[Aktualności] Niesamowite motocykle: Honda NR750
Posty: 16
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Niesamowite motocykle: Honda NR750
Dyskusja na temat: Niesamowite motocykle: Honda NR750
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Niesamowite motocykle: Honda NR750
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Niesamowite motocykle: Honda NR750
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To prawda. W czasie teraźniejszym <br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety, ale tak "odjechanych" moto już się nie robi, czasem "niechcący" trafi się udanyn prawie niezniszczalny model jak VFR800FI.
A kiedyś, V-Max, VTR SP, TLR. A teraz ok niech ma 200koni, ale musi spełniać Euro ileś tam, bezpieczny, lekki (to moje ulubione określenie oszczędności na materiale) i mało palić. Nawet GSXR, CBR, YZF mają w sobie coś z rozsądku... Jakieś katalizatory, ABSy, kontrole trakcji... A kiedyś?? Dzikość w pełnym wymiarze i brak ekonomicznego głosu rozsądku...
A kiedyś, V-Max, VTR SP, TLR. A teraz ok niech ma 200koni, ale musi spełniać Euro ileś tam, bezpieczny, lekki (to moje ulubione określenie oszczędności na materiale) i mało palić. Nawet GSXR, CBR, YZF mają w sobie coś z rozsądku... Jakieś katalizatory, ABSy, kontrole trakcji... A kiedyś?? Dzikość w pełnym wymiarze i brak ekonomicznego głosu rozsądku...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Do tego proszę popatrzyć na kształty tej maszynki... jednoramienny wachacz i to w sporcie(gsxr gdzieś tam widziałem że miał wcześniej ale nie dużo), wsporniki do owiewki od baku(zawsze mnie intrygowało czy bez tego owiewka odleci) oraz kominy pod dupalem! Nie tylko w środku ale i na zewnatrz jest to pikne cacuszko! <br><hr>Ziben
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ponoć panowie z Ducati wzorowali się wyglądem NR750 tworząc 916.<br><hr>oooKomentatorzy napisał(a):Do tego proszę popatrzyć na kształty tej maszynki... jednoramienny wachacz i to w sporcie(gsxr gdzieś tam widziałem że miał wcześniej ale nie dużo), wsporniki do owiewki od baku(zawsze mnie intrygowało czy bez tego owiewka odleci) oraz kominy pod dupalem! Nie tylko w środku ale i na zewnatrz jest to pikne cacuszko! <br><hr>Ziben<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do pana Tamburiniego w 1989 roku przyszedł pan Honda i zapytał o jakiś niepotrzebny projekt, Tamburini jako, że roztrzepaniec nie pamiętał czy coś ma czy nie,więc nie potrafił sensownie odpowiedzieć... Pan Honda grzecznie się ukłonił i wycofując się podp...ył wystający z kosza kawałek kartki z naprędce nakreślonymi przez Mistera T. rysunkami przyszłego futurystycznego modelu Ducati... ....Komentatorzy napisał(a):Do tego proszę popatrzyć na kształty tej maszynki... jednoramienny wachacz i to w sporcie(gsxr gdzieś tam widziałem że miał wcześniej ale nie dużo), wsporniki do owiewki od baku(zawsze mnie intrygowało czy bez tego owiewka odleci) oraz kominy pod dupalem! Nie tylko w środku ale i na zewnatrz jest to pikne cacuszko! <br><hr>Ziben<br>Komentatorzy napisał(a):Ponoć panowie z Ducati wzorowali się wyglądem NR750 tworząc 916.<br><hr>ooo<br>
Historia motocykli nie zaczęła się w 1990 roku, czy nawet 10 lat wcześniej...wszystko było kompilacją pomysłów i różnorakich rozwiązań...akurat takie były tendencje i tyle, pierwotny premodel 916 wyglądał zupełnie inaczej...lampa bardziej przypominała wczesnego Fazera 600 S...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten motocykl to marzenie każdej kolekcji.. dodam, że w 1992 roku na zmodyfikowanej ( 155 KM) i odchudzonej wersji NR 750,na torze Nardo Loris Capirossi, pobił rekord szybkości: 1 km ze startu lotnego, 1 mili ze startu lotnego oraz na 10 km, aha i rekord szybkości ze startu na 1 milę...
Nie chwaląc się widziałem i dotykałem "własnoręcznie", nawet mam przy niej gdzieś zdjęcie, niestety, nie chcieli mi dać usiąść, a tym bardziej przetestować...szkoda... a taki był piękny... amerykański...cytując klasyka..
hehe... mógłbym jeszcze o tej hondzie opowiadać, ale nie autorem <br><hr>Janek Testastretta
Nie chwaląc się widziałem i dotykałem "własnoręcznie", nawet mam przy niej gdzieś zdjęcie, niestety, nie chcieli mi dać usiąść, a tym bardziej przetestować...szkoda... a taki był piękny... amerykański...cytując klasyka..
hehe... mógłbym jeszcze o tej hondzie opowiadać, ale nie autorem <br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie mogę się powstrzymać...
Na początku lat 80-tych istniał projekt 2-cylindrowej 250 tki z owalnymi tłokami oraz wtryskiem paliwa i turbo, osiągającą ok. 100 KM, jak to u japończyków wszystko było dopracowane, niestety( może stety?) podczas projektowania doszli do wniosku, że koszty budowy i sprzedaży tak zaawansowanej technologii nie zwrócą się na dodatek były problemy z turbodziurą, chciano m.in temu zaradzić poprzez zastosowanie sprężarki przy wolnych i średnich zakresach obrotów oraz turbosprężarki przy wyższych....kopary opadły... mnie w tamtych latach też...<br><hr>Janek Testastretta
Na początku lat 80-tych istniał projekt 2-cylindrowej 250 tki z owalnymi tłokami oraz wtryskiem paliwa i turbo, osiągającą ok. 100 KM, jak to u japończyków wszystko było dopracowane, niestety( może stety?) podczas projektowania doszli do wniosku, że koszty budowy i sprzedaży tak zaawansowanej technologii nie zwrócą się na dodatek były problemy z turbodziurą, chciano m.in temu zaradzić poprzez zastosowanie sprężarki przy wolnych i średnich zakresach obrotów oraz turbosprężarki przy wyższych....kopary opadły... mnie w tamtych latach też...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W 1993 roku ,nieliczni mieli okazję zobaczyć ten motocykl podczas prezentacji na torze ...w Poznaniu. To tak przy okazji:)<br><hr>Gaall
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w 1992 to zmiany w Polsce? słyszał Pan autor o 1989 roku, a wcześniej był nijaki Pan Wilczek i jego ustawy.... rozumiem, człowiek młody, ale podstawy historii by się przydały <br><hr>jaKomentatorzy napisał(a):z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr<br>Komentatorzy napisał(a):To prawda. W czasie teraźniejszym <br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dostałeś geriavit na swoje święto dziadku ?:)<br><hr>JetsonKomentatorzy napisał(a):z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr<br>Komentatorzy napisał(a):To prawda. W czasie teraźniejszym <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):w 1992 to zmiany w Polsce? słyszał Pan autor o 1989 roku, a wcześniej był nijaki Pan Wilczek i jego ustawy.... rozumiem, człowiek młody, ale podstawy historii by się przydały <br><hr>ja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niema nic gorszego niz turbodziura .<br><hr>zzzzKomentatorzy napisał(a):Nie mogę się powstrzymać...
Na początku lat 80-tych istniał projekt 2-cylindrowej 250 tki z owalnymi tłokami oraz wtryskiem paliwa i turbo, osiągającą ok. 100 KM, jak to u japończyków wszystko było dopracowane, niestety( może stety?) podczas projektowania doszli do wniosku, że koszty budowy i sprzedaży tak zaawansowanej technologii nie zwrócą się na dodatek były problemy z turbodziurą, chciano m.in temu zaradzić poprzez zastosowanie sprężarki przy wolnych i średnich zakresach obrotów oraz turbosprężarki przy wyższych....kopary opadły... mnie w tamtych latach też...<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten motocykl był i pozostanie cudem techniki. Mam pytanie odnośnie jego duchowego następcy, mianowicie czy ktoś wie co z drogową RC213V bo jakoś temat ostatnio ucichł?<br><hr>Tonny7
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z ciekawostek o NR:
1. lusterka w 1996 roku trafiły do hondy cbr 1100 xx
2. Honda VFR 750 rc36 II ma bardzo dużo powiązań wizualnych z tym motocyklem <br><hr>thrillco
1. lusterka w 1996 roku trafiły do hondy cbr 1100 xx
2. Honda VFR 750 rc36 II ma bardzo dużo powiązań wizualnych z tym motocyklem <br><hr>thrillco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj ma, ma, wiem, bo mój brat miał, fajny motocykl, szkoda, że go potem popsuli dodając jakieś łańcuchy ...Komentatorzy napisał(a):Z ciekawostek o NR:
1. lusterka w 1996 roku trafiły do hondy cbr 1100 xx
2. Honda VFR 750 rc36 II ma bardzo dużo powiązań wizualnych z tym motocyklem <br><hr>thrillco<br>
a ja swego czasu ujeżdżałem za granicą miniaturową wersję - VFR 400 hehe...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości