Zobacz wątek - <i>[Skutery Benelli]</i> Benelli Pepe 50
NAS Analytics TAG

[Skutery Benelli] Benelli Pepe 50

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2011, 22:29

Kupiłem takiego 2007 rok, koleś jak zobaczył od razu spodobał sie jemu i kupił sobie taki sam ale nówke (2010r). Dał 4 tys. z tym że kupił zwykłego Pepe a ja mam LX-a, niby to samo ale nie do końca. Swoim troszke już jeździłem swoim lx-em, kiedy koleś kupił swojego i sie nim przejechałem okazało sie że jest bardzo podsterowny, tzn. mam wrażenie że widełki przednie maką inny kąt w stosunku do ramy i trudniej nim manewrować. Gdzie można znaleźć takie szczegółowe dane na temat kąta nachylenia widełek itp. Bo jak koleś kupował nówke w salonie to dostał tylko instrukcję ale nie jest szczegółowa a ogólna. POzdro<br><hr>markos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/3/2011, 22:43

Komentatorzy napisał(a):skuter jest ładny i szybki Vmax 90 bez blokad <br><hr>młody<br>
Komentatorzy napisał(a):mój Vmax to 115 km/h na pepe<br><hr>fifi<br>
Powiedz tylko czy masz 50-tke czy też może wiekszą pojemność. A jeśli na 50-tce tyle wyciągnołeś to pochwal sie w jaki sposób, tzn. po zdjęciu jakich blokad i innych trickach. Sam z chęcią spróbuje czy tyle można wycisnąć z mojej 50-tki. Jak na razie to v-max 65 ale nie mam pojęcia czy cokolwiek w blokadach było grzebane bo skuter mam od pół roku.<br><hr>markos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/3/2011, 22:52

Komentatorzy napisał(a):Wcale nie jestem zadowolona. Oprócz tego, że jest ładny to co chwila mam z nim jakieś problemy. Dzień po zakupie zablokował się pływak w zbiorniku na olej i mimo iż był uzupełniony, cały czas się świecił. Następnie przetarł się kabel od migacza (przez co tylni migacz LEWY nie działał i nieświadomie niczego kontynuowałam jazdę dopóki „życzliwa” osoba wytknęła mi nieumiejętną jazdę bez użycia migacza) następnie padł prędkościomierz, (na liczniku jest ponad 1200 km). Nie wiem jak się miewają inne skutery, ale za te 5000 oczekiwałabym czegoś lepszego. Nie pominę jeszcze faktu, że po kilku dniach postoju ciężko się odpala, i nie ma przyspieszenia, dopóki silnik się nie nagrzeje (w przypadku przekręcenia manetki – gaśnie, kompletny muł). Poza tym ze względu na wysokie koła, środek ciężkości maszyny jest przesunięty wyżej i skuter nie jest stabilny (łatwo się wywrócić). Więc ja zakup tego skutera odmawiam! Chyba że ktoś chce go postawić sobie przed domem i popatrzeć względnie posiedzieć, bo tylko te cechy mogę uznać za plus. Pozdrawiam<br><hr>Aga<br>
Komentatorzy napisał(a):Aga, co ty pierdolisz?

Mam ten skuter od półtora roku (zrobiłem 6000+ km) i jak dotąd żadnej usterki. Jest świetny. Polecam.

Może Tobie trafił się wadliwy egzemplarz :P

Pozdro.<br><hr>eMaCeKa<br>
Może robią już podróbki? Ja kupiłem 3-latka z 16 000 km przebiegu jak na razie żadnych usterek itp. Daje swojemu w dupe ile wlezie a on dalej chodzi az sie dziwie. Bo jak padnie to zmieniam cylinder na 65 albo 70ccm ale dopóki chodzi sprawnie oryginał to nie zmieniam nic. Dziwny ten twój opis no ale cóż ...<br><hr>markos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/5/2011, 11:05

Komentatorzy napisał(a):skuter jest ładny i szybki Vmax 90 bez blokad <br><hr>młody<br>
Komentatorzy napisał(a):mój Vmax to 115 km/h na pepe<br><hr>fifi<br>
Komentatorzy napisał(a):Powiedz tylko czy masz 50-tke czy też może wiekszą pojemność. A jeśli na 50-tce tyle wyciągnołeś to pochwal sie w jaki sposób, tzn. po zdjęciu jakich blokad i innych trickach. Sam z chęcią spróbuje czy tyle można wycisnąć z mojej 50-tki. Jak na razie to v-max 65 ale nie mam pojęcia czy cokolwiek w blokadach było grzebane bo skuter mam od pół roku.<br><hr>markos<br>
50 i 115 ? Fantazja , 125 niekiedy przy tej swojej licznikowej prędkości ledwo zipie a prawda jest taka ,ze może jedzie ze 100-105<br><hr>lemio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2011, 18:42

Komentatorzy napisał(a):Koledzy,proszę o pomoc. Gdzie Pepe ma założone blokady?<br><hr>ceni<br>
blokada jest na króćcu łączącym wydech z silnikiem takie dwie rurki zaślepione one dławią spaliny a druga znajduje się w wariatorze jest to podkładka dystansowa<br><hr>largo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2011, 18:49

Komentatorzy napisał(a):Koledzy,proszę o pomoc. Gdzie Pepe ma założone blokady?<br><hr>ceni<br>
Komentatorzy napisał(a):Siema.

Benelli Pepe ma 2 blokady (łatwe do usunięcia). Pierwsza to blokada mocy na tłumiku (zwężka). Druga to blokada prędkości na wariatorze (tulejka).

Pozdrawiam<br><hr>Mack<br>
co do tulei zgodzę się ale nie ma zwężenia na wydechu na króćcu jest natomiast w tym miejscu znajdują się dwie rurki odchodzące od głównej rury obie są zaślepione i tworzą zawirowania w spalinach co powoduje dławienie spalin, co do wyciągnięcia tulejki jest to bardzo prosta sprawa odkręcasz dekiel odkręcasz wariator za wariatorem znajduje sie tulejka wyciągasz ją i skręcasz resztę razem i po problemie<br><hr>largo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2011, 12:14

Gdzie można kupić filtr powietrza do Benelli PJ PEPE????????<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2012, 10:27

Komentatorzy napisał(a):Koledzy,proszę o pomoc. Gdzie Pepe ma założone blokady?<br><hr>ceni<br>
Komentatorzy napisał(a):Siema.

Benelli Pepe ma 2 blokady (łatwe do usunięcia). Pierwsza to blokada mocy na tłumiku (zwężka). Druga to blokada prędkości na wariatorze (tulejka).

Pozdrawiam<br><hr>Mack<br>
Komentatorzy napisał(a):jak to zrobic<br><hr>mariusz<br>
wymienić kolanko na wydechu, z tego z zawirowaczem spalin, na łyse - bez. Najlepiej na serwisie autoryzowanym, koszt groszowy, potencjonometrem ładnie dokręcą i nie ma ryzyka że coś się spierdzieli.<br><hr>schlayer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2012, 10:41

2011 LX
+ design, w stylu retro przyciąga oczy.
+ na blokadach ma fajnego kopa
- średni schowek pod siedzeniem (kask nie wejdzie, ale torbę z zakupami idzie włożyć)
- kijowy dostęp do gaźnika (bez rozkręcania osłon/schowka ciężko o jakąkolwiek regulację)
+ jak na plastiki tragedii nie ma (byle kamyk nie rozwala osłon)
- hamulce tył - bęben = spowalniacz, nie hamulec; oba przy ponad 70km/h nie zapewniają wystarczającego bezpieczeństwa przy ostrym hamowaniu
+ duże koła, większy komfort jazdy niż na zwykłych piździkach
- wąskie papcie - strach wam w oczy na przymarzniętym deszczu i w piachu; przy ostrym hamowaniu łatwo wpadają w poślizg
+ lekki, łatwy w manewrowaniu
+/- ładny kuferek, ale większy kask wejdzie tylko na siłę.
+ ładne zegary
- lusterka stylowe, ale zapewniające tylko wystarczającą widoczność)
- brak wskaźnika poziomu paliwa (tylko dioda rezerwy, która u mnie akurat czasami szwankowała)
+ silniczek zrywny, ale łatwo się przegrzewa.
+ przedni reflektor, przyzwoicie oświetla drogę, na długich również (nie ma problemu z wiązką wycelowaną "w sufit" znaną z niektórych 50-tek).

U mnie pechowa jednostka napędowa, silnik po 2000 km często się przegrzewał i zalewał, mimo wizyt w paru różnych serwisach usterki nie udało się naprawić. Jesienią przy niższych temperaturach duży problem z odpaleniem (na elektryczny start nie było szans, tylko kop).

Łącznie 3,5k km, czeka na klienta.<br><hr>schlayer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/12/2012, 12:49

Boże - co to za skuter. Co 50 km w serwisie. Trzymajcie się z daleka!!!<br><hr>Maca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/11/2013, 22:32

witam
kupiłem benelli pepe 2007 ma przejechane 15 tys, nie ma ksiazki serwisowej ani instrukcji obslugi, kuzp o pierwszej przejazdzce przepaliły sie swiatła. Czy ma ktoś może instrukcje obsługi do benelli pepe?<br><hr>marek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2014, 21:46

Komentatorzy napisał(a):witam
kupiłem benelli pepe 2007 ma przejechane 15 tys, nie ma ksiazki serwisowej ani instrukcji obslugi, kuzp o pierwszej przejazdzce przepaliły sie swiatła. Czy ma ktoś może instrukcje obsługi do benelli pepe?<br><hr>marek<br>
Mam instrukcję , kupiłem takiego samego w tamtym roku , <br><hr>jarzab
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2014, 21:49

Komentatorzy napisał(a):Gdzie można kupić filtr powietrza do Benelli PJ PEPE????????<br><hr>Przemek <br>
też miałem ten problem bo mi pękł , w koncu oddałem do firmy spawającej plastik . <br><hr>jarzab
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2014, 22:05

Komentatorzy napisał(a):witam
kupiłem benelli pepe 2007 ma przejechane 15 tys, nie ma ksiazki serwisowej ani instrukcji obslugi, kuzp o pierwszej przejazdzce przepaliły sie swiatła. Czy ma ktoś może instrukcje obsługi do benelli pepe?<br><hr>marek<br>
<a href="http://www.benelli-scooters.de/pdf/BA_Benelli_Pepe.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.benelli-scooters.de/pdf/BA_Benelli_Pepe.pdf</a><br><hr>hesus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2016, 14:27

Czy benelli pepe ma blokade na gaźniku?<br><hr>Wojtas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2016, 14:27

Czy benelli pepe ma blokade na gaźniku?<br><hr>Wojtas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na gr