Zobacz wÄ…tek - <i>[Kaski SHOEI]</i> Shoei GT-Air kontra bracia
NAS Analytics TAG

[Kaski SHOEI] Shoei GT-Air kontra bracia

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2013, 12:19

Komentatorzy napisał(a):Dosyć słabe i lakoniczne porównanie. Brakuje wielu istotnych informacji, które potencjalnego zainteresowanego mogłyby zachęcić do zakupu kasku. Brak informacji od autorki (suche dane skopiowane ze strony producenta ) o wykonaniu microlocka ze stali i jego działaniu, o działaniu mechanizmu blendy. Autorka nie odniosła się do EPS w części z blendą jest takiej samej grubości jak w pozostałych miejscach kasku. Brak subiektywnej opinii w kwestiach, które mogą różnić kask od innych produktów tego samego segmentu, lub innego segmentu tej samej marki czyni porównanie kompletnie bezużytecznym. Dodajmy błędy merytoryczne w postaci "zeszłorocznego" qwesta.

Jeśli chodzi natomiast o uplasowanie go między innymi kaskami też chyba nie wymaga to wielkiego trudu dedukcyjnego. Jest to kask sportowo turystyczny dla osób ceniących wygodę użytkowania i wyposażenie, bez pociągu do jazdy na profesjonalnych torach ( brak DD).<br><hr>cortes<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam jestes "spotowo-turystyczny". Jak nie ma DD to w żadnym razie słowo sport paść nie może specjalisto.<br><hr>taki jeden z ulicy<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapewne jakbym napisał motor, a nie motocykl dodał byś kolejną mądralińską uwagę. Napisałem, że kask nie jest do użytku na profesjonalnym torze. Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, że na torach kartingowych w kaskach bez DD można bez problemu jeździć i nikt tego nie kontroluje. Czy jest to sport ? Może i nie. Może to tylko rekreacja, ale sposób jazdy jest zbliżony do sportowego. Podobnie jak maszyny których właściciele są odbiorcami kasku - sportowe/turystyczne bądź sportowo-turystyczne. Ale pewnie i tak nie zrozumiesz :)<br><hr>cortes<br>
Komentatorzy napisał(a):No pewnie, że niez rozumiem. A w Mistrostwach Polski Motocykli Zabytkowych mozna jeździć nawet w orzechu. A wesołym miasteczku na kartach możesz jeźdić w chińskim badziewiu wogóle bez zapięcia. Ale to już nie jest sport, tylko rekraacja :) Tu nie chodzi o kontrolę tylko 100 % bezpieczeństwa, którego inne zapięcie pozda DD nie daje.
Ale jakbyś napisał motor zamiast motocykla to akurat bym zrozumiał, bo sam często mówię motor, a gości poprawiających: mówi się motocykl, uważam za lekko oszołomionych. Sam kiedyś też tak poprawiałem, ale ze 20 lat temu mi przeszło. I tak samo za oszołominych uważam gości którzy tu na forum znęceją sie nad skąd inąd nienajgorzej napisanym materiałem, dorabiając "teorię do brudnych gaci" o niefachowości tekstu. Ale przynajmniej nie odnoszę tego personalnie do Ciebie, jak Ty czynisz to w stosunku do mnie sugerując niezrozumienie. <br><hr>taki jeden z ulicy<br>
Ok, zgadzam się co do bezpieczeństwa jakie daje DD. Pisząc o przeznaczeniu kasku i używając słowa sport nie stosuję myślowego skrótu do zawodowych wyścigów. Tak samo jak CBR 1000RR to motocykl sportowy. W takiej mieści się kategorii. Ale nie wystartujesz motocyklem sportowym z salonu w żadnych wyścigach motocyklowych bez szeregu modyfikacji. Co nie zmienia faktu, że motocykl jest w kategorii sportowych. Służy do jazdy z często wysokimi prędkościami zarówno na wprost jak i w zakrętach. To określa pochodzenie wyrazu "sportu" w nazewnictwie produktów przeznaczonych do codziennego użytkowania. Inny przykład:" kombinezon skórzany sportowy 2 częściowy" - > zgrzyt bo w profesjonalnych wyścigach nie dopuszczą Cię w takim do jazdy (popraw mnie jeśli się mylę, bo nie weryfikowałem tego). A jednak nazywa się tak, bo ma sportowy krój i właściwości.<br><hr>cortes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/8/2013, 10:13

Jejku, czy osoba pisząca artykuł jest totalną dyletantką, czy tylko taką udaje?
Klasyfikacja tego kasku jest banalna, jest to kask uniwersalny do użytku w sezonie letnim, aby główka się nie przegrzewała. Producent zakłada, że pozostałe jego produkty będą w użyciu w temperaturach do 20-25 stopni, a powyżej zaleca używanie kasku GT-Air. Oczywiście na ekstrawagancje typu zakup kilku kasków SHOEI stać niewielu, ale Polska nie jest jedynym rynkiem, gdzie ten kask jest w ofercie.<br><hr>jas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/11/2013, 21:33

Kupiłem ten kachol jak się tylko ukazał i jestem z niego bardzo zadowolony, bardzo wygodny, wentylacja super, pinlock się spisuje i zapięcie również nie kumam czemu DD jest lepszym rozwiązaniem???<br><hr>coyott
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2014, 14:03

Ten kask ma fatalną wentylację, przy jeździe nakedem prawie nie ma różnicy między zamkniętym a otwartym nawiewem. Za owiewką jest dużo lepiej, bo łapie strugi od owiewki. Do tego przy ok. 100 km/h łapie dziwne turbulencje i świsty, które można zniwelować przykładając rękę do brody (też na nakedzie). I do tego blenda ma tendencję do parowania. Niestety nie wiem jak to jest możliwe ale nie mam micro-locka tylko DD ;/ Ogólnie myślałem, że będzie super, a nie wiem czy ogolnie jest lepszy od poprzedniego Schubertha R1 (głośniejszy ale z lepszą wentylacją i bez dziwnych świstów)<br><hr>Karuk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2014, 09:40

Warto zaktualizować podane informacje ponieważ w dniu premiery faktycznie inne szyby niż clear nie były dostępne w europie.
Obecnie bez problemu można kupić szybę SPECTRA SILVER, SPECTRA BLUE czy nawet SPECTRA RAINBOW CNS-1.
Co do zapięcia. DD czy MICROLOCK. Zastosowany materiał zapięcia microlock to stal chirurgiczna wykonana na poziomie kasków premium. Nie jest to nawet wzmocniony plastik jak w innych kaskach więc skąd taka opinia, że gorszy? Współczuję tym, którzy starają się zapinać zapięcie DD w rekawicach lecz oba są równie bezpieczne przy czym microlock jest wygodniejszy.
Co do wentylacji. Tak. Mogłoby być lepiej ale przecież zawsze w parze idzie to z głośnością wewnątrz skorupy a w GT-AIR jest cichutko.
Jeśli ktoś życzy sobie bardzo dobrze wentylowany kask ale za to głośny to polecam X-SPIRIT.<br><hr>Stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2014, 09:42

Komentatorzy napisał(a):Ten kask ma fatalną wentylację, przy jeździe nakedem prawie nie ma różnicy między zamkniętym a otwartym nawiewem. Za owiewką jest dużo lepiej, bo łapie strugi od owiewki. Do tego przy ok. 100 km/h łapie dziwne turbulencje i świsty, które można zniwelować przykładając rękę do brody (też na nakedzie). I do tego blenda ma tendencję do parowania. Niestety nie wiem jak to jest możliwe ale nie mam micro-locka tylko DD ;/ Ogólnie myślałem, że będzie super, a nie wiem czy ogolnie jest lepszy od poprzedniego Schubertha R1 (głośniejszy ale z lepszą wentylacją i bez dziwnych świstów)<br><hr>Karuk<br>
Masz po prostu kask przeznaczony na rynek USA.<br><hr>Stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/4/2015, 23:11

Kask kupilem w tamtym roku, pojezdzilem 2 miesiace, i nawet sie cieszylem do momentu kiedy spadł mi z szafiki około 40 cm, i się potłukł, od tego czasu walcze z 5 letnią super gwarancją która jak to w polsce nie działa. Kask wysłany do Niemiec na badania przepadł 2 miesiace temu. Shoei pl jak i salon Modeka tylko przeprasza a, jak rozpocząć sezon? <br><hr>Mike
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê