Zobacz wątek - <i>[skutery]</i> Yamaha TZR 50 – najmniejsza...
NAS Analytics TAG

[skutery] Yamaha TZR 50 – najmniejsza...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2010, 14:53

Witam:)Ma 32 lata i chciałbym kupic taka yamache!Czy nie Jestem za stary???No i Jak Bede wyglądał na tym motorze!Pozdrawiam<br><hr>Bartek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/4/2010, 21:31

Komentatorzy napisał(a):Witam:)Ma 32 lata i chciałbym kupic taka yamache!Czy nie Jestem za stary???No i Jak Bede wyglądał na tym motorze!Pozdrawiam<br><hr>Bartek<br>
Jakiś chyba żart sobie robisz -od razu widac ze 32 lat nie masz tylko coś koło 15 i się zbijasz. Co do wieku jak juz jestesmy to yamaha jest dla każdego<br><hr>JAro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/4/2010, 21:42

Komentatorzy napisał(a):witam mam wie ktoś może gdzie można dostać sportowy moduł do yamahy tzr 50 2007 rok???? z góry dzięki<br><hr>borsuk147<br>
Komentatorzy napisał(a):sory ze sie wwalam ale czy da sie wlozyc silnik tzr do r1 lub r6 lub r125<br><hr>kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak jest to mozliwe po przerobieniu mocowań. Tylko cię to nie ustawia bo przekwalifikowanie motoru jest niezbyt tanie. Poza tym tzr-ka to najładniejsza 50-ka w swojej klasie ;P Wiec po co chcesz wkładać ją do r1??? Będzie strasznie duża inwestycja - kupno r1 następnie przerobienie mocowań, wyprowadzenie wydechu, podciagniecie całej elektryki!!!!! I już masz 20k + conajmniej 500 zł za elektrykę bo sam nie zrobisz, następnie musisz zafundować kuracje odchudzajacą dla motoru bo r1 ka waży ponad 200 kilo a tzrka tylko 130 więc musisz albo wyżyłować silnik albo odchudzić motor. Co więcej tzr bo tuningu optycznym i delikatnym mechanicznym (np zespawanie tłumika r6-ki w starej budzie do dyfuzora np polini dla tzr i jest ponoć fajny efekt takiego połączenia dużego tłumika i sportowego dyfuzora) jest o wiele lepsza niz r125 ;P (porównam r 125 rozblokowana idzie 130 a tzr idzie 110 ;P więc masz do wyboru różne sportowe cylki polecam osobiście 50ccm bo nie przeciążasz wału, tuningowe wydechy, filtry i masę innych części że jak podrasujesz tzr to idzie 150 i na 1 czy 2 idzie na koło ;P bo wyciśnij z silnika 20 koni przy masie 130 kilo to efekt oprzy silniku wysokoobrotowym masz efekt lepszy niż cegły r125 która jest czterosuwem i juz nie ma tylu czesci do niej ;P)<br><hr>Jaro<br>
bo mi się r1 bardziej podoba a tak w ogóle to cena nie gra roli<br><hr>kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2010, 15:02

Komentatorzy napisał(a):witam mam wie ktoś może gdzie można dostać sportowy moduł do yamahy tzr 50 2007 rok???? z góry dzięki<br><hr>borsuk147<br>
Komentatorzy napisał(a):sory ze sie wwalam ale czy da sie wlozyc silnik tzr do r1 lub r6 lub r125<br><hr>kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak jest to mozliwe po przerobieniu mocowań. Tylko cię to nie ustawia bo przekwalifikowanie motoru jest niezbyt tanie. Poza tym tzr-ka to najładniejsza 50-ka w swojej klasie ;P Wiec po co chcesz wkładać ją do r1??? Będzie strasznie duża inwestycja - kupno r1 następnie przerobienie mocowań, wyprowadzenie wydechu, podciagniecie całej elektryki!!!!! I już masz 20k + conajmniej 500 zł za elektrykę bo sam nie zrobisz, następnie musisz zafundować kuracje odchudzajacą dla motoru bo r1 ka waży ponad 200 kilo a tzrka tylko 130 więc musisz albo wyżyłować silnik albo odchudzić motor. Co więcej tzr bo tuningu optycznym i delikatnym mechanicznym (np zespawanie tłumika r6-ki w starej budzie do dyfuzora np polini dla tzr i jest ponoć fajny efekt takiego połączenia dużego tłumika i sportowego dyfuzora) jest o wiele lepsza niz r125 ;P (porównam r 125 rozblokowana idzie 130 a tzr idzie 110 ;P więc masz do wyboru różne sportowe cylki polecam osobiście 50ccm bo nie przeciążasz wału, tuningowe wydechy, filtry i masę innych części że jak podrasujesz tzr to idzie 150 i na 1 czy 2 idzie na koło ;P bo wyciśnij z silnika 20 koni przy masie 130 kilo to efekt oprzy silniku wysokoobrotowym masz efekt lepszy niż cegły r125 która jest czterosuwem i juz nie ma tylu czesci do niej ;P)<br><hr>Jaro<br>
Komentatorzy napisał(a):bo mi się r1 bardziej podoba a tak w ogóle to cena nie gra roli<br><hr>kuba<br>
To sobie r1 kup i nie kombinuj. Bo to co mówisz to bezsensowne jest - bo się bardziej podoba - jeżeli nie szkoda ci 30 000 PLn (minimum oczywiście) wywalic w błoto to twoja sprawa. ja jestem szczęśliwcem który ma tzr50 w nowej budzie i jestem szczęśliwy. Ładna jest, stylowa i bardziej zrywna od tego co ty będziesz robić. Z resztą jak sprzęgniesz zębatkę od r1 z silnikiem tzr 50 (moze sprzegniesz ale żywotnosć zestawu to 3 tyś km to max!!!! i v max to będzie jakieś 60 km/h na full rozblokowaniu z wiatrem w plecy - inna technologia, jak ci sie r1 podoba to kup sobie aprilię rs 50 w nowej budzie - bardziej agresywna jest lub po prostu r1 i jeździj i bez takich zezsensownych postów)<br><hr>Jogus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2010, 15:02

Komentatorzy napisał(a):witam mam wie ktoś może gdzie można dostać sportowy moduł do yamahy tzr 50 2007 rok???? z góry dzięki<br><hr>borsuk147<br>
Komentatorzy napisał(a):sory ze sie wwalam ale czy da sie wlozyc silnik tzr do r1 lub r6 lub r125<br><hr>kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak jest to mozliwe po przerobieniu mocowań. Tylko cię to nie ustawia bo przekwalifikowanie motoru jest niezbyt tanie. Poza tym tzr-ka to najładniejsza 50-ka w swojej klasie ;P Wiec po co chcesz wkładać ją do r1??? Będzie strasznie duża inwestycja - kupno r1 następnie przerobienie mocowań, wyprowadzenie wydechu, podciagniecie całej elektryki!!!!! I już masz 20k + conajmniej 500 zł za elektrykę bo sam nie zrobisz, następnie musisz zafundować kuracje odchudzajacą dla motoru bo r1 ka waży ponad 200 kilo a tzrka tylko 130 więc musisz albo wyżyłować silnik albo odchudzić motor. Co więcej tzr bo tuningu optycznym i delikatnym mechanicznym (np zespawanie tłumika r6-ki w starej budzie do dyfuzora np polini dla tzr i jest ponoć fajny efekt takiego połączenia dużego tłumika i sportowego dyfuzora) jest o wiele lepsza niz r125 ;P (porównam r 125 rozblokowana idzie 130 a tzr idzie 110 ;P więc masz do wyboru różne sportowe cylki polecam osobiście 50ccm bo nie przeciążasz wału, tuningowe wydechy, filtry i masę innych części że jak podrasujesz tzr to idzie 150 i na 1 czy 2 idzie na koło ;P bo wyciśnij z silnika 20 koni przy masie 130 kilo to efekt oprzy silniku wysokoobrotowym masz efekt lepszy niż cegły r125 która jest czterosuwem i juz nie ma tylu czesci do niej ;P)<br><hr>Jaro<br>
Komentatorzy napisał(a):bo mi się r1 bardziej podoba a tak w ogóle to cena nie gra roli<br><hr>kuba<br>
To sobie r1 kup i nie kombinuj. Bo to co mówisz to bezsensowne jest - bo się bardziej podoba - jeżeli nie szkoda ci 30 000 PLn (minimum oczywiście) wywalic w błoto to twoja sprawa. ja jestem szczęśliwcem który ma tzr50 w nowej budzie i jestem szczęśliwy. Ładna jest, stylowa i bardziej zrywna od tego co ty będziesz robić. Z resztą jak sprzęgniesz zębatkę od r1 z silnikiem tzr 50 (moze sprzegniesz ale żywotnosć zestawu to 3 tyś km to max!!!! i v max to będzie jakieś 60 km/h na full rozblokowaniu z wiatrem w plecy - inna technologia, jak ci sie r1 podoba to kup sobie aprilię rs 50 w nowej budzie - bardziej agresywna jest lub po prostu r1 i jeździj i bez takich zezsensownych postów)<br><hr>Jogus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/4/2010, 17:36

kto wie jak odblokować licznik w TZR, żeby mierzył powyżej 80Km/h, z góry dzieki<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 06:26

Komentatorzy napisał(a):kto wie jak odblokować licznik w TZR, żeby mierzył powyżej 80Km/h, z góry dzieki<br><hr>Piotr<br>
Jak wyciągniesz kostkę z licznika to przetnij różowy kabel - i pokazuje wiecej<br><hr>Jaro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 12:39

Komentatorzy napisał(a):kto wie jak odblokować licznik w TZR, żeby mierzył powyżej 80Km/h, z góry dzieki<br><hr>Piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak wyciągniesz kostkę z licznika to przetnij różowy kabel - i pokazuje wiecej<br><hr>Jaro<br>
napewno rózowy???<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 12:55

Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 13:20

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk<br>
zatarłes motorek i tyle<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 13:34

Mam takie pytanie- czy jak wloze do tzr sportowy gaznik (czy jak to sie tam zwie) to poprawi to osiagi??? I gdzie moge taki gaznik do tzr dostac?<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 17:07

Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 17:45

Cześć!
Moja Yamaha wyciąga ok. 80km/h (na równej drodze) i 9500rpm czy to nie aby za mało?<br><hr>qqq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 20:24

Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>
ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 20:27

Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>
Komentatorzy napisał(a):ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr<br>
sorki pomylka...odblokowana nie tuningowana tzr poleci ponad 105km/h a obroty na 6 to 11 tys moze troszke wiecej<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 20:56

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk<br>
Komentatorzy napisał(a):zatarłes motorek i tyle<br><hr>Piotr<br>
widać jak się znasz ..............
a to był cylinder i uszczelka pod głowicom do wymiany bo kompresja uciekała<br><hr>Patryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2010, 20:58

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich ....Mam...
yamahe DT 50cc silnik AM6 i fajnie mi chodziła lekko wyciągała 80km/h ale od pewnego czasu idzie max 62km/h pątkom dojdzie tak do 58km/h a szustkom jusz tylko 62km/h hyba więcej kopci i chyba się za bardzo grzeje bo trochę pojezierze i jak odkręcę korek od chłodnicy to aż para leci i syczy jak by się gotować miała aha i olejem na łączniku kolanka z tymnikiem hlapie ale jakby coraz mniej jusz .... proszę o pomoc .... jak ktoś wie co to by mogło być to proszę napisać z góry dziękujem <br><hr>Patryk<br>
Komentatorzy napisał(a):zatarłes motorek i tyle<br><hr>Piotr<br>
Mam pytanie ,,,,,Jak kompresja ucieka to czy obroty też będą mniejsze jak były przed awarią <br><hr>mechanik-początkujący
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2010, 00:17

Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>
Komentatorzy napisał(a):ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):sorki pomylka...odblokowana nie tuningowana tzr poleci ponad 105km/h a obroty na 6 to 11 tys moze troszke wiecej<br><hr>Piotr<br>
To co z moją jest nie tak? Ciężko jest sie jej zebrac od 70km/h. Rok 2008. Jakie powinny byc obroty na luzie bez gazu?
<br><hr>op
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2010, 15:25

Komentatorzy napisał(a):Witam mam 14lat i chce sobie kupić taka yamaha ale mam problem jestem wysoki(181cm) i ważę 60 kg czy dam sobie radę ???<br><hr>yamaha tzr50<br>
Komentatorzy napisał(a):dasz spokojnie niżsi dają rade<br><hr>faaaaaaaaaaaan<br>
Jak chcecie żeby wasz motocykl szybciej jechał kupcie mniejsze zębatki.

Pozdrawiam.<br><hr>Enter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2010, 18:04

Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie ile wyciąga odblokowana, nie tuningowana Yamaha tzr 50 i jakie osiąga obroty.
Moja Yamaha na równej drodze wyciąga 80km/h, a inni piszą, że nawet ponad 100km/h.<br><hr>op<br>
Komentatorzy napisał(a):ponad 120km/h i ponad 12 tys. obrotow<br><hr>Piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):sorki pomylka...odblokowana nie tuningowana tzr poleci ponad 105km/h a obroty na 6 to 11 tys moze troszke wiecej<br><hr>Piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):To co z moją jest nie tak? Ciężko jest sie jej zebrac od 70km/h. Rok 2008. Jakie powinny byc obroty na luzie bez gazu?
<br><hr>op<br>
ja na luzie mam okolo 1,5tys
jak twoja ciezko 70km/h to chyba masz jescze jakas blokade, bo ja ponad 100 smigam, z malej gorki okolo 110 hihi <br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr