Zobacz wątek - <i>[Hyosung]</i> Hyosung GT 125R
NAS Analytics TAG

[Hyosung] Hyosung GT 125R

Komentarze użytkowników
_________

[Hyosung] Hyosung GT 125R

Postprzez Ścigacz » 15/2/2009, 19:44

Dyskusja na temat: Hyosung GT 125R
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hyosung GT 125R
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/2/2009, 19:44

Byłbym zainteresowany kupnem takiego motocykla. Zainteresowani sprzedażą proszę pisać na gg 5786856. Pozdr<br><hr>Łukasz Z.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/9/2011, 15:38

Jestem zainteresowany kupnem takiego motocykla. Sprzedajacych prosze o kontakt na gg 10887976;)<br><hr>Mroku17
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2011, 15:56

Komentatorzy napisał(a):Jestem zainteresowany kupnem takiego motocykla. Sprzedajacych prosze o kontakt na gg 10887976;)<br><hr>Mroku17<br>
Właśnie chce takiego sprzedać, ma przejechane 11 tys (w tym 4 tys w tym sezonie). Kupiłem go również w tym roku. Sprzedaję, bo chcę kupić coś większego Chopper/Cruiser od 800cm3 wzwyż. Poza tym motocykl rewelacyjny dla początkującego. Można dobrze na nim nauczyć sie techniki jazdy, dzięki jego masie i prowadzeniu zbliżonego do rasowego "ścigacza".

Kontakt do mnie to tomek@intertom.eu<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/3/2012, 00:30

Jeśli chce ktoś sprzedać Hyo gt125R, prosze pisać gg:10436622<br><hr>mmix12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/7/2012, 23:13

Świetny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realu :D Ogólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę :)<br><hr>Arczibald
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2013, 11:34

Komentatorzy napisał(a):Świetny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realu :D Ogólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę :)<br><hr>Arczibald<br>
mój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję<br><hr>kosa12345
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2013, 11:39

mój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję<br><hr>kosa12345
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2015, 07:22

Kubie Hyosunga GT 125R kontakt -691 223 628- ważnie do 27.03.2015<br><hr>Dominik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Samovenmu » 7/2/2015, 23:42

Ja tez bylbym zainteresowany zakupieniem tego motocykla. Numer tel- 798733788
Samovenmu
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7/2/2015, 00:49

Postprzez Komentatorzy » 7/2/2016, 11:06

Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)<br><hr>DonPedro69
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/2/2016, 11:10

Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)<br><hr>DonPedro69
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/2/2016, 15:22

Komentatorzy napisał(a):Świetny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realu :D Ogólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę :)<br><hr>Arczibald<br>
Komentatorzy napisał(a):mój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję<br><hr>kosa12345<br>
Sprawdź jaki masz dolot powietrza do silnika (czy nie ma jakichś zwężeń w kolektorach dolotowych, na wlocie do airboksu itd.) Oprócz blokady na module jeszcze w tych miejscach może być zblokowany. Może być też zblokowany na dyszach paliwa :p Pozdrawiam<br><hr>Arczibald
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2016, 15:00

Czy Hyosung na 2017 planuje wprowadzenie do sprzedaży w Polsce modelu GT 125 R?
Kupił bym ale tylko nowy prosto z fabryki.<br><hr>Greizer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2016, 12:28

Witam, jestem właścicielem owego Hyosung'a GTR 125, co prawda z rocznika 2006/2007 jednakże jestem z niego bardzo zadowolony. Jest wygodny, pięknie wbijają się biegi i ładnie zbiera się od niskich obrotów, mój przyśpiesza w około 14.5-15 sek. do 100km/h, wszystko fabryczne.<br><hr>AgentPerry1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2016, 12:28

Witam, jestem właścicielem owego Hyosung'a GTR 125, co prawda z rocznika 2006/2007 jednakże jestem z niego bardzo zadowolony. Jest wygodny, pięknie wbijają się biegi i ładnie zbiera się od niskich obrotów, mój przyśpiesza w około 14.5-15 sek. do 100km/h, wszystko fabryczne.<br><hr>AgentPerry1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2017, 20:41

Komentatorzy napisał(a):Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)<br><hr>DonPedro69<br>
hm bolą plecy ?? ja przy wzroście 188 cm nie odczuwałem kompletnie nic .<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2017, 16:18

Komentatorzy napisał(a):Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)<br><hr>DonPedro69<br>
Komentatorzy napisał(a):hm bolą plecy ?? ja przy wzroście 188 cm nie odczuwałem kompletnie nic .<br><hr>ja<br>
W moim wieku bolą różne części ciała z niewiadomych powodów ;-)<br><hr>DonPedro69
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości




na gr