jazda na jednym kółku
tomi291 napisał(a):tylko żebym za daleko nie poleciał i nie musiał do lakiernika jechać jak wkoncu mu odkręce że się znajde pod nim a nie na motorku :]
kup albo zrób sobie stelaż to tak łatwo się nie przewróci tylko go zabardzo podczas szybkiej jazdy nie przycieraj bo też pier*****esz orła
>Patol<
-
HANS - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 718
- Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
- Lokalizacja: lubartów
Co za problem postawić moto na koło? Ja simsona na koło stawiałem a wy się o takie rzeczy pytacie. Większy problem jest z tym jak na tym kole zasuwać motorem Napewno da się na RS-ce i GS-ie.
Pozdro
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
No nieprzesadzajmy Aprilia RS 250 czy nawet Suzuki GS 500 nieważy aż 250kg max. to jest 160kg + kierowca 80kg = 240kg
Simson waga ok 80kg. + kierowca (w moim przypadku ok. 60kg) = 140kg
Czyli wychodzi na to, że: (porównanie masy do mocy)
Suzuki GS 500 ok. 160kg. /50PS~ 3.2/1
Aprilia RS 250 ok. 160kg. (strzelam) /60PS~2.6(666 )
Simson S51B ok. 80kg. /4PS~ 20/1
Nadal jestem zdania, że tymi dwoma motocyklami na górze jest łatwiej na koło postawić
P.S Możnaby uwzględniać jeszcze jakie jest przełożenie we wszystkich motorach, ale to już troche zadużo liczenia
Simson waga ok 80kg. + kierowca (w moim przypadku ok. 60kg) = 140kg
Czyli wychodzi na to, że: (porównanie masy do mocy)
Suzuki GS 500 ok. 160kg. /50PS~ 3.2/1
Aprilia RS 250 ok. 160kg. (strzelam) /60PS~2.6(666 )
Simson S51B ok. 80kg. /4PS~ 20/1
Nadal jestem zdania, że tymi dwoma motocyklami na górze jest łatwiej na koło postawić
P.S Możnaby uwzględniać jeszcze jakie jest przełożenie we wszystkich motorach, ale to już troche zadużo liczenia
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
tomi291 napisał(a):... uwierz mi ....bez zmiany zębatki na mniejszą z tyłu to bardzo ciezko to zrobić ...
Wydaje mi się, że powinno być odwrotnie No ale jak wiemy każdemu się może pomylić
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
a czemu nie wziełeś do obliczeń gsx 600 f ?? on waży wiecej niż 200 KG wiem bo mam a jak dojdzie cały bak bezyny to jeszcze wiecej ... a ma tylko 86 KM ... wiec jednak cięzko go postawić a jak mi nie wierzysz to wpadnij do wawy i dam Ci na koło postawić moją suzuki zobaczymy czy dasz rade.....
-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
oj myślę że moją malutką bestyjkę byś miał problem wyrwać do góry ... bo wyrwać tak aby wyrwać to by dało radę ... dziś mi jakoś dziwnie skoczył do góry jak miałem 3 bieg i mocno odkręciłem ... troszkę się podniósł do góry he he he fuks normalnie chyba
-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
Mam pewien problem, a mianowicie jak stanę na kółko to odrazu mnie przewala na boki. Nic nie daje przechylanie się w drugą stronę. Jak coś to mam dt50
Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/kuba9449/
-
kuba9449 - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41
Ja sie dołącze do pytania czy ktos prubował stawiać DT 80 na kółko bo mam zamiar kupić i chcciał bym sie cos zacząć uczyć
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Trudno powiedzieć Ponieważ motocykl gdy stawiasz na gumę, dozujesz gaz za pomocą ręki, a na rowerze robisz to nogami. Jedyny plus jaki będzie to to, że w pewnym sensie potrafisz utrzymać równowagę na rowerze, a to napewno się przyda, szczególnie przy wolnych gumach na motongu
P.S Na jakim rowerze potrafisz tyle ujechać?? i w jakiej pozycji (odchylony do tyłu, czy pochylony do przodu??)
Pozdro
P.S Na jakim rowerze potrafisz tyle ujechać?? i w jakiej pozycji (odchylony do tyłu, czy pochylony do przodu??)
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
nie:) trudniej...
wlasnie to przerabiałem...
tez smigałem na gumie dłuuuuugo... ile chcialem... dopoki mnie rece nie napier****ły tak ze nie moglem utrzymac kierownicy...
no wiec sprawa wyglada tak:
- rower ma inny srodek ciezkosci i trzeba go trzymac wiele wyzej niz rower -> w praktyce -> wydaje Ci sie ze juz zaraz polecisz na plecy, a jeszcze trzeba duzo wyzej trzymac przednie koło.
- manualnie wykonywanie wheelie na moto i rowerze jest inne i poczatkowo to jest trudne -> practise -> tylny hebel jest w nodze, a nie w prawej klamce, balans ciała nie ma az takiego wpływu na jazde.
pewnie by sie cos jeszcze znalazło, ale tak na poczatek to tyle.
ps. za to endo wychodzi super jak umiesz na rowerze
wlasnie to przerabiałem...
tez smigałem na gumie dłuuuuugo... ile chcialem... dopoki mnie rece nie napier****ły tak ze nie moglem utrzymac kierownicy...
no wiec sprawa wyglada tak:
- rower ma inny srodek ciezkosci i trzeba go trzymac wiele wyzej niz rower -> w praktyce -> wydaje Ci sie ze juz zaraz polecisz na plecy, a jeszcze trzeba duzo wyzej trzymac przednie koło.
- manualnie wykonywanie wheelie na moto i rowerze jest inne i poczatkowo to jest trudne -> practise -> tylny hebel jest w nodze, a nie w prawej klamce, balans ciała nie ma az takiego wpływu na jazde.
pewnie by sie cos jeszcze znalazło, ale tak na poczatek to tyle.
ps. za to endo wychodzi super jak umiesz na rowerze
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości