Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Ducati 1299 Panigale S tylko...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Ducati 1299 Panigale S tylko...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Ducati 1299 Panigale S tylko...

Postprzez Ścigacz » 16/1/2015, 13:08

Dyskusja na temat: Ducati 1299 Panigale S tylko minimalnie wolniejsze od motocykla WSBK
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati 1299 Panigale S tylko minimalnie wolniejsze od motocykla WSBK
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 16/1/2015, 13:08

Rozumiem, że patrzył w lusterka czy go coś nie wyprzedza a przed zakrętami włączał kierunkowskazy i stąd te 4 sek. różnicy ?<br><hr>GRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2015, 17:10

rekord tego toru to 1:21 ustalony dla F1 przez Romain Grosjean. Dla motogp - rok 2013, 1:47- Dani Pedrosa na motocyklu HONDA. W 2014 najgorszy czas -23 miejsce Michel Fabrizio (ART) 1’53.116 . Czyli to wspaniale Ducati Panigale przyjechaloby w stawce 2 sekundy po ostatnim motocyklu w wyscigu - zatem w wersji fabrycznej-drogowej nie ma zadnych szans na podjecie rywalizacji.
Jaki z tego moral? Kazde dane wygladaja inaczej zaleznie od tego jak sie je przedstawi.<br><hr>ChaoticBiker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2015, 17:58

Komentatorzy napisał(a):rekord tego toru to 1:21 ustalony dla F1 przez Romain Grosjean. Dla motogp - rok 2013, 1:47- Dani Pedrosa na motocyklu HONDA. W 2014 najgorszy czas -23 miejsce Michel Fabrizio (ART) 1’53.116 . Czyli to wspaniale Ducati Panigale przyjechaloby w stawce 2 sekundy po ostatnim motocyklu w wyscigu - zatem w wersji fabrycznej-drogowej nie ma zadnych szans na podjecie rywalizacji.
Jaki z tego moral? Kazde dane wygladaja inaczej zaleznie od tego jak sie je przedstawi.<br><hr>ChaoticBiker<br>
Udajesz, że jesteś idiotą, czy się mocno starasz?? jak można porównywać f1, konstrukcja za biliony oiro, motocykle motogp i tego typu rzeczy to seryjnie produkowanego motocykla, który już za nieco ponad 100 tysi możesz sobie kupić?? to są prototypy nie dopuszczone do ruchu publicznego, a poza tym są potwornie drogie i poza aukcjami typu jakis zespół upada i sprzedaje jako atrakcję swój motocykl (prototyp) to nie ma szans na kupno czegoś takiego. Nawiązanie do czasu Haydena było tylko i wyłącznie pokazaniem potencjału sprzętu.
Druga sprawa proszę pokaż mi motocykl fabryczno-drogowy, który miałby jakiekolwiek szanse na rywalizację?? kupując drogową hondę cbr 1000 rr otrzymujesz kotleta, który poza mocnym średnim zakresem obrotów i przyzwoitym prowadzeniem w zakrętach oraz mocnych wyjściach z zakrętu nie oferuje nic więcej. Co on ma wspólnego z prototypem, który ma silnik V4 i jest naszpikowany elektroniką? przecież cbr ma silnik rzędowy. Przykładowa honda jest daleko w d*** za rywalami i producent ma generalnie gdzieś klientów, wyścig zbrojeń po prostu przechodzi im koło nosa, podobnie jak Suzuki, dodało ABS i klękajcie narody. Na całe szczęście coś się dzieje w innych stajniach (czy. fabryczne motocykle typu BMW s1000rr, nowa R1, zmiany w ducati).<br><hr>Inny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2015, 13:09

Komentatorzy napisał(a):rekord tego toru to 1:21 ustalony dla F1 przez Romain Grosjean. Dla motogp - rok 2013, 1:47- Dani Pedrosa na motocyklu HONDA. W 2014 najgorszy czas -23 miejsce Michel Fabrizio (ART) 1’53.116 . Czyli to wspaniale Ducati Panigale przyjechaloby w stawce 2 sekundy po ostatnim motocyklu w wyscigu - zatem w wersji fabrycznej-drogowej nie ma zadnych szans na podjecie rywalizacji.
Jaki z tego moral? Kazde dane wygladaja inaczej zaleznie od tego jak sie je przedstawi.<br><hr>ChaoticBiker<br>
Komentatorzy napisał(a):Udajesz, że jesteś idiotą, czy się mocno starasz?? jak można porównywać f1, konstrukcja za biliony oiro, motocykle motogp i tego typu rzeczy to seryjnie produkowanego motocykla, który już za nieco ponad 100 tysi możesz sobie kupić?? to są prototypy nie dopuszczone do ruchu publicznego, a poza tym są potwornie drogie i poza aukcjami typu jakis zespół upada i sprzedaje jako atrakcję swój motocykl (prototyp) to nie ma szans na kupno czegoś takiego. Nawiązanie do czasu Haydena było tylko i wyłącznie pokazaniem potencjału sprzętu.
Druga sprawa proszę pokaż mi motocykl fabryczno-drogowy, który miałby jakiekolwiek szanse na rywalizację?? kupując drogową hondę cbr 1000 rr otrzymujesz kotleta, który poza mocnym średnim zakresem obrotów i przyzwoitym prowadzeniem w zakrętach oraz mocnych wyjściach z zakrętu nie oferuje nic więcej. Co on ma wspólnego z prototypem, który ma silnik V4 i jest naszpikowany elektroniką? przecież cbr ma silnik rzędowy. Przykładowa honda jest daleko w d*** za rywalami i producent ma generalnie gdzieś klientów, wyścig zbrojeń po prostu przechodzi im koło nosa, podobnie jak Suzuki, dodało ABS i klękajcie narody. Na całe szczęście coś się dzieje w innych stajniach (czy. fabryczne motocykle typu BMW s1000rr, nowa R1, zmiany w ducati).<br><hr>Inny<br>
Wszystko pięknie ładnie, aaaaaleeee.... WSBK to kategoria, w której mogą startować WYŁĄCZNIE motocykle produkowane SERYJNIE. Co za tym idzie Panigale wykręciło czas gorszy o 4 sekundy niż mistrz MotoGP dosiadający (może nie do końca, ale w 90% - mam na myśli sprytne obchodzenie zasad FIM) seryjnego motocykla. W takim świetle widać, że nowe Panigale wcale taką rewolucją w projektowaniu nie jest :) Tym bardziej, żę 4 sekundy w wyścigach motocykli to przepaść. Potencjał ten sprzęt ma, ale nie tak wielki jak Ci się wydaje, zwłaszcza że to 1300cc (a więc odpadają starty na tym w WSBK) :D<br><hr>TakiInny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2015, 22:56

Komentatorzy napisał(a):rekord tego toru to 1:21 ustalony dla F1 przez Romain Grosjean. Dla motogp - rok 2013, 1:47- Dani Pedrosa na motocyklu HONDA. W 2014 najgorszy czas -23 miejsce Michel Fabrizio (ART) 1’53.116 . Czyli to wspaniale Ducati Panigale przyjechaloby w stawce 2 sekundy po ostatnim motocyklu w wyscigu - zatem w wersji fabrycznej-drogowej nie ma zadnych szans na podjecie rywalizacji.
Jaki z tego moral? Kazde dane wygladaja inaczej zaleznie od tego jak sie je przedstawi.<br><hr>ChaoticBiker<br>
Komentatorzy napisał(a):Udajesz, że jesteś idiotą, czy się mocno starasz?? jak można porównywać f1, konstrukcja za biliony oiro, motocykle motogp i tego typu rzeczy to seryjnie produkowanego motocykla, który już za nieco ponad 100 tysi możesz sobie kupić?? to są prototypy nie dopuszczone do ruchu publicznego, a poza tym są potwornie drogie i poza aukcjami typu jakis zespół upada i sprzedaje jako atrakcję swój motocykl (prototyp) to nie ma szans na kupno czegoś takiego. Nawiązanie do czasu Haydena było tylko i wyłącznie pokazaniem potencjału sprzętu.
Druga sprawa proszę pokaż mi motocykl fabryczno-drogowy, który miałby jakiekolwiek szanse na rywalizację?? kupując drogową hondę cbr 1000 rr otrzymujesz kotleta, który poza mocnym średnim zakresem obrotów i przyzwoitym prowadzeniem w zakrętach oraz mocnych wyjściach z zakrętu nie oferuje nic więcej. Co on ma wspólnego z prototypem, który ma silnik V4 i jest naszpikowany elektroniką? przecież cbr ma silnik rzędowy. Przykładowa honda jest daleko w d*** za rywalami i producent ma generalnie gdzieś klientów, wyścig zbrojeń po prostu przechodzi im koło nosa, podobnie jak Suzuki, dodało ABS i klękajcie narody. Na całe szczęście coś się dzieje w innych stajniach (czy. fabryczne motocykle typu BMW s1000rr, nowa R1, zmiany w ducati).<br><hr>Inny<br>
Co do cbr 1000rr:
"Perfomance bikes" z maja 2014 orzekł ,że jest ona lepsza niż zx-10r .to samo pózniej stwierdzili redaktorzy "Motorrada".Również w Motormanii cbr zebrał bardzo dobre noty.
We wszystkich przypadkach testowana była wersja SP.Wynika z tego,że Honda nie jest tak daleko jak się wydaje.
Trzymaj się faktów a nie własnych projekcji.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr