[biblioteka] Pierwszy motocykl - najlepsze pomysły
Zamiast podawać suche dane, które każdy sobie może sprawdzić zastanów się jak są umiejscowione środki ciężkości w motocyklach i jakie one same są na wysokość. Może dla Ciebie pewne aspekty gabarytowe motocykla nie są ważne, ale my kobiety- podkreślam, kobiety, bo tu pada pytanie od kobiety- często nie jesteśmy tak wysokie jak Wy faceci i często- to takie dziwne!!- mamy mniej siły.Komentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):jak najbardziej!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Po wielu komentarzach zaczęłam zastanawiać się czy nie za dużo mocy w związku z tym zdaję się na opinie doświadczonych. Dzięki<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Jako kobieta- na pierwszy nie polecam. Lepiej jakąś 500- obeznać się z motocyklem, z wagą, na czym to w ogóle polega, jeśli się na niczym wcześniej nie jeździło oprócz prawa jazdy. Cebry są może i łatwe w prowadzeniu, ale dość ciężkie, a dla nas kobiet to też ważne, zwłaszcza na parkingu. Zaczynałam od mniejszych pojemności i teraz jako trzeci motocykl- w zasadzie drugi poważny- mam Cbr 600 i myślę, że dobrze ogarniam motocykl, mimo, że jeszcze wiele razy potrafi mnie zaskoczyć a jeżdżę od paru lat. Takie "zaskoczenie" dla świeżaka może być zgubne w skutkach, mówię o winklach, piachu na drodze, uślizgach tyłu gdy mokro(i sucho też czasem), innych kierowcach, i różnych złych przygodach na drodze. 500 wybaczy więcej. Poza tym przykro patrzeć jak ktoś, kto nie ogarnia siada na 600 i objeżdżają go inne świeżaki na 500 z uwagi na to, że on się swojego motocykla boi i waży każdy ruch. Przemyśl to.<br><hr>monitra<br>
Komentatorzy napisał(a):tak na szybko ... różnica wagi między cbr f4 a gs500 to 10 kilogramów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak motor stoi na kołach a nie leży to nawet jakby ważył 300 to na parkingu nie robi żadnej różnicy (tak chodzi mi o MASE a nie wielkość motocykla) ,,, i lepiej być zaskoczonym Świeżakiem na motocyklu z porządnym zawieszeniem niż z zawieszeniem od po pierdółki... zresztą jak się za szybko wjedzie w winkiel na którym jest piach, kałuża itp. to nie ważne czy 250,500 czy 1000cc i tak sie pierdolnie... co do tego ze koleś na 500 objedzie kolesia na 600, LOOOOOOOOL, jak zaczną w tym samym czasie jeździć to bardzo mi przykro ale świeżak na 600cc objedzie świeżaka na 500cc... <br><hr>Prosiaq<br>


P.s. 5500 kilometrów Ty nazywasz sezonem, i że pojeździłeś? Hah, no to sezon kurde ogromny! I nadąrzania za kolegami życzę bezpiecznego, może kiedyś poczekają.

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O tak tak popieram, jak jadę to się nogą jeszcze odpycham bo kurde nie nadążam za kolegami na litrach ;(((Komentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):jak najbardziej!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Po wielu komentarzach zaczęłam zastanawiać się czy nie za dużo mocy w związku z tym zdaję się na opinie doświadczonych. Dzięki<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):do 5500-6000 obrotów nic się nie dzieje,mocy tam nie za wiele, motek jest lekki więc napewno sobie poradzisz<br><hr>Prosiaq<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
boli ze inni wiecej potrafią...<br><hr>xyzKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):jak najbardziej!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Po wielu komentarzach zaczęłam zastanawiać się czy nie za dużo mocy w związku z tym zdaję się na opinie doświadczonych. Dzięki<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Jako kobieta- na pierwszy nie polecam. Lepiej jakąś 500- obeznać się z motocyklem, z wagą, na czym to w ogóle polega, jeśli się na niczym wcześniej nie jeździło oprócz prawa jazdy. Cebry są może i łatwe w prowadzeniu, ale dość ciężkie, a dla nas kobiet to też ważne, zwłaszcza na parkingu. Zaczynałam od mniejszych pojemności i teraz jako trzeci motocykl- w zasadzie drugi poważny- mam Cbr 600 i myślę, że dobrze ogarniam motocykl, mimo, że jeszcze wiele razy potrafi mnie zaskoczyć a jeżdżę od paru lat. Takie "zaskoczenie" dla świeżaka może być zgubne w skutkach, mówię o winklach, piachu na drodze, uślizgach tyłu gdy mokro(i sucho też czasem), innych kierowcach, i różnych złych przygodach na drodze. 500 wybaczy więcej. Poza tym przykro patrzeć jak ktoś, kto nie ogarnia siada na 600 i objeżdżają go inne świeżaki na 500 z uwagi na to, że on się swojego motocykla boi i waży każdy ruch. Przemyśl to.<br><hr>monitra<br>
Komentatorzy napisał(a):tak na szybko ... różnica wagi między cbr f4 a gs500 to 10 kilogramów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak motor stoi na kołach a nie leży to nawet jakby ważył 300 to na parkingu nie robi żadnej różnicy (tak chodzi mi o MASE a nie wielkość motocykla) ,,, i lepiej być zaskoczonym Świeżakiem na motocyklu z porządnym zawieszeniem niż z zawieszeniem od po pierdółki... zresztą jak się za szybko wjedzie w winkiel na którym jest piach, kałuża itp. to nie ważne czy 250,500 czy 1000cc i tak sie pierdolnie... co do tego ze koleś na 500 objedzie kolesia na 600, LOOOOOOOOL, jak zaczną w tym samym czasie jeździć to bardzo mi przykro ale świeżak na 600cc objedzie świeżaka na 500cc... <br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Zamiast podawać suche dane, które każdy sobie może sprawdzić zastanów się jak są umiejscowione środki ciężkości w motocyklach i jakie one same są na wysokość. Może dla Ciebie pewne aspekty gabarytowe motocykla nie są ważne, ale my kobiety- podkreślam, kobiety, bo tu pada pytanie od kobiety- często nie jesteśmy tak wysokie jak Wy faceci i często- to takie dziwne!!- mamy mniej siły.A ta często się przydaje na parkingu/w garażu i nie zamierzam z Tobą polemizować, bo jako, że Ty zacząłeś od 600 to będziesz swoich racji bronić. Ok, Tobie poszło dobrze, ale znam osoby, które nie mają zielonego pojęcia, siadają i niestety, ale się wywracają, tak i zamiast szlifować kolana szlifują tyłki! Nie każdy jest mistrzem od razu! A czy ja wiem czy w nowszych Gs'ach np zawieszenie jest tak tragiczne jak opisujesz? Poza tym, dlaczego nie zacząłeś od 1000?? 600 znudzi Ci się po paru kilometrach, wsiadaj na 1000 rr, polecam: to ma hamulce, skręca samo, samo hamuje, zawieszenie- bajeczne po prostu.
No i przy podbramkowej sytuacji zachowuje się tak samo jak jakaś 250!! Jakbyś nie zrozumiał przypadkiem, to ironia. Pojeździsz to zobaczysz na czym rzecz polega. Szerokości, powodzenia.
P.s. 5500 kilometrów Ty nazywasz sezonem, i że pojeździłeś? Hah, no to sezon kurde ogromny! I nadąrzania za kolegami życzę bezpiecznego, może kiedyś poczekają.<br><hr>monitra<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hah niby ktos kto chojraczy ma byc powodem zazdrosci, oby sie nie zachlysnął tymi swoimi umiejetnosciami<br><hr>rossiKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):jak najbardziej!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Po wielu komentarzach zaczęłam zastanawiać się czy nie za dużo mocy w związku z tym zdaję się na opinie doświadczonych. Dzięki<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Jako kobieta- na pierwszy nie polecam. Lepiej jakąś 500- obeznać się z motocyklem, z wagą, na czym to w ogóle polega, jeśli się na niczym wcześniej nie jeździło oprócz prawa jazdy. Cebry są może i łatwe w prowadzeniu, ale dość ciężkie, a dla nas kobiet to też ważne, zwłaszcza na parkingu. Zaczynałam od mniejszych pojemności i teraz jako trzeci motocykl- w zasadzie drugi poważny- mam Cbr 600 i myślę, że dobrze ogarniam motocykl, mimo, że jeszcze wiele razy potrafi mnie zaskoczyć a jeżdżę od paru lat. Takie "zaskoczenie" dla świeżaka może być zgubne w skutkach, mówię o winklach, piachu na drodze, uślizgach tyłu gdy mokro(i sucho też czasem), innych kierowcach, i różnych złych przygodach na drodze. 500 wybaczy więcej. Poza tym przykro patrzeć jak ktoś, kto nie ogarnia siada na 600 i objeżdżają go inne świeżaki na 500 z uwagi na to, że on się swojego motocykla boi i waży każdy ruch. Przemyśl to.<br><hr>monitra<br>
Komentatorzy napisał(a):tak na szybko ... różnica wagi między cbr f4 a gs500 to 10 kilogramów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak motor stoi na kołach a nie leży to nawet jakby ważył 300 to na parkingu nie robi żadnej różnicy (tak chodzi mi o MASE a nie wielkość motocykla) ,,, i lepiej być zaskoczonym Świeżakiem na motocyklu z porządnym zawieszeniem niż z zawieszeniem od po pierdółki... zresztą jak się za szybko wjedzie w winkiel na którym jest piach, kałuża itp. to nie ważne czy 250,500 czy 1000cc i tak sie pierdolnie... co do tego ze koleś na 500 objedzie kolesia na 600, LOOOOOOOOL, jak zaczną w tym samym czasie jeździć to bardzo mi przykro ale świeżak na 600cc objedzie świeżaka na 500cc... <br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Zamiast podawać suche dane, które każdy sobie może sprawdzić zastanów się jak są umiejscowione środki ciężkości w motocyklach i jakie one same są na wysokość. Może dla Ciebie pewne aspekty gabarytowe motocykla nie są ważne, ale my kobiety- podkreślam, kobiety, bo tu pada pytanie od kobiety- często nie jesteśmy tak wysokie jak Wy faceci i często- to takie dziwne!!- mamy mniej siły.A ta często się przydaje na parkingu/w garażu i nie zamierzam z Tobą polemizować, bo jako, że Ty zacząłeś od 600 to będziesz swoich racji bronić. Ok, Tobie poszło dobrze, ale znam osoby, które nie mają zielonego pojęcia, siadają i niestety, ale się wywracają, tak i zamiast szlifować kolana szlifują tyłki! Nie każdy jest mistrzem od razu! A czy ja wiem czy w nowszych Gs'ach np zawieszenie jest tak tragiczne jak opisujesz? Poza tym, dlaczego nie zacząłeś od 1000?? 600 znudzi Ci się po paru kilometrach, wsiadaj na 1000 rr, polecam: to ma hamulce, skręca samo, samo hamuje, zawieszenie- bajeczne po prostu.
No i przy podbramkowej sytuacji zachowuje się tak samo jak jakaś 250!! Jakbyś nie zrozumiał przypadkiem, to ironia. Pojeździsz to zobaczysz na czym rzecz polega. Szerokości, powodzenia.
P.s. 5500 kilometrów Ty nazywasz sezonem, i że pojeździłeś? Hah, no to sezon kurde ogromny! I nadąrzania za kolegami życzę bezpiecznego, może kiedyś poczekają.<br><hr>monitra<br>
Komentatorzy napisał(a):boli ze inni wiecej potrafią...<br><hr>xyz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
z tymi kobietemi też nie trafiłaś z argumętami gdyż moja koleżanka śmiga gsxr 1100 z 89r , mega toporny i mega szybki motocykl ... jeździ i żyje, a jest nie za dużą kobietą, druga natomiast na hondzie hornet, śmiga i żyje, żadnej nie przeszkadza że za mocne że za ciężkie że za wysokie... wywalił jej sie motong to sobie sama podniosła, wszystko się da jeśli tylko się chceKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):jak najbardziej!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Po wielu komentarzach zaczęłam zastanawiać się czy nie za dużo mocy w związku z tym zdaję się na opinie doświadczonych. Dzięki<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Jako kobieta- na pierwszy nie polecam. Lepiej jakąś 500- obeznać się z motocyklem, z wagą, na czym to w ogóle polega, jeśli się na niczym wcześniej nie jeździło oprócz prawa jazdy. Cebry są może i łatwe w prowadzeniu, ale dość ciężkie, a dla nas kobiet to też ważne, zwłaszcza na parkingu. Zaczynałam od mniejszych pojemności i teraz jako trzeci motocykl- w zasadzie drugi poważny- mam Cbr 600 i myślę, że dobrze ogarniam motocykl, mimo, że jeszcze wiele razy potrafi mnie zaskoczyć a jeżdżę od paru lat. Takie "zaskoczenie" dla świeżaka może być zgubne w skutkach, mówię o winklach, piachu na drodze, uślizgach tyłu gdy mokro(i sucho też czasem), innych kierowcach, i różnych złych przygodach na drodze. 500 wybaczy więcej. Poza tym przykro patrzeć jak ktoś, kto nie ogarnia siada na 600 i objeżdżają go inne świeżaki na 500 z uwagi na to, że on się swojego motocykla boi i waży każdy ruch. Przemyśl to.<br><hr>monitra<br>
Komentatorzy napisał(a):tak na szybko ... różnica wagi między cbr f4 a gs500 to 10 kilogramów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak motor stoi na kołach a nie leży to nawet jakby ważył 300 to na parkingu nie robi żadnej różnicy (tak chodzi mi o MASE a nie wielkość motocykla) ,,, i lepiej być zaskoczonym Świeżakiem na motocyklu z porządnym zawieszeniem niż z zawieszeniem od po pierdółki... zresztą jak się za szybko wjedzie w winkiel na którym jest piach, kałuża itp. to nie ważne czy 250,500 czy 1000cc i tak sie pierdolnie... co do tego ze koleś na 500 objedzie kolesia na 600, LOOOOOOOOL, jak zaczną w tym samym czasie jeździć to bardzo mi przykro ale świeżak na 600cc objedzie świeżaka na 500cc... <br><hr>Prosiaq<br>Komentatorzy napisał(a):Zamiast podawać suche dane, które każdy sobie może sprawdzić zastanów się jak są umiejscowione środki ciężkości w motocyklach i jakie one same są na wysokość. Może dla Ciebie pewne aspekty gabarytowe motocykla nie są ważne, ale my kobiety- podkreślam, kobiety, bo tu pada pytanie od kobiety- często nie jesteśmy tak wysokie jak Wy faceci i często- to takie dziwne!!- mamy mniej siły.A ta często się przydaje na parkingu/w garażu i nie zamierzam z Tobą polemizować, bo jako, że Ty zacząłeś od 600 to będziesz swoich racji bronić. Ok, Tobie poszło dobrze, ale znam osoby, które nie mają zielonego pojęcia, siadają i niestety, ale się wywracają, tak i zamiast szlifować kolana szlifują tyłki! Nie każdy jest mistrzem od razu! A czy ja wiem czy w nowszych Gs'ach np zawieszenie jest tak tragiczne jak opisujesz? Poza tym, dlaczego nie zacząłeś od 1000?? 600 znudzi Ci się po paru kilometrach, wsiadaj na 1000 rr, polecam: to ma hamulce, skręca samo, samo hamuje, zawieszenie- bajeczne po prostu.
No i przy podbramkowej sytuacji zachowuje się tak samo jak jakaś 250!! Jakbyś nie zrozumiał przypadkiem, to ironia. Pojeździsz to zobaczysz na czym rzecz polega. Szerokości, powodzenia.
P.s. 5500 kilometrów Ty nazywasz sezonem, i że pojeździłeś? Hah, no to sezon kurde ogromny! I nadąrzania za kolegami życzę bezpiecznego, może kiedyś poczekają.<br><hr>monitra<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
skoro wszyscy wmawiaja ze sv nie nadaje sie na pierwsze moto to czemu jest wedlug redakcji jednym z najlepszych pomyslów?<br><hr>kain
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja czuje ze mam talent ... mam 21 lat ... doswiadczenie na drodze znacznie wieksze niz moich rówieśników ... i czuje talent ;d .... i baardzo baardzo chce sie nauuczyc skladania w zakret ... nie obchodzi mnie jazdan a wprost i kto szybciej.
Podoba mi sie f4 ... ale nie stac mnie bedzie na wersje z wtryskiem ... moze powinienem wybrac f3 ? mniejsza szkoda przy upadkach podczas jazdy na parkingach
CO Panowie oraz Panie na To ?
pozdrawiam.
<br><hr>szymex9811
Podoba mi sie f4 ... ale nie stac mnie bedzie na wersje z wtryskiem ... moze powinienem wybrac f3 ? mniejsza szkoda przy upadkach podczas jazdy na parkingach

CO Panowie oraz Panie na To ?
pozdrawiam.
<br><hr>szymex9811
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No niestety 1000 to już na pewno za dużo. Poważnie zastanawiałam się nad 600 stąd moje pytanie do bardziej doświadczonych. Mam 174 cm wzrostu więc do maluszków nie należę ale z jazdy chcę czerpać przyjemność więc jego wybór jest ważnyKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Bierz od razu 1000ca<br><hr>The Blaster<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam moje pierwsze moto R1 z 2000r latam od maja 2009 i daje rade trzeba miec głowe na karku nie przesadzc czy 600 czy 1000 przy upadku np. przy 150km/h boli tak samo wczesniej pare lat temu latałem ogarem 200 Pozdrawiam
<br><hr>Baxik

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W tym rou zdałem na kat A i kupilem swoje pierwsze moto - CBR 600 z 2000 r. Maszyna jest pieknaKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Bierz od razu 1000ca<br><hr>The Blaster<br>
Komentatorzy napisał(a):No niestety 1000 to już na pewno za dużo. Poważnie zastanawiałam się nad 600 stąd moje pytanie do bardziej doświadczonych. Mam 174 cm wzrostu więc do maluszków nie należę ale z jazdy chcę czerpać przyjemność więc jego wybór jest ważny<br><hr>kaja<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Też wychodzę z założenia, że każdym motocyklem można jeździć jak rowerem.Komentatorzy napisał(a):Jeździłem jako pierwszym GSR-em i jakoś żyję. Jak się kręci do 5 tys to jak skuter jeździ<br><hr>chom<br>
Ale jak sie chce jezdzic rowerem to lepiej kupić sobie rower

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do listy można by dodać jeszcze kilka motocykli:
trampek
bmw f650 gs /aprilia pegaso
suzuki dr 650 SE
suzuki drz 400 e/s/sm
Jakkolwiek gratuluję autorowi zebrania wszystkich tych motocykli w jednym miejscu. Może ilość pustych i bezsensownych pytań na forach nieco zmaleje.<br><hr>kamusial
trampek
bmw f650 gs /aprilia pegaso
suzuki dr 650 SE
suzuki drz 400 e/s/sm
Jakkolwiek gratuluję autorowi zebrania wszystkich tych motocykli w jednym miejscu. Może ilość pustych i bezsensownych pytań na forach nieco zmaleje.<br><hr>kamusial
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja kupiłem bandita na 1 moto super sprawa ale jak ze wszystkim łeb na karku wada troche ciezki ale wiele uczy,zaleta miły wygodny uniwersalny!!!<br><hr>kigKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Bandicie 600 na pierwsze moto?<br><hr>Ali<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Zastanów sie nad CBR-ą. To supersport i oddaje za błędy jak na supersporta przystało- dużym strzałem. Jeśli chcesz cieszyć się jazdą i przeżyć proponuję szkolenie w Pro-motorze w Warszawie.Komentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Bierz od razu 1000ca<br><hr>The Blaster<br>
Komentatorzy napisał(a):No niestety 1000 to już na pewno za dużo. Poważnie zastanawiałam się nad 600 stąd moje pytanie do bardziej doświadczonych. Mam 174 cm wzrostu więc do maluszków nie należę ale z jazdy chcę czerpać przyjemność więc jego wybór jest ważny<br><hr>kaja<br>
Jestem w trakcie szkolenia - zacząłem w tym roku.
Myślałem, że jeżdżę dobrze a okazało się, ze nawet nie siedzę dobrze na moto. Kilka wstępnych rad od Rafała i okazalo się ,że można poczuć fun i to... co dzieje się z motocyklem. Zakręt z wyjsciem na kolano nie stanowi problemu jak ktoś wyklaruje o co w tym chodzi i poćwiczysz. Jechać szybko na wprost potrafi każdy. Gorzej jak trzeba trochę techniki.
Jeżdżę Suzuki GSX600F 2004r. Żadna rakieta i do tego dosyć ciężki. Jeśli ktoś pisze, że supersport to żaden problem to znaczy, że nie ma o tym wszystkim pojęcia. Kup coś z czym dasz sobie radę tzn. sięgasz do ziemi siedząc na motocyklu, dajesz radę wycofać go o własnych siłach itd. Czas na jakąś "brzytwę" przyjdzie ale trzeba przeżyć do tego czasu. Pozdrawiam.
PS. Na dniach otwartych w Suzuki przejechałem się na GSXR 750. Wrażenia super - przyśpieszenie itd. ale jeszcze brak umiejętności a już troszkę w życiu pojeździłem.<br><hr>tomi_2013
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zieew,a nie moge kupić sobie Busy i jeździć na kwadratowo, dajac w palnik tylko na prostych ? ZABRONISZ MI ?:)<br><hr>ŁasicaKomentatorzy napisał(a):A co sądzicie o Hondzie CBR 600? Dla początkującej kobietki będzie ok?<br><hr>kaja<br>Komentatorzy napisał(a):Bierz od razu 1000ca<br><hr>The Blaster<br>
Komentatorzy napisał(a):No niestety 1000 to już na pewno za dużo. Poważnie zastanawiałam się nad 600 stąd moje pytanie do bardziej doświadczonych. Mam 174 cm wzrostu więc do maluszków nie należę ale z jazdy chcę czerpać przyjemność więc jego wybór jest ważny<br><hr>kaja<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam. Zastanów sie nad CBR-ą. To supersport i oddaje za błędy jak na supersporta przystało- dużym strzałem. Jeśli chcesz cieszyć się jazdą i przeżyć proponuję szkolenie w Pro-motorze w Warszawie.
Jestem w trakcie szkolenia - zacząłem w tym roku.
Myślałem, że jeżdżę dobrze a okazało się, ze nawet nie siedzę dobrze na moto. Kilka wstępnych rad od Rafała i okazalo się ,że można poczuć fun i to... co dzieje się z motocyklem. Zakręt z wyjsciem na kolano nie stanowi problemu jak ktoś wyklaruje o co w tym chodzi i poćwiczysz. Jechać szybko na wprost potrafi każdy. Gorzej jak trzeba trochę techniki.
Jeżdżę Suzuki GSX600F 2004r. Żadna rakieta i do tego dosyć ciężki. Jeśli ktoś pisze, że supersport to żaden problem to znaczy, że nie ma o tym wszystkim pojęcia. Kup coś z czym dasz sobie radę tzn. sięgasz do ziemi siedząc na motocyklu, dajesz radę wycofać go o własnych siłach itd. Czas na jakąś "brzytwę" przyjdzie ale trzeba przeżyć do tego czasu. Pozdrawiam.
PS. Na dniach otwartych w Suzuki przejechałem się na GSXR 750. Wrażenia super - przyśpieszenie itd. ale jeszcze brak umiejętności a już troszkę w życiu pojeździłem.<br><hr>tomi_2013<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"kszysz"Komentatorzy napisał(a):przepraszam bardzo!!! dlaczego w artykule nie uwzględniono Jawy 350??? pod uwagę wzięto MZ 250, czy jest ona lepsza od Jawy??? a może autor nie zna takiej marki motocykli??? jako właściciel i miłośnik Jaw stanowczo protestuję zapominaniu o tych motocyklach w jakichkolwiek artykułach, w których wymieniona zostaje MZ, gdyż Jawa 350 była jej konkurentką. uważam że taka 350-tka bardzo dobrze nadaję się na pierwszy motocykl i ma największą przewagę nad innymi motocyklami gdyż posiada to najważniejsze czyli duszę!!!<br><hr>Florek<br>Komentatorzy napisał(a):Umiesz czytać? "Ta lista rzecz jasna nie wyczerpuje tematu. Jest jednak wskazówką w jakim kierunku skierować swoje pierwsze motocyklowe kroki" Wracaj bronić kszysz.<br><hr>Observer<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
:)<br><hr>xxKomentatorzy napisał(a):przepraszam bardzo!!! dlaczego w artykule nie uwzględniono Jawy 350??? pod uwagę wzięto MZ 250, czy jest ona lepsza od Jawy??? a może autor nie zna takiej marki motocykli??? jako właściciel i miłośnik Jaw stanowczo protestuję zapominaniu o tych motocyklach w jakichkolwiek artykułach, w których wymieniona zostaje MZ, gdyż Jawa 350 była jej konkurentką. uważam że taka 350-tka bardzo dobrze nadaję się na pierwszy motocykl i ma największą przewagę nad innymi motocyklami gdyż posiada to najważniejsze czyli duszę!!!<br><hr>Florek<br>Komentatorzy napisał(a):Umiesz czytać? "Ta lista rzecz jasna nie wyczerpuje tematu. Jest jednak wskazówką w jakim kierunku skierować swoje pierwsze motocyklowe kroki" Wracaj bronić kszysz.<br><hr>Observer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"miszcz" cietej riposty<br><hr>olekKomentatorzy napisał(a):przepraszam bardzo!!! dlaczego w artykule nie uwzględniono Jawy 350??? pod uwagę wzięto MZ 250, czy jest ona lepsza od Jawy??? a może autor nie zna takiej marki motocykli??? jako właściciel i miłośnik Jaw stanowczo protestuję zapominaniu o tych motocyklach w jakichkolwiek artykułach, w których wymieniona zostaje MZ, gdyż Jawa 350 była jej konkurentką. uważam że taka 350-tka bardzo dobrze nadaję się na pierwszy motocykl i ma największą przewagę nad innymi motocyklami gdyż posiada to najważniejsze czyli duszę!!!<br><hr>Florek<br>Komentatorzy napisał(a):Umiesz czytać? "Ta lista rzecz jasna nie wyczerpuje tematu. Jest jednak wskazówką w jakim kierunku skierować swoje pierwsze motocyklowe kroki" Wracaj bronić kszysz.<br><hr>Observer<br>Komentatorzy napisał(a):jak juz cos to krzyż:)<br><hr>kurczak198<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości