Składanie się
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
nie jest ok sprawdzam conajmniej raz w tygodniu.. przod mam 2 tyl 2,5 okolo. moze za duzo wymagam od tego sprzetu?
gumy sa dunlopa jakies wiec pewnie tez zaden szal
no i nasze polskie nawierzchnie zostawiaja sporo do zyczenia 



-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
motoman napisał(a):A cisnienie w oponie masz w porzadku? ja kiedys zapomnialem dopompowac i jechalem na 1,5 atm chyba czy mniej nie pamietam... to mi tak tyl w zakrecie wezykowal...moze to to samo choc mysle ze zauwazylbys malo air'u w oponie.
echh .. ja to samo - kupiłem moto - i przez pierwsz 1000km kląłem na czym świat stoi - na siebie oczywiscie - że mam stracha się skłądać - bo nie czułem się pewnie ... EVIL dopiero dał znaka - SPRAWDŹ CIŚNIENIE - z przodu brakowało 0,6 z tyłu 0,5 - po dopompowaniu - MOTO SKRĘCA - ja się czuję pewnie - zyć nie umierać

u mnie w Ace 50: 50 czyli 2,5 z tyłu i z przodu - do agresywnej 2,9 na oba - więc mam 2,5

Cez.
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
cezare napisał(a):motoman napisał(a):u mnie w Ace 50: 50 czyli 2,5 z tyłu i z przodu - do agresywnej 2,9 na oba - więc mam 2,5bo agresywny to jest ON nie ja ;P
Cez.
W wiekszosci sportowych moto, rowniez w Ace 2,5 z przodu i z tylu. Z tylu 2,9 przy jezdzie z pasazerem lub bagazami
Co do jazdy,jak piszesz agresywnej cisnienie sie zmniejsza a nie zwieksza ale to raczej tylko na torze wyscigowym
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
siema!!!
jeśli chcesz sie uczyć wykładać na motorze czytając gazetę to życzę powodzenia!!!!
:D:D
jeśli chcesz sie uczyć wykładać na motorze czytając gazetę to życzę powodzenia!!!!

R.A.M.O.N.E.S - We`re a Happy Family | www.ulicznik.net - najlepsze internetowe radio z muzykÄ… punk`owÄ… !!!
-
Majkel_007 - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 16/6/2007, 08:53
- Lokalizacja: Przemyśl
Składka na zakręcie
A tak poważnie
Czy ktoś kto ma duże doświadczenie w jeździe może opisze, czy podczas nauki składania, co oczywiście jest zależne od motory opon, jeźdźca itp, jest taki punkt przy który się wyczuwa że to już jest blisko granicy, czy trzeba zaliczyć glebę i dopiero wtedy wiemy że to już było za dużo?
Bo ja nie mam zbyt dużego doświadczenia i próbuję ale czasem w połowie zakrętu robi mi się gorąco i boję się, żeby nie popełnić błędu.
Teraz śmigam Bandytą B6 i w porównaniu z poprzednią moją maszynką trzyma się drogi świetnie ale....... boję się żeby nie przedobrzyć.
Pozdrawiam
Czy ktoś kto ma duże doświadczenie w jeździe może opisze, czy podczas nauki składania, co oczywiście jest zależne od motory opon, jeźdźca itp, jest taki punkt przy który się wyczuwa że to już jest blisko granicy, czy trzeba zaliczyć glebę i dopiero wtedy wiemy że to już było za dużo?
Bo ja nie mam zbyt dużego doświadczenia i próbuję ale czasem w połowie zakrętu robi mi się gorąco i boję się, żeby nie popełnić błędu.
Teraz śmigam Bandytą B6 i w porównaniu z poprzednią moją maszynką trzyma się drogi świetnie ale....... boję się żeby nie przedobrzyć.
Pozdrawiam
- ktomek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/6/2007, 12:02
- Lokalizacja: Małopolska
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości