Komentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>
Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych
Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>
Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy
Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>
Komentatorzy napisał(a):podaj kryterium na podstawie którego twierdzisz ,że motocykl drogowy łoi konkurencję<br><hr>k<br>
Proponuję zauważyć, że przez ostatnie prawie już 3 lata drogowy S1000RR wygrał wszystkie testy porównawcze superbików: włoskie, francuskie, angielskie, międzynarodowe itd. itp. i nie ma co opowiadać bzdur o sponsorowanych testach, bo kto jak kto ale Angole nigdy w życiu takich rzeczy z bikeami nie robią. A HP4 to już chyba zupelnie inna bajka ...
Panigalle to ładny motorek i na pewno fajnie jeździ po ulicach, ale na tor nie polecam - po nawet małych dzwonach rozpada się na 4 części i praktycznie idzie na złom, bo koszt odbudowy jest makabryczny. Nie mówię już o tym, że trzeba go cały czas pilnować czy ma wszystkie śrubki dokręcone ...<br><hr>Race fan