Zobacz wÄ…tek - <i>[Kawasaki ZZR 1400]</i> Kawasaki ZZR1400 2012 - detonator
NAS Analytics TAG

[Kawasaki ZZR 1400] Kawasaki ZZR1400 2012 - detonator

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 06:47

Komentatorzy napisał(a):Detonator to był w 1990r ZZR 1100 który legitymował się mocą 150km i osiągał prędkość 298km/h

W 2012r ZZR 1400 detonator to byłby jakby miał ten kompresor o którym kilka tygodni wcześniej było pisane i 250 koników. A tak..... te 200km powiedzmy sobie szczerze jak na dzisiejsze standardy i jeszcze z 1450ccm pojemności nie jest niczym szczególnym i godnym zachwytu.

<br><hr>biker22<br>
zagdzam się z tobą 200 koni w takiej maszynie na te czasy to nie jest wiele mial być kompresor a nie ma może i bedzie najszybszy ale nie znacznie a co do zzr 1100 skąd ty wziełeś te liczby o nib 298 km/h ja słyszalem o zmierzonej 272 <br><hr>gogreen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 06:52

Komentatorzy napisał(a):ok stary zzr już się mierzył z hayką hayka bez kagańca pojedzie 312 a nie 299.5 jeżeli chodzi o starego zzr ma mniejszą moc mierzoną słabiej przyśpiesza a z kagańcem jest szybszy od hayabusy o 1km bez kagańca zzr (stary) pojedzie 320 <br><hr>gogreen<br>
Komentatorzy napisał(a):320 niewiem skad ty bierzesz te dane kolego ale ja opierajac sie na testach mcn wiem ze w tescie predkosci haya i zzr ledwo otarły sie o 300 km/h a najszybsze było s1000rr 305 km/h wiem równiez ze zeby zzr 1400 osiagnał 200 mph czyli 320 km/h koles startujac w wyscigach na 1 mile w kaliforni zmienił w motocyklu kompletny wydech i całkowicie zmienili w motocyklu elektornike podnoszac moc do okolo 220 km .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
ty opierając sie o mcn a ja o motorrad to już może być jakaś rozbieżność <br><hr>gogreen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 08:45

Komentatorzy napisał(a):Detonator to był w 1990r ZZR 1100 który legitymował się mocą 150km i osiągał prędkość 298km/h

W 2012r ZZR 1400 detonator to byłby jakby miał ten kompresor o którym kilka tygodni wcześniej było pisane i 250 koników. A tak..... te 200km powiedzmy sobie szczerze jak na dzisiejsze standardy i jeszcze z 1450ccm pojemności nie jest niczym szczególnym i godnym zachwytu.

<br><hr>biker22<br>
Komentatorzy napisał(a):zagdzam się z tobą 200 koni w takiej maszynie na te czasy to nie jest wiele mial być kompresor a nie ma może i bedzie najszybszy ale nie znacznie a co do zzr 1100 skąd ty wziełeś te liczby o nib 298 km/h ja słyszalem o zmierzonej 272 <br><hr>gogreen<br>
to zle słyszałeś obejrzyj ten filmik <a href="http://www.youtube.com/watch?v=dEGWyb8ARzg&feature=related" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=dEGWyb8ARzg&feature=related</a><br><hr>biker22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 10:28

Panowie dajcie spokój, z komentarzy wynika najlepiej żeby miał 500 KM i jechał 600km/h, bo inaczej to kaszana. Czy to naprawdę istota motocyklizmu: wciąganie nosem i mistrzowanie na prostej.<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 10:41

Komentatorzy napisał(a):Detonator to był w 1990r ZZR 1100 który legitymował się mocą 150km i osiągał prędkość 298km/h

W 2012r ZZR 1400 detonator to byłby jakby miał ten kompresor o którym kilka tygodni wcześniej było pisane i 250 koników. A tak..... te 200km powiedzmy sobie szczerze jak na dzisiejsze standardy i jeszcze z 1450ccm pojemności nie jest niczym szczególnym i godnym zachwytu.

<br><hr>biker22<br>
Komentatorzy napisał(a):zagdzam się z tobą 200 koni w takiej maszynie na te czasy to nie jest wiele mial być kompresor a nie ma może i bedzie najszybszy ale nie znacznie a co do zzr 1100 skąd ty wziełeś te liczby o nib 298 km/h ja słyszalem o zmierzonej 272 <br><hr>gogreen<br>
Komentatorzy napisał(a):to zle słyszałeś obejrzyj ten filmik <a href="http://www.youtube.com/watch?v=dEGWyb8ARzg&feature=related" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=dEGWyb8ARzg&feature=related</a><br><hr>biker22<br>
biker 22 ten zygzak to nieseria ! i jesszcze w tych warunkach gdzie zzr 1100 w seri pojdzie 298 tzn lekko z górki z wiatrem w plecy to zz1400 w tych samych warunkach pojdzie 325 .
<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 10:50

Komentatorzy napisał(a):Panowie dajcie spokój, z komentarzy wynika najlepiej żeby miał 500 KM i jechał 600km/h, bo inaczej to kaszana. Czy to naprawdę istota motocyklizmu: wciąganie nosem i mistrzowanie na prostej.<br><hr>emisarius<br>
tak!!!!!!!!! hahahah .niewiem czy wiesz o jakim typie motocyklach piszesz honda transalp bezpłuciowy sieka niech sobie niema 500 km tu sie pisze motycklach ktore juz od dawna rywalizuja o miano króla predkosci maxymalnej .oczywiscie to maszyny sport turystyczne i to niewszytko ale badzmy szczerzy kto kupuje hayabuse lubz zzr tylko i wyłacznie dla turystyki niechcac zaznac poteznego kopa? nielepiej kupic xjr 1300 czy gtr 1400? w tych motocyklach chodzi przynajmniej w 40% o to co sie dzieje po odwinieciu manety do oporu i jak sie kształtuja liczby vmax przyspieszenia i 1/4 mili itd <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 13:29

Nie o to chodzi żę jak nie ma 600km to kaszana tylko chodzi o to żę Kawasaki 2 tygodnie temu narobiło smaka z tym kompresorem i tymi 250km a teraz okazuje się żę nici z kompresora i tylko 200koników, ale nie
Pisze tylko bo Kawasaki jest na ogół marka z której większość szydzi więc mogli by dać ten kompresor i te 250km i pokazać konkurencji kto rządzi teraz i powalić konkretnie tak żeby nie mogła się podnieść przez kilka lat.

Chyba że Zieloni zrobią taki myk że będzie zwykła wersja 200koników i wersja Performance z kompresorem i 250 koników, tak sądzę że dlatego że skoro rozwiązanie mają sprawdzone w skuterze wodnym to dlaczego by mieli nie zastosować w motocyklu.<br><hr>biker22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 21:21

Komentatorzy napisał(a):wiecie czemu jestem przekonany ze kawa killer-hayke przekonuje mnie do tego nowa zx 10r która jest tak zaje...a że szok chodzi jak szwajcarski zegareczek raczej zamiata i raczej będzie tak i z nową zzr 1400 panowie to jest ten moment teraz gdzie to kawasaki zaczyna królować piszcie co tylko chcecie ale tak jest kawasaki czekało czekało i zaczeło swoją zemstę już S 1000 RR dostał po piz...e od zx 10 r teraz czas na Hayke killer!<br><hr>gogreen<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega chyba za dużo wciągnął nosem. Jeśli piszesz że S1000RR dostało po czymkolwiek od ZX10R to chyba się nie orientujesz, bo ZX10R jest trochę niewypałem - Kawa zarzekała się że pokona konkurencję, testy, wykresy z hamowni i osobiste relacje mówią coś innego - rzeczywista moc ZX10R jest mniejsza od deklarowanej, i nie dorównuje S1000RR, kontrola trakcji nie radzi sobie z mocą, skrzynia biegów ma ch..wo dobrane przełożenia a sprzęt jest, o dziwo, znacznie mniej od S1000RR poręczny i niestety w każdej sytuacji nawet nie bawarczyk, a Aprilia kopie mu zadek.<br><hr>Intruder<br>
niewypałem to jest w polsce zwanej na świecie "dupą" kolega naczytał się sponsorowanych tekstów i zamula <br><hr>j.k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 04:37

hm, widzę że wzięto pod uwagę problemy z odprowadzaniem ciepła.
Podobne użebrowanie jest w wersji 1400GT/2010
bo właśnie wcześniejsza wersja turystyka dusiła się od gorąca, a ciepło dawało po tyłku nie tylko przy wolnej jeździe więc jest to super turystyk na wiosnę i jesień ew na zimę hehe.
W nowej wersji poprawiono i gorÄ…ce powietrze lepiej omija nogi kierowcy.
Tu ze zdjęć widzę że chyba zastosowano tą wiedzę i doświadczenie.
1400 to niezły grzejnik.
V max? a po co to komu 300km/h :)
natomiast przyśpieszenie jak najbardziej przydaje się, zwłaszcza gdy moto jest obładowane.
Tylko zastanawia mnie czy jak ktoś lubi podróżować w długie trasy to nie lepiej kupić normalnego turystyka i jechać na prawdę wygodnie?
A znowu jako sportowiec to za duży za ciężki, choć zapewne przyjazny.
Do miasta za gorący jajecznica na twardo po kilku minutach stania w korku, a co dopiero mówić gdy przyjdzie się turlać przez godzinę z prędkością kilka km/hi za duży, przeciskanie się w korku niemal niemożliwe.

bardziej mi ten moto pasuje do garażowych posiadaczy niż faktycznych użytkowników.
No i mam nadzieje ze będzie dostępny jeszcze w innym kolorze bo ta zieleń to masakra.
<br><hr>krakn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 08:02

Panie Boczo i inni redakotrzy chcialbym zwrocic uwage ze nowa stronka nie jest taka super jak by wszyscy chcieli. W momencie kiedy sie otwiera forum, cokolwiek przeczytac posta czy dodac, to odpala sie jakis skrypt ktory przywiesza przegladarke na jakies 20sekund i nic sie nie da w tym momencie zrobic. Sprawdziem na IE8 i na Firefoxie. Jest to niezmiernie uciazliwe do tego stopnia ze zastanawiam sie czy wogole otwierac scigacz.pl Prosze o jakas akcje bo lubie scigacza.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 12:15

Komentatorzy napisał(a):Panowie dajcie spokój, z komentarzy wynika najlepiej żeby miał 500 KM i jechał 600km/h, bo inaczej to kaszana. Czy to naprawdę istota motocyklizmu: wciąganie nosem i mistrzowanie na prostej.<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):tak!!!!!!!!! hahahah .niewiem czy wiesz o jakim typie motocyklach piszesz honda transalp bezpłuciowy sieka niech sobie niema 500 km tu sie pisze motycklach ktore juz od dawna rywalizuja o miano króla predkosci maxymalnej .oczywiscie to maszyny sport turystyczne i to niewszytko ale badzmy szczerzy kto kupuje hayabuse lubz zzr tylko i wyłacznie dla turystyki niechcac zaznac poteznego kopa? nielepiej kupic xjr 1300 czy gtr 1400? w tych motocyklach chodzi przynajmniej w 40% o to co sie dzieje po odwinieciu manety do oporu i jak sie kształtuja liczby vmax przyspieszenia i 1/4 mili itd <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
W sumie racja, zbyt praktycznie podszedłem do tematu ;)<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 12:20

Komentatorzy napisał(a):Nie o to chodzi żę jak nie ma 600km to kaszana tylko chodzi o to żę Kawasaki 2 tygodnie temu narobiło smaka z tym kompresorem i tymi 250km a teraz okazuje się żę nici z kompresora i tylko 200koników, ale nie
Pisze tylko bo Kawasaki jest na ogół marka z której większość szydzi więc mogli by dać ten kompresor i te 250km i pokazać konkurencji kto rządzi teraz i powalić konkretnie tak żeby nie mogła się podnieść przez kilka lat.

Chyba że Zieloni zrobią taki myk że będzie zwykła wersja 200koników i wersja Performance z kompresorem i 250 koników, tak sądzę że dlatego że skoro rozwiązanie mają sprawdzone w skuterze wodnym to dlaczego by mieli nie zastosować w motocyklu.<br><hr>biker22<br>
Kumam i zgadzam się, że Kawasaki w Polsce nie ma fantastycznej renomy, mogliby trochę namieszać. Z drugiej strony patrząc na sukces iPhone'a lepiej nie dawać wszystkiego od razu, może w to celują.
Też jestem niezadowolony z ich propozycji na 2012, konkretnie w klasie soft-enduro, liczyłem na KLE800 z oponkami dual i skromniejszymi plastikami, a tu figa, nic się nie pojawiło.<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 21:21

Komentatorzy napisał(a):ok stary zzr już się mierzył z hayką hayka bez kagańca pojedzie 312 a nie 299.5 jeżeli chodzi o starego zzr ma mniejszą moc mierzoną słabiej przyśpiesza a z kagańcem jest szybszy od hayabusy o 1km bez kagańca zzr (stary) pojedzie 320 <br><hr>gogreen<br>
Komentatorzy napisał(a):320 niewiem skad ty bierzesz te dane kolego ale ja opierajac sie na testach mcn wiem ze w tescie predkosci haya i zzr ledwo otarły sie o 300 km/h a najszybsze było s1000rr 305 km/h wiem równiez ze zeby zzr 1400 osiagnał 200 mph czyli 320 km/h koles startujac w wyscigach na 1 mile w kaliforni zmienił w motocyklu kompletny wydech i całkowicie zmienili w motocyklu elektornike podnoszac moc do okolo 220 km .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Od 2002 roku zablokowano kazdy motor do 300 km/h... stare hayabusy wyciagaly okolo 330km/h przy 170-190 KM. a nowe maja 218 z SRAD i ty piszesz ze ledwo otarly sie o 300km/h?0.-.-`<br><hr>MrFiedka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 21:46

słuchajcie jak się przyjrzycie to zauważycie ze w tym filmiku kawa rusza o 0.25 sek szybciej a w 1/4 mili to jest jak słoń i królik pozdro
<br><hr>kogutekpl1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/10/2011, 11:28

Komentatorzy napisał(a):Panie Boczo i inni redakotrzy chcialbym zwrocic uwage ze nowa stronka nie jest taka super jak by wszyscy chcieli. W momencie kiedy sie otwiera forum, cokolwiek przeczytac posta czy dodac, to odpala sie jakis skrypt ktory przywiesza przegladarke na jakies 20sekund i nic sie nie da w tym momencie zrobic. Sprawdziem na IE8 i na Firefoxie. Jest to niezmiernie uciazliwe do tego stopnia ze zastanawiam sie czy wogole otwierac scigacz.pl Prosze o jakas akcje bo lubie scigacza.<br><hr>moto fan<br>
Dzięki za informację, zajmujemy się tematem. :)<br><hr>Ariel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2011, 22:33

Komentatorzy napisał(a):słuchajcie jak się przyjrzycie to zauważycie ze w tym filmiku kawa rusza o 0.25 sek szybciej a w 1/4 mili to jest jak słoń i królik pozdro
<br><hr>kogutekpl1<br>
Dokładnie, też to zauważyłem. Test robiony na zlecenie producenta nie będzie nigdy obiektywny. Przykłady można mnożyć i to w różnych dziedzinach. Żeby nie być gołosłownym. Jakiś miesiąc temu firma AMD przedstawiła testy swojego nowego procesora, który miał być szybszy od odpowiednika Intelowskiego średnio o 20%. Kiedy za testy wzięli się specjaliści okazało się że owszem jest aż o 20% wolniejszy.<br><hr>s
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/5/2012, 17:04

zapraszamy do naszego salonu <a href="http://www.kawasaki-lomianki.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.kawasaki-lomianki.pl</a>
<br><hr>september
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2012, 07:43

moim zdaniem różnice w Vmax między zzr i busą są tak małe, że o wyniku będzie decydować czy kierowca zjadł na śniadanie słonine na chlebie czy owsiankę. A tak z innej beczki to przejechałem się H-D Electra. Koni mało, osiagi skromne, ale przyjemność z jazdy kolosalna. A praca silnika wyzwala rozkosz. Wysokoobrotowe 200 konne motory, to jak bieg w włączoną kątówką w ręku :)<br><hr>memo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2015, 14:31

Komentatorzy napisał(a):moim zdaniem różnice w Vmax między zzr i busą są tak małe, że o wyniku będzie decydować czy kierowca zjadł na śniadanie słonine na chlebie czy owsiankę. A tak z innej beczki to przejechałem się H-D Electra. Koni mało, osiagi skromne, ale przyjemność z jazdy kolosalna. A praca silnika wyzwala rozkosz. Wysokoobrotowe 200 konne motory, to jak bieg w włączoną kątówką w ręku :)<br><hr>memo<br>
Dobre ! :)<br><hr>Jarek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê