[skutery] Yamaha TZR 50 – najmniejsza...
Witam:)Ma 32 lata i chciałbym kupic taka yamache!Czy nie Jestem za stary???No i Jak Bede wyglądał na tym motorze!Pozdrawiam<br><hr>Bartek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakiś chyba żart sobie robisz -od razu widac ze 32 lat nie masz tylko coś koło 15 i się zbijasz. Co do wieku jak juz jestesmy to yamaha jest dla każdego<br><hr>JAroKomentatorzy napisał(a):Witam:)Ma 32 lata i chciałbym kupic taka yamache!Czy nie Jestem za stary???No i Jak Bede wyglądał na tym motorze!Pozdrawiam<br><hr>Bartek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bo mi się r1 bardziej podoba a tak w ogóle to cena nie gra roli<br><hr>kubaKomentatorzy napisał(a):witam mam wie ktoś może gdzie można dostać sportowy moduł do yamahy tzr 50 2007 rok???? z góry dzięki<br><hr>borsuk147<br>Komentatorzy napisał(a):sory ze sie wwalam ale czy da sie wlozyc silnik tzr do r1 lub r6 lub r125<br><hr>kuba<br>Komentatorzy napisał(a):Tak jest to mozliwe po przerobieniu mocowań. Tylko cię to nie ustawia bo przekwalifikowanie motoru jest niezbyt tanie. Poza tym tzr-ka to najładniejsza 50-ka w swojej klasie ;P Wiec po co chcesz wkładać ją do r1??? Będzie strasznie duża inwestycja - kupno r1 następnie przerobienie mocowań, wyprowadzenie wydechu, podciagniecie całej elektryki!!!!! I już masz 20k + conajmniej 500 zł za elektrykę bo sam nie zrobisz, następnie musisz zafundować kuracje odchudzajacą dla motoru bo r1 ka waży ponad 200 kilo a tzrka tylko 130 więc musisz albo wyżyłować silnik albo odchudzić motor. Co więcej tzr bo tuningu optycznym i delikatnym mechanicznym (np zespawanie tłumika r6-ki w starej budzie do dyfuzora np polini dla tzr i jest ponoć fajny efekt takiego połączenia dużego tłumika i sportowego dyfuzora) jest o wiele lepsza niz r125 ;P (porównam r 125 rozblokowana idzie 130 a tzr idzie 110 ;P więc masz do wyboru różne sportowe cylki polecam osobiście 50ccm bo nie przeciążasz wału, tuningowe wydechy, filtry i masę innych części że jak podrasujesz tzr to idzie 150 i na 1 czy 2 idzie na koło ;P bo wyciśnij z silnika 20 koni przy masie 130 kilo to efekt oprzy silniku wysokoobrotowym masz efekt lepszy niż cegły r125 która jest czterosuwem i juz nie ma tylu czesci do niej ;P)<br><hr>Jaro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To sobie r1 kup i nie kombinuj. Bo to co mówisz to bezsensowne jest - bo się bardziej podoba - jeżeli nie szkoda ci 30 000 PLn (minimum oczywiście) wywalic w błoto to twoja sprawa. ja jestem szczęśliwcem który ma tzr50 w nowej budzie i jestem szczęśliwy. Ładna jest, stylowa i bardziej zrywna od tego co ty będziesz robić. Z resztą jak sprzęgniesz zębatkę od r1 z silnikiem tzr 50 (moze sprzegniesz ale żywotnosć zestawu to 3 tyś km to max!!!! i v max to będzie jakieś 60 km/h na full rozblokowaniu z wiatrem w plecy - inna technologia, jak ci sie r1 podoba to kup sobie aprilię rs 50 w nowej budzie - bardziej agresywna jest lub po prostu r1 i jeździj i bez takich zezsensownych postów)<br><hr>JogusKomentatorzy napisał(a):witam mam wie ktoś może gdzie można dostać sportowy moduł do yamahy tzr 50 2007 rok???? z góry dzięki<br><hr>borsuk147<br>Komentatorzy napisał(a):sory ze sie wwalam ale czy da sie wlozyc silnik tzr do r1 lub r6 lub r125<br><hr>kuba<br>Komentatorzy napisał(a):Tak jest to mozliwe po przerobieniu mocowań. Tylko cię to nie ustawia bo przekwalifikowanie motoru jest niezbyt tanie. Poza tym tzr-ka to najładniejsza 50-ka w swojej klasie ;P Wiec po co chcesz wkładać ją do r1??? Będzie strasznie duża inwestycja - kupno r1 następnie przerobienie mocowań, wyprowadzenie wydechu, podciagniecie całej elektryki!!!!! I już masz 20k + conajmniej 500 zł za elektrykę bo sam nie zrobisz, następnie musisz zafundować kuracje odchudzajacą dla motoru bo r1 ka waży ponad 200 kilo a tzrka tylko 130 więc musisz albo wyżyłować silnik albo odchudzić motor. Co więcej tzr bo tuningu optycznym i delikatnym mechanicznym (np zespawanie tłumika r6-ki w starej budzie do dyfuzora np polini dla tzr i jest ponoć fajny efekt takiego połączenia dużego tłumika i sportowego dyfuzora) jest o wiele lepsza niz r125 ;P (porównam r 125 rozblokowana idzie 130 a tzr idzie 110 ;P więc masz do wyboru różne sportowe cylki polecam osobiście 50ccm bo nie przeciążasz wału, tuningowe wydechy, filtry i masę innych części że jak podrasujesz tzr to idzie 150 i na 1 czy 2 idzie na koło ;P bo wyciśnij z silnika 20 koni przy masie 130 kilo to efekt oprzy silniku wysokoobrotowym masz efekt lepszy niż cegły r125 która jest czterosuwem i juz nie ma tylu czesci do niej ;P)<br><hr>Jaro<br>Komentatorzy napisał(a):bo mi się r1 bardziej podoba a tak w ogóle to cena nie gra roli<br><hr>kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To sobie r1 kup i nie kombinuj. Bo to co mówisz to bezsensowne jest - bo się bardziej podoba - jeżeli nie szkoda ci 30 000 PLn (minimum oczywiście) wywalic w błoto to twoja sprawa. ja jestem szczęśliwcem który ma tzr50 w nowej budzie i jestem szczęśliwy. Ładna jest, stylowa i bardziej zrywna od tego co ty będziesz robić. Z resztą jak sprzęgniesz zębatkę od r1 z silnikiem tzr 50 (moze sprzegniesz ale żywotnosć zestawu to 3 tyś km to max!!!! i v max to będzie jakieś 60 km/h na full rozblokowaniu z wiatrem w plecy - inna technologia, jak ci sie r1 podoba to kup sobie aprilię rs 50 w nowej budzie - bardziej agresywna jest lub po prostu r1 i jeździj i bez takich zezsensownych postów)<br><hr>JogusKomentatorzy napisał(a):witam mam wie ktoś może gdzie można dostać sportowy moduł do yamahy tzr 50 2007 rok???? z góry dzięki<br><hr>borsuk147<br>Komentatorzy napisał(a):sory ze sie wwalam ale czy da sie wlozyc silnik tzr do r1 lub r6 lub r125<br><hr>kuba<br>Komentatorzy napisał(a):Tak jest to mozliwe po przerobieniu mocowań. Tylko cię to nie ustawia bo przekwalifikowanie motoru jest niezbyt tanie. Poza tym tzr-ka to najładniejsza 50-ka w swojej klasie ;P Wiec po co chcesz wkładać ją do r1??? Będzie strasznie duża inwestycja - kupno r1 następnie przerobienie mocowań, wyprowadzenie wydechu, podciagniecie całej elektryki!!!!! I już masz 20k + conajmniej 500 zł za elektrykę bo sam nie zrobisz, następnie musisz zafundować kuracje odchudzajacą dla motoru bo r1 ka waży ponad 200 kilo a tzrka tylko 130 więc musisz albo wyżyłować silnik albo odchudzić motor. Co więcej tzr bo tuningu optycznym i delikatnym mechanicznym (np zespawanie tłumika r6-ki w starej budzie do dyfuzora np polini dla tzr i jest ponoć fajny efekt takiego połączenia dużego tłumika i sportowego dyfuzora) jest o wiele lepsza niz r125 ;P (porównam r 125 rozblokowana idzie 130 a tzr idzie 110 ;P więc masz do wyboru różne sportowe cylki polecam osobiście 50ccm bo nie przeciążasz wału, tuningowe wydechy, filtry i masę innych części że jak podrasujesz tzr to idzie 150 i na 1 czy 2 idzie na koło ;P bo wyciśnij z silnika 20 koni przy masie 130 kilo to efekt oprzy silniku wysokoobrotowym masz efekt lepszy niż cegły r125 która jest czterosuwem i juz nie ma tylu czesci do niej ;P)<br><hr>Jaro<br>Komentatorzy napisał(a):bo mi się r1 bardziej podoba a tak w ogóle to cena nie gra roli<br><hr>kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak wyciągniesz kostkę z licznika to przetnij różowy kabel - i pokazuje wiecej<br><hr>JaroKomentatorzy napisał(a):kto wie jak odblokować licznik w TZR, żeby mierzył powyżej 80Km/h, z góry dzieki<br><hr>Piotr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
napewno rózowy???<br><hr>PiotrKomentatorzy napisał(a):kto wie jak odblokować licznik w TZR, żeby mierzył powyżej 80Km/h, z góry dzieki<br><hr>Piotr<br>Komentatorzy napisał(a):Jak wyciągniesz kostkę z licznika to przetnij różowy kabel - i pokazuje wiecej<br><hr>Jaro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zatarłes motorek i tyle<br><hr>PiotrKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam takie pytanie- czy jak wloze do tzr sportowy gaznik (czy jak to sie tam zwie) to poprawi to osiagi??? I gdzie moge taki gaznik do tzr dostac?<br><hr>Piotr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć!
Moja Yamaha wyciąga ok. 80km/h (na równej drodze) i 9500rpm czy to nie aby za mało?<br><hr>qqq
Moja Yamaha wyciąga ok. 80km/h (na równej drodze) i 9500rpm czy to nie aby za mało?<br><hr>qqq
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>PiotrKomentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sorki pomylka...odblokowana nie tuningowana tzr poleci ponad 105km/h a obroty na 6 to 11 tys moze troszke wiecej<br><hr>PiotrKomentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>Komentatorzy napisał(a):ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
widać jak się znasz ..............Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk<br>Komentatorzy napisał(a):zatarłes motorek i tyle<br><hr>Piotr<br>
a to był cylinder i uszczelka pod głowicom do wymiany bo kompresja uciekała<br><hr>Patryk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam pytanie ,,,,,Jak kompresja ucieka to czy obroty też będą mniejsze jak były przed awarią <br><hr>mechanik-początkującyKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk<br>Komentatorzy napisał(a):zatarłes motorek i tyle<br><hr>Piotr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To co z moją jest nie tak? Ciężko jest sie jej zebrac od 70km/h. Rok 2008. Jakie powinny byc obroty na luzie bez gazu?Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>Komentatorzy napisał(a):ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr<br>Komentatorzy napisał(a):sorki pomylka...odblokowana nie tuningowana tzr poleci ponad 105km/h a obroty na 6 to 11 tys moze troszke wiecej<br><hr>Piotr<br>
<br><hr>op
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak chcecie żeby wasz motocykl szybciej jechał kupcie mniejsze zębatki.Komentatorzy napisał(a):Witam mam 14lat i chce sobie kupić taka yamaha ale mam problem jestem wysoki(181cm) i ważę 60 kg czy dam sobie radę ???<br><hr>yamaha tzr50<br>Komentatorzy napisał(a):dasz spokojnie niżsi dają rade<br><hr>faaaaaaaaaaaan<br>
Pozdrawiam.<br><hr>Enter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja na luzie mam okolo 1,5tysKomentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>Komentatorzy napisał(a):ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr<br>Komentatorzy napisał(a):sorki pomylka...odblokowana nie tuningowana tzr poleci ponad 105km/h a obroty na 6 to 11 tys moze troszke wiecej<br><hr>Piotr<br>Komentatorzy napisał(a):To co z moją jest nie tak? Ciężko jest sie jej zebrac od 70km/h. Rok 2008. Jakie powinny byc obroty na luzie bez gazu?
<br><hr>op<br>
jak twoja ciezko 70km/h to chyba masz jescze jakas blokade, bo ja ponad 100 smigam, z malej gorki okolo 110 hihi <br><hr>Piotr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości