[Honda CBR250R] Honda CBR250R - radość w przystępnej.
Ładnie, pięknie, super ta Honda! ale nie na polskim rynku gdzie królują 15 letnie GS'y i GPZ'y. Z całym szacunkiem dla tych maszyn oczywiście. Nowe 250-ki przeznaczone są raczej na rynki, gdzie ludzie po pierwsze nie marudzą, że za mało HP, i że za tę cenę będzie miał 8 letnią cebrę od funfla, a to, to się znudzi po sezonie. Sporo komentarzy na temat 250-ek to, że małe i nie nadaje się do podróży. No kurde sami globtroterzy! Większość po prostu ma zbyt wysokie wymagania w porównaniu do zasobności portfela i potem biorą się te wszystkie rr1000 na allegro, gdzie olej nie wymieniany był od zmiany właściciela.<br><hr>streethawk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No 6,5 to i mój Bandit 1200 nie pali.Komentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>Marcinnnn<br>Komentatorzy napisał(a):Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Pewnie tak jak wspomniana przeze mnie Honda jest nie do kupienia w Europie. Popraw mnie jeśli się mylę.
Pozdro<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):No niestety nie jest, a szkoda bo bije na głowę inne 250cc<br><hr>mkmk<br>Komentatorzy napisał(a):Raczej nie. Spalanie według użytkowników z dalekiego wschodu (w krajach, gdzie na większe maszyny są nałożone wysokie podatki) wynosi około 6,5l/100km. A raczej właśnie o niskie spalanie chodzi w motocyklach klasy 250cc. Dodam jeszcze, że chyba to w Tajlandii, jeśli mnie pamięć nie myli, ludzie potrafią zamontować turbinę do właśnie motocykli o pojemności 250cc, ze względu na wspomniany podatek.<br><hr>Dominik<br>
<a href="http://www.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/ban-spece.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/ban-spece.html</a>
Jak widac pali nieco ponad 2l/200km<br><hr>marcinnn
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
2l/100km w maszynie kręcącej ponad 16000rpm? Niemożliwe do osiągnięcia. Zagraniczni użytkownicy (moto mało popularne u nas) deklarują spalanie na poziomie 5,5-6,5l/100km. Sam posiadam EL 250 i wiem ile potrafią spalić wysokoobrotowe ćwiartki.<br><hr>DominikKomentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>Marcinnnn<br>Komentatorzy napisał(a):Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Pewnie tak jak wspomniana przeze mnie Honda jest nie do kupienia w Europie. Popraw mnie jeśli się mylę.
Pozdro<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):No niestety nie jest, a szkoda bo bije na głowę inne 250cc<br><hr>mkmk<br>Komentatorzy napisał(a):Raczej nie. Spalanie według użytkowników z dalekiego wschodu (w krajach, gdzie na większe maszyny są nałożone wysokie podatki) wynosi około 6,5l/100km. A raczej właśnie o niskie spalanie chodzi w motocyklach klasy 250cc. Dodam jeszcze, że chyba to w Tajlandii, jeśli mnie pamięć nie myli, ludzie potrafią zamontować turbinę do właśnie motocykli o pojemności 250cc, ze względu na wspomniany podatek.<br><hr>Dominik<br>Komentatorzy napisał(a):No 6,5 to i mój Bandit 1200 nie pali.
<a href="http://www.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/ban-spece.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/ban-spece.html</a>
Jak widac pali nieco ponad 2l/200km<br><hr>marcinnn<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jedno pytanie do autora
Czym wg kolegi różni się kobieta od dziewczyny, skoro kolega różnicuje te dwa określenia w artykule? Bo przecież każda koieta jest dziewczyną i każda dziewczyna jest kobietą.<br><hr>dziecko
Czym wg kolegi różni się kobieta od dziewczyny, skoro kolega różnicuje te dwa określenia w artykule? Bo przecież każda koieta jest dziewczyną i każda dziewczyna jest kobietą.<br><hr>dziecko
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
człowieku, możesz opowiadać całą "historię" powstawania chińskiej "motoryzacji" zaczynając od genezy powstania chińskiego muru , division wygląda lepiej i tyle, a z czego jest zrobiony i jak - to temat na doktorat który z twoim zacięciem i doświadczeniem mógłbyś popełnić, tylko kogo to będzie interesowało.<br><hr>hansKomentatorzy napisał(a):nie podoba mi sie. chodzi jak zipp. to nawet division ladniejszy jest. jeden cylinder juz mi smierdzi chinami. mogli wsadzic normalną r2 i po dwa zawory na cylinder bez kombinowania, jedynie pomysł z przesunięciem osi cylindra trafiony i zegar moze byc. paskudne malowanie i felgi, furory to nie zrobi<br><hr>zxr<br>Komentatorzy napisał(a):Z całym szacunkiem dla Twojego motoryzacyjnego "patriotyzmu" ale, że tak powiem... z czym do ludzi. Pomijając fakt,że Romet to w ogóle czysta chińszczyzna w całej komunistycznej okazałości, a dizajn to spełnienie marzeń o concept bike'u rodem z lat 70/80 XXw. Ten "ruszt" na plastikach dowodzi, że projektanci ewidentnie zapatrzyli się na Ferrari Testarossę, a zadupek jakby poklejony z kawałków płyty paździerzowej. Kicz. Poza tym dochodzi jeszcze takie coś jak sprawa supportu. Ja bym nie zaufał firmie, która w branży motoryzacyjnej działa od kilku lat i zajmuje się jedynie dystrybucją nie swoich produktów. Tak jakby miała zamiar "umyć" ręce zaraz po sprzedaniu motocykla.<br><hr>sergio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od lutego jestem posiadaczem tej maszynerii tyle tylko ze umnie ona kosztuje 10kpln a nie 16
Gwarantuje ze w gestym ruchu miejskim zadna 600 czy 1000 mnie nie dogoni ! NIE MA SZANS ! Dla jasnosci mowie o duzym miescie i gestym ruchu - jak np. Bangkok, Singapur, Kuala Lumpur a nie jakiejs prowincjonalnej Warszawie w ktorej prawdziwego korka nigdy nie widzialem ...<br><hr>MK

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za przeproszeniem, ale pier*** głupoty.. <br><hr>KoramKomentatorzy napisał(a):Od lutego jestem posiadaczem tej maszynerii tyle tylko ze umnie ona kosztuje 10kpln a nie 16Gwarantuje ze w gestym ruchu miejskim zadna 600 czy 1000 mnie nie dogoni ! NIE MA SZANS ! Dla jasnosci mowie o duzym miescie i gestym ruchu - jak np. Bangkok, Singapur, Kuala Lumpur a nie jakiejs prowincjonalnej Warszawie w ktorej prawdziwego korka nigdy nie widzialem ...<br><hr>MK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie bardzo wiem deb**** na jakiej podstawie tak twierdzisz. Ja na tej ze widze to codziennie na ulicy jak wieksze maszyny zostaja miedzy samochodami bo sie nie mieszcza albo sie sa w stanie sie zlamac bo sa za dlugie...<br><hr>MKKomentatorzy napisał(a):Od lutego jestem posiadaczem tej maszynerii tyle tylko ze umnie ona kosztuje 10kpln a nie 16Gwarantuje ze w gestym ruchu miejskim zadna 600 czy 1000 mnie nie dogoni ! NIE MA SZANS ! Dla jasnosci mowie o duzym miescie i gestym ruchu - jak np. Bangkok, Singapur, Kuala Lumpur a nie jakiejs prowincjonalnej Warszawie w ktorej prawdziwego korka nigdy nie widzialem ...<br><hr>MK<br>
Komentatorzy napisał(a):Za przeproszeniem, ale pier*** głupoty.. <br><hr>Koram<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
...chyba kobieta np.: po 30 nie zgodziłaby się ze stwierdzeniem, że jest to samą niedojrzała dziewczyna jaką była w wieku lat nastu...<br><hr>niki.nnKomentatorzy napisał(a):Jedno pytanie do autora
Czym wg kolegi różni się kobieta od dziewczyny, skoro kolega różnicuje te dwa określenia w artykule? Bo przecież każda koieta jest dziewczyną i każda dziewczyna jest kobietą.<br><hr>dziecko<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spalanie to 3,5 max 4 przy dynamicznej jezdzie ale nie pod czerwone pole. Wiem bo mam to moto. Poczytaj forum CBR 250R to miedzynarodowe.<br><hr>Bart UKKomentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>Marcinnnn<br>Komentatorzy napisał(a):Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Pewnie tak jak wspomniana przeze mnie Honda jest nie do kupienia w Europie. Popraw mnie jeśli się mylę.
Pozdro<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):No niestety nie jest, a szkoda bo bije na głowę inne 250cc<br><hr>mkmk<br>Komentatorzy napisał(a):Raczej nie. Spalanie według użytkowników z dalekiego wschodu (w krajach, gdzie na większe maszyny są nałożone wysokie podatki) wynosi około 6,5l/100km. A raczej właśnie o niskie spalanie chodzi w motocyklach klasy 250cc. Dodam jeszcze, że chyba to w Tajlandii, jeśli mnie pamięć nie myli, ludzie potrafią zamontować turbinę do właśnie motocykli o pojemności 250cc, ze względu na wspomniany podatek.<br><hr>Dominik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tez posiadam CBR 250R. Spalanie 3,5 litra potwierdzone (jak sie nie ciagnie pod czerwone pole) Moment wysoki juz przy 6 tys.
Bardzo lekkie moto, niektorzy mowia ze za lekkie, jak dla mnie GIT i mam zamiar je jeszcze odchudzic : wydech LeoVince dedykowany do tej cebry pozwala zrzucic 6 kilo masy i oczywiscie daje ok 2 km wiecej i lepszy dzwiek. Ja mam 68 kg i smigam czasem z kobieta (50 kg) i moto ladnie daje rade. Grunt to jechac w okolicy max momentu (max jest ok 7000 rpm) Koniecznie zmienic opony na lepsze, bo te (takie same ale szersze jak w Kawce 250R, sa tragiczne na mokrym). PLUSY singla: spalanie, moment, dzwiek, prostota (kto remontuje rzedowe 4 ? a tu nawet jak nie dojdzie do 100 000 to remont da nowy silnik i jest wzglednie tani i prosty, nie trzeba od razu zlomowac moto czy szukac nowego silnika) Prostota to bardzo istotna rzecz. Za pare lat jak ceny paliw beda jeszcze 30 % wyzsze ludzie docenia jeszcze bardziej ten sprzet. TO HONDA<br><hr>BART UK
Bardzo lekkie moto, niektorzy mowia ze za lekkie, jak dla mnie GIT i mam zamiar je jeszcze odchudzic : wydech LeoVince dedykowany do tej cebry pozwala zrzucic 6 kilo masy i oczywiscie daje ok 2 km wiecej i lepszy dzwiek. Ja mam 68 kg i smigam czasem z kobieta (50 kg) i moto ladnie daje rade. Grunt to jechac w okolicy max momentu (max jest ok 7000 rpm) Koniecznie zmienic opony na lepsze, bo te (takie same ale szersze jak w Kawce 250R, sa tragiczne na mokrym). PLUSY singla: spalanie, moment, dzwiek, prostota (kto remontuje rzedowe 4 ? a tu nawet jak nie dojdzie do 100 000 to remont da nowy silnik i jest wzglednie tani i prosty, nie trzeba od razu zlomowac moto czy szukac nowego silnika) Prostota to bardzo istotna rzecz. Za pare lat jak ceny paliw beda jeszcze 30 % wyzsze ludzie docenia jeszcze bardziej ten sprzet. TO HONDA<br><hr>BART UK
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam ta maszynę od dwóch tygodni. Muszę powiedzieć, że wad ma mało, a zalet dużo. W chwili obecnej z racji tego, że to nówka nie kręcę wysoko (max 7 rpm) spalanie wyszło mi 2,8 l/100 km. Dla mnie to rewelacja. Siedzisko bardzo wygodne, wygodna pozycja za kierownicą mimo tego że to ścigant - ręce nie drętwieją. Ja mimo179 i 90 kg znajduje sie za sterami bez problemu - ergonomia jest super. Zegary czytelne mimo "ciekłokrystalika" nawet w największe słońce wszystko widać
Jako wady mogę zaliczyć dźwięk maszyny przypominający pracę maxi-skutera, no i trochę mało mocy. Ale jak skończy się "docieranie" to odkręca na maxa i wtedy się zobaczy. Wadą mogę też nazwać trudne obsługiwanie guzika mode. W czasie jazdy jest to w sumie niemożliwe, bez poświecenia 80% uwagi na nim. Po prostu lepiej stanąć.
Aaaa .....jak chcecie nówkę, to w salonie warto się targować, ja za swoją dałem mniej, niż niektórzy roczną używkę wystawiają i jeszcze kufer dorzucili!!<br><hr>tomjag
Jako wady mogę zaliczyć dźwięk maszyny przypominający pracę maxi-skutera, no i trochę mało mocy. Ale jak skończy się "docieranie" to odkręca na maxa i wtedy się zobaczy. Wadą mogę też nazwać trudne obsługiwanie guzika mode. W czasie jazdy jest to w sumie niemożliwe, bez poświecenia 80% uwagi na nim. Po prostu lepiej stanąć.
Aaaa .....jak chcecie nówkę, to w salonie warto się targować, ja za swoją dałem mniej, niż niektórzy roczną używkę wystawiają i jeszcze kufer dorzucili!!<br><hr>tomjag
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli tak twierdzisz, to niestety nie znasz kobiet, a określenie dziewczyna wcale nie świadczy, że ktoś patrzy na Ciebie jak na niedojrzałą małolatę<br><hr>aniaKomentatorzy napisał(a):Jedno pytanie do autora
Czym wg kolegi różni się kobieta od dziewczyny, skoro kolega różnicuje te dwa określenia w artykule? Bo przecież każda koieta jest dziewczyną i każda dziewczyna jest kobietą.<br><hr>dziecko<br>Komentatorzy napisał(a):...chyba kobieta np.: po 30 nie zgodziłaby się ze stwierdzeniem, że jest to samą niedojrzała dziewczyna jaką była w wieku lat nastu...<br><hr>niki.nn<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Problem jest gdzie indziej, Honda, Kawa, Suzi, Yama, olali klientów szukających niskich pojemności oferując same duże, więc tę lukę wypełniły tanie marki, innymi słowy konkurencja z innych krajów Azjatyckich. Japończycy obudzili się z przysłowiową ręką w nocniku i teraz na siłę próbują odzyskać rynek, tyle że cenowo są nadal za wysoko<br><hr>alaKomentatorzy napisał(a):Ładnie, pięknie, super ta Honda! ale nie na polskim rynku gdzie królują 15 letnie GS'y i GPZ'y. Z całym szacunkiem dla tych maszyn oczywiście. Nowe 250-ki przeznaczone są raczej na rynki, gdzie ludzie po pierwsze nie marudzą, że za mało HP, i że za tę cenę będzie miał 8 letnią cebrę od funfla, a to, to się znudzi po sezonie. Sporo komentarzy na temat 250-ek to, że małe i nie nadaje się do podróży. No kurde sami globtroterzy! Większość po prostu ma zbyt wysokie wymagania w porównaniu do zasobności portfela i potem biorą się te wszystkie rr1000 na allegro, gdzie olej nie wymieniany był od zmiany właściciela.<br><hr>streethawk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam,mam pytanie ile w salonie kosztuje taka nowka? Bo przymierzam sie do kupna jej:D.Komentatorzy napisał(a):Mam ta maszynę od dwóch tygodni. Muszę powiedzieć, że wad ma mało, a zalet dużo. W chwili obecnej z racji tego, że to nówka nie kręcę wysoko (max 7 rpm) spalanie wyszło mi 2,8 l/100 km. Dla mnie to rewelacja. Siedzisko bardzo wygodne, wygodna pozycja za kierownicą mimo tego że to ścigant - ręce nie drętwieją. Ja mimo179 i 90 kg znajduje sie za sterami bez problemu - ergonomia jest super. Zegary czytelne mimo "ciekłokrystalika" nawet w największe słońce wszystko widać
Jako wady mogę zaliczyć dźwięk maszyny przypominający pracę maxi-skutera, no i trochę mało mocy. Ale jak skończy się "docieranie" to odkręca na maxa i wtedy się zobaczy. Wadą mogę też nazwać trudne obsługiwanie guzika mode. W czasie jazdy jest to w sumie niemożliwe, bez poświecenia 80% uwagi na nim. Po prostu lepiej stanąć.
Aaaa .....jak chcecie nówkę, to w salonie warto się targować, ja za swoją dałem mniej, niż niektórzy roczną używkę wystawiają i jeszcze kufer dorzucili!!<br><hr>tomjag<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W zależności od wersji i rocznika od 17600 do 20500<br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):Mam ta maszynę od dwóch tygodni. Muszę powiedzieć, że wad ma mało, a zalet dużo. W chwili obecnej z racji tego, że to nówka nie kręcę wysoko (max 7 rpm) spalanie wyszło mi 2,8 l/100 km. Dla mnie to rewelacja. Siedzisko bardzo wygodne, wygodna pozycja za kierownicą mimo tego że to ścigant - ręce nie drętwieją. Ja mimo179 i 90 kg znajduje sie za sterami bez problemu - ergonomia jest super. Zegary czytelne mimo "ciekłokrystalika" nawet w największe słońce wszystko widać
Jako wady mogę zaliczyć dźwięk maszyny przypominający pracę maxi-skutera, no i trochę mało mocy. Ale jak skończy się "docieranie" to odkręca na maxa i wtedy się zobaczy. Wadą mogę też nazwać trudne obsługiwanie guzika mode. W czasie jazdy jest to w sumie niemożliwe, bez poświecenia 80% uwagi na nim. Po prostu lepiej stanąć.
Aaaa .....jak chcecie nówkę, to w salonie warto się targować, ja za swoją dałem mniej, niż niektórzy roczną używkę wystawiają i jeszcze kufer dorzucili!!<br><hr>tomjag<br>Komentatorzy napisał(a):Witam,mam pytanie ile w salonie kosztuje taka nowka? Bo przymierzam sie do kupna jej:D.<br><hr>kubek0122<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja dałem z kufrem centralnym i z uchwytem 16100. Kupiona w sierpniu 2012 model z 2012.<br><hr>tomjagKomentatorzy napisał(a):hej tomjag - ile dałeś z swoją cbr-ke?
<br><hr>maniek992<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziekuje:-) .Lewa!:)<br><hr>kubek0122Komentatorzy napisał(a):Mam ta maszynę od dwóch tygodni. Muszę powiedzieć, że wad ma mało, a zalet dużo. W chwili obecnej z racji tego, że to nówka nie kręcę wysoko (max 7 rpm) spalanie wyszło mi 2,8 l/100 km. Dla mnie to rewelacja. Siedzisko bardzo wygodne, wygodna pozycja za kierownicą mimo tego że to ścigant - ręce nie drętwieją. Ja mimo179 i 90 kg znajduje sie za sterami bez problemu - ergonomia jest super. Zegary czytelne mimo "ciekłokrystalika" nawet w największe słońce wszystko widać
Jako wady mogę zaliczyć dźwięk maszyny przypominający pracę maxi-skutera, no i trochę mało mocy. Ale jak skończy się "docieranie" to odkręca na maxa i wtedy się zobaczy. Wadą mogę też nazwać trudne obsługiwanie guzika mode. W czasie jazdy jest to w sumie niemożliwe, bez poświecenia 80% uwagi na nim. Po prostu lepiej stanąć.
Aaaa .....jak chcecie nówkę, to w salonie warto się targować, ja za swoją dałem mniej, niż niektórzy roczną używkę wystawiają i jeszcze kufer dorzucili!!<br><hr>tomjag<br>Komentatorzy napisał(a):Witam,mam pytanie ile w salonie kosztuje taka nowka? Bo przymierzam sie do kupna jej:D.<br><hr>kubek0122<br>
Komentatorzy napisał(a):W zależności od wersji i rocznika od 17600 do 20500<br><hr>Paweł<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości