Zobacz wątek - <i>[Yamaha YZF-R1]</i> Yamaha R1 2012 z kontrolą (a)trakcji
NAS Analytics TAG

[Yamaha YZF-R1] Yamaha R1 2012 z kontrolą (a)trakcji

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/5/2012, 13:31

Komentatorzy napisał(a):Odnosnie tych zdjec konkurentow - A GDZIE GSXR 1000!!!!!!!!!!!!<br><hr>DaniCBR600F4i<br>
GSXRy nie mają kontroli ani ABSu<br><hr>Apolyonb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/5/2012, 13:55

Komentatorzy napisał(a):No właśnie opony lub setki innych czynników. Kontrola trakcji nie kiała prawa zadziałać w przedstawionym filmiku. Może motocykl gwizda, tylko kierowca p.... :) to miało być świadome sprawdzenie systemu, czy przez przypadek wyszło?<br><hr>Danny<br>
Komentatorzy napisał(a):chbya nie wiesz o czym piszesz. opony nie maja znaczenia. kontrola trakcji powinna zadzialac w kazdej sytuacji, szczegolnie jak jest slisko. po to ona jest. jak jest super przeczepnosc to mozna jechac bez kontroli trakcji. <br><hr>Wroom<br>
Na filmiku wyraźnie widać, że uślizg następuje w momencie kiedy przepustnica jest zamkniętą a motocykl w złożeniu a więc kontrola trakcji, nie miała po co interweniować.<br><hr>mały_żydek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/5/2012, 13:57

Komentatorzy napisał(a):No właśnie opony lub setki innych czynników. Kontrola trakcji nie kiała prawa zadziałać w przedstawionym filmiku. Może motocykl gwizda, tylko kierowca p.... :) to miało być świadome sprawdzenie systemu, czy przez przypadek wyszło?<br><hr>Danny<br>
Komentatorzy napisał(a):chbya nie wiesz o czym piszesz. opony nie maja znaczenia. kontrola trakcji powinna zadzialac w kazdej sytuacji, szczegolnie jak jest slisko. po to ona jest. jak jest super przeczepnosc to mozna jechac bez kontroli trakcji. <br><hr>Wroom<br>
Zawsze pisze pełną kulturą, ale przeczytałem to i nie mogę. Głąbie, spójrz na położenie manetki w momencie uślizgu. Chyba ze po prostu nie wiesz na czym polega kontrola trakcji i do czego służy?
Jasne że opony nie mają znaczenia dlatego jeżdżę na felach bez opon.<br><hr>Starszy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/5/2012, 18:10

Komentatorzy napisał(a):Taka mala rzecz, mowisz, tez jezdzilem prawie kazdym litrem z 2012 i nie zgadzam sie z opinia
"Yamaha jest daleka od agresywno-przerażającego stylu uprawianego np. przez BMW"

Poprostu yamaha nie jest tak szybka jak S1K i ZX10R. Przyznaje, nie testowalem jej z wylaczona kontrola trakcji wiec , moze w opcji off zachowuje sie inaczej co nie zmienia fakty, ze pomylka jest mowic o agresywnym stylu jazdy uprawianym przez BMW, jesli juz to chyba miales na mysli kawasaki ktore to sprawia takowe wrazenie. Ogolnie zgadzam sie, ze 2012 mimo jubileuszu to wielkie rozdzarowanie i koniec stawki na dzien dzisiejszy razem z suzuki.<br><hr>rosbiboj<br>
Komentatorzy napisał(a):Zdecydowanie R1 rn22 odstaje od reszty stawki już nie wspominajac o ZX10R czy S1K bo to przepasc. Szkoda że Yamaha tak zlała temat swojego flagowego superbika. Wycofała sie z SBK i Stock-1000! Na dodatek we wszystkich testach porównawczych na całym swiecie grzeje ostatnie miejsca. Obawiam sie że jesli konkretnie nie zmodenrizuja swojego superbika tak jak i suzuki to może byc cieżko ze sprzedaża i jakimi kolwiek sukcesami. <br><hr>S.T.A.L.K.E.R<br>
Komentatorzy napisał(a):Yamaha wycofała się z badziewia ,by razemz Hondą królować w Moto GP<br><hr>x<br>
MotoGP jest nudne jak flaki z olejem! tak samo Honda i Yamaha ;)<br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/5/2012, 22:14

Yamaha jest jak Nokia , została w tyle :0<br><hr>bynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2012, 12:22

TEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.<br><hr>Jan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2012, 12:22

TEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.<br><hr>Jan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2012, 12:57

Komentatorzy napisał(a):TEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.<br><hr>Jan<br>
Ponieważ to jest właśnie TC, a nie tylko ASR. Jeżeli nie potrafisz określić różnicy pomiędzy powyższymi dwoma i jakże odmiennymi systemami, to PLEASE nie wypowiadaj się - internetowy zazdrosny karaluchu.<br><hr>S ProDrive & VDCS ;)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 05:50

Komentatorzy napisał(a):TEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.<br><hr>Jan<br>
ten wpis jest kompromitacja dla komentujacego. predkosc wejscia w zakret nie byla duza, zobacz film z calego okrazenia a zobaczysz ze wkrecanie silnika do maksymlanych obrotow bylo powodowane ledwo zawuazalnym ruchem reki. poza tym fizyka dziala na wszystkie motocykle tak samo w tym na R1. tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc, a to da sie zrobic jedynie przez dodanie gazu. motocykl caly czas zmienia predkosc, pochylenie, do tego pojawia sie poslizg, a cala akcja dzieje sie okolo sekunde, wiec nie bardzo rozumiem co chcesz wywnioskowac z tego filmu i pozycji wskazowki obrotomierza.<br><hr>sokole oko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 07:26

Przestańcie już kadzić temu BMW , na każdym kroku jakie to BMW super płaca Wam ? P.<br><hr>PiotrAWF
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 07:26

Przestańcie już kadzić temu BMW , na każdym kroku jakie to BMW super płaca Wam ? P.<br><hr>PiotrAWF
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 12:00

Komentatorzy napisał(a):TEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.<br><hr>Jan<br>
Komentatorzy napisał(a):ten wpis jest kompromitacja dla komentujacego. predkosc wejscia w zakret nie byla duza, zobacz film z calego okrazenia a zobaczysz ze wkrecanie silnika do maksymlanych obrotow bylo powodowane ledwo zawuazalnym ruchem reki. poza tym fizyka dziala na wszystkie motocykle tak samo w tym na R1. tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc, a to da sie zrobic jedynie przez dodanie gazu. motocykl caly czas zmienia predkosc, pochylenie, do tego pojawia sie poslizg, a cala akcja dzieje sie okolo sekunde, wiec nie bardzo rozumiem co chcesz wywnioskowac z tego filmu i pozycji wskazowki obrotomierza.<br><hr>sokole oko<br>
"tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc" - buhhhhaaaaa większej bzdury nie słyszałem, chyba nie mamy o czym dyskutować. W takim razie, jak będziesz palił gumę w swoim skuterze, to zamiast pochylać się do przodu, mocno odbciąż tył, na pewno będzie ci łatwiej, he he. POWTARZAM, KOMPROMITACJA!!! Kto tu pisze, WTF?!<br><hr>Jan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 12:16

Komentatorzy napisał(a):Przestańcie już kadzić temu BMW , na każdym kroku jakie to BMW super płaca Wam ? P.<br><hr>PiotrAWF<br>
Oczywiście, że im płacą. Deszczem dolarów i wiadomo skąd. Oczywiście z Izraela. Hahahah...<br><hr>Absolutnie nikt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 13:20

Komentatorzy napisał(a):TEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.<br><hr>Jan<br>
Komentatorzy napisał(a):ten wpis jest kompromitacja dla komentujacego. predkosc wejscia w zakret nie byla duza, zobacz film z calego okrazenia a zobaczysz ze wkrecanie silnika do maksymlanych obrotow bylo powodowane ledwo zawuazalnym ruchem reki. poza tym fizyka dziala na wszystkie motocykle tak samo w tym na R1. tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc, a to da sie zrobic jedynie przez dodanie gazu. motocykl caly czas zmienia predkosc, pochylenie, do tego pojawia sie poslizg, a cala akcja dzieje sie okolo sekunde, wiec nie bardzo rozumiem co chcesz wywnioskowac z tego filmu i pozycji wskazowki obrotomierza.<br><hr>sokole oko<br>
Komentatorzy napisał(a):"tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc" - buhhhhaaaaa większej bzdury nie słyszałem, chyba nie mamy o czym dyskutować. W takim razie, jak będziesz palił gumę w swoim skuterze, to zamiast pochylać się do przodu, mocno odbciąż tył, na pewno będzie ci łatwiej, he he. POWTARZAM, KOMPROMITACJA!!! Kto tu pisze, WTF?!<br><hr>Jan<br>
ale co twoja bezsensowna dywagacja o skuterach ma wspolnego z mechanika dzialania motocykla? <br><hr>sokole oko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2012, 09:21

Czemu na mokrym torze kontrola trakcji nie była ustawiona na najwyższym stopniu ingerencji zwłaszcza gdy jechał człowiek nie obyty z motocyklem ??
W ostatniej Motormanii jest artykuł m.in. o nowej R1 i owszem wniosek z niego jest że TC w R1 nie jest 'nadgorliwa' ale zależy od ustawionego stopnia ingerencji (jest 6 stopni) i dla lamerów jest dobry w praktyce tylko najczulszy stopień.
Piszą także że (jak na supersporta) wygoda jazdy na zwykłych drogach jest bardzo dobra, a Lovtza pisze że go męczy - w porównaniu z czym męczy ?
Te testy to chyba głównie dla chłopaczków jeźdzących na skuterkach, marzących o 'ścigaczach' :)

<br><hr>Lamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2012, 09:37

Komentatorzy napisał(a):Czemu na mokrym torze kontrola trakcji nie była ustawiona na najwyższym stopniu ingerencji zwłaszcza gdy jechał człowiek nie obyty z motocyklem ??
W ostatniej Motormanii jest artykuł m.in. o nowej R1 i owszem wniosek z niego jest że TC w R1 nie jest 'nadgorliwa' ale zależy od ustawionego stopnia ingerencji (jest 6 stopni) i dla lamerów jest dobry w praktyce tylko najczulszy stopień.
Piszą także że (jak na supersporta) wygoda jazdy na zwykłych drogach jest bardzo dobra, a Lovtza pisze że go męczy - w porównaniu z czym męczy ?
Te testy to chyba głównie dla chłopaczków jeźdzących na skuterkach, marzących o 'ścigaczach' :)

<br><hr>Lamer<br>
Rozne glupoty pisza w tej motormani, jeszcze sie nie przyzwyczailes?<br><hr>Wiwi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2012, 10:00

Komentatorzy napisał(a):Czemu na mokrym torze kontrola trakcji nie była ustawiona na najwyższym stopniu ingerencji zwłaszcza gdy jechał człowiek nie obyty z motocyklem ??
W ostatniej Motormanii jest artykuł m.in. o nowej R1 i owszem wniosek z niego jest że TC w R1 nie jest 'nadgorliwa' ale zależy od ustawionego stopnia ingerencji (jest 6 stopni) i dla lamerów jest dobry w praktyce tylko najczulszy stopień.
Piszą także że (jak na supersporta) wygoda jazdy na zwykłych drogach jest bardzo dobra, a Lovtza pisze że go męczy - w porównaniu z czym męczy ?
Te testy to chyba głównie dla chłopaczków jeźdzących na skuterkach, marzących o 'ścigaczach' :)

<br><hr>Lamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozne glupoty pisza w tej motormani, jeszcze sie nie przyzwyczailes?<br><hr>Wiwi<br>
Już ten tekst gdzieś widziałem w tym wątku, copy-paste ? :)
Oczywiście że się przyzwyczaiłem, tylko czasem nie wiem czy większe niż na ścigaczu :)<br><hr>Lamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2012, 10:02

Komentatorzy napisał(a):Czemu na mokrym torze kontrola trakcji nie była ustawiona na najwyższym stopniu ingerencji zwłaszcza gdy jechał człowiek nie obyty z motocyklem ??
W ostatniej Motormanii jest artykuł m.in. o nowej R1 i owszem wniosek z niego jest że TC w R1 nie jest 'nadgorliwa' ale zależy od ustawionego stopnia ingerencji (jest 6 stopni) i dla lamerów jest dobry w praktyce tylko najczulszy stopień.
Piszą także że (jak na supersporta) wygoda jazdy na zwykłych drogach jest bardzo dobra, a Lovtza pisze że go męczy - w porównaniu z czym męczy ?
Te testy to chyba głównie dla chłopaczków jeźdzących na skuterkach, marzących o 'ścigaczach' :)

<br><hr>Lamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozne glupoty pisza w tej motormani, jeszcze sie nie przyzwyczailes?<br><hr>Wiwi<br>
A nie, ten tekst 'o przyzwyczajeniu do głupot' w Motormanii był jednak pod innym artykułem :)<br><hr>Lamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2013, 19:15

ja tam bym autora nie słuchał , ze to taki wspaniały motocykl na tor, rn 22 w ogole nie ma gory, na wysokich biegach odkrecasz i nic sie nie dzieje, doł ma mocny ale gory nie swierdzono w tym moto, co do hamulcy tez bym polemizował, ale to pewnie dlatego , ze wczesniej jezdziłem s1000rr<br><hr>marek760i
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2013, 19:47

Co byście nie napisali,er łan i tak jest zajebisty :)<br><hr>bubu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr