Zobacz wątek - <i>[Motonowości]</i> Honda CBR1000RR Fireblade 2008
NAS Analytics TAG

[Motonowości] Honda CBR1000RR Fireblade 2008

Komentarze użytkowników
_________

[Motonowości] Honda CBR1000RR Fireblade 2008

Postprzez Ścigacz » 27/2/2008, 09:16

Dyskusja na temat: Honda CBR1000RR Fireblade 2008
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR1000RR Fireblade 2008
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 27/2/2008, 09:16

Nie wiem czemu wszyscy tak czepiaja sie tego wygladu. Dla mnie jest super a teraz okaze sie ze Honda moze wskoczyc na lidera sprzedazy litrów w Polsce. <br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/2/2008, 15:03

Piekny motor. Ciekawe ile trzeba bedzie za niego kaski wylozyc.<br><hr>daw1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2008, 15:57

Komentatorzy napisał(a):Piekny motor. Ciekawe ile trzeba bedzie za niego kaski wylozyc.<br><hr>daw1<br>
Na allegro już można składac zamówienia chyba cena 52 tys ale widziałem tez ogłoszenie że do miesiaca czasu można miec taki pod domem ale z USA i uwaga za 32 tys do tego trzeba doiczyć akcyze i cło bo transport i rozładunek jest juz w cenie. Kusząca propozycja Poszukajcie na allegro to może znajdziecie jeszcze tę oferte.<br><hr>Łukasz Krosno (CBR SC33)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2008, 18:09

Tył od rometa był ładniejszy, a przednia lampa wygląda, jak rozjechany płaczący kot.. porażka !!!

954 to była piekna maszyna, a to to nie wiem, jak dla CIOTY<br><hr>Tash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/2/2008, 08:27

widzę, że i na ścigaczu redaktorzy przepisują bzdury z prospektów reklamowych bez zastanowienia. Nie wiem jak wam wyszlo 0.89kg na KM ale mi jednoznacznie wychdzi, ze 199Kg/178KM = 1.17, chyba ze liczyliscie mase sucha, ktorej od nikogo nie mozna sie jeszcze dowiedziec, ale i w takim przypadku nie jest to najlepsza w stawce wartosc, bo gsx-r1000 ma 172Kg/195KM=0.88kg/KM wiec jakby nie patrzec ta honda nie blyszczy.

przestancie przepisywac prospekty i tym samym bzdury!<br><hr>dame
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/2/2008, 19:36

Komentatorzy napisał(a):Siema, Skąd wiesz, że piszemy bzdury skoro jak sam twierdzisz nie znasz masy tego motocykla? Zresztą, przecież podajemy wyraźnie że jest to informacja od producenta, cytuję: "Jednak jeśli uwierzymy producentowi w moc jednostkową na poziomie 0,89 kg/KM, to stanowi to rekord klasy". Zatem o to, co mówi Honda możesz mieć uwagi do samej Hondy, a nie do nas. Ja osobiście też jestem sceptycznie nastawiony do tych informacji bo stosunek 0,89 kg/KM wymagałby masy na poziomie 159 kg, a to chyba mało realne. Póki jednak nie uzyskamy pełnej specyfikacji technicznej i póki nie pojeździmy tym motocyklem, to pozostaje nam tylko gdybanie.<br><hr>Lovtza<br>
no moze i tak, nie potrzebnie na was wskoczylem. sorki. Nie mniej, najciekawsze w takich artach jest komentarz autora - wlasnie ze te 0.89kg/KM to raczej nierealne, zreszta nie bylby to krol klasy, bo jak juz mowilem gix ma 0.88.

Poza tym to co napisaliscie, mozna przeczytac juz w kazdym portalu od dawna, wiec co to za news. Znacznie ciekawszy bylby, gdyby te smieszne prospekty ktos odwazyl sie skrytykowac. Chodzi wlasnie o m.in. manipulacje przy podawaniu masy, mydlenie oczu masa gotowa do jazdy - bo przeciez standartem jest podawanie masy na sucho.

Natomiast fajnie, ze honda zeszla na ziemie z cenami. Teraz zaczyna sie prawdziwa konkurencja, z czego niewatpliwie powinnismy sie cieszyc :-)<br><hr>dame
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/3/2008, 13:00

r1 wazy tyle samo (177-sucha) i posiada więcej mocy (180 i 189 z dynamicznym doładowaniem) wiec stosunek mocy do masy musi mieć większy!<br><hr>aaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/3/2008, 15:51

W ostatnim numerze Bike jest porownanie nowego F-blade'a z nowym ZX10r, GSXR 1000 i R1. Wygrala Honda: Jet najlepszym motocyklem z tej czworki do uzytkowania na codzien. nie jest tak nastawiona na tor jak Zx10r czy R1 i szybsza w prowadzeniu od Suki. Polecam lekture...<br><hr>Qlfon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Co zmienic w amerykanskiej wersji CBR1000RR 2008

Postprzez waldmar1000 » 4/3/2008, 09:32

Bardzo powaznie planuje przywiezienie nowej CBR1000RR ze Stanow. Czy ktos sie orientuje czy i co trzeba zrobic w serwisie w Polsce, zeby moto uzytkowac w Polsce? Nie pytam o sprawy zwiazane z clem i transportem. Bardzo prosze konkretnie o tym, co trzeba zrobic, zeby moto chodzilo na polskim paliwie i ile to moze kosztowac. Oczywiscie w gre wchodzi tylko autoryzowany serwis, najchetniej w Warszawie.
waldmar1000
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/3/2008, 09:15

Postprzez Komentatorzy » 4/3/2008, 12:51

Komentatorzy napisał(a):O ile mi wiadomo nic nie trzeba zmieniać. Trzeba jedynie zmienić ustawienia licznika z mil na km i tyle. W niektórych stanach palą sie na stale kierunkowskazy (przynajmniej kiedyś tak było i widziałem takie cuda). Jesli tak będzie w tym egzemplarzu, ktory przywieziesz, to trzeba ewentualnie to zmienić. Poza tym japońce są za logiczni, aby robić coś specjalnie pod amerykanów w calach. Dlatego wszystko w tych maszynach jest zwymiarowane w naszych, logicznych, jedynie słusznych jednostkach metryczny i nie ma problemów z kluczami, częsciami i serwisem ;)<br><hr>Lovtza<br>
warto dodac, ze moto ze stanow nie bedzie mialo immobilizera i to moze stanowic pewien problem przy ubezpieczaniu - dowiedz sie ile elektronicznych zabezpieczen wymaga twoj ubezpieczyciel<br><hr>dame
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez waldmar1000 » 4/3/2008, 19:52

Komentatorzy napisał(a):
Komentatorzy napisał(a):O ile mi wiadomo nic nie trzeba zmieniać. Trzeba jedynie zmienić ustawienia licznika z mil na km i tyle. W niektórych stanach palą sie na stale kierunkowskazy (przynajmniej kiedyś tak było i widziałem takie cuda). Jesli tak będzie w tym egzemplarzu, ktory przywieziesz, to trzeba ewentualnie to zmienić. Poza tym japońce są za logiczni, aby robić coś specjalnie pod amerykanów w calach. Dlatego wszystko w tych maszynach jest zwymiarowane w naszych, logicznych, jedynie słusznych jednostkach metryczny i nie ma problemów z kluczami, częsciami i serwisem ;)<br><hr>Lovtza<br>
warto dodac, ze moto ze stanow nie bedzie mialo immobilizera i to moze stanowic pewien problem przy ubezpieczaniu - dowiedz sie ile elektronicznych zabezpieczen wymaga twoj ubezpieczyciel<br><hr>dame


To nie bedzie problemu z oktanami? Przeciez w Stanach to moto chodzi na paliwie premium 91. Co prawda czytalem, ze liczba oktanowa w przypadku samochodow jest jedynie rekomendowana i spokojnie mozna jezdzic na paliwie o najmniejszej liczbie oktan.
waldmar1000
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/3/2008, 09:15

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2008, 07:24

Komentatorzy napisał(a):O ile mi wiadomo nic nie trzeba zmieniać. Trzeba jedynie zmienić ustawienia licznika z mil na km i tyle. W niektórych stanach palą sie na stale kierunkowskazy (przynajmniej kiedyś tak było i widziałem takie cuda). Jesli tak będzie w tym egzemplarzu, ktory przywieziesz, to trzeba ewentualnie to zmienić. Poza tym japońce są za logiczni, aby robić coś specjalnie pod amerykanów w calach. Dlatego wszystko w tych maszynach jest zwymiarowane w naszych, logicznych, jedynie słusznych jednostkach metryczny i nie ma problemów z kluczami, częsciami i serwisem ;)<br><hr>Lovtza<br>
No i swiatla maja swiecace symetrycznie. Moze byc tak ze Pan od Przegladu sie tego czepi....<br><hr>Qlfon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2008, 01:51

Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać jak patrzę na nowego bladego. Wygląda beznadziejnie. <br><hr>Foggy1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/4/2008, 19:10

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać jak patrzę na nowego bladego. Wygląda beznadziejnie. <br><hr>Foggy1<br>
swięte slowa człówieku, ja gdy go zobaczyłem myslałem ze to jakas nowa nsr125 ....zero agresji, dupa wygląda jak doklejona na siłe z innego sprzęta, bolesna pomyłka!!! nie wiem skąd projektanci biorą towar ale zdecydowanie jest za mocny:-)). Blady nie żyje a model z 1992r pewnie sie w grobie przewraca..<br><hr>mietek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr