[Honda CBR250R] Honda CBR250R - radość w przystępnej.
No i z tym się w 100% zgodzęKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):roznica polega na tym, ze mito jest dla gówniarzy, takich jak ty, a CBR dla normalnych ludzi. koniec tematu.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):też mi argument...<br><hr>szczery<br>Komentatorzy napisał(a):to bardzo konkretny argument. CBR to sprzet dla ludzi, którzy beda chcieli motocykla do codziennego uzytku, na stale, na dojazdy do pracy, na dluzsze dystanse i nie potrzebne im jechanie caly czas na rev limiterze. A mito? Jezdziles tym kiedys? Fakt ze zapierdziela ale tez sypie sie, smierdzi olejem i wciaga wache jak glupia. Tez mi sprzet do codziennego uzytku.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):Ale ja nie rozumiem co ma do tego wiek ( chyba ze nazywając kogos gówniażem masz cos innego na mysli? ) A pozatym z twojej wypowiedzi wynika ze cbr jest dla starych dziadkow i do przydzidowania się juz nie nadaje.<br><hr>szczery<br>Komentatorzy napisał(a):bycie gówniarzem to nie młody wiek tylko stan umyslu. <br><hr>Dyzio<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A Ty byś nam chyba chciał człowieku zrobić z życia więzienie większe niż jest. Skoro nie wiesz po co mocny sprzęt na miasto to znaczy że go nie potrzebujesz. Jak idziesz do knajpy to bierzesz na jedno piwo żeby się nie upićKomentatorzy napisał(a):Bardzo fajny moto. Czekać tylko aż pojawi się na rynku używanym. Miodzio. W ogóle w każdym moto powinien być ABS. W samochodach jest już od dawien dawna..
P.S
Do Panów niżej co jadą po pojemności i typie silnika.. Nie kazdy potrzebuje R1. Dodatkowo jak nieraz widzę ludzi na Banditach czy GSXR'ach w butach Nike'a i dresie, to mi ręce opadają. Dla takich to w ogóle nie powinno się pozwalać przekraczać 125 pojemności (choć patrząc na np Mito czy powykręcane RS'ki to i tak za dużo).
Dlaczego tak dużo debilizmu w tym naszym motocyklowym świecie..? Bez 100KM też da się jeździć i przynajmniej bezpieczniej i nie kusi. Bo po co na mieście nawet tyle..?<br><hr>hajap<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie - jak chcesz oszczędzać to najlepiej od razu kup miesięczny. Nie będzie kusiło i wyjdzie najtaniej. Frajda podobna.<br><hr>PrezesKomentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):no ale chlopaki, wiecie ile by kosztowała 4 cyl 250cm? Z super precyzyjnie obrabianym silnikiem? Pewnie ze 25-30 tysiecy a tutaj matoły stękają ze 16 tys to za drogo.<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):Nie tylko cena by wzrosła, ale i spalanie (a raczej niewielu wybiera maszyny 250cc do ścigania się). Obecnie (przynajmniej w naszym kraju) stopniowo ludzie decydują się na zakup motocykla w celu dojazdu do pracy/szkoły, a nie szpanu przed dziewczynami. W takim wypadku motocykl ma być tani w eksploatacji (singiel na wtrysku raczej dużo nie spala, a i mniej chyba jest do regulacji niż w 4-ro cylindrowcu), niezawodny i praktyczny (w tym wypadku owiewki zapewnia ochronę przed deszczem, a i kufry pójdzie zamontować).<br><hr>Dominik<br>Komentatorzy napisał(a):tylko weź to wyłumacz to wszystko dzieciom neostrady, które motocykl znaja tylko z opowiadan starszych kolegów...<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):akurat jezdze motocyklem z 3 krotnie wiekszą pojemnoscią wiec chłopcze dziecko neostrady poszukaj patrząc do lustra! mnie spalanie nie interesuje bo jak mnie stac na konia to i na wóz biedaku!<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Pewnie tak jak wspomniana przeze mnie Honda jest nie do kupienia w Europie. Popraw mnie jeśli się mylę.Komentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>Marcinnnn<br>
Pozdro<br><hr>lothar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jedyne czym ta Honda bije Kawasaki w kwestii wyglądu to deska rozdzielczaKomentatorzy napisał(a):Super maszyna. Wyglądem bije kawe 250r na głowę. ! cylinder też moim zdanie jest na plus przy takiej pojemności. No i bardzo ważne cena.... z tego co pamiętam kawa kosztuje 18900zł.<br><hr>XxX<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podpinam sie do wypowiedzi...<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Super maszyna. Wyglądem bije kawe 250r na głowę. ! cylinder też moim zdanie jest na plus przy takiej pojemności. No i bardzo ważne cena.... z tego co pamiętam kawa kosztuje 18900zł.<br><hr>XxX<br>Komentatorzy napisał(a):Jedyne czym ta Honda bije Kawasaki w kwestii wyglądu to deska rozdzielczaWcale nie wygląda jakby należała do rodziny CBR, raczej VFR
<br><hr>lothar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
widzę urabura szef podwóra heh widzisz jak umiałbyś czytać ze zrozumieniem to z pewnoscią nie pisałbyś takich głupot "bogaczu" 140km/h to nie rewelacja jednak jak na wozidełko do pracy wystarcza w zupełności a przy nie wielkiej masie manewrowanie tez łatwe widać że mino swojego bogactwa kolega mało widział bo np we francji czy włoszech tej klasy motorków jeździ sporo a i pewnie cbr-ka tez się nie długo pojawi;)<br><hr>hornet600Komentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):no ale chlopaki, wiecie ile by kosztowała 4 cyl 250cm? Z super precyzyjnie obrabianym silnikiem? Pewnie ze 25-30 tysiecy a tutaj matoły stękają ze 16 tys to za drogo.<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):Nie tylko cena by wzrosła, ale i spalanie (a raczej niewielu wybiera maszyny 250cc do ścigania się). Obecnie (przynajmniej w naszym kraju) stopniowo ludzie decydują się na zakup motocykla w celu dojazdu do pracy/szkoły, a nie szpanu przed dziewczynami. W takim wypadku motocykl ma być tani w eksploatacji (singiel na wtrysku raczej dużo nie spala, a i mniej chyba jest do regulacji niż w 4-ro cylindrowcu), niezawodny i praktyczny (w tym wypadku owiewki zapewnia ochronę przed deszczem, a i kufry pójdzie zamontować).<br><hr>Dominik<br>Komentatorzy napisał(a):tylko weź to wyłumacz to wszystko dzieciom neostrady, które motocykl znaja tylko z opowiadan starszych kolegów...<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):akurat jezdze motocyklem z 3 krotnie wiekszą pojemnoscią wiec chłopcze dziecko neostrady poszukaj patrząc do lustra! mnie spalanie nie interesuje bo jak mnie stac na konia to i na wóz biedaku!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie - jak chcesz oszczędzać to najlepiej od razu kup miesięczny. Nie będzie kusiło i wyjdzie najtaniej. Frajda podobna.<br><hr>Prezes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się, mi bardziej podoba się CBR'ka jedyny minus to to że jest trochę słabsza od Kawy ale za jakiś czas będą pod nią jakieś wydechy i myślę że doda do wyglądu i osiągów i pewnie zmniejszy minimalnie wagę bo to co teraz tam jest to wygląda na dosyć ciężkie a wtedy oba te motorki będą miały podobne osiągi ale honda będzie trwalsza i ładniejsza i tańsza oczywiścieKomentatorzy napisał(a):Super maszyna. Wyglądem bije kawe 250r na głowę. ! cylinder też moim zdanie jest na plus przy takiej pojemności. No i bardzo ważne cena.... z tego co pamiętam kawa kosztuje 18900zł.<br><hr>XxX<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie podoba mi sie. chodzi jak zipp. to nawet division ladniejszy jest. jeden cylinder juz mi smierdzi chinami. mogli wsadzic normalną r2 i po dwa zawory na cylinder bez kombinowania, jedynie pomysł z przesunięciem osi cylindra trafiony i zegar moze byc. paskudne malowanie i felgi, furory to nie zrobi<br><hr>zxr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piękne jest patrzenie na ten motocykl przez pryzmat osiągów. To jest moto na miasto, do codziennego użytku, dla osoby, która nie lubi skuterów. Ma dobrze wyglądać (w sensie nie obciachowo), być tanie w eksploatacji, bezawaryjne i tanie w zakupie i ubezpieczeniu. Honda na pewno taka będzie.
Swoją drogą, na <a href="http://www.motorcycle-usa.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.motorcycle-usa.com</a> mówili, że Kawa wydaje się lepiej wykonana. Co autor o tym sądzi? Pytam, bo za rok kupuje jeden z nich, właśnie do jazdy po mieście.<br><hr>waldek
Swoją drogą, na <a href="http://www.motorcycle-usa.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.motorcycle-usa.com</a> mówili, że Kawa wydaje się lepiej wykonana. Co autor o tym sądzi? Pytam, bo za rok kupuje jeden z nich, właśnie do jazdy po mieście.<br><hr>waldek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No niestety nie jest, a szkoda bo bije na głowę inne 250cc<br><hr>mkmkKomentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>Marcinnnn<br>Komentatorzy napisał(a):Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Pewnie tak jak wspomniana przeze mnie Honda jest nie do kupienia w Europie. Popraw mnie jeśli się mylę.
Pozdro<br><hr>lothar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć,Komentatorzy napisał(a):Piękne jest patrzenie na ten motocykl przez pryzmat osiągów. To jest moto na miasto, do codziennego użytku, dla osoby, która nie lubi skuterów. Ma dobrze wyglądać (w sensie nie obciachowo), być tanie w eksploatacji, bezawaryjne i tanie w zakupie i ubezpieczeniu. Honda na pewno taka będzie.
Swoją drogą, na <a href="http://www.motorcycle-usa.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.motorcycle-usa.com</a> mówili, że Kawa wydaje się lepiej wykonana. Co autor o tym sądzi? Pytam, bo za rok kupuje jeden z nich, właśnie do jazdy po mieście.<br><hr>waldek<br>
Wydaje mi się, że oba motocykle prezentują podobny poziom wykonania. Motocykl co prawda produkowany jest w Tajlandii, ale nie ma to wpływu na jakoś produktu końcowego. Niektóre komponenty przyjeżdżają wprost z Japonii (np. układy ABS i elektornika). Co więcej oba motocykle (Ninja i CBR) prezentują podobne osiągi i gabaryty. Na tym poziomie decydowały będą raczej osobiste preferencje oraz gusta. Ważne aby był wybór.<br><hr>Lovtza
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie no zdecydowania wolałbym Ninję CBR'ka jak dla mnie jest paskudna i tylko jeden cylinder full Tajlandia<br><hr>baransiu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie zasmuci Cię fakt że ninja jest tez produkowana na tajlandi, powinieneś zobaczyc oba motory na żywo to szybko zmienisz zdanie , gołym okiem widać wyższa jakość CBR-ki<br><hr>ten co widział oba modeleKomentatorzy napisał(a):nie no zdecydowania wolałbym Ninję CBR'ka jak dla mnie jest paskudna i tylko jeden cylinder full Tajlandia<br><hr>baransiu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Raczej nie. Spalanie według użytkowników z dalekiego wschodu (w krajach, gdzie na większe maszyny są nałożone wysokie podatki) wynosi około 6,5l/100km. A raczej właśnie o niskie spalanie chodzi w motocyklach klasy 250cc. Dodam jeszcze, że chyba to w Tajlandii, jeśli mnie pamięć nie myli, ludzie potrafią zamontować turbinę do właśnie motocykli o pojemności 250cc, ze względu na wspomniany podatek.<br><hr>DominikKomentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>Marcinnnn<br>Komentatorzy napisał(a):Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Pewnie tak jak wspomniana przeze mnie Honda jest nie do kupienia w Europie. Popraw mnie jeśli się mylę.
Pozdro<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):No niestety nie jest, a szkoda bo bije na głowę inne 250cc<br><hr>mkmk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w sam raz na jeden sezon, cena nie zabija. Z tą superprzydatnością do miasta to bym jednak polemizował. Przy byle parkingówie mogą być bolesne konsekwencje dla portfela, w końcu to plastik a nie naked.<br><hr>zenek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z całym szacunkiem dla Twojego motoryzacyjnego "patriotyzmu" ale, że tak powiem... z czym do ludzi. Pomijając fakt,że Romet to w ogóle czysta chińszczyzna w całej komunistycznej okazałości, a dizajn to spełnienie marzeń o concept bike'u rodem z lat 70/80 XXw. Ten "ruszt" na plastikach dowodzi, że projektanci ewidentnie zapatrzyli się na Ferrari Testarossę, a zadupek jakby poklejony z kawałków płyty paździerzowej. Kicz. Poza tym dochodzi jeszcze takie coś jak sprawa supportu. Ja bym nie zaufał firmie, która w branży motoryzacyjnej działa od kilku lat i zajmuje się jedynie dystrybucją nie swoich produktów. Tak jakby miała zamiar "umyć" ręce zaraz po sprzedaniu motocykla.<br><hr>sergioKomentatorzy napisał(a):nie podoba mi sie. chodzi jak zipp. to nawet division ladniejszy jest. jeden cylinder juz mi smierdzi chinami. mogli wsadzic normalną r2 i po dwa zawory na cylinder bez kombinowania, jedynie pomysł z przesunięciem osi cylindra trafiony i zegar moze byc. paskudne malowanie i felgi, furory to nie zrobi<br><hr>zxr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ograniczony to ty masz chyba horyzont myślowy. Tego typu motocykle nie zostały stworzone z myślą o przekraczaniu bariery dźwięku. Mają służyć, być tanie i niezbyt brzydkie, a jak ktoś szuka dreszczyku emocji to wybierze klasę =/>600cc, a nie motorower po tuninku.<br><hr>shoueixr1200Komentatorzy napisał(a):Mówcie co chcecie , ładna maszyna , i wreszcie konkurencja dla kawy. Chciałbym zauważyć ze 150 km/h to nie maksymalny v max.... bodajże Mito jak i każdy nowy moto po wyjściu z salonu miała pewne ograniczenianie od razu jechała 200 km/h<br><hr>Maly<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bezpieczniej to jest siedzieć w domu na kanapie i oglądanie discovery o wielorybach... żeby nie kusiło;)<br><hr>maciek696Komentatorzy napisał(a):Bardzo fajny moto. Czekać tylko aż pojawi się na rynku używanym. Miodzio. W ogóle w każdym moto powinien być ABS. W samochodach jest już od dawien dawna..
P.S
Do Panów niżej co jadą po pojemności i typie silnika.. Nie kazdy potrzebuje R1. Dodatkowo jak nieraz widzę ludzi na Banditach czy GSXR'ach w butach Nike'a i dresie, to mi ręce opadają. Dla takich to w ogóle nie powinno się pozwalać przekraczać 125 pojemności (choć patrząc na np Mito czy powykręcane RS'ki to i tak za dużo).
Dlaczego tak dużo debilizmu w tym naszym motocyklowym świecie..? Bez 100KM też da się jeździć i przynajmniej bezpieczniej i nie kusi. Bo po co na mieście nawet tyle..?<br><hr>hajap<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości