Zobacz wątek - <i>[Yamaha YZF-R1]</i> Używane: Yamaha R1 2005 vs. Suzuki...
NAS Analytics TAG

[Yamaha YZF-R1] Używane: Yamaha R1 2005 vs. Suzuki...

Komentarze użytkowników
_________

[Yamaha YZF-R1] Używane: Yamaha R1 2005 vs. Suzuki...

Postprzez Åšcigacz » 13/7/2012, 08:57

Dyskusja na temat: Używane: Yamaha R1 2005 vs. Suzuki GSX-R 1000 2005
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używane: Yamaha R1 2005 vs. Suzuki GSX-R 1000 2005
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 08:57

R1. Tylko R1! :)<br><hr>Kared
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 09:17

Ja mam K5 i w zyciu nie zamienie go na nic innego, nawet jesli Suzuki dorzuci kontrole trakcji.<br><hr>K5owner
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 09:38

Moje zdanie jest następujące: i R1 i Gixx to kupa. Nic nie dostarcza takich wrażen jak Kawa ZX10 z 2004 roku. Mam takową i jest naprawdę potworna.<br><hr>Dziesiątka Rox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 09:48

po co wam taka moc jak jej 99 procent z was nie wykorzystuje w 50 procentach. Na nasze drogi to jakas 125 no maxxx 250(cbr 125 rs 125). przestanta sie lansic mistrzy prostej bo juz nima czym kazdego stac na motor elo<br><hr>soltansu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 09:53

Komentatorzy napisał(a):Moje zdanie jest następujące: i R1 i Gixx to kupa. Nic nie dostarcza takich wrażen jak Kawa ZX10 z 2004 roku. Mam takową i jest naprawdę potworna.<br><hr>Dziesiątka Rox<br>
Jeśli kiedykolwiek decydowałbym się na sportowego litra( co pewnie nie nastąpi - prędzej 750 od suzuki) to wybrałbym właśnie ZX10R z 2004 :)<br><hr>wieb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 09:56

Komentatorzy napisał(a):po co wam taka moc jak jej 99 procent z was nie wykorzystuje w 50 procentach. Na nasze drogi to jakas 125 no maxxx 250(cbr 125 rs 125). przestanta sie lansic mistrzy prostej bo juz nima czym kazdego stac na motor elo<br><hr>soltansu<br>
Hahahah. No faktycznie, 125 to idealna pojemność na wypady za miasto, super się zbiera przy wyprzedzaniu nieogarniętych kierowców osobówek, wyjeżdżających w niedzielę i tylko w niedzielę...<br><hr>krytyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 10:07

Komentatorzy napisał(a):po co wam taka moc jak jej 99 procent z was nie wykorzystuje w 50 procentach. Na nasze drogi to jakas 125 no maxxx 250(cbr 125 rs 125). przestanta sie lansic mistrzy prostej bo juz nima czym kazdego stac na motor elo<br><hr>soltansu<br>
Niech każdy jeździ tym co komu wygodnie i co sie komu podoba:) Jeździłem trochę R1 (2007) brata i mimo, że na codzień jeżdżę na turystyku to mi się podobało. Prowadzenie, hamulce, sposób oddawania mocy - malina:) Na co dzień wiadomo, że mocy całej się nie wykorzystuje ale nie zmienia to faktu, że fajnie się tym jeżdzi:)<br><hr>jabko667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 10:10

Powszchna opinia jest taka że r1 '05 w porownaniu do k5 jest relatywnie kiepskim wyborem. Silnik i zawias suzuki 05-06 to potęga a r1 jest przy nim zwyczajnie słabowita, chyba że ktos porownuje dane z tabelki-specyikacji. Trzeba troche pokatowac jeden i drugi i gwarantuje, ze 90% gdyby nie wiedzialo, który jest który (test z zakrytymi oczami? ;))) wskazałby na suzuki jako moto z silinkiem nr 1 z tamtych czasow. Jedyne co troche lepsze w r1 to hamulce. Problemem silnika r1 moze byc tez to, ze po rozebraniu po ok. 30 tys. mozna sie zdziwic dlaczego tam mocno zuzyty, zwlaszcza góra. Wniosek - poczekac az sie dobrze nagrzeje, nie krecic od razu za mocno.Gdyby ktoś się zastanawial co kupic to tylko suzuki '05-06. I mówi wam to właściciel yamahy...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 10:45

moje R1 z tego roku zostało właśnie zgruzowane we wtorek przez puszkę i będą pieniążki na inny motocykl ale tylko i wyłącznie biorę pod uwagę R1 ten samy czy nowszy model ale R1 będzie na boczku ;)<br><hr>malikowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez 7beat » 13/7/2012, 10:52

ja bym wybrał k5, r1 są mega niewygodne i mają bardzooo słaby dół
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 11:19

Dziwna rzecz... Ostatnimi czasy,już po samym tytule artykułu wiem kto go napisał... Ukłon w stronę Pana "Tomanka":)<br><hr>Duch
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 12:02

Autor zapomniał dodać, że w R1 z 2005r. lubią się najzwyczajniej w świecie podczas jazdy wypinać zawory i wpadać do silnika np przy 10tyś obr/min - silnik do kosza.... Sam tego niestety doświadczyłem... Niestety to nie był jedyny przypadek. Wystarczy poczytać na forach zagranicznych ilu ludziom już się to przydarzyło. Wstyd dla YAMAHY.
Druga sprawa to to, że pierwsze R1 miały idealną kulturę pracy silnika - zero stuków, puków szelestów i świstów, tylko piękny mruk silnika. R1 z 2005r. chodzi jak większość SUZUKI - grzechocze w niej jak tylko :)
Zmieniłem dziadostwo na GIXERA i powiem tylko jedno - przepaść!!! Już nigdy nie wrócę do R1!!!<br><hr>Blyubyboy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 13:26

Komentatorzy napisał(a):po co wam taka moc jak jej 99 procent z was nie wykorzystuje w 50 procentach. Na nasze drogi to jakas 125 no maxxx 250(cbr 125 rs 125). przestanta sie lansic mistrzy prostej bo juz nima czym kazdego stac na motor elo<br><hr>soltansu<br>
to chłopie dowaliłeś jedź sobie z kolegami co mają 600-1000 za miasto na 125 powodzenia...nie mówiąc o sprawnym wyprzedzaniu itp 1000 sportowy nie koniecznie ale mając swoje lata i jadąc na 125 z panną:D to już przegięcie i średnia przyjemność moment litra daje frajdę z jazdy a nie jego v max....<br><hr>Piotr84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 15:31

i to jest cała prawda, pierwsza wersja zx10r to był hardcore, do dziś pamiętam, jak na wyjściu z większości szybkich zakrętów słyszałem odcięcie z wydechów yoshimura w kumpla R1, podczas gdy ja musiałem w kawie delikatnie luzować manetę, żeby w niego nie przywalić. jak zamienialiśmy się sprzętami, to miałem wrażenie, że R1 zachowywała się jak śliczna panna z dobrego domu, tzn. ładna, dobrze się prowadzi, jest delikatna, nie wierzga, nie kopie, ale swoje robi i przy tym jest cholernie w tym dobra, za to kawa zachowuje się jak nieobliczalna kurtyzana z burdelu, bez kompromisów, robi z tobą co chce i jak chce bez względu na co masz ochotę, ale i tak jest tak profesjonalana w tym co robi, ze zawsze masz miękkie kolana jak z niej schodzisz i nie możesz się doczekać następnej ekstremalnej jazdy na maksa :-). Jedyne co musisz zrobić, to założyć jej kaganiec w postaci amorka skrętu bo inaczej z jej zero jedynkowym silnikiem typu włącz - wyłącz możesz szybko zostać sprowadzony do parteru i nagle przez nią porzucony :-). <br><hr>chris
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 15:32

Komentatorzy napisał(a):po co wam taka moc jak jej 99 procent z was nie wykorzystuje w 50 procentach. Na nasze drogi to jakas 125 no maxxx 250(cbr 125 rs 125). przestanta sie lansic mistrzy prostej bo juz nima czym kazdego stac na motor elo<br><hr>soltansu<br>
Naszczescie ja mam CBR 1000 i naleze do tego 1% uzytkownika drog ;] Pozdrawiam<br><hr>Damian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 21:04

Stawiam na gixxa, bierze lepiej od dołu a potem wymiata że aż miło :)<br><hr>peli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2012, 23:23

A ja tam wole moje Kawasaki ZX10R Ig bo jak ktoś napisał wczesniej to jest prawdziwy potwór i hardcor :))<br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/7/2012, 06:34

świat staje na głowie! Boczo pisze o sportowych litrach... :)<br><hr>endrju
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/7/2012, 09:32

Komentatorzy napisał(a):i to jest cała prawda, pierwsza wersja zx10r to był hardcore, do dziś pamiętam, jak na wyjściu z większości szybkich zakrętów słyszałem odcięcie z wydechów yoshimura w kumpla R1, podczas gdy ja musiałem w kawie delikatnie luzować manetę, żeby w niego nie przywalić. jak zamienialiśmy się sprzętami, to miałem wrażenie, że R1 zachowywała się jak śliczna panna z dobrego domu, tzn. ładna, dobrze się prowadzi, jest delikatna, nie wierzga, nie kopie, ale swoje robi i przy tym jest cholernie w tym dobra, za to kawa zachowuje się jak nieobliczalna kurtyzana z burdelu, bez kompromisów, robi z tobą co chce i jak chce bez względu na co masz ochotę, ale i tak jest tak profesjonalana w tym co robi, ze zawsze masz miękkie kolana jak z niej schodzisz i nie możesz się doczekać następnej ekstremalnej jazdy na maksa :-). Jedyne co musisz zrobić, to założyć jej kaganiec w postaci amorka skrętu bo inaczej z jej zero jedynkowym silnikiem typu włącz - wyłącz możesz szybko zostać sprowadzony do parteru i nagle przez nią porzucony :-). <br><hr>chris<br>
heheheh dobre :D<br><hr>ajto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê
cron