Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Wspomnień czar cz. II – MZ...
NAS Analytics TAG

[używane] Wspomnień czar cz. II – MZ...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 9/6/2007, 15:41

Komentatorzy napisał(a):CZESC CZY MOZE MI KTOS POWIEDZIEC JAK REGULUJE SIE SPRZEGŁO W ETZ 250?? I JESZCZE JEDNO JEST ISKRA BEZA DOCHODZI A NIE PALI CO TO ZA CUDA MOZE MI KTOS POWIEDZIEC??Z GORY DZIEKUJE:)<br><hr>PIASKUN<br>
jak iskra wystepuje i paliwo dochodzi to może być przebicie na kablu wysokiego napięcia lub na fajce lub tam gdzie się mocuje kabel do cewki w cewce jest ten pręcik i on może byc uszkodzony<br><hr>maciek mz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/6/2007, 15:44

Komentatorzy napisał(a):czy do mieszanki moge uzyc oleju castrol 2t niedawno kupiłem mz 250 i do piero ja poznaje i jaka to jest mieszanka 1:50 ze na 1 L paliwa dolac 50ml oleju ?<br><hr>kosa<br>
do mz mozna używać wszystkich olejów do paliwa nawet tych co crossy jeżdzą dwusuwowe i on ma 1:50 czyli że 100ml oleju daje sie na 5 litrów paliwa a 50ml oleju na 2,5 litra paliwa<br><hr>maciekm
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/6/2007, 15:49

Komentatorzy napisał(a):mam etz 250 , jak nowa ale nie moge zamknoc w niej licznika, silkik jest zyleta ale przy 125km strasznie ja muli
nie wiem co jest grane ,wiecie cos na ten temat<br><hr>wtek<br>
że więcej nie poleci to w tłumiku jest założony dławik orginalnie żeby silnika nie zarzynać ja tak miałem ale w 150 etz i nie szła mi więcej jak 100km/h dopiero jak kupiłem nowy tłumik polskiej produkcji to szła mi 125km/h na prostej<br><hr>maciek mz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/6/2007, 12:37

Z moją Mz 251 niemam zadnychy problemów zapala zawsze od tykniecia w starter miałem poprzednio Mz 150 ktura nie była tag wytrzymała jak ta<br><hr>andrzej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/6/2007, 15:58

WIELKIE GÓWNO WIECIE O MZ 251 TO NAJ LEPSZY MOTOR JAKI MIAŁEM NIE MA LEPSZEGO I WYTRZYMALSZEGO OD TEGO<br><hr>MIETEK ZUL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2007, 10:42

Komentatorzy napisał(a):mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin <br>
jeżdzij na optymalnych obrotach. (np 5 bieg 85-90km/h) jeżdżać w tych prędkościach zaoszczędzisz nawet 3 litry na 100km . przekonałem sięjuż sam na swojej MZ 251e. druga prezyczyną może być uszkodzonu uszczelniacz na tłoczku ssania!!! odkręć wymień i nasmaruj tłoczek lekko mixolem i zobacz czy poprawnie sie przesuwa <br><hr>krzychonet@wp.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2007, 11:50

Komentatorzy napisał(a):mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin <br>
MOŻE TWOJA ETA MUSI TYLE PALIC MOJA NA 100 PALI NIE WIĘCEJ NIŻ 4.5L A MOCY NIE SZCZEDZE<br><hr>DAMIAN
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2007, 11:55

Komentatorzy napisał(a):wyskakuje mi 3 biek w mojej mz251 od czego to morze być i co trzeba wymienić??<br><hr>szajba<br>
rozumiem twój ból w mojej 250 ten sam problem. Próbowałeś podkrecić śrube pod silnikiem bo jedna jest od spustu oleju a druga jest od biegów. a jak nie to morze wodzik poszedł?<br><hr>damian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2007, 11:58

kto mi powie czemu 250 weszła raz mi na maksymalne obroty i one nadal rosły mimo że zdjałem kapturek wyłaczyłem stacyjke i zakręciłem paliwo a ona nadal wchodziła na coraz wieksze obroty
<br><hr>damian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2007, 00:01

Komentatorzy napisał(a):mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin <br>
to hyba masz dziure w baku hahahaha<br><hr>jurgen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2007, 23:08

samozapłon<br><hr>gg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2007, 22:25

Klina w żadnym silniku 250/1 nie widziano. Kosz sprzęgłowy jest na stożku, jak dobrze założony to nigdy nie sprawia problemów. Jakby się ostro nie katowało.<br><hr>Piotroos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/7/2007, 11:03

Komentatorzy napisał(a):Klina w żadnym silniku 250/1 nie widziano. Kosz sprzęgłowy jest na stożku, jak dobrze założony to nigdy nie sprawia problemów. Jakby się ostro nie katowało.<br><hr>Piotroos<br>
bo jakby ktoś nie wiedział to zanim sie nałoży na stożek trzeba mocno rozgrzać część nakładaną na ten stożek (palnikiem gazowym). Wtedy mocno przykręcić!<br><hr>piotrk15
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Świrus » 4/7/2007, 11:20

ja polecam 251 sam mam taka i swietnie sie sprawuje
moto jest Bogiem, freestyle nałogiem, prędkość zabawą, a stunt podstawa!!
Avatar użytkownika
Świrus
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 31/1/2007, 15:39
Lokalizacja: podole

Postprzez Komentatorzy » 4/7/2007, 12:10

Komentatorzy napisał(a):mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin <br>
przyczyna jest za pewne zuzycie tłoka, oraz cylindra... powoduje to strate energii motoru, oraz dużą ilość wachy na 100. <br><hr>tołdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/7/2007, 21:52

Witam czy moglby mi ktos powiedziec dlaczego moja etka 150 z klasycznym zaplonem na przerywaczu pali powyzej 7 litrow na 100 km. gaznik jest ok wszystkie dysze sa oryginalne z gory dzieki za odpowiedzi pozdro<br><hr>prezes89
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2007, 15:46

Komentatorzy napisał(a):kto mi powie czemu 250 weszła raz mi na maksymalne obroty i one nadal rosły mimo że zdjałem kapturek wyłaczyłem stacyjke i zakręciłem paliwo a ona nadal wchodziła na coraz wieksze obroty
<br><hr>damian<br>
czary mary?<br><hr>q
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/8/2007, 16:41

Komentatorzy napisał(a):mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin <br>
sprawdz położenie iglicy w przepustnicy,prawdopodobnie masz ją za wysoko podniesionąale najpierw sprawdz czy nie masz wycieków z gaźnika,ja mam obnizoną iglice na maxa i mi pali katalogowo,a jesli to nie pomoże to może być taka sytuacja że masz rozwierconą dysze w gaźniku.<br><hr>daro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/8/2007, 16:47

Komentatorzy napisał(a):CZESC CZY MOZE MI KTOS POWIEDZIEC JAK REGULUJE SIE SPRZEGŁO W ETZ 250?? I JESZCZE JEDNO JEST ISKRA BEZA DOCHODZI A NIE PALI CO TO ZA CUDA MOZE MI KTOS POWIEDZIEC??Z GORY DZIEKUJE:)<br><hr>PIASKUN<br>
mozliwe że masz złą przerwe na młoteczku,sprawdz czy linka jest dobrze naciągnięta<br><hr>daro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/8/2007, 16:48

Komentatorzy napisał(a):Czy może ktoś mi powiedzieć,czy w 250 dysza od powietrza powinna być wkręcona do końca ( motor nie gaśnie). Lub ile powinna być wykręcona. . Na którym rowku powinna być iglica?. Przepraszam jest to moja pierwsza etka i nie mogę jej pożądnie wyregulować Gdy jest zapalona a nacisnę ssanie to od razu gaśnie.Silnik jest po kapitalce(wszystko wymienione i niby chodzi ładnie, a jednak mam wrażenie że za dużo pali przez kolektor wydechowy wy przy cylindrze wyrząca paliwo. Będę wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania<br><hr>Darek<br>
w moim przypadku dysza jest maxymalnie wykręcona,poniewasz silnik dostajac więcej tlenu ma lepsze spalanie
<br><hr>daro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr