chodzilo oto jak wyrwac z 3 biegu i bez sprzegla a nie zmieniac biegi na gumie.
i jak pewnie zauwazyles to podałem jeden ze sposobów wyrwania na trójce na gume natomiast nie napisałem jak sie zmienia biegi na gumie...
-
pawel - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości