[Aktualności] Samochód-duch na ulicach Rosji

Postprzez Åšcigacz » 17/4/2014, 08:44

Dyskusja na temat: Samochód-duch na ulicach Rosji
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Samochód-duch na ulicach Rosji
Åšcigacz
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2014, 08:44

Popatrzcie, chwilę przed tym jak hamuje BMW, po jej prawej hamuje czerwone auto, ale przecież ducha nie ma, więc po co hamował? 2. Od 1:05 do 1:10 można zobaczyć w szybach bawarki tego "ducha" ,a na drodze go nie ma. Zresztą przeczytajcie co znalazłem w komentarzu: "I think I have it. When they start at 0:03, the lane between the train and the truck is open. At 0:10, the first car passes through, at the same time, the view of the open lane is now blocked. My guess is at this time, a driver accidentally ran the red light. The driver then realized he was going to wreck so he swerved to his right. This would make his path a little more parallel with the car in front of the camera. You can even kind of see the tail of the red light runner at 0:40 for a brief second, just look above the right taillight of the main car we see. Finally, at 0:42, you can see the ghost cars front left tire pointed right. This is further indication that he is swerving away from the main car.. Also, at 1:04, the interior of the main car becomes very bright, too bright for it to just be the background, the only way this would have happened was if a car right next to it was shining its headlights directly at it. If I was any smarter, I would have made a YouTube video explaining all this except I don't know how to make videos."<br><hr>ModraG
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2014, 09:13

Radze, spojrzeć na drugi pas na skrzyżowaniu, nadjeżdża gość samochodem ;). Sprawa wyjaśniona xd. Spiepszył przed gościem jadącym przed BMW żeby nie wbić mu się w bok, odbił i beta w niego uderzyła, mój scenariusz nie musicie się zgadzać xd
<br><hr>jaaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2014, 10:24

Wyjaśnienie w formie gifa
<a href="http://i.imgur.com/Q0SqvwL.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://i.imgur.com/Q0SqvwL.jpg</a>
<br><hr>ken
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

na górê