Zobacz wątek - <i>[Suzuki GSX1250FA]</i> Suzuki GSX1250FA - pociąg pospiesz
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSX1250FA] Suzuki GSX1250FA - pociąg pospiesz

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 31/8/2011, 16:22

Komentatorzy napisał(a):To Suzuki ma bezkonkurencyjną cene! Za fazera trzeba wybulić 50 kawałków , a za triumpha sprinta gt też 50. 1200 za 37 tys zł to jest okazja!<br><hr>Topgear<br>
Komentatorzy napisał(a):Przy czym Fazer ma gorszy silnik a Triumph waży znacznie więcej od GSXF.

Pamiętajmy jednak o jednej ważnej rzeczy: motocykle używane to znacznie rozsądniejszy wybór niż nowe Suzuki. Utrata wartości, bardzo kiepskie ASO (Warszawa), złodziejskie ceny AC i wysoka stopa procentowa powodują, że lepiej coś sprowadzić od niemca.
I piszę to jako posiadacz nówki z salonu Suzuki.<br><hr>posiadacz GSX 650F z polskiego salonu :(<br>
Silnik Fazera jest dobry , ale trzeba go kręcić to ponad 7500 obr/min, dopiero wtedy jedzie tak jak powninen, no i jak na litrowy motocykl ma słabego kopa na niskich i średnich obrotach. Ogólnie fazer jest dobry yamaha powinna wreszcie zrobić coś z tym silnikiem i tą niewygodną kierownicą, heble też nieporażają. A jeśli mowa triumphie i fazerze należy wspomnieć o nowym kawasaki z 1000 sx, to naprawde dobry sprzęt, który lepiej niż yamaha i triumph łączy power z wygodą.<br><hr>Topgear
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/9/2011, 08:54

Komentatorzy napisał(a):To Suzuki ma bezkonkurencyjną cene! Za fazera trzeba wybulić 50 kawałków , a za triumpha sprinta gt też 50. 1200 za 37 tys zł to jest okazja!<br><hr>Topgear<br>
Komentatorzy napisał(a):Przy czym Fazer ma gorszy silnik a Triumph waży znacznie więcej od GSXF.

Pamiętajmy jednak o jednej ważnej rzeczy: motocykle używane to znacznie rozsądniejszy wybór niż nowe Suzuki. Utrata wartości, bardzo kiepskie ASO (Warszawa), złodziejskie ceny AC i wysoka stopa procentowa powodują, że lepiej coś sprowadzić od niemca.
I piszę to jako posiadacz nówki z salonu Suzuki.<br><hr>posiadacz GSX 650F z polskiego salonu :(<br>
Czy wogole jezdziles na Fazerze 1000 czy naczytales sie testow w swiecie motocykli? Gorszy silnik od Suzuki?
Na FZ1 zrobilem ponad 30kkm, jezdzilem tez duzym banditem, oraz speed triplem dla porownania.
Fazer to fantastyczny motocykl, ma super zawieszenie, precyzyjnie sie prowadzi, ma idealne hamulce. Oraz silnik z supersporta 1000. To jest R1 w innym opakowaniu. Oczywiscie rozni sie nieznacznie, ma kilka tanszych elementow po to aby cena mogla byc nizsza od R1, ale generalnie rozni sie niewiele. Jesli chodzi o silnik, to mo po prostu inna charakterystyke niz ten w GSXFie, jest bardziej sportowy i trzeba czesciej zmieniac biegi. Ale przy obrotach powyzej 7krpm zapewnia doznania nieporownywalne do GSXFa.Te motocykle dzieli przepasc.
Triumph to niezly motocykl, trzeba to przyznac, ale jest wolniejszy od FZ1.<br><hr>cz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/9/2011, 18:18

Komentatorzy napisał(a):Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam<br><hr>peli<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, 6 lat temu Suzuki robilo niezle motocykle. Ale od tego czasu stoja w miejscu. Gixery sa zdecydowanie na koncu stawki przy wszelkich porownaniach. GSR byl spoko, ale 5 lat temu. Gladius to SVka w duzo brzydszym opakowaniu. Nawet najnowszy DL nie rozni sie niczym od tego sprzed 8 lat. Po prostu zalosc.<br><hr>cz<br>
możesz podesłać jakiegoś linka do testów gsx-r 600/750 które pokazują że są na końcu stawki??? - oczywiście chodzi mi o modele tegoroczne. Bo kolego bzdury gadasz.... Nowy gsx-r 600 jest w czołówce grupy "szejsetek" a 750 nie ma praktycznie konkurencji i sama w sobie jest świetnym motocyklem... A co do GSRa to chyba nie zauważyłeś, że jest już nowy model który w testach porównawczych "łyka"konkurencje aż miło...<br><hr>icon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/9/2011, 18:29

Komentatorzy napisał(a):Cena wcale nie jest okazyjna.
Nie rozumiem jak mozna porownywac GSXF 1250 do BMW k1300, czy Yamahy FJR itp. Przeciez ta sa motocykle z klasy jedna lub dwie wyzszej. Jedynym konkurentem moze byc ewentualnie Honda CBF 1000, ale tez nie do konca. Suzuki to archaiczna konstrukcja, jest ciezki, prowadzi sie jak krowa. Moze i jest wygodny ale co z tego.
Wogole Suzuki schodzi na psy, widac ze koncern przezywa zapasc, nie inwestuje w rozwoj, od lat nie wyprodukowala niczego innowacyjnego, wypuszcza odgrzewane kotlety, co by wycisnac troche kasy jak najnizszym kosztem.<br><hr>cz<br>
Jest ciężki i prowadzi się jak krowa....?? Rozumiem, że Yamaha, BMW i Honda nie są ciężkie i prowadzą się jak "baletnice" w porównaniu do Suzuki??? No nic pozostaje mi "zaufać " tak wielkiemu "znafcy"" jak ty...<br><hr>icon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/9/2011, 20:05

Sprzęgło tak ciężko chodzi, że klamka się złamała, czy to od gleby ;)<br><hr>alukow
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 08:15

Komentatorzy napisał(a):Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam<br><hr>peli<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, 6 lat temu Suzuki robilo niezle motocykle. Ale od tego czasu stoja w miejscu. Gixery sa zdecydowanie na koncu stawki przy wszelkich porownaniach. GSR byl spoko, ale 5 lat temu. Gladius to SVka w duzo brzydszym opakowaniu. Nawet najnowszy DL nie rozni sie niczym od tego sprzed 8 lat. Po prostu zalosc.<br><hr>cz<br>
Komentatorzy napisał(a):możesz podesłać jakiegoś linka do testów gsx-r 600/750 które pokazują że są na końcu stawki??? - oczywiście chodzi mi o modele tegoroczne. Bo kolego bzdury gadasz.... Nowy gsx-r 600 jest w czołówce grupy "szejsetek" a 750 nie ma praktycznie konkurencji i sama w sobie jest świetnym motocyklem... A co do GSRa to chyba nie zauważyłeś, że jest już nowy model który w testach porównawczych "łyka"konkurencje aż miło...<br><hr>icon<br>
Niestety w sieci tego nie ma, ale polecam swiat motocykli 4/2011 jest test szescsetek. I Suzuki wypadlo z tego co pamietam najgorzej.
750 nie ma konkurencji - w tym punkcie sie z toba zgodze bo jak wszyscy wiedza nikt nie robi tej pojemnosci.
Natomiast GSXR-1000 juz w chwili premiery w 2009 byl nijaki (krok wstecz wobec K7 czy K5), tymczasem konkurencja poszla do przodu a suzuki stoi w miejscu.
A GSR750? Nie jest zly ale spoznili sie z tym bikiem jakies 5 lat - patrz kawasaki z750.
Ja rozumiem ze jezdzisz Suzuki i dla ciebie sa najlepsze na swiecie, ale fakt jest taki ze ta firma przezywa zapasc.
pozdrawiam<br><hr>cz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 13:41

Komentatorzy napisał(a):Paliwo też pewnie znika podczas jazdy w bandyckim tempie.<br><hr>trumphek<br>
mam od 1,5 roku Bandita 1250 SA - zatem to samo tylko z mniejszą liczbą owiewek - i spala od 4,7 przy spokojnej jeździe średnio 120 - 130 km/h do 7,5 l gdy tnie się non stop 230 - 240 km/h
bak wystarcza zatem na od 200 do nawet ponad 300 km zasięgu
uważam, że to dobry wynik
a sam motocykl jest klasa!!!
wcześniej jeździłem 4 lata V-Stromem 1000 i choć pozycja za kierownicą była w DL oczywiście ciut lepsza, silnik Bandita to po prostu poezja (((-:<br><hr>TD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 18:19

Komentatorzy napisał(a):Paliwo też pewnie znika podczas jazdy w bandyckim tempie.<br><hr>trumphek<br>
Komentatorzy napisał(a):mam od 1,5 roku Bandita 1250 SA - zatem to samo tylko z mniejszą liczbą owiewek - i spala od 4,7 przy spokojnej jeździe średnio 120 - 130 km/h do 7,5 l gdy tnie się non stop 230 - 240 km/h
bak wystarcza zatem na od 200 do nawet ponad 300 km zasięgu
uważam, że to dobry wynik
a sam motocykl jest klasa!!!
wcześniej jeździłem 4 lata V-Stromem 1000 i choć pozycja za kierownicą była w DL oczywiście ciut lepsza, silnik Bandita to po prostu poezja (((-:<br><hr>TD<br>
Chciałbym zobaczyć te Twoje non stop 230-240 i te 7,5 przy takiej prędkości. Nie pisz bzdur bo po pierwsze nie ma gdzie jechać 200 km ze średnią ponad 200, po drugie każdy motor powyżej dwustu wpierd... tyle paliwa, że głowa boli, wątpię czy można zejść poniżej dychy<br><hr>alukow
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 18:54

Komentatorzy napisał(a):Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam<br><hr>peli<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, 6 lat temu Suzuki robilo niezle motocykle. Ale od tego czasu stoja w miejscu. Gixery sa zdecydowanie na koncu stawki przy wszelkich porownaniach. GSR byl spoko, ale 5 lat temu. Gladius to SVka w duzo brzydszym opakowaniu. Nawet najnowszy DL nie rozni sie niczym od tego sprzed 8 lat. Po prostu zalosc.<br><hr>cz<br>
Komentatorzy napisał(a):możesz podesłać jakiegoś linka do testów gsx-r 600/750 które pokazują że są na końcu stawki??? - oczywiście chodzi mi o modele tegoroczne. Bo kolego bzdury gadasz.... Nowy gsx-r 600 jest w czołówce grupy "szejsetek" a 750 nie ma praktycznie konkurencji i sama w sobie jest świetnym motocyklem... A co do GSRa to chyba nie zauważyłeś, że jest już nowy model który w testach porównawczych "łyka"konkurencje aż miło...<br><hr>icon<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety w sieci tego nie ma, ale polecam swiat motocykli 4/2011 jest test szescsetek. I Suzuki wypadlo z tego co pamietam najgorzej.
750 nie ma konkurencji - w tym punkcie sie z toba zgodze bo jak wszyscy wiedza nikt nie robi tej pojemnosci.
Natomiast GSXR-1000 juz w chwili premiery w 2009 byl nijaki (krok wstecz wobec K7 czy K5), tymczasem konkurencja poszla do przodu a suzuki stoi w miejscu.
A GSR750? Nie jest zly ale spoznili sie z tym bikiem jakies 5 lat - patrz kawasaki z750.
Ja rozumiem ze jezdzisz Suzuki i dla ciebie sa najlepsze na swiecie, ale fakt jest taki ze ta firma przezywa zapasc.
pozdrawiam<br><hr>cz<br>
Przede wszystkim to nie jestem fanboyem suzuki... Więc spokojnie i merytorycznie -don't panic:
Co do 600 i 750 to fachowe testy porównawcze masz pod linkami:

<a href="http://www.motorcycle-usa.com/9/10079/Motorcycle-Article/2011-Supersport-Shootout-IX-Street.aspx" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcycle-usa.com/9/10079/Motorcycle-Article/2011-Supersport-Shootout-IX-Street.aspx</a>

<a href="http://www.motorcycle-usa.com/9/10189/Motorcycle-Article/2011-Supersport-Shootout-IX-Track.aspx" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcycle-usa.com/9/10189/Motorcycle-Article/2011-Supersport-Shootout-IX-Track.aspx</a>

Jak widać całkiem niezłe z nich motocykle (oczywiscie swoje wady mają ale nie ma mowy o opóznieniu)...;)

Co do'' lytra'' to zgodze się, że ma już swoje lata i czas na głebokie zmiany. Pozyjemy to zobaczymy co z tym fantem suzuki zrobi:)

Co do gsr 750 to rozumiem, że yamaha fz8 też jest 5 lat spózniona nie mówiac o hondzie która wciąż tkwi przy hornecie 600. - normalnie epoka kamienia łupanego..:D Co ciekawsze w ostanim teście porównawczym w Motocyklu 07/2011 najnowsza wersja kawasaki z750r zajeła ostanie miejsce...a honda hornet pierwsze a suzki drugie....;)<br><hr>icon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 09:23

Komentatorzy napisał(a):Cena wcale nie jest okazyjna.
Nie rozumiem jak mozna porownywac GSXF 1250 do BMW k1300, czy Yamahy FJR itp. Przeciez ta sa motocykle z klasy jedna lub dwie wyzszej. Jedynym konkurentem moze byc ewentualnie Honda CBF 1000, ale tez nie do konca. Suzuki to archaiczna konstrukcja, jest ciezki, prowadzi sie jak krowa. Moze i jest wygodny ale co z tego.
Wogole Suzuki schodzi na psy, widac ze koncern przezywa zapasc, nie inwestuje w rozwoj, od lat nie wyprodukowala niczego innowacyjnego, wypuszcza odgrzewane kotlety, co by wycisnac troche kasy jak najnizszym kosztem.<br><hr>cz<br>
Komentatorzy napisał(a):Jest ciężki i prowadzi się jak krowa....?? Rozumiem, że Yamaha, BMW i Honda nie są ciężkie i prowadzą się jak "baletnice" w porównaniu do Suzuki??? No nic pozostaje mi "zaufać " tak wielkiemu "znafcy"" jak ty...<br><hr>icon<br>
W porównaniu do dużego Bandita nawet kowadło i ursus C-330 prowadza się jak baletnice.<br><hr>Rysiu z Kranu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 20:26

ZA BMW Z SERI K ,,,,,,,,, 90 TYSL SUPER WYPOSAŻENIE ,, AŁWIDERZEJN SNOBY <br><hr>RER
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 14:13

Komentatorzy napisał(a):Paliwo też pewnie znika podczas jazdy w bandyckim tempie.<br><hr>trumphek<br>
nie jest tak źle mieści się w 10 litrach<br><hr>rajder
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 21:08

Komentatorzy napisał(a):W podobnej cenie można mieć też nowego CBF 1000 (którego bym wybrał) i to jest tak naprawdę odpowiednik z konkurencji.<br><hr>mo<br>
Dużo ciekawszy, lżejszy, mocniejszy, zwrotniejszy jest Z1000SX z wysoką szybą, np Kappa.<br><hr>Filet
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/10/2011, 14:34

Obecnie posiadam fazera fzs 1000. Jeździłem suzuki gsx1250 Fa i i jego silnik powala na kolana elastycznością. Co prawda suzuki jest trochę mniejszy od fazera, ale zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Spalanie w suzuki oscylowało po między 6-9/100km. Polecam Suzuki Gsx 1250 Fa, wart swojej ceny.<br><hr>Fazer1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/11/2011, 21:36

Powiem wam że kupiłem GSXa 1250 FA w lutym i naprawdę cena do jakości jest rewelacyjna. Byłem nim na początku sezonu w Serbii i średnio wziął około 5l/100km cześć po mieście ale przez Węgry przez 1,5 godziny nie zszedłem poniżej 170km/h wiec ogólnie rewelacja. Trochę za bardzo ma się podkurczone nogi, szczególnie pasażer ale da się to wytrzymać.<br><hr>Olek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2013, 11:57

witam chce kupic nowy turystyczny motor prosilbym o jakas rade<br><hr>pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2013, 14:13

Komentatorzy napisał(a):witam chce kupic nowy turystyczny motor prosilbym o jakas rade<br><hr>pawel<br>
Jak już to motocykl,a nie motor.Ale dla ciebie to pewnie żadna różnica.więc kup sobie skuter.<br><hr>fazer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/11/2013, 15:23

Komentatorzy napisał(a):witam chce kupic nowy turystyczny motor prosilbym o jakas rade<br><hr>pawel<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak już to motocykl,a nie motor.Ale dla ciebie to pewnie żadna różnica.więc kup sobie skuter.<br><hr>fazer<br>
Fazer jaki jest sens Twojej niezbyt mądrej wypowiedzi?
Ja też mam ten motor, Panie Motocyklisto<br><hr>Anubis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/2/2014, 19:38

Posiadam taką maszynę i powiem, że sprawuje się rewelacyjnie. W zeszłym sezonie zrobiłem nią nieco ponad 6 tys. km i ani razu mnie nie zawiodła, zarówno pod względem bezawaryjności jak i oddawania mocy - nawet z pasażerem i bagażem. Mankamentem jest niestety waga, która wymaga sporo siły przy manewrowaniu, przestawianiu sprzętu na podjeździe czy parkingu. Przy takiej wadze potencjalna gleba czy szlif może zaboleć więc obowiązkowo zalecam dobre ciuchy do jazdy.<br><hr>Arek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2014, 21:25

Komentatorzy napisał(a):Posiadam taką maszynę i powiem, że sprawuje się rewelacyjnie. W zeszłym sezonie zrobiłem nią nieco ponad 6 tys. km i ani razu mnie nie zawiodła, zarówno pod względem bezawaryjności jak i oddawania mocy - nawet z pasażerem i bagażem. Mankamentem jest niestety waga, która wymaga sporo siły przy manewrowaniu, przestawianiu sprzętu na podjeździe czy parkingu. Przy takiej wadze potencjalna gleba czy szlif może zaboleć więc obowiązkowo zalecam dobre ciuchy do jazdy.<br><hr>Arek<br>
Ja jeżdżę takim sprzętem od 2 sezonów i zaliczyłem ponad 12 tys.km , a ponieważ wcześniej przez 3 sezony (10 tys.km) jeżdziłem Hondą a przed kupnem Suzi objeżdziłem próbnie 10 różnych maszyn klasy średniej (od 300 do 1000 cm)to czuję się upoważniony,
żeby zająć stanowisko w dyskusji.Relacja ceny do osiągów uważam za rewelacyjną,sprzęt jest bezawaryjny(kupiłem nówkę).
Moment obrotowy powala na kolana,silnik ostro ciągnie od 2000 obr/min aż do odcięcia,nawet z Plecaczkiem,na 6 biegu można
jechać od 40 km/h bez szarpnięć .Charakterystyka silnika jest bardzo liniowa bez żadnych dołów i zapaści.We wszystkich testach
na hamowniach gsx 1250 wykazuje dużo więcej mocy i momentu niż ma w papierach (średnio 110-120 kM).Parę razy starowałem z litrowymi przecinakami z BMW 1000 RR na czele i do 100-120 km/h nie były w stanie odjechać mojej Suzi.
Zużycie paliwa jak na tą pojemność też jest na akceptowalnym poziomie,w moim przypadku od 4,2 do 6,9 l/100km,
średnio realnie od 5,5 l w trasie do 6,5 l w mieście( a nie jeżdżę jak dziadek).łyżką dziegciu jest bez wątpienia duża masa,
szczególnie na parkingu i przy małych prędkościach(tendencja do walenia się w zakręt),która przy normalnych prędkościach
w cudowny sposób zmniejsza się o jakieś 50 kg.Moja opinia o japończykach jest taka ,zę najlepsza generalnie jest Honda,przereklamowana jest Yamaha,niedowartościowana Suzuki zaś o Kawasaki nie mam zdania,bo nie objeżdżałem ale z tego co widziałem w salonach to skłaniam się do opinii zbliżonej do Suzuki.Serwis Suzuki w Warszawie uważam za dobry ,
choć nieco gorszy od Hondy.Mogę szczerze polecić gsx 1250 każdemu(ale bez super ostrego dzidowania)<br><hr>mariusz-n2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr