Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda NC700X]</i> Honda NC 700X turystycznie
NAS Analytics TAG

[Honda NC700X] Honda NC 700X turystycznie

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 12:37

jakby ktoś przecierał gały ze zdziwienia to pod tym linkiem można zobaczyć że NC700x leci 190 km /h <a href="http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I</a><br><hr>miszczu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 16:45

Komentatorzy napisał(a):jakby ktoś przecierał gały ze zdziwienia to pod tym linkiem można zobaczyć że NC700x leci 190 km /h <a href="http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I</a><br><hr>miszczu<br>
Oglądając dokładnie... widać, że motocykl na prostym odcinku ma problem utrzymać 185 km/h. To, że na chwilę wyświetlacz pokazał 190 km/h jest wynikiem zaniżonej średnicy koła podczas jazdy w łuku. To normalne, że podczas jazdy nawet w lekkim złożeniu średnica koła w miejscu styku z nawierzchnią jest mniejsza niż ta zaprogramowana w liczniku motocykla. Stąd bierze się zawyżony wynik w stosunku do jazdy na wprost. Nie bez powodu prędkość maksymalna podawana przez producenta to 160 km/h.<br><hr>inz.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/8/2012, 11:39

Komentatorzy napisał(a):Ten motocykl budzi kontrowersje, szczególnie za sprawą rzekomo lepszych osiągów niż Honda CBF600 i to w OFICJALNYM materiale reklamowym Hondy. Widać, że Honda próbuje wprowadzać relatywizm w odniesieniu do mocy silnika.
Liczby jednak pokazujÄ… prawdÄ™:

0-140 12,3 sekundy dla NC700
0-140 7,2 sekundy dla CBF600

NC700 to taka współczesna, ładniejsza, oszczędniejsza, bardziej praktyczna, słabsza i cięższa wersja CB500. Motocykla dla każdego początkującego kierowcy. Zastanawiałem się długo czy bym coś takiego kupił i mimo początkowej sympatii stwierdzam, że nie. Nie wierzę, że na tym sprzęcie nie będzie brakować mocy. Kosztem 1 - 1.5l więcej w spalaniu wolałbym Kawasaki ER-6 albo właśnie CBF600<br><hr>k<br>
Mi się zdarzyło tym jechać, jest faktycznie przyjazna.. ale kurde.. swojej CBF'ki 600S'ki nie zamieniłbym na tego NC'ka.. Pasażer + 3 kufry, jakiś podręczny bagaż na baku i mi trochę(dużo trochę) mocy brakuje w CBF'ce, to tym bardziej nie zamieniłbym go na tego NC'ka.<br><hr>M
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/8/2012, 07:26

Komentatorzy napisał(a):"można utrzymywać turystyczne 130 km/h" - fajnie, jesli planujesz podroz po Czeskich autostradach. A na tych prawdziwych (czyt. niemieckich) jednak fajniej bezstresowo trzymac te 50 wiecej. I tutaj litr jak znalazl:)
Ale cena motocykla jednak fajna, to przyznac trzeba;) <br><hr>Andrz3j<br>
Prawdziwi turyści nie jeżdżą autostradami !!!!!!!!!!!!<br><hr>ketch
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2012, 22:39

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich, jeżdżę takim sprzętem tylko z dct. Powiem tak: miałem dwa motory: yamaha fz6 - super sprzęt, suzuki v-strom 650 - klasyk niezastapiony dla wygody dolnego zakończenia pleców. teraz NC700X DCT i gęba sie śmieje cały czas!
W mieście sprawność skrzyni i jej sterowników uczących się stylu jazdy jest genialna - dosłownie skrzynia jedzie zawsze na takim biegu jaki sam bym dobrał, szkopuł że robi to znacznie szybciej. Spalanie a po tych poprzednich motorkach pozostała skłonność do zero jednykowej jazdy - srednio 3,9-4 litry na 100 km. Po 1000 km zlany olej i teraz jeszcze ciszej i jeszcze sprawniej. Ciekawostka DCT ma 4 kM więcej i 4 Nmetry momentu więcej - pewnie z uwagi na wagę. Poręczność i składanie w winklach jest tak łatwe jak jazda na rowerze. Polecam gmole Givi. C-ABS - nic dodać mimo jednej tarczy hamulce lepsze od V-strom z ABS, zdecydowanej biorą choć i tamte złe nie są. OK ach i och, pewnie gość reklame robi. Motorek ma tezminusy: kanapa miby wygodna ale jakoś ześlizguję się, szybka za niska i trochę sypie na deszczu po plecach. Generalnie poprzez akcesoria bedę chciał trochę to ulepszyć. Podsumowując jeżlei potrzebujecie motocykla do miasta, dojazd do pracy, weekendowe wypady ale nie za długie to ok. A i te 190 km/h to robi bez problemu, jak ktoś nie wierzy zapraszam na youtube - niemcy sprawdzili. Musze tylko jeszcze sprawdzić czy zapewnienia o sprincie do 130-140 lepszym od CBF600S są prawdziwe. Na forum angielskim znalazłem dyskusję trzech gości: jeden NC700X i dwóch z CBR600F którzy z niedowirzaniem opisywali że ze startu zostali tak do 100 km/h. Raczej mało prawdopodobne, ale elastycznie to jest, wyobrźcie sobie przy 2 tyś obr moment ponad 50 Nm i płasko do 5 tyś. Ok rozgadałem się ale może coś to komus pomoże przy wyborze. Dodam na koniec ze miałem uprzedzenia do tej skrzyni i wcześniej nie jeździłem skuterami:). Pozdrawiam.<br><hr>Marcisz<br>
Ja dzisiaj miałem okazję potestować w manualu. Na codzień jeżdze CBF500 i jest to mój pierwszy moto i pierwszy sezon (wcześniej skuter 50). I tak. Pierwsze wrażenie - nie czuje się masy. Miałem wrażenie, że jadę na 125, którą jeździłem na kursie. Są tego zalety, ale i wady. Tak do 100 kmh - super, łatwo się manewruje, moto wręcz zachęca do przeciskania się między samochodami. Niestety >120 zacząłem tracić pewność siebie. W porównaniu z CBF, która i pow. 140 jest (przynajmniej w moim odczuciu) stabilna, tutaj miałem wrażenie, że lekkość moto sprawi, że zaraz na jakimś wyboju się wywrócę - mało fajne uczucie. Kolejna wada - krótka 1 i 2. Przyzwyczajony do jeżdzenia na obrotach w okolicach 9-10 tys. pare razy na starcie się zdziwiłem odcięciem zapłonu. Jak już dociągnie się do 3 to można na niej jechać prawie cały czas z uwagi na dużą elastyczność. Jednak 1 i 2 wg mnie powinny być dłuższe - to jak przesiąść się na diesla w samochodzie. Może automat jest w tym względzie lepszy - mam mieć okazję przetestować Integrę z nim właśnie i wtedy zobaczę. Kolejna sprawa to dźwięk. Też rodem ze 125 cm. Może wymiana tłumika jest w stanie uczynić go bardziej rasowymi, ale tak przy prawie 200 cm3 pojemności CBF brzmi zdecydowanie lepiej, chociaż wiadomo, że to zupełnie inna technologia silnika. Jednak wg mnie mogli nad dźwiękiem popracować. Podsumowując - do jazdy po mieście i to też chyba nie po przelotówkach jak najbadziej spoko. Na pewno schowek i spalanie mają duży plus. Niemniej nad ew. zakupem muszę jeszcze chyba pomyśleć. Jednak po jeździe nie zrobiłem wielkiego WOW.<br><hr>Proc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/9/2012, 07:53

Komentatorzy napisał(a):jakby ktoś przecierał gały ze zdziwienia to pod tym linkiem można zobaczyć że NC700x leci 190 km /h <a href="http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I</a><br><hr>miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oglądając dokładnie... widać, że motocykl na prostym odcinku ma problem utrzymać 185 km/h. To, że na chwilę wyświetlacz pokazał 190 km/h jest wynikiem zaniżonej średnicy koła podczas jazdy w łuku. To normalne, że podczas jazdy nawet w lekkim złożeniu średnica koła w miejscu styku z nawierzchnią jest mniejsza niż ta zaprogramowana w liczniku motocykla. Stąd bierze się zawyżony wynik w stosunku do jazdy na wprost. Nie bez powodu prędkość maksymalna podawana przez producenta to 160 km/h.<br><hr>inz.<br>
ale i tak w większości Europy max dozwolona prędkość to 120km/h na autostradach. W Polsce tylko mamy taki luksus, że możemy gnać 140km/h.
I więcej do turystyki nie potrzeba (przecież to nie jest motocykl sportowy).<br><hr>ChaoticBiker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/11/2012, 19:54

Komentatorzy napisał(a):jakby ktoś przecierał gały ze zdziwienia to pod tym linkiem można zobaczyć że NC700x leci 190 km /h <a href="http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=mpNOmNkcT1I</a><br><hr>miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oglądając dokładnie... widać, że motocykl na prostym odcinku ma problem utrzymać 185 km/h. To, że na chwilę wyświetlacz pokazał 190 km/h jest wynikiem zaniżonej średnicy koła podczas jazdy w łuku. To normalne, że podczas jazdy nawet w lekkim złożeniu średnica koła w miejscu styku z nawierzchnią jest mniejsza niż ta zaprogramowana w liczniku motocykla. Stąd bierze się zawyżony wynik w stosunku do jazdy na wprost. Nie bez powodu prędkość maksymalna podawana przez producenta to 160 km/h.<br><hr>inz.<br>
Komentatorzy napisał(a):ale i tak w większości Europy max dozwolona prędkość to 120km/h na autostradach. W Polsce tylko mamy taki luksus, że możemy gnać 140km/h.
I więcej do turystyki nie potrzeba (przecież to nie jest motocykl sportowy).<br><hr>ChaoticBiker<br>
mogę już was uświadomić że to nie 700ccm ?<br><hr>SBK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/11/2012, 19:55

Komentatorzy napisał(a):"można utrzymywać turystyczne 130 km/h" - fajnie, jesli planujesz podroz po Czeskich autostradach. A na tych prawdziwych (czyt. niemieckich) jednak fajniej bezstresowo trzymac te 50 wiecej. I tutaj litr jak znalazl:)
Ale cena motocykla jednak fajna, to przyznac trzeba;) <br><hr>Andrz3j<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie! "Turystyczne 130km/h" to utrzymasz nawet na dużym singlu w postaci supermoto lub enduro. Od widlaka 700ccm trzeba oczekiwać więcej.. zdecydowanie więcej! Jeżeli Honda zmienia politykę coś w rodzaju "dużo i tanio w tesco" to NC700X jest strzałem w dychę! :)<br><hr>inz.<br>
Mogę już was uświadomić że to nie jest 700ccm?<br><hr>SBK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/1/2013, 15:19

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich, jeżdżę takim sprzętem tylko z dct. Powiem tak: miałem dwa motory: yamaha fz6 - super sprzęt, suzuki v-strom 650 - klasyk niezastapiony dla wygody dolnego zakończenia pleców. teraz NC700X DCT i gęba sie śmieje cały czas!
W mieście sprawność skrzyni i jej sterowników uczących się stylu jazdy jest genialna - dosłownie skrzynia jedzie zawsze na takim biegu jaki sam bym dobrał, szkopuł że robi to znacznie szybciej. Spalanie a po tych poprzednich motorkach pozostała skłonność do zero jednykowej jazdy - srednio 3,9-4 litry na 100 km. Po 1000 km zlany olej i teraz jeszcze ciszej i jeszcze sprawniej. Ciekawostka DCT ma 4 kM więcej i 4 Nmetry momentu więcej - pewnie z uwagi na wagę. Poręczność i składanie w winklach jest tak łatwe jak jazda na rowerze. Polecam gmole Givi. C-ABS - nic dodać mimo jednej tarczy hamulce lepsze od V-strom z ABS, zdecydowanej biorą choć i tamte złe nie są. OK ach i och, pewnie gość reklame robi. Motorek ma tezminusy: kanapa miby wygodna ale jakoś ześlizguję się, szybka za niska i trochę sypie na deszczu po plecach. Generalnie poprzez akcesoria bedę chciał trochę to ulepszyć. Podsumowując jeżlei potrzebujecie motocykla do miasta, dojazd do pracy, weekendowe wypady ale nie za długie to ok. A i te 190 km/h to robi bez problemu, jak ktoś nie wierzy zapraszam na youtube - niemcy sprawdzili. Musze tylko jeszcze sprawdzić czy zapewnienia o sprincie do 130-140 lepszym od CBF600S są prawdziwe. Na forum angielskim znalazłem dyskusję trzech gości: jeden NC700X i dwóch z CBR600F którzy z niedowirzaniem opisywali że ze startu zostali tak do 100 km/h. Raczej mało prawdopodobne, ale elastycznie to jest, wyobrźcie sobie przy 2 tyś obr moment ponad 50 Nm i płasko do 5 tyś. Ok rozgadałem się ale może coś to komus pomoże przy wyborze. Dodam na koniec ze miałem uprzedzenia do tej skrzyni i wcześniej nie jeździłem skuterami:). Pozdrawiam.<br><hr>Marcisz<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja dzisiaj miałem okazję potestować w manualu. Na codzień jeżdze CBF500 i jest to mój pierwszy moto i pierwszy sezon (wcześniej skuter 50). I tak. Pierwsze wrażenie - nie czuje się masy. Miałem wrażenie, że jadę na 125, którą jeździłem na kursie. Są tego zalety, ale i wady. Tak do 100 kmh - super, łatwo się manewruje, moto wręcz zachęca do przeciskania się między samochodami. Niestety >120 zacząłem tracić pewność siebie. W porównaniu z CBF, która i pow. 140 jest (przynajmniej w moim odczuciu) stabilna, tutaj miałem wrażenie, że lekkość moto sprawi, że zaraz na jakimś wyboju się wywrócę - mało fajne uczucie. Kolejna wada - krótka 1 i 2. Przyzwyczajony do jeżdzenia na obrotach w okolicach 9-10 tys. pare razy na starcie się zdziwiłem odcięciem zapłonu. Jak już dociągnie się do 3 to można na niej jechać prawie cały czas z uwagi na dużą elastyczność. Jednak 1 i 2 wg mnie powinny być dłuższe - to jak przesiąść się na diesla w samochodzie. Może automat jest w tym względzie lepszy - mam mieć okazję przetestować Integrę z nim właśnie i wtedy zobaczę. Kolejna sprawa to dźwięk. Też rodem ze 125 cm. Może wymiana tłumika jest w stanie uczynić go bardziej rasowymi, ale tak przy prawie 200 cm3 pojemności CBF brzmi zdecydowanie lepiej, chociaż wiadomo, że to zupełnie inna technologia silnika. Jednak wg mnie mogli nad dźwiękiem popracować. Podsumowując - do jazdy po mieście i to też chyba nie po przelotówkach jak najbadziej spoko. Na pewno schowek i spalanie mają duży plus. Niemniej nad ew. zakupem muszę jeszcze chyba pomyśleć. Jednak po jeździe nie zrobiłem wielkiego WOW.<br><hr>Proc<br>
Trochę się nie zgodzę. Skrzynia dct skutecznie niweluje krótki zakres obrotów. W mieście mało które moto tak skutecznie się przeciska. Prędkości i stabilność: totalnie nie widzę różnicy z cbf, powiem więcej z pasażerem duży moment znacznie niżej robi lepsze wrażenie, sprawniej ciągnie od dołu. Podkreślam że cbf 600 to dobry sprzęt. Co do dzwięku to tu już się rozjeżdżamy mocno: moim zdaniem jest lepiej od cbf 600 i bez porównania do 500 steki. Basowo i dość mocno w standardzie. A dodam v max 190 robi bez problemu. Przelotowa 130-140 jest ok tylko szyba do zmiany ale givi robi tu dobrą robotę. Największe zaskoczenie skrzynia dct, trzeba sprawdzić żeby poczuć. Minusy: kanapa duża ale śliska oraz brak centralki, co do światła z przpdu mogłoby być lepsze.<br><hr>marcisz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2013, 13:45

Komentatorzy napisał(a):Wszystko pieknie ladnie, turstyczne aspiracje solo, super... ale jak to wyglada jak trzeba dojechac na Chorwacje w 1 dzien (900km) w 2 osoby z 3kuframi i duzym tank bagiem?
Mysle ze 20KM wiecej w takiej sytuacji znacznie podniosloby dynamike podrozowania.<br><hr>Kris2k<br>
Jaki procent Twojego kilometrazu to jazda na Chorwacje w jeden dzien w 2 osoby z 3 kuframi? Jesli 80% to OK, ten motocykl nie dla Ciebie. Jesli jednak byles na Chorwacji raz lub dwa a 95% jazdy to miasto i okolice, to juz inna bajka. Ale kazdy ma prawo do swoich upodoban.<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2013, 15:02

To jest motocykl-widmo. Nie ma go w żadnym salonie w Polsce, okres oczekiwania pół roku. A szkoda, bo byłem zdecydowany na wersję DCT :(<br><hr>BluesHarp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez ernestpierwszy » 29/6/2013, 11:19

Widmo, widmo... wersji z ABS nie ma a co dopiero DCT! Honda jest przykładem braku mocy produkcyjnych, nie przewidzieli takiego sukcesu, bo wszyscy krzyczeli, że dct w motocyklu się nie sprzeda. Szkoda, że Yamaha lub Suzuki nie wypuściły podobnego sprzęta z DCT i Honda nie byłaby taka pewna sukcesu.
ernestpierwszy
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20/4/2010, 07:10
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê