Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> BMW Test Camp - wrażenia na gorąco
NAS Analytics TAG

[Aktualności] BMW Test Camp - wrażenia na gorąco

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] BMW Test Camp - wrażenia na gorąco

Postprzez Åšcigacz » 31/1/2017, 17:23

Dyskusja na temat: BMW Test Camp - wrażenia na gorąco
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW Test Camp - wrażenia na gorąco
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 31/1/2017, 17:23

W BMW-Motorrad w roku 2017 bez emocji, bez nowości , gdyż nowością nie można nazwać "przeholowaną" z roku na rok 310-tkę. W zasadzie "pudrowanie" istniejących modeli. W biurze konstrukcyjnym BMW-Motorrad rządza księgowi...
<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 31/1/2017, 21:14

Komentatorzy napisał(a):W BMW-Motorrad w roku 2017 bez emocji, bez nowości , gdyż nowością nie można nazwać "przeholowaną" z roku na rok 310-tkę. W zasadzie "pudrowanie" istniejących modeli. W biurze konstrukcyjnym BMW-Motorrad rządza księgowi...
<br><hr>rami <br>
Za malo BMW w ofercie? 2 duze turystyki, 2 turystyczne enduro, 3 nakedy, turystyk klasy sredniej, supersport i 2 crossovery, przy czym jeden z pierdolnieciem. Do tego maxiskutery. W 2013 - 2014 przemeblowali kompletnie cala gama swoich bokserow, przez ostatnie 2 lata rozbudowali serie S1000 o dwa modele, do tego co roku unowoczesniaja po trochu prawie kazdy motocykl w ofercie, jako pierwsi wprowadzili sensowne oswietlenie LED, dzialajace quickshiftery i ABS na zakrety. To tyle gwoli ostatnich 2-3 lat.
Co robi Honda, Kawasaki, Suzuki? Przespali ostatnie 10 lat, dopiero teraz zaczynaja sie jakies konkretne zmiany. Yamaha jako jedyna wyniuchala skad w Europie wiatr wieje i swoja seria MT rozwalila system. Honda 10 lat probowala pozbyc sie shimmy w Pan European, Kawasaki okolo 2010 roku odkrylo ABS, a Suzuki to juz kpina, paleta w 2015 jak w 2005, dobrze ze przynjamniej odkryli wtrysk i wywalili gazniki.<br><hr>Motofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/2/2017, 11:47

Komentatorzy napisał(a):W BMW-Motorrad w roku 2017 bez emocji, bez nowości , gdyż nowością nie można nazwać "przeholowaną" z roku na rok 310-tkę. W zasadzie "pudrowanie" istniejących modeli. W biurze konstrukcyjnym BMW-Motorrad rządza księgowi...
<br><hr>rami <br>
Komentatorzy napisał(a):Za malo BMW w ofercie? 2 duze turystyki, 2 turystyczne enduro, 3 nakedy, turystyk klasy sredniej, supersport i 2 crossovery, przy czym jeden z pierdolnieciem. Do tego maxiskutery. W 2013 - 2014 przemeblowali kompletnie cala gama swoich bokserow, przez ostatnie 2 lata rozbudowali serie S1000 o dwa modele, do tego co roku unowoczesniaja po trochu prawie kazdy motocykl w ofercie, jako pierwsi wprowadzili sensowne oswietlenie LED, dzialajace quickshiftery i ABS na zakrety. To tyle gwoli ostatnich 2-3 lat.
Co robi Honda, Kawasaki, Suzuki? Przespali ostatnie 10 lat, dopiero teraz zaczynaja sie jakies konkretne zmiany. Yamaha jako jedyna wyniuchala skad w Europie wiatr wieje i swoja seria MT rozwalila system. Honda 10 lat probowala pozbyc sie shimmy w Pan European, Kawasaki okolo 2010 roku odkrylo ABS, a Suzuki to juz kpina, paleta w 2015 jak w 2005, dobrze ze przynjamniej odkryli wtrysk i wywalili gazniki.<br><hr>Motofan<br>
Jako osoba o rozległej wiedzy o branży motocykli również pod kątem produkcji/innowacji - podpisuje się w 100% pod powyższą opinią! Jest dokładnie tak jak kolega napisał.<br><hr>gt650r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/2/2017, 22:41

Komentatorzy napisał(a):W BMW-Motorrad w roku 2017 bez emocji, bez nowości , gdyż nowością nie można nazwać "przeholowaną" z roku na rok 310-tkę. W zasadzie "pudrowanie" istniejących modeli. W biurze konstrukcyjnym BMW-Motorrad rządza księgowi...
<br><hr>rami <br>
Komentatorzy napisał(a):Za malo BMW w ofercie? 2 duze turystyki, 2 turystyczne enduro, 3 nakedy, turystyk klasy sredniej, supersport i 2 crossovery, przy czym jeden z pierdolnieciem. Do tego maxiskutery. W 2013 - 2014 przemeblowali kompletnie cala gama swoich bokserow, przez ostatnie 2 lata rozbudowali serie S1000 o dwa modele, do tego co roku unowoczesniaja po trochu prawie kazdy motocykl w ofercie, jako pierwsi wprowadzili sensowne oswietlenie LED, dzialajace quickshiftery i ABS na zakrety. To tyle gwoli ostatnich 2-3 lat.
Co robi Honda, Kawasaki, Suzuki? Przespali ostatnie 10 lat, dopiero teraz zaczynaja sie jakies konkretne zmiany. Yamaha jako jedyna wyniuchala skad w Europie wiatr wieje i swoja seria MT rozwalila system. Honda 10 lat probowala pozbyc sie shimmy w Pan European, Kawasaki okolo 2010 roku odkrylo ABS, a Suzuki to juz kpina, paleta w 2015 jak w 2005, dobrze ze przynjamniej odkryli wtrysk i wywalili gazniki.<br><hr>Motofan<br>
BMW zdazylo sie solidnie wyspac w latach 80-tych i 90-tych, kiedy nie potrafili wyjsc z moca powyzej 100 KM przy okazji skutecznie lobbujac za ustawowymi ograniczeniami mocy dla wszystkich np w Niemczech i Francji. Dzieki nim wiekszosc dostepnych w Polsce klasykow to kastraty i osobiscie mam im to mocno za zle.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/2/2017, 09:37

Komentatorzy napisał(a):W BMW-Motorrad w roku 2017 bez emocji, bez nowości , gdyż nowością nie można nazwać "przeholowaną" z roku na rok 310-tkę. W zasadzie "pudrowanie" istniejących modeli. W biurze konstrukcyjnym BMW-Motorrad rządza księgowi...
<br><hr>rami <br>
Komentatorzy napisał(a):Za malo BMW w ofercie? 2 duze turystyki, 2 turystyczne enduro, 3 nakedy, turystyk klasy sredniej, supersport i 2 crossovery, przy czym jeden z pierdolnieciem. Do tego maxiskutery. W 2013 - 2014 przemeblowali kompletnie cala gama swoich bokserow, przez ostatnie 2 lata rozbudowali serie S1000 o dwa modele, do tego co roku unowoczesniaja po trochu prawie kazdy motocykl w ofercie, jako pierwsi wprowadzili sensowne oswietlenie LED, dzialajace quickshiftery i ABS na zakrety. To tyle gwoli ostatnich 2-3 lat.
Co robi Honda, Kawasaki, Suzuki? Przespali ostatnie 10 lat, dopiero teraz zaczynaja sie jakies konkretne zmiany. Yamaha jako jedyna wyniuchala skad w Europie wiatr wieje i swoja seria MT rozwalila system. Honda 10 lat probowala pozbyc sie shimmy w Pan European, Kawasaki okolo 2010 roku odkrylo ABS, a Suzuki to juz kpina, paleta w 2015 jak w 2005, dobrze ze przynjamniej odkryli wtrysk i wywalili gazniki.<br><hr>Motofan<br>
Jeszcze tylko poprawią sprzęgła, silniki i elektronikę a staną w jednym szeregu z Hondą, Yamahą i Suzuki.<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê