Zakret i przednie koło
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Zakret i przednie koło
Witam, czym może być spowodowane wężykowanie przedniego koła w zakręcie?
-
danonek7 - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 24/4/2010, 20:04
Oastra napisał(a):Często to wina kierowcy
Ke? Jakiś przykład?
danonek7 napisał(a):Witam, czym może być spowodowane wężykowanie przedniego koła w zakręcie?
Przyczyn może być...trochę.
-Łożysko główki ramy
-Łożysko przedniego koła
-Zawieszenie - słabe sprężyny, przepracowany olej, luzy na lagach, albo może być po prostu źle wyregulowane o ile ma taką możliwość.
-Kiepskie opony, stare, albo mocno zużyte
-Złe ciśnienie w ogumieniu
W ogóle to w jakim motocyklu? Bo tak to możemy dumać w nieskończoność

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Sprawdź zawieszenie. Może błąd w technice pokonywania zakrętu? Kierownica może drżeć / wężykować jak kończy się przyczepność powoli, może - nie chcę podważać niczyich umiejętności - ale może siedzisz w złej pozycji na moto, albo źle operujesz gazem za bardzo odciążając przednie koło w zakręcie?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
sprawdz Geometrie, zwlaszcza gdy nie masz pewnosci, ze moto nie bylo po wypadku, generalnie chyba najdrozsza opcja


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
ja bym obstawial kierownika, zla pozycja, albo sciskanie kiery, ogolnie zapierasz sie o bak (jesli duza predkosc rozumiem ze lecisz na kolanie), wiec nie mozesz trzymac sie kiery a sporo osob kiery sie trzyma i ogolnie moto jest niestabilne.
konczenie przyczepnosci na drodze bym odrzucil, bo to juz trzeba niezle kapic zeby przod zaczal puszczac w winklu.
konczenie przyczepnosci na drodze bym odrzucil, bo to juz trzeba niezle kapic zeby przod zaczal puszczac w winklu.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kaai napisał(a):konczenie przyczepnosci na drodze bym odrzucil, bo to juz trzeba niezle kapic zeby przod zaczal puszczac w winklu.
Prawdę powiedziawszy, to wystarczy luz gdziekolwiek na przodzie, łożyska, lagi etc, żeby przód zachowywał się co najmniej dziwnie, nie mówiąc już o zbyt wczesnym odciążeniu koła w winklu, za dużo gazu, za wcześnie na wyjściu i już zaczyna się lekko telepać. Wbrew pozorom, przyczyn tego, może być tyle co i motocyklistów

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Glenroy napisał(a):Kaai napisał(a):konczenie przyczepnosci na drodze bym odrzucil, bo to juz trzeba niezle kapic zeby przod zaczal puszczac w winklu.
Prawdę powiedziawszy, to wystarczy luz gdziekolwiek na przodzie, łożyska, lagi etc, żeby przód zachowywał się co najmniej dziwnie, nie mówiąc już o zbyt wczesnym odciążeniu koła w winklu, za dużo gazu, za wcześnie na wyjściu i już zaczyna się lekko telepać. Wbrew pozorom, przyczyn tego, może być tyle co i motocyklistów.
piszac ze przod puszcza chodzilo mi o to, ze sie guma konczy przez zlozenie, za mocne odkrecanie gazu na wyjsciu to bedzie tyl tanczyc ew unosil przod ale to standard, i to kazdy kto jezdzi wyczuje, wezykowanie przodu to przy hamowaniu awaryjnym mialem ostantio, ael to juz guma byla na granicy uslizgu.
nie wiem jak gosc jezdzi i co robi ze mu przod lata, ale obstawiam kiepska pozycje niz luzy, bo chyba jakikolwiek luz to nawet przy lekkim pochyleniu byloby mozna wyczuc?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Przy jakiej predkosci to " wezykowanie " wystepuje ?


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Akuratnie wezykowanie nie zalezy od techniki. W zakrecie co najwyzej od dodawania i odejmowanie gazu



| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości