[biblioteka] Przyczepność na mokrym - znajdź granice
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Przyczepność na mokrym - znajdź granice
Dyskusja na temat: Przyczepność na mokrym - znajdź granice
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Przyczepność na mokrym - znajdź granice
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Przyczepność na mokrym - znajdź granice
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Daje do myslenia. Ubiegły sezon i początek tego zjezdzilem na kiepskiej oponie. Wiem, jak wazne sa dzialania proaktywne, choc przyznam, ze jezdzilem tak, aby nie utracic przyczepnosci. Niestety ucze sie wszystkiego w realnej trasie.<br><hr>bandziorro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobre! Dla tych, którzy jeżdża po torze...
Tam można sobie zmieniać opony zależnie od warunków i ryzykować uślizg i wyjście "w pole".
<br><hr>amator
Tam można sobie zmieniać opony zależnie od warunków i ryzykować uślizg i wyjście "w pole".
<br><hr>amator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niekoniecznie. okazji do trenowania jazdy na mokrym jest dużo, ostatnio np. jest sporo imprez na kartingach. poza tym wystarczy większy placyk. a i tak najlepiej jest łoić enduro bo tam poślizgi są chlebem powszednim.<br><hr>AlisonKomentatorzy napisał(a):Dobre! Dla tych, którzy jeżdża po torze...
Tam można sobie zmieniać opony zależnie od warunków i ryzykować uślizg i wyjście "w pole".
<br><hr>amator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam posiadam w swoim motocyklu oponki MICHELIN PILOT Road2 i bardzo sobie je chwale
jak i na suchym ale na mokrym zachowuja sie kapitalnie, swietnie odprowadzaja wode i bardzo dobrze sie trzymia, na suchym swietnie trzymia sie drogi to nie jest guma sportowa ale jak sie rozgrzeje to trzyma jak przyklejona i wiem ze nastepne gumy jakie zakupie to beda te same badz nowszy model jaki wyjdzie ale trzymam sie Michelina i nie narzekam. pozdrawiam LWG
<br><hr>Honda NL


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chwalisz ok, moim zdaniem sie nie roznia od innych opon z odprowadzeniem wody. Na torze jezdze tylko na sportowym ogumieniu. A w zyciu codziennym - zaliczylem kilkanascie szlifow przez kilkanascie lat jazdy, po prostu podczas deszczu zakret biore 30-40 na godzine a nie szybciej albo stoje i czekam az przejdzie. Jak jest slonce to najtansze wloskie oponki albo niemieckie starczaja mi spokojnie. micheliny moim zdaniem sa dla snopkow bez urazy - bo jak ktos nie widzi roznicy to po co ma przeplacac (jezdze na ktm 1190 a propos, na torze na gsxr1000.<br><hr>koksuKomentatorzy napisał(a):Witam posiadam w swoim motocyklu oponki MICHELIN PILOT Road2 i bardzo sobie je chwalejak i na suchym ale na mokrym zachowuja sie kapitalnie, swietnie odprowadzaja wode i bardzo dobrze sie trzymia, na suchym swietnie trzymia sie drogi to nie jest guma sportowa ale jak sie rozgrzeje to trzyma jak przyklejona i wiem ze nastepne gumy jakie zakupie to beda te same badz nowszy model jaki wyjdzie ale trzymam sie Michelina i nie narzekam. pozdrawiam LWG
<br><hr>Honda NL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja zaliczemlem glebe tydzien temu
na torze cale szczescie i ani mnie ani motocyklowi nic wielkiego sie nie stalo, dokladnie w taki ssposob w jakim jest mowa w artykule, uslizgnela sie mojej malenkiej tylna opona i wylecialem na trawe, niby wyczulem moment uslizgu, ale oprocz zmnieszenia predkosci i obrania lepszego toru jazdy nie bardzo wiem jak moglbym zaradzic tej glebie....<br><hr>el Kamilos

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie, te granice... Sam jechałem w ulewe w 100km i wiem ze to co piszecie to prawda. Granice i opanowanie, dobrze jest umieć opanować poślizg to inaczej klucz do sukcesu <br><hr>Cyvil
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mieszkam w szkocji I nie obca jest mi jazda w deszczu, mozna powiedziec ze sezon jest tu caly rok. Z granica hamowania czy tez poslizgu na zakretach nie mam problemu ale nigdy chyba nie przyzwyczaje sie do szczelin, laczen w asfalcie gdy jest ulewa<br><hr>Digi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od środka troche paruje to troche uchylam a od zewnatrz spryskuje plynem do szyb samochodowych. Jedno spryskanie raz na dwa tygodnie. Mam daleko do garazu ale jak bede to podsm nazwe.<br><hr>Digi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Postój,w najgorszym wypadku jazda na 'wyczucie'.Pozdro<br><hr>RyxonKomentatorzy napisał(a):Jak radzicie sobie z wodą na szybce kasku i widocznośćią ?<br><hr>matthew100<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja preferuje ostra jazde caly czas, czesto upalam gume woec co jakis czas mam slika;) Ja specjalnie wprowadzam motocykl w poslizg by poznac jego granice. Dwa tygodnie temu mialem wlasnie ostra przygode, pierwszy deszcz pyl na asfalcie. Zrobilo sie blotko. Zakret ktory zawsze w deszcz skladam 100 a czasem wiecej postanowilem zlozyc wolnirj, i jiz na samym wyjsciu tyl wpadl mi w poslizg. Szybka kontra i odwiniecie manety w dol no i wyprowadzilem
uwaxam ze powinno sie cwiczyc poslizgi kontrolowane, i kazdemu to polecam<br><hr>Piotrek CBR F4i

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Ja preferuje ostra jazde caly czas, czesto upalam gume woec co jakis czas mam slika;) Ja specjalnie wprowadzam motocykl w poslizg by poznac jego granice. Dwa tygodnie temu mialem wlasnie ostra przygode, pierwszy deszcz pyl na asfalcie. Zrobilo sie blotko. Zakret ktory zawsze w deszcz skladam 100 a czasem wiecej postanowilem zlozyc wolnirj, i jiz na samym wyjsciu tyl wpadl mi w poslizg. Szybka kontra i odwiniecie manety w dol no i wyprowadzilemuwaxam ze powinno sie cwiczyc poslizgi kontrolowane, i kazdemu to polecam<br><hr>Piotrek CBR F4i
No niby Taki doswiadczony a ne wiesz, ze przez pierwsze 30 - 30 min po rozpoczeciu padania deszczu jezdzi sie ostroznie bo deszcz ma ten pyl, zienie i innysyf najpierw zmyc, potem jest spoko.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Pjona!<br><hr>KamilKomentatorzy napisał(a):Ja preferuje ostra jazde caly czas, czesto upalam gume woec co jakis czas mam slika;) Ja specjalnie wprowadzam motocykl w poslizg by poznac jego granice. Dwa tygodnie temu mialem wlasnie ostra przygode, pierwszy deszcz pyl na asfalcie. Zrobilo sie blotko. Zakret ktory zawsze w deszcz skladam 100 a czasem wiecej postanowilem zlozyc wolnirj, i jiz na samym wyjsciu tyl wpadl mi w poslizg. Szybka kontra i odwiniecie manety w dol no i wyprowadzilemuwaxam ze powinno sie cwiczyc poslizgi kontrolowane, i kazdemu to polecam<br><hr>Piotrek CBR F4i<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości