Zobacz wątek - <i>[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]</i>
NAS Analytics TAG

[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]

Komentarze użytkowników
_________

[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]

Postprzez Åšcigacz » 24/8/2010, 13:49

Dyskusja na temat: Wyścigi w Poznaniu - pierwsze karty odkryte
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wyścigi w Poznaniu - pierwsze karty odkryte
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 13:49

Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 13:57

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 14:13

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
olaf, a gdzie sa wyniki z analiza okrazen? daj linka, albo pokaz co spisales z laptimera. nudny sie robisz z atakami na lovce, przynajmniej mamy juz relacje<br><hr>ciekawnis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 14:16

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi<br>
oczywiście Jerman pewnie zgarnie mistrza gdyż jest to poprostu utalentowany zawodnik i na nasze podwórko wyścigowe wystarczy. Chce mi się tylko śmiać, że przyczynę niepowodzenia niedzielnego upatruje się tylko w fakcie dubli. W końcu Szkopas też musiał ich wyprzedzić, miał przy tym pewnie więcej szczęścia i tyle. Takie są wyścigi. A czepianie się "maruderów" jest zwyczajnie śmieszne. przecież nikt z nich specjalnie nie chce komuś przeszkadzać, czy to Jerman, Szkopek, Buła... oni mają swój własny wyścig i lepiej niech jadą swoją linią, a nie silą się na uprzejmości bo z tego mogą wyniknąć większe problemy. A rozwiązaniem problemu może być tylko podniesienie poprzeczki w postaci maksymalnego czasu kwalifikacji dopuszczającego do wyścigu, tylko jak to się będzie miało do apeli środowiska, aby zawodnicy pucharowi zasilili stawkę mistrzowską :)<br><hr>obecny w poz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 14:24

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):olaf, a gdzie sa wyniki z analiza okrazen? daj linka, albo pokaz co spisales z laptimera. nudny sie robisz z atakami na lovce, przynajmniej mamy juz relacje<br><hr>ciekawnis<br>
RozczarujÄ™ ale tym razem to nie Olaf ,
a jeśli chodzi o czasy okrążeń to było sie udać do chrnometrażu i poprosić o wyniki, aby zaspokoić twoją ciekawość to:
Szkopek: 40,9 ; 36,8 ; 36,4 ; 37,0 ; 36,8; 36,0 ; 35,9 ; 35,7 ; 35,7 ; 35,9 ; 36,0 ; 35,9 ; 37,2 ; 36,1 ; 35,9

Jerman 39,6 ; 36,2 ; 36,2 ; 36,1 ; 35,8 ; 35,8 ; 36,0 ; 36,1 ; 36,3 ; 36,1 ; 36,0 ; 36,5 ; 38,3 ; 36, 9 ; 36,9<br><hr>obecny w poz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 14:52

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi<br>
Komentatorzy napisał(a):oczywiście Jerman pewnie zgarnie mistrza gdyż jest to poprostu utalentowany zawodnik i na nasze podwórko wyścigowe wystarczy. Chce mi się tylko śmiać, że przyczynę niepowodzenia niedzielnego upatruje się tylko w fakcie dubli. W końcu Szkopas też musiał ich wyprzedzić, miał przy tym pewnie więcej szczęścia i tyle. Takie są wyścigi. A czepianie się "maruderów" jest zwyczajnie śmieszne. przecież nikt z nich specjalnie nie chce komuś przeszkadzać, czy to Jerman, Szkopek, Buła... oni mają swój własny wyścig i lepiej niech jadą swoją linią, a nie silą się na uprzejmości bo z tego mogą wyniknąć większe problemy. A rozwiązaniem problemu może być tylko podniesienie poprzeczki w postaci maksymalnego czasu kwalifikacji dopuszczającego do wyścigu, tylko jak to się będzie miało do apeli środowiska, aby zawodnicy pucharowi zasilili stawkę mistrzowską :)<br><hr>obecny w poz<br>
no nie! duble maja spadac z drogi i patrzec na flagi. jaki swoj wyscig maja? na najlepszego dubla? litosci marek jest super ale jerman byl lepszy w ten weekend od wszystkich<br><hr>ciekawnis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 15:10

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi<br>
Komentatorzy napisał(a):oczywiście Jerman pewnie zgarnie mistrza gdyż jest to poprostu utalentowany zawodnik i na nasze podwórko wyścigowe wystarczy. Chce mi się tylko śmiać, że przyczynę niepowodzenia niedzielnego upatruje się tylko w fakcie dubli. W końcu Szkopas też musiał ich wyprzedzić, miał przy tym pewnie więcej szczęścia i tyle. Takie są wyścigi. A czepianie się "maruderów" jest zwyczajnie śmieszne. przecież nikt z nich specjalnie nie chce komuś przeszkadzać, czy to Jerman, Szkopek, Buła... oni mają swój własny wyścig i lepiej niech jadą swoją linią, a nie silą się na uprzejmości bo z tego mogą wyniknąć większe problemy. A rozwiązaniem problemu może być tylko podniesienie poprzeczki w postaci maksymalnego czasu kwalifikacji dopuszczającego do wyścigu, tylko jak to się będzie miało do apeli środowiska, aby zawodnicy pucharowi zasilili stawkę mistrzowską :)<br><hr>obecny w poz<br>
O masakra. Ty na prawdę nie rozumiesz o co chodzi w wyścigach...<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 16:24

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 17:09

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi<br>
Komentatorzy napisał(a):oczywiście Jerman pewnie zgarnie mistrza gdyż jest to poprostu utalentowany zawodnik i na nasze podwórko wyścigowe wystarczy. Chce mi się tylko śmiać, że przyczynę niepowodzenia niedzielnego upatruje się tylko w fakcie dubli. W końcu Szkopas też musiał ich wyprzedzić, miał przy tym pewnie więcej szczęścia i tyle. Takie są wyścigi. A czepianie się "maruderów" jest zwyczajnie śmieszne. przecież nikt z nich specjalnie nie chce komuś przeszkadzać, czy to Jerman, Szkopek, Buła... oni mają swój własny wyścig i lepiej niech jadą swoją linią, a nie silą się na uprzejmości bo z tego mogą wyniknąć większe problemy. A rozwiązaniem problemu może być tylko podniesienie poprzeczki w postaci maksymalnego czasu kwalifikacji dopuszczającego do wyścigu, tylko jak to się będzie miało do apeli środowiska, aby zawodnicy pucharowi zasilili stawkę mistrzowską :)<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):no nie! duble maja spadac z drogi i patrzec na flagi. jaki swoj wyscig maja? na najlepszego dubla? litosci marek jest super ale jerman byl lepszy w ten weekend od wszystkich<br><hr>ciekawnis<br>
Jerman był szybki ,widac było na "sławiniaku "jak mu tańczył tył na dochamowaniu w położeniu motocykla już prawie na kolanie jeszcze przed szczytem zakrętu!!!!!!Jechał na motocyklu Stockowym w stawce supersportów.Markowi Szkopkowi pomógł slepy traf.Z drugiej strony szczescie podobno sprzyja lepszym.Tak czy inaczej
widowisko było przednie i dobrze ze deser zostanie skonsumowany dopiero na ostatnich rundach .
Jerman podniósł poprzeczkę i cos drgnęło:)<br><hr>Narrator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 17:36

Przebrnąłem przez cały regulamin i nie znalazłem nawet słowa które mogłoby sugerować że aby zliczyć przerwany wyścig trzeba zjechać do depo.
Właściwie to zjechałem na lawecie i o sposobie dostania się do depo regulamin nic nie mówi. Jak ktoś wie coś więcej na ten temat to niech napisze bo denerwuje mnie taki poziom redaktorskiego przygotowania do tematu.<br><hr>Durynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 17:48

Komentatorzy napisał(a):Przebrnąłem przez cały regulamin i nie znalazłem nawet słowa które mogłoby sugerować że aby zliczyć przerwany wyścig trzeba zjechać do depo.
Właściwie to zjechałem na lawecie i o sposobie dostania się do depo regulamin nic nie mówi. Jak ktoś wie coś więcej na ten temat to niech napisze bo denerwuje mnie taki poziom redaktorskiego przygotowania do tematu.<br><hr>Durynek<br>
no chyba napisane, że nasz regulamin odbiega od standardów?<br><hr>oj?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 18:01

Komentatorzy napisał(a):Przebrnąłem przez cały regulamin i nie znalazłem nawet słowa które mogłoby sugerować że aby zliczyć przerwany wyścig trzeba zjechać do depo.
Właściwie to zjechałem na lawecie i o sposobie dostania się do depo regulamin nic nie mówi. Jak ktoś wie coś więcej na ten temat to niech napisze bo denerwuje mnie taki poziom redaktorskiego przygotowania do tematu.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):no chyba napisane, że nasz regulamin odbiega od standardów?<br><hr>oj?<br>
ostateczna klasyfikacja bdzie ustalona poprzez połczenie obu czciowych klasyfikacji;
zawodnicy nieuczestniczcy czynnie w wycigu, w momencie pokazania czerwonej flagi, oraz
zawodnicy którzy w cigu 5 minut (od pokazania czerwonej flagi) nie zjad do depot poruszajc si
na motocyklu, nie bd klasyfikowani.

słabo czytałeś<br><hr>oj?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 18:39

Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 18:39

Komentatorzy napisał(a):Przebrnąłem przez cały regulamin i nie znalazłem nawet słowa które mogłoby sugerować że aby zliczyć przerwany wyścig trzeba zjechać do depo.
Właściwie to zjechałem na lawecie i o sposobie dostania się do depo regulamin nic nie mówi. Jak ktoś wie coś więcej na ten temat to niech napisze bo denerwuje mnie taki poziom redaktorskiego przygotowania do tematu.<br><hr>Durynek<br>
Durynek, spokojnie to co pisze Pan redaktor to są często jego pomysły, nie zna przepisów a się wymądrza jakby na torach spędził lata, ktoś go tu zaprosił na wieżę w Poznaniu by zobaczył na własne oczy jak tam jest. Pójdzie ? Stałeś chłopie na pudle i tak miało być zgodnie z przepisami i Twym wynikiem.Ktoś złożył protest ? NIE ! To po co te dywagacje ? Masz pucharek i punkty i tak trzymaj.Gratulacje !<br><hr>Miś Yogi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 18:43

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Szanowny kolego. Puchar dostałeś zgodnie z przepisami i zasługami. Śpij spokojnie,nikt go Tobie nie zabierze. Są gremia z uprawnieniami i wiedzą byś mógł spać spokojnie. Pozdrawiam serdecznie. Sędzia tych zawodów.<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 18:53

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny kolego. Puchar dostałeś zgodnie z przepisami i zasługami. Śpij spokojnie,nikt go Tobie nie zabierze. Są gremia z uprawnieniami i wiedzą byś mógł spać spokojnie. Pozdrawiam serdecznie. Sędzia tych zawodów.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Panie Marianie, ja na pana miejscu byłbym ostrożniejszy w formułowaniu tych zapewnień. Cytat z Regulaminu Ramowego_2010 "... ostateczna klasyfikacja (...) będzie ustalona poprzez połączenie obu częściowych klasyfikacji; zawodnicy nieuczestniczący czynnie w wyścigu, w momencie pokazania czerwonej flagi, oraz zawodnicy którzy w ciągu 5 minut (od pokazania czerwonej flagi) nie zjadą do depot poruszając się na motocyklu, nie będą klasyfikowani." Nie chodzi o to, że ktoś żałuje pucharu. Skoro pada pytanie o regulamin i zarzuty o jego nieznajomość, to mówmy o regulaminie. Więcej na stronach PZM. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:01

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny kolego. Puchar dostałeś zgodnie z przepisami i zasługami. Śpij spokojnie,nikt go Tobie nie zabierze. Są gremia z uprawnieniami i wiedzą byś mógł spać spokojnie. Pozdrawiam serdecznie. Sędzia tych zawodów.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie Marianie, ja na pana miejscu byłbym ostrożniejszy w formułowaniu tych zapewnień. Cytat z Regulaminu Ramowego_2010 "... ostateczna klasyfikacja (...) będzie ustalona poprzez połączenie obu częściowych klasyfikacji; zawodnicy nieuczestniczący czynnie w wyścigu, w momencie pokazania czerwonej flagi, oraz zawodnicy którzy w ciągu 5 minut (od pokazania czerwonej flagi) nie zjadą do depot poruszając się na motocyklu, nie będą klasyfikowani." Nie chodzi o to, że ktoś żałuje pucharu. Skoro pada pytanie o regulamin i zarzuty o jego nieznajomość, to mówmy o regulaminie. Więcej na stronach PZM. <br><hr>Lovtza<br>
Miło mi bardzo, lecz: trzech sędziów podjęło jednomyślną decyzję, twórca przepisów i obserwator z ramienia PZMot nie protestował ( p. Mieczysław Kałuża) a akceptował, wyścigi zakończone, puchary rozdane, a tutaj jakaś dyskusja. Ciekawe czy zawodnicy lub redaktorzy na Brnie czy Most podważają decyzje sędziów ? Ponawiam zaproszenie na wieżę, warto się spotkać. Pozdrawiam.<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:06

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Oczywiście, wykluczenie było wynikiem przyznania kary, to skrót myślowy który dla wszystkich wydawał mi się jasny. Tak samo jasne, jak to że zawodnicy dublowani muszą ustąpić miejsca szybszemu zawodnikowi. Co więcej niebieska flaga, np. w Czechach stosowana jest nawet na treningach i kwalifikacjach i nikt jakoś nie ma problemu z interpretacją jej znaczenia. O czym w ogóle tutaj dyskutujemy, bo odnoszę wrażenie że niektórym wynik dodawania 2+2 wychodzi inny, niż 4? Co do zaproszenia na wieżę, to jestem bardzo za nie wdzięczny. Ustalmy jednak dwie rzeczy. To nie ja jestem w Poznaniu od sędziowania i wykładania przepisów, tylko od komentowania tego, co tam się dzieje. Drugi problem, większy od wspomnianego jest taki, że w czasie zbliżającej się rundy planuję w niej wystartować, przez co raczej nie będę w stanie pogodzić startu w wyścigu i "sędziowania".<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:08

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny kolego. Puchar dostałeś zgodnie z przepisami i zasługami. Śpij spokojnie,nikt go Tobie nie zabierze. Są gremia z uprawnieniami i wiedzą byś mógł spać spokojnie. Pozdrawiam serdecznie. Sędzia tych zawodów.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie Marianie, ja na pana miejscu byłbym ostrożniejszy w formułowaniu tych zapewnień. Cytat z Regulaminu Ramowego_2010 "... ostateczna klasyfikacja (...) będzie ustalona poprzez połączenie obu częściowych klasyfikacji; zawodnicy nieuczestniczący czynnie w wyścigu, w momencie pokazania czerwonej flagi, oraz zawodnicy którzy w ciągu 5 minut (od pokazania czerwonej flagi) nie zjadą do depot poruszając się na motocyklu, nie będą klasyfikowani." Nie chodzi o to, że ktoś żałuje pucharu. Skoro pada pytanie o regulamin i zarzuty o jego nieznajomość, to mówmy o regulaminie. Więcej na stronach PZM. <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Miło mi bardzo, lecz: trzech sędziów podjęło jednomyślną decyzję, twórca przepisów i obserwator z ramienia PZMot nie protestował ( p. Mieczysław Kałuża) a akceptował, wyścigi zakończone, puchary rozdane, a tutaj jakaś dyskusja. Ciekawe czy zawodnicy lub redaktorzy na Brnie czy Most podważają decyzje sędziów ? Ponawiam zaproszenie na wieżę, warto się spotkać. Pozdrawiam.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Ja skomentowałem tylko ten fragment wypowiedzi: "Szanowny kolego. Puchar...
dostałeś zgodnie z przepisami". Jak dla mnie koniec tematu ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 156 gości




na górê