[Suzuki GSX-R 1000] Suzuki GSX-R 1000 K5 - projekt: m
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Komentatorzy napisał(a):R1 to dresowóz, podczas gdy Gixxer zajmuje sie wygrywaniem i palowaniem na torze. Kropeczka. <br><hr>BennyK6
facepalm - jak mnie takie ziomki rozbrajaja... bo co sie pytam???
R6
-
CubaLibree - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
- Lokalizacja: Szczecin
Takie bzdurne komentarze powinny być usuwane przez moderatora... Jeżeli ktoś mówi że K5 jest gorsze od R1 czy 10R to pod jakim względem?? Jechałeś?? Napewno nie. Każda z tych maszyn jest inna i przeznaczona dla różnych motocyklistów. Naczytałeś się jakiś głupot na forach, filmików na YouTube i się podniecasz, możemy pogadać jak przejedziesz 100 m którąś z tych maszyn. Więcej nie bo to motocykle dla doświadczonych motocyklistów do których Ty nie należysz, wiec jak nie wiesz, to nie marnuj miejsca na komentarze. <br><hr>arai
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Liczy sie pasja, a to ze nie stac mnie na nic wiecej poza marnym, 3 konnym odkurzaczem to juz nie tylko moja wina..<br><hr>DzonKomentatorzy napisał(a):Oj dzieci dzieci, o czym wy piszecie? jeździcie skuterami a znawcy z was, że ho ho. Cz R1 Czy K5 i tak dla was te motocykle to jak marzenie lotu na księżyc. <br><hr>michał<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
AMEN! <br><hr>bartekKomentatorzy napisał(a):Takie bzdurne komentarze powinny być usuwane przez moderatora... Jeżeli ktoś mówi że K5 jest gorsze od R1 czy 10R to pod jakim względem?? Jechałeś?? Napewno nie. Każda z tych maszyn jest inna i przeznaczona dla różnych motocyklistów. Naczytałeś się jakiś głupot na forach, filmików na YouTube i się podniecasz, możemy pogadać jak przejedziesz 100 m którąś z tych maszyn. Więcej nie bo to motocykle dla doświadczonych motocyklistów do których Ty nie należysz, wiec jak nie wiesz, to nie marnuj miejsca na komentarze. <br><hr>arai<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak by r1 czy zx10 były takie az super to by o nich był ten artykół, widocznie gixx jest z tej paczki najlepszy i dlatego o tym napisano, ja mysle podobnie jak autor i dlatego wymieniłem rn12 na K5 i sie nie czaje pod jakimis anonimowymi podpisami jak reszta tylko mówie o tym otwarcie
s1000rr
-
marek760i - Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
- Lokalizacja: OGL
Ja w sumie nie wiem czym tu sie az tak zachwycac! Ze jest to świetna maszynka? Fakt, swietnie wyglada, duzo potrafi, cene ma tez niezla, ale juz sam autor tekstu wymienil spoooro wad. Jesli jest to taki cudowny motocykl to czemu trzeba dorzucac akcesoryjne dodatki itp.??? A prawdziwy wariat z nozycami to jest wlasnie kawasaki litrowe kawasaki <br><hr>wk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podpisuje sie pod twoim komentarzem. również dużo bardziej zachwyca mnie ZX10R! a litrowy gixer to poprostu dobry motor. Gusta i gusciki...<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Ja w sumie nie wiem czym tu sie az tak zachwycac! Ze jest to świetna maszynka? Fakt, swietnie wyglada, duzo potrafi, cene ma tez niezla, ale juz sam autor tekstu wymienil spoooro wad. Jesli jest to taki cudowny motocykl to czemu trzeba dorzucac akcesoryjne dodatki itp.??? A prawdziwy wariat z nozycami to jest wlasnie kawasaki litrowe kawasaki <br><hr>wk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hahaha to twój czas na tym bajku?:P jestes pro hehehe <br><hr>endurofan1Komentatorzy napisał(a):on naprawde zjada male dzieci ????<br><hr>Rzecznik Praw Dziecka<br>Komentatorzy napisał(a):Tak... To jego wada fabryczna. Właśnie dlatego ludzie wolą R1.<br><hr>Yama Chama<br>Komentatorzy napisał(a):1,59 <br><hr>GH12<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"kazda ztych amszyn jest inna i przeznaczona dla róznych motocyklistów"? hahahah ty chyba sobie jaja robisz k5 r1 i zx10 róznią się tak samo jak 3 psy tej samej rasy w dodoatku tej samej plci i ztego samego miotu o róznych imionach to ta sama klasa nieomal identyczne osiagi masa jedynie małe szczególiki je róznia a osobiscie czy bym miał 180- konna r1 czy 180 konnego gsxr czy 180 konnego zx10 to niema zadnego znaczenia:P wiec wziałbym 200 konna bmw s10000rr:P hehe <br><hr>endurofan1Komentatorzy napisał(a):Takie bzdurne komentarze powinny być usuwane przez moderatora... Jeżeli ktoś mówi że K5 jest gorsze od R1 czy 10R to pod jakim względem?? Jechałeś?? Napewno nie. Każda z tych maszyn jest inna i przeznaczona dla różnych motocyklistów. Naczytałeś się jakiś głupot na forach, filmików na YouTube i się podniecasz, możemy pogadać jak przejedziesz 100 m którąś z tych maszyn. Więcej nie bo to motocykle dla doświadczonych motocyklistów do których Ty nie należysz, wiec jak nie wiesz, to nie marnuj miejsca na komentarze. <br><hr>arai<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nic dodać,nic ująć rzetelny,prawdziwy opis sprzęta z Hamamatsu.Szacunek dla Pana Tomanka,ma typ dobry przekaz <br><hr>Gregory Cage
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam
Mam GIX-a K6 ma zainstalowane wzmocnienie ramy w salonie suzuki i z pewnością już nie pęknie aby nie wiem co. Wcześniej jednak od dwóch sezonów latałem a nie ma przejazdu bez walenia gum po drodze z przepięciem biegów i kto przepina wie iż czasem potrafi nie wejść bieg a wówczas gruch o glebę i jakoś rama nie padła a ważę ponad 100kg + osprzęt daje jakieś 120kg mimo tego rama nie pękła. Dodatkowo zmieniłem pompę paliwa na brembo RCS raicingowa bardzo dobrze działa w połączeniu z stalowymi przewodami nie ma na nią kozaka jest rewelacja. Ci co się przejechali mówią iż rewelacja działa. Cała reszta nie wymagała tuningu choć mam yoshi i powercommander. Te zmiany jednak już nie konieczne a dla własnej radości. Od tej pory ta maszyna przegrywa tylko z BMW 1000RR ewidentnie czuć było na wyjściu z zakrętu na Poznaniu jak odchodzi lecz ten sprzęt z quikshifterem był co też znacznie wzmacnia możliwości na wyjściu z zakrętu, generalnie BMW jest nie do skopania. Cała reszta dostaje baty i to bez gadki z tymi małymi dodatkami GIX jest nie do ruszenia R1 to robi dobre fortepiany i flety to motocykl co pada szybciej niż pyłek kwiatowy, u kolesie co ostro na tym lata padają jedna za drugą, Do tego nie ma dolnego przedziału wcale a jeździ się jak na desce klozetowej Jeździłem tymi modelami po kila dni od 2004 do 2009. Kawa bardzo mocny motocykl i twardy w prowadzeniu, nic się nie dzieje do momentu aż powie dziękuje odbijam i silnik bum, lecz z R1 awaryjnością nic nie jest w stanie się równać. Pozostaje tylko honda i to jeździ i jeździ suzuki koniec. Honda jak honda grzeczna i dobrze się prowadzi fajny bardzo fajny też latałem medelami wszystkimi od 2000r do 2010 wszystkie mają tę samą cechę są grzeczne za grzeczne ciche i dobre, to tyle.
Na nowego Gix-a nie zmienię bo nowe są słabe mam wrażenie, że gorsze niż poprzednie a na BMW jeszcze mnie teraz nie stać więc będę śmigał tym bo nie ma sobie równych. Co do dominacją nad R1 jest opina kolegi co miał Gixa K5 i go zgruzował kupił R1 2005 rok i powiedział że to nie jest dobry motocykl, R1 została przerobiona na tor a GIX-a sobie dokupił, twierdząc, że nie ma lepszej maszyny.
Warto tym, tamtym polatać i samemu zobaczyć, wyrobić sobie zdanie.
Pozdrawiam Quake<br><hr>Quake
Mam GIX-a K6 ma zainstalowane wzmocnienie ramy w salonie suzuki i z pewnością już nie pęknie aby nie wiem co. Wcześniej jednak od dwóch sezonów latałem a nie ma przejazdu bez walenia gum po drodze z przepięciem biegów i kto przepina wie iż czasem potrafi nie wejść bieg a wówczas gruch o glebę i jakoś rama nie padła a ważę ponad 100kg + osprzęt daje jakieś 120kg mimo tego rama nie pękła. Dodatkowo zmieniłem pompę paliwa na brembo RCS raicingowa bardzo dobrze działa w połączeniu z stalowymi przewodami nie ma na nią kozaka jest rewelacja. Ci co się przejechali mówią iż rewelacja działa. Cała reszta nie wymagała tuningu choć mam yoshi i powercommander. Te zmiany jednak już nie konieczne a dla własnej radości. Od tej pory ta maszyna przegrywa tylko z BMW 1000RR ewidentnie czuć było na wyjściu z zakrętu na Poznaniu jak odchodzi lecz ten sprzęt z quikshifterem był co też znacznie wzmacnia możliwości na wyjściu z zakrętu, generalnie BMW jest nie do skopania. Cała reszta dostaje baty i to bez gadki z tymi małymi dodatkami GIX jest nie do ruszenia R1 to robi dobre fortepiany i flety to motocykl co pada szybciej niż pyłek kwiatowy, u kolesie co ostro na tym lata padają jedna za drugą, Do tego nie ma dolnego przedziału wcale a jeździ się jak na desce klozetowej Jeździłem tymi modelami po kila dni od 2004 do 2009. Kawa bardzo mocny motocykl i twardy w prowadzeniu, nic się nie dzieje do momentu aż powie dziękuje odbijam i silnik bum, lecz z R1 awaryjnością nic nie jest w stanie się równać. Pozostaje tylko honda i to jeździ i jeździ suzuki koniec. Honda jak honda grzeczna i dobrze się prowadzi fajny bardzo fajny też latałem medelami wszystkimi od 2000r do 2010 wszystkie mają tę samą cechę są grzeczne za grzeczne ciche i dobre, to tyle.
Na nowego Gix-a nie zmienię bo nowe są słabe mam wrażenie, że gorsze niż poprzednie a na BMW jeszcze mnie teraz nie stać więc będę śmigał tym bo nie ma sobie równych. Co do dominacją nad R1 jest opina kolegi co miał Gixa K5 i go zgruzował kupił R1 2005 rok i powiedział że to nie jest dobry motocykl, R1 została przerobiona na tor a GIX-a sobie dokupił, twierdząc, że nie ma lepszej maszyny.
Warto tym, tamtym polatać i samemu zobaczyć, wyrobić sobie zdanie.
Pozdrawiam Quake<br><hr>Quake
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Witam
Dodatkowo zmieniłem pompę paliwa na brembo RCS raicingowa bardzo dobrze działa w połączeniu z stalowymi przewodami nie ma na nią kozaka jest rewelacja.
Pozdrawiam Quake<br><hr>Quake
cos ci sie troche pompy pomyliły, oczywiscie chodzi o pompe hamulcowa, bo jak wszyskim wobec wiadomo Suzuki hamulcy nie ma do puki sie pompy nie zmieni
s1000rr
-
marek760i - Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
- Lokalizacja: OGL
WitamKomentatorzy napisał(a):Witam
Mam GIX-a K6 ma zainstalowane wzmocnienie ramy w salonie suzuki i z pewnością już nie pęknie aby nie wiem co. Wcześniej jednak od dwóch sezonów latałem a nie ma przejazdu bez walenia gum po drodze z przepięciem biegów i kto przepina wie iż czasem potrafi nie wejść bieg a wówczas gruch o glebę i jakoś rama nie padła a ważę ponad 100kg + osprzęt daje jakieś 120kg mimo tego rama nie pękła. Dodatkowo zmieniłem pompę paliwa na brembo RCS raicingowa bardzo dobrze działa w połączeniu z stalowymi przewodami nie ma na nią kozaka jest rewelacja. Ci co się przejechali mówią iż rewelacja działa. Cała reszta nie wymagała tuningu choć mam yoshi i powercommander. Te zmiany jednak już nie konieczne a dla własnej radości. Od tej pory ta maszyna przegrywa tylko z BMW 1000RR ewidentnie czuć było na wyjściu z zakrętu na Poznaniu jak odchodzi lecz ten sprzęt z quikshifterem był co też znacznie wzmacnia możliwości na wyjściu z zakrętu, generalnie BMW jest nie do skopania. Cała reszta dostaje baty i to bez gadki z tymi małymi dodatkami GIX jest nie do ruszenia R1 to robi dobre fortepiany i flety to motocykl co pada szybciej niż pyłek kwiatowy, u kolesie co ostro na tym lata padają jedna za drugą, Do tego nie ma dolnego przedziału wcale a jeździ się jak na desce klozetowej Jeździłem tymi modelami po kila dni od 2004 do 2009. Kawa bardzo mocny motocykl i twardy w prowadzeniu, nic się nie dzieje do momentu aż powie dziękuje odbijam i silnik bum, lecz z R1 awaryjnością nic nie jest w stanie się równać. Pozostaje tylko honda i to jeździ i jeździ suzuki koniec. Honda jak honda grzeczna i dobrze się prowadzi fajny bardzo fajny też latałem medelami wszystkimi od 2000r do 2010 wszystkie mają tę samą cechę są grzeczne za grzeczne ciche i dobre, to tyle.
Na nowego Gix-a nie zmienię bo nowe są słabe mam wrażenie, że gorsze niż poprzednie a na BMW jeszcze mnie teraz nie stać więc będę śmigał tym bo nie ma sobie równych. Co do dominacją nad R1 jest opina kolegi co miał Gixa K5 i go zgruzował kupił R1 2005 rok i powiedział że to nie jest dobry motocykl, R1 została przerobiona na tor a GIX-a sobie dokupił, twierdząc, że nie ma lepszej maszyny.
Warto tym, tamtym polatać i samemu zobaczyć, wyrobić sobie zdanie.
Pozdrawiam Quake<br><hr>Quake<br>Komentatorzy napisał(a): cos ci sie troche pompy pomyliły, oczywiscie chodzi o pompe hamulcowa, bo jak wszyskim wobec wiadomo Suzuki hamulcy nie ma do puki sie pompy nie zmieni<br><hr>marek760i<br>
oczywiście chodzi o pompe hamulca brembo nawet chyba nie robi do paliwa hehe
Nie wiem czemu taki błąd mi się wkradł.
Pozdrawiam <br><hr>Quake
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dobrze piszesz. sam mam K5 i spisuje sie rewelacyjnie i jedyny problem konstrukcyjny jaki ma to ramy i teraz oczekuje wlasnie na odpowiedz z Suzuki Motors bo wyslalem im nr VIN a moto mam z USA zeby go sprawdzili i jak bedzie wszystko ok to mi ramę wzmocnią. K5 najlepszy GSX-R jaki wyszedł.<br><hr>SaszaKomentatorzy napisał(a):Witam
Mam GIX-a K6 ma zainstalowane wzmocnienie ramy w salonie suzuki i z pewnością już nie pęknie aby nie wiem co. Wcześniej jednak od dwóch sezonów latałem a nie ma przejazdu bez walenia gum po drodze z przepięciem biegów i kto przepina wie iż czasem potrafi nie wejść bieg a wówczas gruch o glebę i jakoś rama nie padła a ważę ponad 100kg + osprzęt daje jakieś 120kg mimo tego rama nie pękła. Dodatkowo zmieniłem pompę paliwa na brembo RCS raicingowa bardzo dobrze działa w połączeniu z stalowymi przewodami nie ma na nią kozaka jest rewelacja. Ci co się przejechali mówią iż rewelacja działa. Cała reszta nie wymagała tuningu choć mam yoshi i powercommander. Te zmiany jednak już nie konieczne a dla własnej radości. Od tej pory ta maszyna przegrywa tylko z BMW 1000RR ewidentnie czuć było na wyjściu z zakrętu na Poznaniu jak odchodzi lecz ten sprzęt z quikshifterem był co też znacznie wzmacnia możliwości na wyjściu z zakrętu, generalnie BMW jest nie do skopania. Cała reszta dostaje baty i to bez gadki z tymi małymi dodatkami GIX jest nie do ruszenia R1 to robi dobre fortepiany i flety to motocykl co pada szybciej niż pyłek kwiatowy, u kolesie co ostro na tym lata padają jedna za drugą, Do tego nie ma dolnego przedziału wcale a jeździ się jak na desce klozetowej Jeździłem tymi modelami po kila dni od 2004 do 2009. Kawa bardzo mocny motocykl i twardy w prowadzeniu, nic się nie dzieje do momentu aż powie dziękuje odbijam i silnik bum, lecz z R1 awaryjnością nic nie jest w stanie się równać. Pozostaje tylko honda i to jeździ i jeździ suzuki koniec. Honda jak honda grzeczna i dobrze się prowadzi fajny bardzo fajny też latałem medelami wszystkimi od 2000r do 2010 wszystkie mają tę samą cechę są grzeczne za grzeczne ciche i dobre, to tyle.
Na nowego Gix-a nie zmienię bo nowe są słabe mam wrażenie, że gorsze niż poprzednie a na BMW jeszcze mnie teraz nie stać więc będę śmigał tym bo nie ma sobie równych. Co do dominacją nad R1 jest opina kolegi co miał Gixa K5 i go zgruzował kupił R1 2005 rok i powiedział że to nie jest dobry motocykl, R1 została przerobiona na tor a GIX-a sobie dokupił, twierdząc, że nie ma lepszej maszyny.
Warto tym, tamtym polatać i samemu zobaczyć, wyrobić sobie zdanie.
Pozdrawiam Quake<br><hr>Quake<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wlasnie kupilem gsxr 1000 k6 i skonczyl sie silnik myslalem ze to najlepsze maszyny ale sie cholernie zawiodlem w dodatku trzeba wymienic caly silnik bo tego sie nie naprawia a takich silnikow niema<br><hr>Piotr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dokladnie <br><hr>Kuba1000Komentatorzy napisał(a):Oj dzieci dzieci, o czym wy piszecie? jeździcie skuterami a znawcy z was, że ho ho. Cz R1 Czy K5 i tak dla was te motocykle to jak marzenie lotu na księżyc. <br><hr>michał<br>Komentatorzy napisał(a):Liczy sie pasja, a to ze nie stac mnie na nic wiecej poza marnym, 3 konnym odkurzaczem to juz nie tylko moja wina..<br><hr>Dzon<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...<br><hr>donkelly
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości