Zobacz wątek - jazda na jednym kółku
NAS Analytics TAG

jazda na jednym kółku

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez HANS » 7/8/2006, 13:20

tomi291 napisał(a):tylko żebym za daleko nie poleciał i nie musiał do lakiernika jechać :) jak wkoncu mu odkręce że się znajde pod nim a nie na motorku :]


kup albo zrób sobie stelaż to tak łatwo się nie przewróci tylko go zabardzo podczas szybkiej jazdy nie przycieraj bo też pier*****esz orła
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów


Postprzez Ghost » 7/8/2006, 17:00

ja probowałem wczoraj na parkingu zrobic stoopie na jajku '98 ,ale to chyba nie realne :] rozpędzalem sie do 50-60km/h ale tylnie kolo nie ma zamiaru lewitowac :P
Ghost
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30/4/2006, 23:21


Postprzez Pazur » 8/8/2006, 21:41

ciezko to wytłumaczyć. Na koło trzeba postawić tak jak i ine motocykle...
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez kravec » 30/8/2006, 16:18

Takie pytanie: RS 250 da się postawic na gume bez strzała ze sprzęgła? czy niebardzo?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Mr. WU » 30/8/2006, 20:05

A ja mam podobne pytanie ... W niedlugim czasie stane sie posiadazcem Suzuki GS 500 F ... Czy ciezko jest ten motorek postawic na gume ?? itp
Mr. WU
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/6/2006, 17:47

Postprzez Manhatan » 30/8/2006, 21:26

Co za problem postawić moto na koło? :? Ja simsona na koło stawiałem a wy się o takie rzeczy pytacie. Większy problem jest z tym jak na tym kole zasuwać motorem :wink: Napewno da się na RS-ce i GS-ie.

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez tomi291 » 1/9/2006, 21:04

tylko że simson twoj nie wazy 250 kg :P + osoba 80 kg to jest ponad 300 kg wiec przy takiej wadze to ciezko ... uwierz mi ....bez zmiany zębatki na mniejszą z tyłu to bardzo ciezko to zrobić ...
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez Manhatan » 1/9/2006, 21:40

No nieprzesadzajmy :) Aprilia RS 250 czy nawet Suzuki GS 500 nieważy aż 250kg :wink: max. to jest 160kg + kierowca 80kg = 240kg

Simson waga ok 80kg. + kierowca (w moim przypadku ok. 60kg) = 140kg

Czyli wychodzi na to, że: (porównanie masy do mocy)

Suzuki GS 500 ok. 160kg. /50PS~ 3.2/1
Aprilia RS 250 ok. 160kg. (strzelam) /60PS~2.6(666 :twisted: )
Simson S51B ok. 80kg. /4PS~ 20/1 :)

Nadal jestem zdania, że tymi dwoma motocyklami na górze jest łatwiej na koło postawić :wink:

P.S Możnaby uwzględniać jeszcze jakie jest przełożenie we wszystkich motorach, ale to już troche zadużo liczenia :roll:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Manhatan » 1/9/2006, 21:43

tomi291 napisał(a):... uwierz mi ....bez zmiany zębatki na mniejszą z tyłu to bardzo ciezko to zrobić ...


Wydaje mi się, że powinno być odwrotnie :wink: No ale jak wiemy każdemu się może pomylić :wink:

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez tomi291 » 1/9/2006, 21:43

a czemu nie wziełeś do obliczeń gsx 600 f ?? on waży wiecej niż 200 KG wiem bo mam :P a jak dojdzie cały bak bezyny to jeszcze wiecej ... a ma tylko 86 KM ... wiec jednak cięzko go postawić a jak mi nie wierzysz to wpadnij do wawy i dam Ci na koło postawić moją suzuki :) zobaczymy czy dasz rade.....
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez Manhatan » 1/9/2006, 21:48

Niewiedziałem, że tobie chodziło o gsx-f'a :roll:

Postawić, może bym postawił, ale skutek potem mógłby być tragiczny :twisted: :P

Pozdro :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez tomi291 » 1/9/2006, 21:52

oj myślę że moją malutką bestyjkę byś miał problem wyrwać do góry ... bo wyrwać tak aby wyrwać to by dało radę ... dziś mi jakoś dziwnie skoczył do góry jak miałem 3 bieg i mocno odkręciłem ... troszkę się podniósł do góry he he he fuks normalnie chyba :)
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez HANS » 1/9/2006, 22:36

Fuks,już nie bądź taki skromny :D :D poprostu stunter z ciebie rośnie :wink:
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez kuba9449 » 12/9/2006, 20:15

Mam pewien problem, a mianowicie jak stanę na kółko to odrazu mnie przewala na boki. Nic nie daje przechylanie się w drugą stronę. Jak coś to mam dt50
Avatar użytkownika
kuba9449
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41

Postprzez Pisiu » 12/9/2006, 20:35

Ja sie dołącze do pytania czy ktos prubował stawiać DT 80 na kółko bo mam zamiar kupić i chcciał bym sie cos zacząć uczyć :wink:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez PTB_PL » 13/9/2006, 13:44

no kolko to i Komara wstawisz jak tylko potrafisz
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bandit666 » 13/9/2006, 21:10

A jeżeli przejezdzam na rowerze okolo kilometra na kole to latwiej bedzie sie nauczyc na moto??
Avatar użytkownika
Bandit666
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/9/2006, 21:07
Lokalizacja: Puławy

Postprzez Manhatan » 13/9/2006, 21:15

Trudno powiedzieć :roll: Ponieważ motocykl gdy stawiasz na gumę, dozujesz gaz za pomocą ręki, a na rowerze robisz to nogami. Jedyny plus jaki będzie to to, że w pewnym sensie potrafisz utrzymać równowagę na rowerze, a to napewno się przyda, szczególnie przy wolnych gumach na motongu :wink:

P.S Na jakim rowerze potrafisz tyle ujechać?? i w jakiej pozycji (odchylony do tyłu, czy pochylony do przodu??)

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez motoman » 13/9/2006, 21:22

nie:) trudniej...

wlasnie to przerabiałem...

tez smigałem na gumie dłuuuuugo... ile chcialem... dopoki mnie rece nie napier****ły tak ze nie moglem utrzymac kierownicy...

no wiec sprawa wyglada tak:
- rower ma inny srodek ciezkosci i trzeba go trzymac wiele wyzej niz rower -> w praktyce -> wydaje Ci sie ze juz zaraz polecisz na plecy, a jeszcze trzeba duzo wyzej trzymac przednie koło.
- manualnie wykonywanie wheelie na moto i rowerze jest inne i poczatkowo to jest trudne -> practise -> tylny hebel jest w nodze, a nie w prawej klamce, balans ciała nie ma az takiego wpływu na jazde.

pewnie by sie cos jeszcze znalazło, ale tak na poczatek to tyle.

ps. za to endo wychodzi super jak umiesz na rowerze :D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bandit666 » 13/9/2006, 21:57

Jeżdze odchylony do tylu na wyczynowym rowerze. ale rodzaj roweru tu róznicy nie robi. kolazuwka tez moze byc :P
Avatar użytkownika
Bandit666
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/9/2006, 21:07
Lokalizacja: Puławy

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê